Onko kukaan nähny kyseistä filmiä? Mielipiteitä ruutuun kiitos...
Vastaukset 3
- Markiisi F
Aivan loistava elokuva, yksi parhaista vanhoista englantilaisista leffoista. Siinä on pääosassa Edward Woodward nuorena, eli "Kutsukaa McCall". :D
Olen nähnyt pari kertaa. Parhaimpia brittiläisiä jännitysleffoja.
- A Koskela
Näin sen joskus 80-luvun puolivälissä nuorena kollina. Iski päähän kuin metrinen halko, aivan loistava filmi. Pari kolme vuotta sitten se tuli uudestaan ja sen jälkeen on tullut katsottua se toisenkin kerran. DVDkin on kuulemma ilmestynyt mutta en ole ehtinyt edes metsästää. Odotan vaan kauhulla koska jenkit tekevät elokuvasta oman versionsa.
Vastaava 70-luvun loistopätkä on mun mielestä myös Pasolinin Canterburyn tarinoita. Muistavatko muut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532