Disney klassikot

Ilmestyneet dvd:nä

Kokeilin jo tota disney.fi linkkiä, mut se ei toiminu, eli mitkä Disney klassikot on siis jo ilmestyneet suomi dvd:nä?

Onko totta, että Lumikkia, Kaunotarta ja hirviötä sekä Leijonakuningasta ei saa enää mistään? Mitkä muut ovat harvinaisia? Ovatko esim. Peter Pan, Pinoccio ja Prinsessa Ruusunen jo olleet ja menneet?

Tiedän, että Pieni Merenneito, 101 Dalmatialaista ja Viidakkokirja ovat ilmestymässä.

7

1347

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markiisi F

Fantasia (joka omasta mielestäni on yksi Walt Disneyn parhaista) oli kai myynnissä vain rajoitetun ajan. Saattaa nykyään löytyä ehkä vain divareista.

• pörrri

Itse ainakin ostin juuri Leijonakuninkaan Sellon Citymarketista ja Prinsessa Ruususta ja itse asiassa myös Leijonakunnigasta saa Home Entertainment Film Clubista. (www.homeenter.com)Sain jostain Euroopan suunnitellun disney leffojen julkistamislistan ja sieltä niitä on tulossa aina vuoteen 2012 asti..

• Jippoli

Lumikki Collectors Edition ja Leijonakuningas löytyvät multa, taidan laittaa myyntiin kun en niitä itse kerää. Paljonkohan noilla saisi?

• disneydvd
        Jippoli kirjoitti:

Lumikki Collectors Edition ja Leijonakuningas löytyvät multa, taidan laittaa myyntiin kun en niitä itse kerää. Paljonkohan noilla saisi?

ootko jo myöny tuon lumikin.. voisin ostaa.. paljon pyydät?

• myyjä

Mulla on prinsessa ruusunen klassikko dvd, voin myydä 30e kuluineen. Haluaako kukaan?

• leraucchard

Pistän harkintaan :-) ..

• ostan

mä olen etsimässä ruususta! laitatko mulle spostiin kuvia ja onko levy kannet missä kunnossa? :) mun sposti: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1947
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      840
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      746
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      42
      679
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      631
    6. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      606
    7. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      604
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      564
    9. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      536
    10. 47
      524
    Aihe