Leijonapojat!!!

maaliskuunoinas

Olen täysin kusessa 4.8 syntyneeseen leijonaan!
En tiedä onkohan hän perusleijona, mutta hän on luonteeltaan hieman pidättyväinen, huumorintajuinen, tarkkaavainen mutta silti vapaan oloinen..
Välillä hän on hyvälölä tuulella ja puhuu minulle paljon ja katsoo silmiin ja rupattelee ja välillä hän ei puhu paljoa mitään ja enemmän tiuskii ja on juuri sellainen pidättyväinen..
Olen silti varma ettei hän tunne samoin minua kohtaan kuin minä tunnen häntä..
Voisitteko leijonapojat kertoa miten teihin saa vaikutuksen ja miten hän huomaisi minut ja kenties kiinnostuisi..
Itse olen oinas..

5

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwert

      Olen syntynyt 3.8.ja kumppanini 23.3.siis oinas?
      Leijonasta saat hyvän ja reilun kaverin.Muista
      ettet petä hänen luottamstaan etkä hauku selän takana.Kerro hänelle reilusti mitä hänestä ajattelet.

    • qwertiuy

      Olen syntynyt 3.8.ja kumppanini 23.3.siis oinas?
      Leijonasta saat hyvän ja reilun kaverin.Muista
      ettet petä hänen luottamstaan etkä hauku selän takana.Kerro hänelle reilusti mitä hänestä ajattelet.

    • mau mau

      no heissan;tutulta kuulostaa.Olen itse leijona,ja kahdessa suhteessa enemmän tai vähemmän kokenut tuota kautta "ongelmat"..No, yleistäähän ei pidä-kyse on paljon yksilöistä ja luonteista.Mutta sanoisin, että leijonan kanssa pitää olla tunneälyä..On kyse tyypistä joka tykkää lekotella auringossa,pitää huomion kohteena olemisesta,mutta ei kestä "miellyttämistä".Samoin myös,että leijona haluaa olla "omissa oloissaan",eikä se tarkoita sitä,että haluaa eristäytyä tai olla töykeä-saati sitten punoa jotain juonia.On vaan nii,että ei aina osaa kehrätä..Siihenhän se tämän tyypin kiehtovuus juuri perustuu.Toisaalta äärettömän "kiinnostava" ja sitten tavallaan eristäytyvä.Älä aja leijonaa nurkkaan-anna vapautta olla ja hengitellä nin menee hyvin.Toisaalta vaatii aika paljon vastaantulemista ja omien tarpeiden sivuun laittamista.Voisin sanoa, että leijonan kanssa näkee ja kokee paljon sellaista,mitä ei miden kanssa ikinä tulisi kokeneeksi.Onnea matkaan!!

      • leijjona24

        olen 24v leijona eli toi on tuttua mulle ite menetin hermoni kun yks tyttö oli ihastunu muhun välillä päästin sen lähelleni mut jo hetken päästä työnsin hänet pois enkä kertonut miks koska oikeesti en tienny sitä itsekää sevaan tuli jotenkin niin luonnostaan leijjona tarvitsee lauman eli pirusti kavereita mut vain yhden naaraan viereleen jota se pulustaa joka tilanteessa leijona ei petä anna sille aikaa tutustua suhun muuten et onnistu ei kannata hötkyillä tai se juoksee pois ettekä koskaan saa pikku leijonaa jylhäkalliolla mut lykkyä tykö .p.s minä olen just juoksemassa karkuun yhtä joka ei antanut minulle tilaa vaan ahisti nurkkaan.elä siis tee samaa virhettä no pitää taas mennä


      • mä vaan täältä
        leijjona24 kirjoitti:

        olen 24v leijona eli toi on tuttua mulle ite menetin hermoni kun yks tyttö oli ihastunu muhun välillä päästin sen lähelleni mut jo hetken päästä työnsin hänet pois enkä kertonut miks koska oikeesti en tienny sitä itsekää sevaan tuli jotenkin niin luonnostaan leijjona tarvitsee lauman eli pirusti kavereita mut vain yhden naaraan viereleen jota se pulustaa joka tilanteessa leijona ei petä anna sille aikaa tutustua suhun muuten et onnistu ei kannata hötkyillä tai se juoksee pois ettekä koskaan saa pikku leijonaa jylhäkalliolla mut lykkyä tykö .p.s minä olen just juoksemassa karkuun yhtä joka ei antanut minulle tilaa vaan ahisti nurkkaan.elä siis tee samaa virhettä no pitää taas mennä

        leijona24 sanoit kauan aikaa sitte täällä että leijonalle pitää antaa aikaa.. mulla on sellanen tilanne että on miespuolinen leijona josta oon jo kauan aikaa ollu kiinnostunut ja se musta..välillä se on kiinnostunut ja taas välillä se taas on niinku sitä ei yhtään kiinnosta ja siitä ei kuulu mitään..?!?me ei olla koskaa seurusteltu vaan se on jääny sänkypuuhiin.. kun kysyin että voisko olla mahdollista että me alettais seurustella niin se sano:mä kyllä välitän ja tykkään susta,mutta en tiiä mitä tässä tilanteessa kannattaa tehä ja että se ei itekkään tiiä mitä se nyt haluaa..tuo oli vähän aikaa sitte.sen jälkeen ollaan puhuttu samasta asiasta ja se sano että mun pitää antaa sille aikaa että se kerkeää tutustua muhun..oon antanu sille aikaa nyt jonku pari viikkoa..joten mitä sä meinaat tästä mun tilanteesta,mitä mun kannattais nyt tehä???tarvin tosi kiireellisesti apua muiltaki!!! ;) välitän siitä ihmisestä paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe