diapamin vaikutusaika

mä vaa

Kuinka monta tuntia esim. 5 mg diapam vaikuttaa? Entä 10 mg?

65

80184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stone

      vahvin vaikutus tulee noin.1/2 tunnista 1,5tuntiin ja häviää elimistöstä noin 8tunnissa...eli 5tunnin päästä ei oo mitään vaikutusta..tietysti tähän asiaan vaikuttavat ikä,paino ja sukupuoli...mutta aika lähelle näin..molemmilla vahvuuksilla suurpiirtein samat vaikutusajat..

      • äly hoi

        Entä jo syö neljä 10mg pamia sixpäkin ja poltaa budia?


      • jätkää86

        5mg diapam vaikutti jotain 10 tuntia, mut oli erehdyksissä ottanu vatsalääkkee samaa aikaa missä luki et kestää diapam pitempää jos ottaa yhtä aikaa... no anyways 10h ni ei kyl tuntunu enää et vaikutti et kai se 8h on aika jämpti


      • Kokemusta on
        äly hoi kirjoitti:

        Entä jo syö neljä 10mg pamia sixpäkin ja poltaa budia?

        Ihan hyvä fiilis vissiin tulee.. En vaan muista mitään siitä..


      • diatsepaami

        5mg: diapamissa on puolet vähemmän vaikuttavaa ainetta, diatsepaamia kuin 10mg:n tabletissa, joten teho ja vaikutusaika on myöskin puolet pienempi/lyhyempi.


      • tgewyy
        äly hoi kirjoitti:

        Entä jo syö neljä 10mg pamia sixpäkin ja poltaa budia?

        Lähtee muisti, kuosi menee hukkaan, onnettomuusriski kasvaa ja tolet on pian sellaiset että varmasti itkettää.


      • Anonyymi
        äly hoi kirjoitti:

        Entä jo syö neljä 10mg pamia sixpäkin ja poltaa budia?

        Käytät väärin lääkkeitä ja olet idiootti. Älä sekaannu rauhoittaviin, vedä mieluummin vaikka piriä.


      • Anonyymi

        Laske uudelleen. Ei menisi kokeissa läpi, koska puoliintumisaika voi olla jopa 100h. Eli vasta silloin elimistössä olisi puolet jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät väärin lääkkeitä ja olet idiootti. Älä sekaannu rauhoittaviin, vedä mieluummin vaikka piriä.

        Yyyyäääk tosiaan piriä SIITÄ SE LANTTU VAST SEKKOOKI Järjestellää tavaroi ees taas puheen pälpätystä tauotta suu vaahdossa JA ENTÄS sen " eufforian " jälkeen mikä morkkis ja olot EIPÄ OLLUKKAA enää piriset ajatukset loisto hiffauksia Ja otappa sen valvomisen ja pärinän jälkeen refloihin viel viinaa NI NÄKKEE RAIVO HULLUN IHMISEN 🤪🥴🤯😵EIKÄ TÄÄLLÄ mitään kunnon AMFETAMIINIA enää ol olemassakaan KAIK on jatkettu psyyke tai viel hullummil jatkeil MUT JOKAINEN TAPLAA TYYLILLÄNSÄ JA KOHTUUS KAIKES 👍KAIKIL HYVÄÄ TÄTÄ VUOTTA PITÄKÄÄ HUOLTA TOISIT JA IHTESTÄNNE 🤘✌️🤩😆✨🌹N.M Kaikkee oon koklannu ja joskus 1000.v. sitten ite sitä hakenu ET KOKEMUKSEL KIRJOTTELEN 🙈🙉🙊😅DAA DAA 👽😇😎🤡🥳🤩🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät väärin lääkkeitä ja olet idiootti. Älä sekaannu rauhoittaviin, vedä mieluummin vaikka piriä.

        ei vitus lolei


    • mä vaa

      taisin muistaakseni lukea jostain täältä et diapamin puoliintumisaika olisi 72 tuntia? kuinka voi olla, kun lukee edellisen viestiä`??

      • Anonyymi

        miks ees kommentoit kun et tiedä asiasta mitään:DD?


    • mmm

      taisin muistaakseni lukea jostain täältä et diapamin puoliintumisaika olisi 72 tuntia? kuinka voi olla, kun lukee edellisen viestiä`??

      • stone

        et mitä ihmettä oot lukenut...??ehkä näkyy verikokeissa sen ajan mutta ei todellakaan vaikuta 72tuntia!!sen verran noista joutunut kyselemään että se mitä tossa aikasemmin kirjoitin pitää aika läheltä paikkaansa..jos haluat ihan tarkan tiedon niin lekurilta kysymään mutta noi mitä mä sanoin on lekurin ja farmaseutin kertomia tietoja..muuta en osaa sanoa..


      • Ainetta veressä
        stone kirjoitti:

        et mitä ihmettä oot lukenut...??ehkä näkyy verikokeissa sen ajan mutta ei todellakaan vaikuta 72tuntia!!sen verran noista joutunut kyselemään että se mitä tossa aikasemmin kirjoitin pitää aika läheltä paikkaansa..jos haluat ihan tarkan tiedon niin lekurilta kysymään mutta noi mitä mä sanoin on lekurin ja farmaseutin kertomia tietoja..muuta en osaa sanoa..

        Tosiaankin menee 17 tuntia ennenku viismillinen on häipyny elimistöstä.
        Lue kirja:Irti unilääkkeistä ja rauhoittavista aineista, jos et usko.
        Esimerkiksi aloholia, jos käytät, tulee yhteisvaikutuksia.
        Bentsot on tuhon alku.


      • stone
        Ainetta veressä kirjoitti:

        Tosiaankin menee 17 tuntia ennenku viismillinen on häipyny elimistöstä.
        Lue kirja:Irti unilääkkeistä ja rauhoittavista aineista, jos et usko.
        Esimerkiksi aloholia, jos käytät, tulee yhteisvaikutuksia.
        Bentsot on tuhon alku.

        näin paljon idiootteja liikenteessä..!!puhe oli vaikutusajasta!! jos sulla diapam 17tuntia vaikuttaa niin taitaa sulla päässä olla vikaa...ottaa päähän kun ette lue viestejä kunnolla ja tuutte heittää idiootti kommentteja..


      • Bogert
        stone kirjoitti:

        näin paljon idiootteja liikenteessä..!!puhe oli vaikutusajasta!! jos sulla diapam 17tuntia vaikuttaa niin taitaa sulla päässä olla vikaa...ottaa päähän kun ette lue viestejä kunnolla ja tuutte heittää idiootti kommentteja..

        Niinhän se vaikuttaa sen 17 tuntia, vitun vesipää. Vaikutusaika tarkoittaa sitä, kuinka kauan se vaikuttaa siellä elimistössä ja kuten tuo kirjoitti, niin 17 tunnin aikana otosta on vielä alkoholin kanssa yhteisvaikutuksia, kun molemmat vaikuttavat yhtäaikaa.

        Se, kuinka kauan se tuntuu vaikuttavan, on jotain viiden ja kahdeksan tunnin väliltä.

        Ehkä ehdit kasvaa jo puoliaikuiseksi tosta viestis kirjoittamisesta ja tajua tän paremmin.


      • xanor1
        stone kirjoitti:

        et mitä ihmettä oot lukenut...??ehkä näkyy verikokeissa sen ajan mutta ei todellakaan vaikuta 72tuntia!!sen verran noista joutunut kyselemään että se mitä tossa aikasemmin kirjoitin pitää aika läheltä paikkaansa..jos haluat ihan tarkan tiedon niin lekurilta kysymään mutta noi mitä mä sanoin on lekurin ja farmaseutin kertomia tietoja..muuta en osaa sanoa..

        Hohhoijaa :) Diapamin puoliintumis aika on 20-100 tuntia annoksesta ja potilaasta riippuen ja tämä lukee uusimmassa lääkeoppaassa sekä wikipediassa..eli jos otat vaikka 40mg niin sulla on siittä määrästä vielä noin puolet veressä tuon 20-100 tunnin päästäkin..Faktaa :)


      • Anonyymi
        Ainetta veressä kirjoitti:

        Tosiaankin menee 17 tuntia ennenku viismillinen on häipyny elimistöstä.
        Lue kirja:Irti unilääkkeistä ja rauhoittavista aineista, jos et usko.
        Esimerkiksi aloholia, jos käytät, tulee yhteisvaikutuksia.
        Bentsot on tuhon alku.

        Menee 20h kun on puoliintunut, eli Noin 100h kun on kokonaan hävinnyt elimistöstä. Vaikka vaikutus ei tunnu enää mutta ainetta on vielä kehossa.


      • Anonyymi

        on vuosikymmentn kättöä takana pentsoista,diapamilla/medipamilla on selkeesti lyhempi vaikutusaika kuin rivatrileillä,rivat parhaillaan respalla,tätä ennen oli xanorit,en muista niitten vaikus aikaa,mutta ulkomaisten xaloleitten vaitus on pienempi kun joutuu ottamaan tuplaten verrattuna suomi xanoreihin. t.jt.


      • Anonyymi
        stone kirjoitti:

        et mitä ihmettä oot lukenut...??ehkä näkyy verikokeissa sen ajan mutta ei todellakaan vaikuta 72tuntia!!sen verran noista joutunut kyselemään että se mitä tossa aikasemmin kirjoitin pitää aika läheltä paikkaansa..jos haluat ihan tarkan tiedon niin lekurilta kysymään mutta noi mitä mä sanoin on lekurin ja farmaseutin kertomia tietoja..muuta en osaa sanoa..

        Riippuu kuinka herkkä olet ja onko toleranssia. Mulla pari vuorokautta on ihan tavallinen aika jos ei ole aikoihin ollut mitään, joka oikeasti auttaa. Jos lääke toimii, kunnolla ahdistunut saa siitä iloa pitkään.


      • Anonyymi

        Koska netissä voi anonyymisti sanoa mitä lystää. Kokeile vaikka pakkausselostetta, jos haluat luotettavaa informaatiota. Löytyy netissä.


    • michael

      Olen aika luotettavista lähteistä saanut tiedon että Diapamia löytyy verinäytteistä aika pitkän ajan kuluttua lääkkeen ottamisesta.

      Toinen juttu onkin se miten kauan se vaikuttaa,erittäin yksilöllistä.

      En suosittele tätä kellekään,olen itse aika tottunut lääkkeisiin,mulla on 5 mg Diapam varalääkkeenä erääseen sairauteeni.Olin ottanut Diapamin mutta unohdin koska käytän sitä vain tarvittaessa.

      Otin alkoholia,eihän viisi ravintola-annosta tunnu mulla missään mutta pari tuntia niiden jälkeen tuli vähän väsy.

      No,iltalenkki tuli ajankohtaiseksi,otinpa mukaan 20 cl vodkapullon,se meni ihan kivasti kävellessä,ei oikein noussut päähänkään.

      Sitten nukutti ihan mukavasti eikä minkäänlaista viinanjuonnin jälkituntemusta ollut seuraavana aamuna.

      Nämä yhteisvaikutukset ovat myös yksilöllisiä,sääntönä on kuitenkin ei PAMEJA JA VIINAA yhdessä.

      • Anonyymi

        Lääkkeen valisteyhteenveto.
        Riippuu ihmisestä toki. Mulla poistuu yhden testin mukaan hitaammin kuin tavanomaisesti. Eli lienee lähempänä yläpäätä tuosta sadasta tunnista.

        Kaksi päivää tuntuu vaikutus.


    • jäbä86 taas

      ku itelläki oli mietittävää tästä ja googlesta tää tuli ku askarrutti ni soitin lääkärille... elikkä jotain 8h on vaikutus aika 5mg diapamilla, niiku joku kirjotti et 17h et lukenu kirjasta irti lääkkeistä, ni varmasti sit sen jälkee tulee vieroitus oireet lääkeestä, siis ton 17h jälkee.. mut vaikutus on jotain 8h, ja puoliintumis aika on jotain 75h-300h tms en tiedä tarkkaan mut se on se aika jolloin sitä ei enää oo sun kropas, mut hirvee lääkehä se olis jos se 300h vaikuttas :D viiko pölleis pikkutabu takia :D... mut onha se hyvä tietää, itekki sain näitä pari lääkäriltä ahdistuksee ni sit ku kaljaa join illalla just tänää ni pakkoha se oli soittaa et sai vastaukse ku näihi neti vastauksii ei aina oo luottamista :)

      • namutin

        No mä sain jonkuverran ku oli senverran paha hammaslääkäripelko, noh lääke vaikutti aluks just päinvastoin = olin aika yliaktiivinen ja muuta sellasta. no nyt n.15 tunnin päästä kirjottelen tätä ja ihan vitun väsynyt olo eikä mitään jaksa. kumma lääke


      • Namutin
        namutin kirjoitti:

        No mä sain jonkuverran ku oli senverran paha hammaslääkäripelko, noh lääke vaikutti aluks just päinvastoin = olin aika yliaktiivinen ja muuta sellasta. no nyt n.15 tunnin päästä kirjottelen tätä ja ihan vitun väsynyt olo eikä mitään jaksa. kumma lääke

        korjaan noin 20 tuntia sitten sain lääkkeen ja painan 46kg mikä saattaa vaikuttaa asiaan aika paljon.


    • sekapää69

      10mg pamit,xanorit 1mg ja tenoxit 20mg on hyvä yhdistelmä kerralla esim:8 pampulaa,6 xanttuu ja 10-12 tennarii ja tietty vähän viinaa tai olutta :) siin meitsin resepti

      • bogert

        Ja sit puukotit kaverias silmään "vahingossa" ja oikeudessa itket, että "emmä tajunnu enkä muista mitään".. tai sit hyppäät uimaan pää edellä suoroaan kivikkoon ku lääkkeissä ei oo mitään arvostelukykyy.. anna poika palaa vaan, susta tulee vielä mies.


      • T_B_O-T-D

        Aika pikkulapsen hammaslääkärinesilääkitys sulla, mut selitän
        nyt ku jollain oli epäselvää mikä on puoliintumisaika. Siis jos
        otat juotain jyvii vaik 10 mg mikä puoliintumisaika on vaik 5h,
        niin sen 5 h päästä sun veres on 5 mg sitä lääkettää. Site taas
        5 tunnin päästä 2.5 mg. Sitte taas 5 h päästä 1,25 mg jne...


      • D.S

        Näit kun lukee ei oo ku ajan kysymys et joku kuolee, niin paljon erillaista tietoo et pelottaa ja väärää tietoo...enkä tarkota vain tätä ko aihetta


      • Anonyymi
        bogert kirjoitti:

        Ja sit puukotit kaverias silmään "vahingossa" ja oikeudessa itket, että "emmä tajunnu enkä muista mitään".. tai sit hyppäät uimaan pää edellä suoroaan kivikkoon ku lääkkeissä ei oo mitään arvostelukykyy.. anna poika palaa vaan, susta tulee vielä mies.

        Mä luulen, että ed. kirjoitukset on provoja. Ei kai kukaan kykene edes kirjoittamaan jos noin paljon kaikkea sekoittaa. Ei usko.


    • 143

      voiko diapamiin tulla immuuniksi. syön niitä 10mg diapaja 10 kpl illassa eikä tunnu millään tavoin. ei nukuta eikä rauhoita.

      • bi-polar

        Otapa yhteys lääkäriisi. Ja mahd. pian


    • bi-polar

      Noista pienemmistä annoksista en tiedä, mutta itselle annettiin sairaalassa paniikinomaisen psykoosin ensi hoitoon 20mg nestemmäisenä ja samana päivä olin syönyt somacia (vatsansuoja, käytetään kanssa närästykseen) ja silloin olin vielä koko seuraavan päivän ja osan kolmatta aika väsähtäny ja rento.

    • lpr?

      Olen aikoinani syönnyt pentsoja paljon ja kaikenlaisia viimeksi diapam 10mg vähän reilu 3kk sitten sen jälkeen en ole syönyt petson pensoa, Viimeksi otin 50 diapamia 10mg johonka toiset olisi jo kuollut.Kysymys kuuluu : Kävin tänään seuloissa ja se on näyttänyt 2 viikkoa positiivistä niin kauanko se voi näkyä ja kertyykö se elimistöön vuosien käytön takia?

      • xanor1

        Se voi näkyä jopa 3-4 viikkoakin ja noi sun annokset on aika itsemurha hommaa..50 no huh huh mut kait se sit vahvistaa mikä ei vie monttuun ja jos on noin pahasti mopo ruennu keuliin nii kantsii pyytää lekurilt vahvempii et ei mee toi kontrolli ihan pakkasen puolelle..esim ittellä käytössa 2mg xanor ja en kyl muuta tarttee kun se on sen verran vahva ja annoksetkin pysyy lapasessa.


      • Anonyymi

        50 kymppi pamii
        Nyt on jo hulluu menoo huhhuh


      • Anonyymi
        xanor1 kirjoitti:

        Se voi näkyä jopa 3-4 viikkoakin ja noi sun annokset on aika itsemurha hommaa..50 no huh huh mut kait se sit vahvistaa mikä ei vie monttuun ja jos on noin pahasti mopo ruennu keuliin nii kantsii pyytää lekurilt vahvempii et ei mee toi kontrolli ihan pakkasen puolelle..esim ittellä käytössa 2mg xanor ja en kyl muuta tarttee kun se on sen verran vahva ja annoksetkin pysyy lapasessa.

        Ite söin 100kpl rivatrillei 2mg kulkee 20 snoria.ja olin humalansa.eikä sillo oikeki toimin mut aamulla olin sekasin ..pienet tilhet nyt lähtisss henki kävi 3eri lääkärissä ei ollu vielä sähkösii resepttejä.pami on hyvä rapula lääke..nyt oon sairaalassa meni salaili loli huti ni tekee iho Siuron ja koko säären .elkää Käyttäkö mitää pentsoi..Mie käytin 20v.nyt 4v tosi harvoin ku niistä tulee pahat panikli häiriöt ja sosiaaliset pelot et pysty juuri ole ees omassa ropas..lopetti seinään kaikki lääkkeet.ku ajoin monttarilla seinää .Oli veressä lyrika ja subutx amfetamiini 5eri pentsooo gannnpis ja oli lähti lääkkeet oli aika hurjat olot ihme et oon vielä elämän kirjoissa.nyt vielä sairaala pantteri.ei anna ku 5okxinormin .piti pyytää siskolta apuja .lyrikaaa ja 2 telareita ja teemui rivatrillei 2mg Suomi. Eläkää vetäkö mitää lolei ei tiiä mitä ne sisältää.ainaki meni jalka tehää iho siirto koko säätelee.ja vitun kipee vieläki vaikka oon ottaan rathottavia tenpesikkei norspanii.tähä auttais balladonna morfiini kohdan naine T-j


    • pam pam

      otan 5mg päivässä diapamia ja kun viime perjantaina lähdin ulos jötin silloin ottamatta mutta olin taas ihan sekaisin enkä muista loppuillasta yhtään mitään ja pelkkää olutta join. Tosi outoa!

      • pennut2

        pakko tähän kompata. Minulle annetaan sairaalassa 50-60mg diapamia suoneen. 20mg tunnin välein mikstuurana annettuna ei tapa vaikka saisi sairaalassa sitä 320mg. Se on maksimi. Diapam vaikutus häviää 4-8h,mutta puoliintuu verestä 20-120h. Nikotiini nopeuttaa diapamin poistumista maksasta. vatsansuojalääkkeet ei vaikuta diapamiin voimistaen vaikutusta..ehkä estävät imeytymistä.


    • Noni hei

      Diapamin peakki on juurikin siinä 20 min-1,5 h ja 72 tuntia on se aika jolloin se on hävinnyt (tai ainakin pitäisi) kokonaan elimistöstä jolloin sen ei juurikaan pitäisi näkyä verikokeissa that's it. Mutta se, kuinka kauan se vaikuttaa, johtuu ihmisestä mutta yleensä itselläni voin olla ilman ahdistusta sen 3-5 tuntia

      • vuoden vieroitusoireet

        Venäläinen diapam se vasta kunnon myrkkyä.


    • Koukussako

      Olen napsinut 10mg. Pameja viitisen vuotta. 60-100 kpl. kk. ( Määrätty). Yleensä pidän reseptiä varalla mutta kyllä ne jossain vaihessa tulee haettua. Kun hätä iskee otan kasan DVD:itä, Jaffaa ja pitsaa. Pistän levyn pöydälle otan kaksi ja alan napsia pikkuhiljaa about tunnin välein yhden kunnes ahdistus sulaa ja saan nukuttua kunnolla. Telkkariin ajastin! Yleensä herään virkeänä ja rentoutuneena, ja jatkan elämääni siitä mihin ahdistus ja masennus sen jätti. Sen jälkeen otan puolikkaita tarpeen tullen. Puolikas rauhoittaa ja kokonainen nukuttaa. Ennen otin sen pari, kolme joka päivä ja kun lopetin seinään tuli n. neljän päivän päästä kylmä kalkkuna joka kesti muutaman päivän mutta psyykkinen rippuvuus on ja pysyy. Pidän siis taukoja todistaakseni itselleni että ilmankin voi olla. Siis kohtuus kaikessa ( Ja Pami, jota ei välttämättä tarvitse ottaa jemmassa pahimman varalle.)

    • Niinpäipois

      Ei se kyllä häviä elimistöstä mihinkään kolmessa vuorokaudessa(72)! Vaikka elimistösi puolittaisi sen siinä maksimiajassa eli 20:ssä tunnissa, kestää siinä silti vähintään 5kertaa tuon 20 tuntia ja tuokin on mahdollista vain pienellä annoksella. Se mikä siinä näkyy jopa viikkoja on aktiivinen metaboliitti nordiatsepaami. Lisäksi tuo somac saattaa nostaa plasman diatsepaami pitoisuutta Säännöllisesti molempia käytettäessä, ei kerta-annoksella! Ottakaa selvää ennenkuin höpisette.

    • vaiettäsillai

      Jooh pameista ole mihinkään

    • BETTEROFF

      PKV- lääkkeet aiheuttavat ylipäänsä tottumista ja sekä henkistä että fyysistä riippuvuutta.

      Olen käyttänyt Risolidia, Tenoxia ,Xanoria ( Alprasolaam) ja Temestaa, Rivatriliä, ocatsepaamia , Diapamia ( mikstuurana, tablettina kaakaoon sekoitettuna) Panacodia, Tramadolia ' muutamia ' mainitakseni.

      Oikein käytettynä nämä lääkkeet ovat tietenkin esim; vakavan onnettomuuden jälkeen jopa henkiä pelastavia

      Mutta niitä ei missään tapauksessa pidä käyttää nk . ainoana hoitona mm. eroahdistuksessa.

      Yleensä ihminen jolla taipuvuutta riippuv. on nopeasti tuhon tiellä noiden lääkeryhmien kanssa.

      Varsinkin silloin kun niitä syödään kuin näkkileipää siihen vaikka että naapuri ottaa päähän:)

      Terapiaa, mene ihmisten kanssa ( samoja kokeneiden ) vaikka salille tms. jotka ovat siis jo päässeet eroon.

      Mutta älä missään tapauksessa JÄÄ YKSIN.

      • Anonyymi

        No sanos muuta @BETTEROFF & @7533774... olis ihmisiä jotka oikeestikkin näitäkin tarvitsisivat, mutta ei kun piti denojen ja spurgujen pilata oiekasti toimivat lääkkeet ja jäljelle jäi ainoastaan kipulääkkeitä kuten tramal joak ei auta pahoihin murtumis kipuihin ollenkaan kuten omalla lähemmäs 60v äitilläni murtui kylkiluu eikä ole elämässään ikinä käyttänyt mitään päihteitä,

        Ei edes juo viikonloppuisinkaan ja määrättiin jotain ihan ihme ryynejä käytännössä buranan/panadolin vastaavia mitkä eivät sisältänyt siis minkään näköstä opiaattia ja sanoi että oli äärimmäisen kovat kivut. Sekä veljeni ja minä kärsitään molemmat paniikkihäiriöstä, mutta veljeni sai kuukauden annoksen joka sitten lopetettiin kokonaan pikkuhiljaa koska ei ole pitkäaikaiskäyttöön ja tilalle annettiin jotain masennuslääkkeitä/antipsykootteja vaikkei hän ole masentunut/psykoottinen (paitsi sen jälkeen kun joutui lääkärissä turhaan käymään, ja pilaamaan terveytensä hän masentui vakavasti kuten minäkin kunnes nyt viimeaikoina olen päässyt vihdoin masennuksen yli lähinnä vaan puhumalla veljeni ja perheen kanssa koska nuo lääkkeet mitä nykyään annetaan vaan luo enemmän sivuoireita kun mitä ne parantaa)

        Minäkään en siis ole ikinä elämässäni ollut masentunut vaan päinvastoin kaikki ketkä minut tuntee ovat sanoneet että olen yksi positiivisimmisista ilopillereistä ketkä tietävät 😃
        Niiden lääkkeiden lopetuksen takia esim minä sain sydänkohtauksen kun seinään lopetettiin lääkkeet kun lääkäri veti johtopäätöksiä pelkästään siitä koska olen todella paljon tatuoitu vaikkei ymmärrä että olen tatuoijana töissä joten tottakai minulla nyt on lähes koko keho täysin tatuoitu. Sekä on myös minusta aika huvittavaa että eikö lääkärit tajua että liikkeessä tehdyt todella hyvälaatuiset tatuoinnit maksaa kymmeniä tuhansia, varsinkin jos on lähes koko keho tatuoituna kuten minulla ja olen kaikki ne tienannut ihan todella kovalla työllä tatuoijana sekä promoottorina/tuottajana eri artisteille musiikkipiireissä.

        Veljeni taas mursi selkänsä, kun tuli niin kovia kouristuksia ja joutui kysiin luulin että hän kuolee. En vihaa mitään muuta eniten kun niitä jotka näitä huvikseen nappailee, pilaten kaikkien niiden muiden elämän joilla niille olisi ihan oikeastikkin tarvetta eikä mitään ihme hupikäyttöä mitä en edes ymmärrä miten jostain rauhottavista voi saada? Avan uskomatonta, oma isänikin mummo oli saattohoidossa niin ei määrätty opiaatteja vaikka hän huusi yötä päivää tajuttomissa kivuissa, ja tietääkseni välillä menetti myös tajuntansa. Että kiitokset teille jotka näitä jonkun viinan kanssa nappailette huviksenne, pilasitte suurimman osan Suomalaisten terveyden täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanos muuta @BETTEROFF & @7533774... olis ihmisiä jotka oikeestikkin näitäkin tarvitsisivat, mutta ei kun piti denojen ja spurgujen pilata oiekasti toimivat lääkkeet ja jäljelle jäi ainoastaan kipulääkkeitä kuten tramal joak ei auta pahoihin murtumis kipuihin ollenkaan kuten omalla lähemmäs 60v äitilläni murtui kylkiluu eikä ole elämässään ikinä käyttänyt mitään päihteitä,

        Ei edes juo viikonloppuisinkaan ja määrättiin jotain ihan ihme ryynejä käytännössä buranan/panadolin vastaavia mitkä eivät sisältänyt siis minkään näköstä opiaattia ja sanoi että oli äärimmäisen kovat kivut. Sekä veljeni ja minä kärsitään molemmat paniikkihäiriöstä, mutta veljeni sai kuukauden annoksen joka sitten lopetettiin kokonaan pikkuhiljaa koska ei ole pitkäaikaiskäyttöön ja tilalle annettiin jotain masennuslääkkeitä/antipsykootteja vaikkei hän ole masentunut/psykoottinen (paitsi sen jälkeen kun joutui lääkärissä turhaan käymään, ja pilaamaan terveytensä hän masentui vakavasti kuten minäkin kunnes nyt viimeaikoina olen päässyt vihdoin masennuksen yli lähinnä vaan puhumalla veljeni ja perheen kanssa koska nuo lääkkeet mitä nykyään annetaan vaan luo enemmän sivuoireita kun mitä ne parantaa)

        Minäkään en siis ole ikinä elämässäni ollut masentunut vaan päinvastoin kaikki ketkä minut tuntee ovat sanoneet että olen yksi positiivisimmisista ilopillereistä ketkä tietävät 😃
        Niiden lääkkeiden lopetuksen takia esim minä sain sydänkohtauksen kun seinään lopetettiin lääkkeet kun lääkäri veti johtopäätöksiä pelkästään siitä koska olen todella paljon tatuoitu vaikkei ymmärrä että olen tatuoijana töissä joten tottakai minulla nyt on lähes koko keho täysin tatuoitu. Sekä on myös minusta aika huvittavaa että eikö lääkärit tajua että liikkeessä tehdyt todella hyvälaatuiset tatuoinnit maksaa kymmeniä tuhansia, varsinkin jos on lähes koko keho tatuoituna kuten minulla ja olen kaikki ne tienannut ihan todella kovalla työllä tatuoijana sekä promoottorina/tuottajana eri artisteille musiikkipiireissä.

        Veljeni taas mursi selkänsä, kun tuli niin kovia kouristuksia ja joutui kysiin luulin että hän kuolee. En vihaa mitään muuta eniten kun niitä jotka näitä huvikseen nappailee, pilaten kaikkien niiden muiden elämän joilla niille olisi ihan oikeastikkin tarvetta eikä mitään ihme hupikäyttöä mitä en edes ymmärrä miten jostain rauhottavista voi saada? Avan uskomatonta, oma isänikin mummo oli saattohoidossa niin ei määrätty opiaatteja vaikka hän huusi yötä päivää tajuttomissa kivuissa, ja tietääkseni välillä menetti myös tajuntansa. Että kiitokset teille jotka näitä jonkun viinan kanssa nappailette huviksenne, pilasitte suurimman osan Suomalaisten terveyden täysin.

        Pahoittelut myös kirjotus virheistä, minulla on lukihäiriö niin osa sanoista menee vahingossa väärin muutamilla kirjaimilla vaikka miten kovaa yritän 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut myös kirjotus virheistä, minulla on lukihäiriö niin osa sanoista menee vahingossa väärin muutamilla kirjaimilla vaikka miten kovaa yritän 🙁

        Mainittakoot myös että lähes seitsämään vuoteen ei ollut lääkäreillä mitään ongelmaa minun kanssani, koska näkivät ettei ikinä ole ollut seuloissa mitään koska en ikinä ollut käyttänyt laittomia päihteitä sekä he tunsivat minut ajoilta ennen kuin aloin olemaan enemmän ja enemmän tatuoitu myös kaulasta ja osittain naamasta hyvällä laadulla ja maulla.

        Joten he eivät edes vaivautuneet laittamaan minua seuloihin, kun ihan tyyliin vuoden parin välein koska luottivat minuun kun tunsivat sen verran hyvin etten ole mikään hörhö jolle lääkkeet antaa vallan eikä kuten minä joka on itse vallassa lääkkeistäni joten tiedän kyllä lääkkeiden vaarat ja ettei niitä kuulu missään nimessä väärinkäyttää tai antaa annoksen nousta vaan pitää se annos samassa jatkuvasti jyrkästi mikä oli onnistunutkin sen seitsämän vuotta vallan mainiosti. Aivan kuten monella muullakin minun kaverillani, ketkä tunsin lääkäriosasto ajoilta.

        Mutta kaikki muuttui kunnes tilalle tuli uusi nuori naislääkäri, joka käytännössä mielivaltaisesti tunki minut seulohin puolen vuoden välein eli se maksimi määrä mihin ihmisen voi laittaa seuloihin juoksemaan jatkuvasti vaikka minulla on paljon muutakin tekemistä elämässäni kun olen todella kiireinen tatuointiliikkeessä työskennellessäni sekä promoottorina/tuottajana minkä olen hänelle vallan mainiosti selittänyt.

        Sekä yllätys yllätys sieltä ei löytynyt kertaakaan yhtään mitään, koska kuten toistuvasti sanoin sille lääkärille että en ole sellainen henkilö miksikä minua luulet. Silti omakannassa luki vaikka mitä ihan sairaita tarinoita minusta, että mitenkä vaikutan epäilyttävälle ja sitä ja tätä. Missä ei ollut yhtään mitään perää, ainoastaan lääkärin omaa mielikuvituksen tuottamusta. Varmaan kun asun todella pienessä kaupungissa, missä tatuoinnit on näköjään joku uusi juttu varsinkin näkyvillä paikoilla olevat tatuoinnit. Toisin kun esim Helsingissä, missä suurinosa perheestäni on asunut ennen jossa ketään ei kiinnosta tatuoinnit.

        Mutta täällä sitä vaan silti kuulee vähän väliä että mitenkä minua epäillään joksikin rikollikseksi, ja sitä ja tätä mille lähinnä vaan nauran. Sama lääkäri on myös kahteen otteeseen katkaissut ADHD lääkkeeni seinään täysin ilman syytä, muuta kuin että en ole käynyt terapia ajoillani vaikka olen sanonut USEAAN otteeseen että en tarvitse terapiaa koska minulla ei ole mitään mielen päällä. Sen seurauksena juuri se masennus esimerkiksi ilmeni lääkkeiden katkaistua todella rajusti, koska minulla oli silloin todella vahva ADHD lääkitys teinistä asti.

        Siksi perheenikin huolestui minusta, Mutta joka kerralla sain lääkkeeni silti uusittua, mutta perheeni avulla koska olin täysin toiminta kyvytön ilman niitä ja itkin vain jatkuvasti ja näin painajaisia joka yö enkä kyennyt menemään edes lähikauppaan. Lääkäri taas puolestaan vaihtoi tarinaansa kahden kerran ADHD lääkkeiden seinään katkaisun aikana USEAAN otteeseen, että aluksi se oli "etten ollut käynyt terapiassa" (Mistä minulle ei huom. missään vaiheessa sanottu että on pakko mennä, sekä en missään vaiheessa edes sinne ollut antanut lupaani mennä koska edelleen minä en kokenut sitä ollenkaan tarvittavaksi) ja sitten se aian vaan vaihtui muuhun, ja kokoajan kierteli asiaa kun sanoin jossain vaiheessa että minä nostan tästä oikeuteen koska te leikitte minun hengelläni tässä.

        Lääkäri lupasi katsoa asiaa, mutta kuten voitte arvata kaikki mitä hän sanoi oli täysin 100% valhetta ja lukemattomista valituksista lukuunottamattta henkilöä silti jatkaa samassa virassaan ja pilaa muiden henkilöiden elämiä aivan kuten hän pilasi minun, veljeni, oman 60v äitini, ja isäni äitin terveyden sekä isäni kaverin terveyden joka lopulta tappoi itsensä omalla metsästys haulikollaan ampumalla itseään päähän. Kaiken tämän byrokratian jälken päätin että yritän opetella vaan elämään elämääni täysin ilman lääkkeitä, mikä on ollut todella vaikeata

        (Huom, en enää kykene laisinkaan menemään julkisille paikoille ellen todella kovasti skarppaa ja esi mkesäisin pidä aurinkolaseja mikä tuo turvallisuuden tunnetta, sekä parisuhteeni on kärsinyt täysin, en kykene enää olemaan kenenkään kanssa yhdessä, enkä myöskään kykene kunnolla keskittymään ollenkaan, ja on todella vaikeata pitää uniryrmistäni huolta kun ADHD lääkkeet lopetettiin koska sen avulla heräsin helpommin aamuun ja sain öisin nukuttua paremmin, mikä vaikuttaa todella raskaasti työntekooni, jonka vuoksi olen täysin joutunut osan entisitä töistäni lopettamaan.... )

        MUTTA sentään minun ei tarvitse leikkiä kirjaimellisesti hengelläni, että millonka joku toinen henkilö päättää vaan että minun on aika kuolla. Koska minusta tuo on täysin mielisairasta ja sadistista toimintaa, vielä kun kyseisiä henkilöäitä ei millään tavalla asiasta rangaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainittakoot myös että lähes seitsämään vuoteen ei ollut lääkäreillä mitään ongelmaa minun kanssani, koska näkivät ettei ikinä ole ollut seuloissa mitään koska en ikinä ollut käyttänyt laittomia päihteitä sekä he tunsivat minut ajoilta ennen kuin aloin olemaan enemmän ja enemmän tatuoitu myös kaulasta ja osittain naamasta hyvällä laadulla ja maulla.

        Joten he eivät edes vaivautuneet laittamaan minua seuloihin, kun ihan tyyliin vuoden parin välein koska luottivat minuun kun tunsivat sen verran hyvin etten ole mikään hörhö jolle lääkkeet antaa vallan eikä kuten minä joka on itse vallassa lääkkeistäni joten tiedän kyllä lääkkeiden vaarat ja ettei niitä kuulu missään nimessä väärinkäyttää tai antaa annoksen nousta vaan pitää se annos samassa jatkuvasti jyrkästi mikä oli onnistunutkin sen seitsämän vuotta vallan mainiosti. Aivan kuten monella muullakin minun kaverillani, ketkä tunsin lääkäriosasto ajoilta.

        Mutta kaikki muuttui kunnes tilalle tuli uusi nuori naislääkäri, joka käytännössä mielivaltaisesti tunki minut seulohin puolen vuoden välein eli se maksimi määrä mihin ihmisen voi laittaa seuloihin juoksemaan jatkuvasti vaikka minulla on paljon muutakin tekemistä elämässäni kun olen todella kiireinen tatuointiliikkeessä työskennellessäni sekä promoottorina/tuottajana minkä olen hänelle vallan mainiosti selittänyt.

        Sekä yllätys yllätys sieltä ei löytynyt kertaakaan yhtään mitään, koska kuten toistuvasti sanoin sille lääkärille että en ole sellainen henkilö miksikä minua luulet. Silti omakannassa luki vaikka mitä ihan sairaita tarinoita minusta, että mitenkä vaikutan epäilyttävälle ja sitä ja tätä. Missä ei ollut yhtään mitään perää, ainoastaan lääkärin omaa mielikuvituksen tuottamusta. Varmaan kun asun todella pienessä kaupungissa, missä tatuoinnit on näköjään joku uusi juttu varsinkin näkyvillä paikoilla olevat tatuoinnit. Toisin kun esim Helsingissä, missä suurinosa perheestäni on asunut ennen jossa ketään ei kiinnosta tatuoinnit.

        Mutta täällä sitä vaan silti kuulee vähän väliä että mitenkä minua epäillään joksikin rikollikseksi, ja sitä ja tätä mille lähinnä vaan nauran. Sama lääkäri on myös kahteen otteeseen katkaissut ADHD lääkkeeni seinään täysin ilman syytä, muuta kuin että en ole käynyt terapia ajoillani vaikka olen sanonut USEAAN otteeseen että en tarvitse terapiaa koska minulla ei ole mitään mielen päällä. Sen seurauksena juuri se masennus esimerkiksi ilmeni lääkkeiden katkaistua todella rajusti, koska minulla oli silloin todella vahva ADHD lääkitys teinistä asti.

        Siksi perheenikin huolestui minusta, Mutta joka kerralla sain lääkkeeni silti uusittua, mutta perheeni avulla koska olin täysin toiminta kyvytön ilman niitä ja itkin vain jatkuvasti ja näin painajaisia joka yö enkä kyennyt menemään edes lähikauppaan. Lääkäri taas puolestaan vaihtoi tarinaansa kahden kerran ADHD lääkkeiden seinään katkaisun aikana USEAAN otteeseen, että aluksi se oli "etten ollut käynyt terapiassa" (Mistä minulle ei huom. missään vaiheessa sanottu että on pakko mennä, sekä en missään vaiheessa edes sinne ollut antanut lupaani mennä koska edelleen minä en kokenut sitä ollenkaan tarvittavaksi) ja sitten se aian vaan vaihtui muuhun, ja kokoajan kierteli asiaa kun sanoin jossain vaiheessa että minä nostan tästä oikeuteen koska te leikitte minun hengelläni tässä.

        Lääkäri lupasi katsoa asiaa, mutta kuten voitte arvata kaikki mitä hän sanoi oli täysin 100% valhetta ja lukemattomista valituksista lukuunottamattta henkilöä silti jatkaa samassa virassaan ja pilaa muiden henkilöiden elämiä aivan kuten hän pilasi minun, veljeni, oman 60v äitini, ja isäni äitin terveyden sekä isäni kaverin terveyden joka lopulta tappoi itsensä omalla metsästys haulikollaan ampumalla itseään päähän. Kaiken tämän byrokratian jälken päätin että yritän opetella vaan elämään elämääni täysin ilman lääkkeitä, mikä on ollut todella vaikeata

        (Huom, en enää kykene laisinkaan menemään julkisille paikoille ellen todella kovasti skarppaa ja esi mkesäisin pidä aurinkolaseja mikä tuo turvallisuuden tunnetta, sekä parisuhteeni on kärsinyt täysin, en kykene enää olemaan kenenkään kanssa yhdessä, enkä myöskään kykene kunnolla keskittymään ollenkaan, ja on todella vaikeata pitää uniryrmistäni huolta kun ADHD lääkkeet lopetettiin koska sen avulla heräsin helpommin aamuun ja sain öisin nukuttua paremmin, mikä vaikuttaa todella raskaasti työntekooni, jonka vuoksi olen täysin joutunut osan entisitä töistäni lopettamaan.... )

        MUTTA sentään minun ei tarvitse leikkiä kirjaimellisesti hengelläni, että millonka joku toinen henkilö päättää vaan että minun on aika kuolla. Koska minusta tuo on täysin mielisairasta ja sadistista toimintaa, vielä kun kyseisiä henkilöäitä ei millään tavalla asiasta rangaista.

        Sekä vieläpä kun vuodesta 2006 asti oli ollut jatkuva hoitosuhde, mikä loppu tuossa vuosi pari sitten kun lopulta sain täysin tarpeekseni siitä. Eli kaikenkaikkiaan 12 vuotta olin ollut kuin mallikansalainen lääkäreissä, mutta näköjään tämmöstä tämä nykyään vain on.... Olen nimittäin kuullut muiltakin kavereiltani samaa, esim entisiltä osastotuttavilta sekä työpaikka tutuilta mitenkä esimerkiksi yksi todella hyvä kaverin kaveri oli kuollut kahden päivän sisällä kun oli rauhottavat katkastu seinään.

        Minulla oli tuuria matkassa, koska kaverini osasi elvyttää ensimmäisen kohtauksen jälkeen jonka jälkeen löysi vanhentuneen boksin ilmeisesti kädet täristen hädissään heilutellut jokaista tyhjää pakettia minkä luulin että niistä kaikki oli jo tyhjiä (mihin myöhemmin selitän miksi ne oli tallella) ja löysi yhden missä oli muutamista max viiteen niitä rauhottavia jäljellä, vaikka sanoin kaverilleni ettei niitä kannata ehkä ottaa kun niistä on voinut vaikutus mennä pois tai muuttua toksiseksi kuten lääkärit ovat neuvoneet.

        Mutta koska siihen aikaan talossani ei ollut ongelmajätettä, eikä lähimaillakaan apteekkia mihin olisin voinut mennä ne hävittämään niin monesti boksit lähinnä kasaantui kaapin pohjalle kun oli sen verran sio talo kuitenkin missä tyhjää kaappitilaa. Mutta kun hän huomasi että aloin uudestaan saamaan todella pahoja kipuja sydämmen kohdalle ja hän näki miten tilanne oli taas kärjistymässä hengen vaaralliseksi hän laittoi väkiseen suuhuni sellaisen ja sitten elvytti ja antoi vettä päälle. Minä sen jälkeen aikuinen ihminen murruin täysin ja rupesin itkemään, koska luulin oikeasti että minä kuolen.


      • Anonyymi

        Ni tarvittaessa mut ei missää mielessä muute.kuolee .Miulla lähtenyt 4 ystävää .....noihin kompoihi ....viina lyrika burenorfiii niin pentsoihi .ihme et oon vielä täällä.mut ssiraalassa tehdäään iho siirto ku laitoin salolololin T-j


    • 7533774

      Voi v#ttu ootte sekasin. Ilmankos bentsoja ei enää määrätä kellekkään...

      • werty808

        Hahahaa! Vittu ite kirjottelee tänne klo 2 aamuyöllä. Jurrissa todennäköisesti... Kuka onkaan sekasin. Mene vaikka salille purkamaan pahaa oloas, älä tee sitä täällä. Ihme hiippari....


    • alkomahoolisti

      Oon ollu kerran katkolla ku tuli 5 kuukauden ryyppy putki. sain juoppohulluus kohtauksen siellä ollessani ja tehtiin kyllästyshoito. Eli sitä punasta diapamia juotuna 10mg tunnin välein niin kaun et lähtee taju. 160mg ja taju lähti ei henki mut sekin valvotussa tilassa. olkaa nyt oikeesti läheisiin yhteydes etn saatte apua.

      • Anonyymi

        Ei tässä apua tarvita.
        20mg pamia ja mäyrä huuleen. A vot.


    • jukka_z

      Just alotin diapam vierotuksen. Takana kaikenlaisia bentsoja reseptillä 70 luvulta saakka. Saas nähdä. Kesään arveli lääkäri, että menee.

    • Anonyymi

      Tunti sitten vedin 15mg eikä enää tunnu kauheesti vaikuttavan. Syön aika harvoin. Nyt on vaan niin kälystä oloa että tekee mieli ottaa vaan lisää koko ajan.

      • Anonyymi

        Olispa mullakin niin ei tarvis lipittää kun on maksasairauskin. Eipä nuo kauan toimi mutta veressä näkyy tosi kauan kun ovat rasvaliukoisia. Henkeä niillä ei pois saa paitsi jos syö niin paljon, että hengitys lamaantuu.


    • Anonyymi

      Minä olen syönyt vuosia (resepti) diapamia 5mg ja olen ottanut, tosin vastoin ohjetta, kolme-neljäkin kerralla jos on todella tarvinnut saada nukutuksi. En syö joka päivä, enkä edes joka viikko ! Usein menee montakin viikkoa , jopa kuukausi, syömättä yhtä ainoaa. Sitten jos tulee riittävän jännittävä tilanne, niin otan 2x 5mg ja se on sopiva annos jännitykseen. Yksi ei auta yhtään mitään. Painan vain vähän alle 50 kg. Ex-mieheni annostus on 50 mg vrk. Ei joka päivä. Että on hirveän yksilöllistä miten joku lääke vaikuttaa eri ihmisiin. Ja kai poistuminenkin vaihtelee eri ihmisillä, luulisi. Esim siskoni ottaa puolikkaan Panacodia ja on jo hölmö olo mutta minuun ei vaikuta kokonainen, ei ajokykyyn ei mihinkään, aivan normaali olo, hyvä kun edes kivun poistaa. Alkoholin kanssa kyllä pitää oikeasti varoa Diapamin käyttöä, hankalaa tietysti on jos unohtaa ottaneensa lääkkeen, mutta itse olen kai niin varovainen, että aina muistanut ja käytän ylipäänsä alkoholia niin harvoin ja pieniä määriä mietoa, en koskaan väkeviä edes. Mutta kuulin, että verikokeissa voi näkyä kuukausiakin Diapmin käyttö.

    • Anonyymi

      Aloituspäiväyksestä päätellen ap on ylen monta x 16 v. Se nostelee joka yö näitä "huipputarinoitaan" - päästä ja linkkiarkistostaan vetelemiään joka yö.

    • Anonyymi

      rivatrilin vaikutusaika on pidempi kuin diapamin

      • Anonyymi

        Nykyään taitaa olla helpompaa saada heroiinia, kuin reseptiä Pameihin.


    • Anonyymi

      mutta jos on niin allerginen diatsepaamille että liian tehoton aine pitää aina olla kokaiinijohdannaisia.

    • Anonyymi

      Montako tuntia 2mg diapam vaikuttaa elimistössä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe