Mulla on sellanen ongelma etten tiedä kumpi pitkä vai lyhyt rikinen moottori kyseiseen veneseen tulee?
terhi 425 R vm. -77
aloittelija 2006
4
2893
Vastaukset
- Jussi
kuuluu lyhytrikinen, ellei joku ole jälkeenpäin korottanut perälautaa. 20 heppanen kone ehkä vähän kesy ko veneeseen, 30 heppanen sopisi hyvin. Aallokossa vähän kova, mutta paikallaan
ollessa tosi vakaa vene. Aika raskaskulkuinen ja taipumus "nyökkiä"
- selvinnyt
Olisihan tuo selvinnyt mittaamalla peräpeilin korkeuden.
- aloittelija 2006
.. mä olis kysyny jos mulle olis kertonu joku mitta perälaudasta jotain?? siis ennenkuin mä sain noita lukuja mihin verrata! huoh....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701