ratsastaja-tytöt

minäkhän

hei hevostytöt.. tässä lähellä on talli, ja ruukaan usein vietellä aikaa aidalle nojaten ja katselen kun 20-vuotiaat tytöt ratsastelevat päivät pitkät. haluaisin tiedustella, että liittyykö ratsastukseen minkäänlaista kiihoittavaa juttua, esim. pikkuhousut märkänä kunnon laukan jälkeen.

tällä palstalla monesti tytöt puhuvat, että he tyydyttävät itseään hieromalla alapäätään tyynyyn tai sohvaan.. voisiko ratsastuksen suosio tyttöjen keskuudessa johtuakin siitä että se on seksuaalisesti kiihoittavaa. kesä kun tulee, ja tytöt tallilla ratsastelevat.. njam.. pitää aina juosta sisälle runkkailemaan, ja taas uudestaan mennä katsomaan tyttöjen touhuja.

12

10970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkhän

      en siis ole mikään pervo kyttääjä.. mutta ajatus alunperin välähti mielessä kun katselin nuita hevostyttöjä, ja minusta totisesti näytti että yksi tyttö olisi ollut hieman kiihoittunut hepan selässä. näytti että hän hieroskeli alapäätä satulaan, vaikka hevonen yhdessä välissä pysähtyi.. lopuksi vielä ravissa tyttö ikään kuin tärisi, ja se näytti kyllä sellaiselta touhulta, että heti tuli mieleen täällä kysyä asiasta.

      • geisha

        Ratsastus vaatii keskittymistä,eikä siinä tule seksi mieleen edes kaukaisissa ajatuksissa. En kiihotu ratsastaessa ja minulla ainakaan ei edes osu satula sellaisiin herkkiin kohtiin,että kiihottummista voisi tapahtua. Kerran tosin oli vääränlaiset pikkarit,joissa oli sauma keskellä ja ne hiersi niin,että oli ridauksen jälkeen klitta ihan verillä ja paikat hellänä pari päivää etten voinut harrastaa seksiä.
        Mutta voihan aina olla jokin yksittäinen pervo pikkuratsastaja,jolla satulankaari hankaa oikeeseen kohtaan,mutta eiköhän se ole tosi harvinaista.


    • Heppatyttö.

      Mää ainakin saan usein orgut hepan selässä. On tosi ihana ratsastaa niin, että pillu painuu satulaa vasten ja heppa keinahtelee laukan tahdissa edestakaisin... WAU!

      Jk. Ja onhan talleilla ihania jätkiäkin.

      • Male

        Itse tahtoisin vaihtaa sähköpostia semmoisen naisen kanssa, joka tosiaan saisi tyydytystä poneilla/hevosilla ratsastamisesta. Niitä kun on aivan yhtä varmasti kuin kaikenlaiseen muuhunkin enemmän tai vähemmän outoihin asioihin seksuaalista vetoa tuntevia miehiä ja naisia :) Itselläni se on tuo ratsastus myös :)

        Sähköpostiahan voisi vaihtaa myös anonyyminä. Haluan vain, että sähköpostia kirjoittava on sen 18v vähintään . Ja kertoo totuuden niistä asioista mistä haluaa anonyyminä kertoa, se riittää minulle. Itse noudatan samaa periaatetta. Yleensä olen antanut oman mailini, mutta nyt ajattelinkin tehdä toista päin ja pyytää täällä olevien mailia. Saa nähdä kuinka moni anonyymin mailinsa antaa...


      • Kokeillut

        Pitääkö satulassa olla tietyssä asennossa jotta saa orkun. Ite en ole onnistunut mutta kiihotun valtavasti peppuni heiluessa satulassa.
        Jalkoja kun puristelee, niin jo kastuu


    • hevos.likka

      Ittekin oon alle kakskymppinen ja harrastanut lajia jo monia vuosia. Kyllä mulle tulee joskus sellainen olo alapäähän, että vois haluta sisäänsä jotain suuurta ja kovaa kesken ratsastuksen. Kerran olen pitänyt hevosen jäykkää kalua kädessäni, tuntui aika jännältä. Se siitä.

      [email protected]

      • orhipoikanen

        Niinpä niin:Hevos.likka, varmasti moni muukin on sitä pitänyt käsissään, mutta ei kehtaa tunnustaa.


      • ratsu

        Sinulle ensisijaisesti haluaisin esittää kysymyksen Oletko ratsastanut ilman satulaa?
        Tuntuuko se kenties nautinnollisemmalta,kun
        satulassa ratsastaminen? Olen näet joskus
        seurannut läheisellä tallilla miten jotkut
        tytöt ratsastaa ilman satulaa ja lähtevät
        metsä polulle kuin rauhallisempaa ympäristöä
        hakien.Tietysti muiltakin kokemukset on
        tervetulleita .


    • pohjimmiltaan

      ihan totta että ratsastamisen fanitus on pohjimmiltaan seksuaalista. :) Sitä ei tiedosteta, mutta niin se on. Tuli oikein dokumentti tuosta aiheesta joku aika sitten. Hevonen on tytölle miehen korvike.

      • läskipää

        Joskus voi alkaa panettaa kesken ratsastuksen, jos on pitkä matka kuljettavana ja tylsää. Laukassa tai muussa OIKEASSA ratsastuksessa ei kukaan varmaan voi tuollaista ajatella.

        Juu mietippä mitä muita humbumbulijuttuja on tutkittu? lue vaikka seiskalehden lääkärijuttuja seuraavaksi!

        Tuskin ketään siitä hevosesta muutenkaan kiihottuu, vaan ärsykkeestä alapäässä, jos sellaista nyt voi sattua. Että mitähän miestä minä mahdan hevosesta haluta, kun päinvastoin, pillu kipeenä nussimisesta, niin ettei meinaa välillä pystyy ridaa! hohhoijaa teijän juttuja


      • heppapeppi

        Eihän siinä olekaan kysymys hevosen haluamisesta seksuaalisesti vaan eläimen hallitsemisesta ja sen voiman tuntemisesta jalkojensa välissä, lihasten liikkeestä jne. Enemmänkin henkisistä asioista ja mielikuvista kuin itse fyysisestä kokemuksesta. Sellainen voi tuntua kiihottavalta.

        Jotkut taas nauttivat (sadistisesti?) ajatuksesta ratsastaa liian pienellä hevosella tai muunlaisella eläimellä joka joutuu kärsimään ja ponnistelemaan ratsastajansa liian suuren painon alla. Toisista tuollainen eläinten kohtelu taas voi olla inhottavaa, joku taas voi pelästyä itsessään havaitsemiaan tämäntapaisia tuntemuksia ja hävetä niitä. Maailmanlaajuisesti netistä löytyy kuitenkin paljon ihmisiä (varsinkin miehiä mutta myös naisia) joita myös tällainen touhu kiihottaa.


      • Anonyymi
        heppapeppi kirjoitti:

        Eihän siinä olekaan kysymys hevosen haluamisesta seksuaalisesti vaan eläimen hallitsemisesta ja sen voiman tuntemisesta jalkojensa välissä, lihasten liikkeestä jne. Enemmänkin henkisistä asioista ja mielikuvista kuin itse fyysisestä kokemuksesta. Sellainen voi tuntua kiihottavalta.

        Jotkut taas nauttivat (sadistisesti?) ajatuksesta ratsastaa liian pienellä hevosella tai muunlaisella eläimellä joka joutuu kärsimään ja ponnistelemaan ratsastajansa liian suuren painon alla. Toisista tuollainen eläinten kohtelu taas voi olla inhottavaa, joku taas voi pelästyä itsessään havaitsemiaan tämäntapaisia tuntemuksia ja hävetä niitä. Maailmanlaajuisesti netistä löytyy kuitenkin paljon ihmisiä (varsinkin miehiä mutta myös naisia) joita myös tällainen touhu kiihottaa.

        joko olet nauttinu miehelläsi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      468
      3406
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3401
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      138
      2955
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2272
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2140
    6. 199
      1520
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1261
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      87
      1254
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe