Paras hieroja

tytti

Kuka on mielestänne paras hieroja Tampereella tai Ylöjärvellä? Niska ja hartiat aivat jumissa.

109

44335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe

      hyvä ja halpa paikka

      • 14+15

        MUTTA

        Sinne ei kannata mennä jos on yhtään ylipainoinen.

        Nämä hierontaa opiskelevat ovat asettaneet "riman" he eivät hiero läskejä. Tämä ilmenee ihan työssä ja kohtelussa asenteena. Tietty siinä saa todettua kyllä opetus on hyvä hieroja osaa nylkytää ruumiin kaikkia muita pintoja vaan ei hierontaa. Niin ja mulla on hierottavana 40 vuoden kokemus.


      • klklklkl
        14+15 kirjoitti:

        MUTTA

        Sinne ei kannata mennä jos on yhtään ylipainoinen.

        Nämä hierontaa opiskelevat ovat asettaneet "riman" he eivät hiero läskejä. Tämä ilmenee ihan työssä ja kohtelussa asenteena. Tietty siinä saa todettua kyllä opetus on hyvä hieroja osaa nylkytää ruumiin kaikkia muita pintoja vaan ei hierontaa. Niin ja mulla on hierottavana 40 vuoden kokemus.

        Ehkäpä sinulla on 40 vuoden kokemus hierottavana, muttei ainakaan kirjoittamisessa. :D Tietysti, jos ei osaa pistää pisteitä paikalleen tai muutenkaan kirjoittaa järkevää tekstiä, minkäs sille mahtaa.: D


      • 3313131
        14+15 kirjoitti:

        MUTTA

        Sinne ei kannata mennä jos on yhtään ylipainoinen.

        Nämä hierontaa opiskelevat ovat asettaneet "riman" he eivät hiero läskejä. Tämä ilmenee ihan työssä ja kohtelussa asenteena. Tietty siinä saa todettua kyllä opetus on hyvä hieroja osaa nylkytää ruumiin kaikkia muita pintoja vaan ei hierontaa. Niin ja mulla on hierottavana 40 vuoden kokemus.

        "Nämä hierontaa opiskelevat ovat asettaneet "riman" he eivät hiero läskejä. "

        Meinaatko, että jokaiselle kurssille kerrotaan ensin, että läskejä ei hierota vai tarkoitatko, että kurssi toisensa jälkeen aina päättävät keskenään, että lsäkejä ei hierota? Onpas taas tyhmiä juttuja sulla.


      • .

        ei ole.
        Luistavat käytännön opiskelusta.
        Ei kelpaa kaikki harjoittelu hierontaan.


    • HINTA/LAATU SUHDE

      ON THAI HIERONNOISSA, MUUTAMA SEKUNTTI JA 100€ et sillai ja puhtaana ilman kuluja ja taxfreenä.

      ja viranomaiset itsekkin käyvät , muuta syytä siihen ei ole miksei siihen puututa, sitä itteensähän se pelkästään on.

      Ja jollet usko, laita samanlainen hoitola suomen kansalaisena, viikossa löytyy pykälät ja keinot paikan sulkemiseen, mut kun on silmät vinossa ja lankkia naamassa ei mikään laki tavoita koskaan eikä missään, mieti tätä kun raadat pienellä tuntipalkallas ja maksat veroja ja kulujasi?

      Thai hieronta tienaa tuhansia euroja puhtaana päivittäin on sata varma.

      Laki ei ole sama kaikille!

      • missä mansessa on ?

        Tarttis saada munalle vatkausta.


    • Hermoratahieroja

      Olen saanut avun viimeksi tänään kun niskat ihan jumissa.

      Työskentelee Kekäleen talossa 3 kerros ovi just ennen Vaparia.

      Suosittelen lämpimästi sillä on asiansa osaava pitkän matkan ammattilainen ja kunnon kouututksen saanut.

      • SoooonMoro

        Keittää kahvit aamulla lähtiessä.Ei häävin näköinen,mutta pakkokos o silmätysten olla kokko ajan..-:)


      • Kundi Jäähovista
        SoooonMoro kirjoitti:

        Keittää kahvit aamulla lähtiessä.Ei häävin näköinen,mutta pakkokos o silmätysten olla kokko ajan..-:)

        Sinikka Kissanmaalta. Pikkusen on piri syöny hampaita, mutta muuten reipas.


      • kolottaa
        SoooonMoro kirjoitti:

        Keittää kahvit aamulla lähtiessä.Ei häävin näköinen,mutta pakkokos o silmätysten olla kokko ajan..-:)

        Missä päin Hervantaa...?, paikat jumissa


    • iiiiiiiiiiiii

      Partolan kuntokeskuksesta löytyy paras! Hinnat on pirkkalan hintaa, edestä ilmaiset
      parkkipaikat ja hieronnan jälkeen voi mennä saunaan ja suihkuun ilman erillistä maksua, jos haluaa. Kantsii kokeil.

    • ATKmies

      ... ja olen säännöllisesti käynyt hermoratahieronnassa.
      Ei vaivaa hartioissa eikä niskassa ja kaikki muutkin paikat pysyvät taatusti kunnossa.

    • minnaSA

      Suosittelen ehdottomasti urheiluhieroja Henri Ulmasta! Toimipiste on Hius- & kauneustudio Yoursin tiloissa Hämeenpuistossa.

      • femmefataleforever

        Minäkin olen käynyt Senjalla ja otin 5 kerran lisäsarjan, sillä sain avun kun käsi ei noussut ylös hartiatasolta ja hermotkin olivat hartiajumituksen takia turtana. On rauhallinen ja osaava ammattilainen.


      • miklee
        femmefataleforever kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt Senjalla ja otin 5 kerran lisäsarjan, sillä sain avun kun käsi ei noussut ylös hartiatasolta ja hermotkin olivat hartiajumituksen takia turtana. On rauhallinen ja osaava ammattilainen.

        Kuka ja missä on Senja? Mikä koulutus ja mitkä hinnat?


    • Tanja1969

      Mun mielestä Hyvinvointipalvelut Rosmariiini, ja Terhi Suikkanen on tosi hyvä.
      :) Hämeenpuistossa.
      Tanja

      • myöhään

        ..Terhi suikkanen ottaa asiakasta hämeenpuistossa? :-O


      • Tanja1969
        myöhään kirjoitti:

        ..Terhi suikkanen ottaa asiakasta hämeenpuistossa? :-O

        Terhi on rehellinen ammattilainen, jolla on kokemusta ja koulutusta hieronnan lisäksi itämaisista taistelulajeista, eli mikään turha nainen ei ole. Kehon hallintaa ja ymmärrystähän tulee myös jos itse treenaa.


    • Henryx

      Itsellä on skolioosi jonka takia selkä ja niskat aina ihan jumissa. Nyt olen käynyt Senjalla suht säännöllisesti ja ei vaivaa enää, kantsii myös jätkien käydä kokeilee, tekniikkalajihan toi hierontakin on...

    • J.Peuhkurinen

      RODE! Happy end taattu.

      • Kapo

        Mistä Rode:n löytää? Kiinnostaa kun on happy end.


      • London Pubista
        Kapo kirjoitti:

        Mistä Rode:n löytää? Kiinnostaa kun on happy end.

        Eiköhän ole jossain looshissa oikosenaan. T:Sergei


      • Mahmoud Soinila
        London Pubista kirjoitti:

        Eiköhän ole jossain looshissa oikosenaan. T:Sergei

        myy ovella kamaa


    • Aune Alatuuhonen

      Ehdottomasti. Kunhan ehtii muilta kiireiltään.

      • Raine_Ylämummo

        http://hieromo.fi/tampere/

        Googlettamalla löysin ja ajan sain samalle päivälle. Hierojalla oli napakat tehokkaat otteet ja sai jumissa olevan selän antautumaan.


    • osoite, jossa on

      taitavat näkövammaiset hierojat. Hinnatkin on kohdallaan. Sijainti hyvä. Voin suositella, koska olen siellä vuosia käynyt. Mainostaa ei kai saisi, mutta...

      AKTIVO fysioterapia ja hieronta
      Aleksis Kiven katu 30 D (sisäpiha)
      33200 Tampere
      p.03-212 2998

      • web osoite tähän:

      • Lähteenmäki

        Muuten en mene.


      • vapaa maa!
        Lähteenmäki kirjoitti:

        Muuten en mene.

        Ei ole pakko mennä! :DDD (vastauksesi oli muuten aivan mäntti)


      • U-K-K
        vapaa maa! kirjoitti:

        Ei ole pakko mennä! :DDD (vastauksesi oli muuten aivan mäntti)

        Harri Suominen ottaa Länsi-Tampereella kokovartalohieronnasta 90min 30 Euroa. Löytyy googlettamalla Hasun hieronta.

        En tiedä onko paras, mutta hyvä hinta/laatusuhde ja leppoinen kuuskymppinen ukko, jonka kanssa on helppo tulla juttuun.


      • Osku C-MELOJA
        Lähteenmäki kirjoitti:

        Muuten en mene.

        Saitko Happy endingin?


      • Pettynyt asiakas
        U-K-K kirjoitti:

        Harri Suominen ottaa Länsi-Tampereella kokovartalohieronnasta 90min 30 Euroa. Löytyy googlettamalla Hasun hieronta.

        En tiedä onko paras, mutta hyvä hinta/laatusuhde ja leppoinen kuuskymppinen ukko, jonka kanssa on helppo tulla juttuun.

        Soitin Harrille ja kyselin aikaa. Harri sanoi, että on asiakas tällä hetkellä hierottavana. Kysyin, koska voin soittaa uusiksi?? Vastaus Harrilta: Ei tarvitse soittaa ollenkaan.. WTF??? Mistä tämmöinen kohtelu johtuu??


    • Mauno 58

      Aleksis Kiven katu 18B Tampereen OMT-keskuksessa toimiva alan ammattilainen

      • Masan hieronnat...

        Mites se happy end ?


    • kysyjälle vastaan

      kun minulla tai vaimolla iskee niska ja hartia jumit tai selkäsärky, niin me varaamme ajan akupunktioon
      eikä tarvitse ottaa mitään pitkiä hoitosarjoja, koska yksi-kaksi kertaa riittää hyvin.
      Tampereelta löytyy muutamia akupunktion tekijöitä joilla on pitkä koulutus ja kokemus tähänkin
      vaivaan.
      Suosittelen näitä perinteistä kiinalaista akupunktiota harjoittavia joilta saa apua myös
      muihin vaivoihin ettei tarvitse rampata eri lääkäreillä tai muilla hoitajalla.

      • neulakammoiselle

        Jos ei tykkää neuloista, mutta kiinnostaa kokeilla kokonaisvaltaisempaa hierontaa ja kehon tasapainottamista, on akupainanta tai shiatsu tutustumisen arvoisia. Perustuu akupunktuuriin. Itse käytän tarpeesta riippuen sekä klassista hierontaa että näitä.


    • Kaaleppe

      Nekalassa Muotialantiellä Hieronta-Rentonen
      Googlettamalla löysin ja ajan sain samalle päivälle. Asiakkaille ilmainen parkkipaikka oli ehdottomasti plussaa.
      Hierojalla oli napakat tehokkaat otteet ja sai jumissa olevan selän antautumaan.
      Kannattaa kokeilla.

    • yks aina jumissa!

      Itse olen jo useamman vuoden käynyt hierojalla ja testannut yhtä jos toista:)
      Viime aikoina olen luottanut Masi Poukan otteisiin...tosi ammattilainen, saa jumin kuin jumin katoamaan.
      Löytyy teatteri Hällän vierestä, kunto 35 yläkerrasta. Suosittelen ehdottomasti!

      • tinttiX

        Kertokaapa vähän hintoja. Oma hierojani ottaa tunnista 35 euroa. Onko se normihinta vai kallis?


      • Tyynikki
        tinttiX kirjoitti:

        Kertokaapa vähän hintoja. Oma hierojani ottaa tunnista 35 euroa. Onko se normihinta vai kallis?

        Riippuu tietenkin onko kysymyksessä pääkaupunki seutu vai vuokratasoltaan halvempi alue. Olen seuraillut hintoja ja tunnin hieronta on vaihdellut välillä 30-35 euroa suurin piirtein. Yleisin keskihinta koulutetuilla hierojilla on ollut 32-33 euron hujakoilla.
        Hinnoittelua vertaillessa kannattaa ottaa huomioon alv kysymys...

        Koulutettu hieroja tarjoaa yksityistä terveydenhuoltoa, josta ei tarvitse maksaa alveja.

        Hierontaterapeutti on alv velvollinen, koska hän ei voi kuulua Valviran rekisteriin, eikä ole tehnyt läänin valvontavirastoon toiminnan aloitusilmoitusta, (mutta eipä saa potilasvahinko vakuutustakaan). Eli periaatteessa terapeutin pitäisi pyytää alvin verran korkeampaa hintaa kyetäkseen toimimaan ns. laillisesti.
        Olen monasti ihmetellyt, että jos alv velvollinen myy hierontapalveluja reippaasti alempaan hintaan kuin nimikesuojatun koulutetun hierojan hinnastossa, jotta millä ihmeellä he tulevat toimeen, kun tälläkin hinnastolla on aika tiukkaa saada edes minimitoimeentulo...?


      • 10 kerta turhaan
        Tyynikki kirjoitti:

        Riippuu tietenkin onko kysymyksessä pääkaupunki seutu vai vuokratasoltaan halvempi alue. Olen seuraillut hintoja ja tunnin hieronta on vaihdellut välillä 30-35 euroa suurin piirtein. Yleisin keskihinta koulutetuilla hierojilla on ollut 32-33 euron hujakoilla.
        Hinnoittelua vertaillessa kannattaa ottaa huomioon alv kysymys...

        Koulutettu hieroja tarjoaa yksityistä terveydenhuoltoa, josta ei tarvitse maksaa alveja.

        Hierontaterapeutti on alv velvollinen, koska hän ei voi kuulua Valviran rekisteriin, eikä ole tehnyt läänin valvontavirastoon toiminnan aloitusilmoitusta, (mutta eipä saa potilasvahinko vakuutustakaan). Eli periaatteessa terapeutin pitäisi pyytää alvin verran korkeampaa hintaa kyetäkseen toimimaan ns. laillisesti.
        Olen monasti ihmetellyt, että jos alv velvollinen myy hierontapalveluja reippaasti alempaan hintaan kuin nimikesuojatun koulutetun hierojan hinnastossa, jotta millä ihmeellä he tulevat toimeen, kun tälläkin hinnastolla on aika tiukkaa saada edes minimitoimeentulo...?

        älä ainakaan minna mattilan hierottavaksi mene... ammatitaidoton!


      • jumisssa

        Tampereella kuntokeskus Sykkeen yhteydessä toimiva urheiluhieroja Juuso Iso-Pietilä on hyvä! Ottaa jumin asiakseen ja hoitaa paikat oikeasti kuntoon. Suosittelen ehdottomasti! Parhaiten on omat jumit aina auenneet hänen hieronnassaan. Osaa asiansa. :) Nettisivuilta löytyy kaikki tarpeellinen tieto, ja plussana, että auton saa ilmaseksi parkkiin Sykkeen sisäpihalle. Ei tarvi maksaa parkkimaksuja! Kohta taas hierontaan, onkin niskat jo jumissa.


    • Hierontaa
    • Irene80

      Hius7-liikkeen tiloissa on aloittanut koulutettu hieroja Anu (sukunimeä en muista), hinnoista saa toistaiseksi 5€ alennuksen! www.hius7.com Suosittelen!

    • jukka-76

      olen käynyt muutaman kerran Jennalla (www.hierojajennaeveliina.wordpress.com). Aiemmin kävin useilla hierojilla ja en saanut apua vaivaani, nyttemmin jennalla käytyäni vaiva on helpottanut! todella ammattitaitoinen hieroja, ja osaa asiansa.
      hinnatkaan eivät ole kalliit: tunnin hieronta vain 28e(tosin avajaisalennuksilla) hinta-laatusuhde on hyvä, jos haluaa paikkansa kuntoon.
      lisäksi hän tekee akupunktiota hieronnan yhteydessä, itse en ole vielä uskaltanut kokeilla kuin kerran, mutta sekin tuntui ihan mukavalta

    • Petri-82

      Olen käynyt nyt pari kertaa Artulla niskakipujeni ja käsien puutumisen takia. Olen ollut todella tyytyväinen. Aluksi hän teki testejä selvittääkseen missä syy on. Todella ammattitaitoinen. Lisäksi niskaa käsitellessä hän käytti sellaisia otteita, joihin en ole ennen törmännytkään, todella tehokkaita!

      http://urheiluhieroja.blogspot.com/

      Tässä osoite hänen blogiinsa, josta löytyy myös yhteistiedot!

    • Raimond08

      Oma kokemukseni on Tampereen keskustassa olevasta Hyvä Olo Ilona hoitolasta.
      Siellä olen käynyt muutaman kerran ja olen saanut todella hyvää palvelua.
      Osaavaa porukkaa tuntuu olevan.
      Katso:

      http://www.hyvaoloilona.fi/

    • asiakasss

      Kannattaa verrata hintoja! Oman hierojan löytäminen on yllättävän hankalaa, sillä kaikki tykkää niin erilaisesta.

    • Tervetuloa!
    • Mikael Tammelasta

      Olen käynyt elämäni aikana yli 10 hierojalla, pari kertaa myös opiskeluijoilla. Taso vaihtelee kyllä kummasti. Asiantuntevinta ja kipuihin parhaiten auttavaa hierontaa olen saanut Anttilan takana olevalta Ari Sorjoselta, jolle menin ystäväni vinkkauksesta. Nyt menossa on 1 krt kk oleva ylläpitohoito,joka pitää niskan ja selän kunnossa ja päänsäryt loitolla =)

      Googlaamalla löytyi tällainen tieto kaverista.

      http://www.tredea.fi/hyvispirkanmaa/?x80861=245084

    • Happy end

      Rode

    • Selkävaivainen

      Tähän asti kokemistani lukuisista hierojista ehdottomasti paras, asiantuntevin ja asiakkaan ongelmiin kunnolla perehtyvä ja ongelmia oikeasti parantava hieroja on ollut: Hierontapalvelu Sorjonen Ari, Puutarhankadulla. Suosittelen!

    • Hierontaa

      Palmaaris

    • Rouva 46v

      Olen käynyt Tampereen Kylpylässä hieroja Timo Mäenpäällä.
      Timppa on hieronut yli 20 vuotta.

    • Napsu78

      Sammonkadulla Anu Honkola, rauhallinen ja napakka hieroja, pitää päänsäryn poissa! Kohtuulliset hinnat, ilmaiset parkkipaikat oven edessä, kivat uudet tilat. Kannattaa käydä testaamassa, puskaradio suosittelee!

      • jonii

        Toimii muuten nykyään Tuomiokirkonkadulla, sielläkin ilmaiset parkkikset... Anunapu.blogspot.fi


      • jonii
        jonii kirjoitti:

        Toimii muuten nykyään Tuomiokirkonkadulla, sielläkin ilmaiset parkkikset... Anunapu.blogspot.fi

        Ei linkki toiminukkaa ilman alkuhässäkkää:
        http://anunapu.blogspot.fi


    • Hattivatti

      Aleksis kiven kadulla, Tampereella Hieroja Jyväkorpi on edullinen ja napakka hieroja, suosittelen!

    • selkävaivainen

      Hervannassa on erittäin hyvin asiansa osaava hieroja Sakari Räsänen. Nyt neljä kertaa käyneenä ei mitään muuta kun hyvää sanotavaa. Saanut apua ja ohjeita selkävaivoihini.

      • selkävaivainen

        Niin ja unohtui laittaa... www.hierontapalvelut.fi. Tuolta löytyy tarkenpaa tietoa.


      • Mrs. Deltoideus
        selkävaivainen kirjoitti:

        Niin ja unohtui laittaa... www.hierontapalvelut.fi. Tuolta löytyy tarkenpaa tietoa.

        Kun seuraa tätä keskustelua, haluaisin muistuttaa että hierojan työ on käsityöläisammatti ja jokaisella on aivan oma käsiala. Toinen tykkää toisenlaisesta ja toinen taas jostain muusta. Ei kannata kirjotella mitään "on tosi surkea" kommentteja, koska jokainen kokee hieronnan eri tavalla. Ja jokainen hierottavakin on erilainen. Etsimällä ja kokeilemalla löytää sen hyvän ja itselle sopivan hierojan. Ja hierojalle uskaltaa sanoa myös, jos joku tekee liian kipeää jne.
        Kannattaa muuten kokeilla myös TAKK:in hierontaklinikkaa. Toimii vain kevätlukukausina, mutta ovat siinä vaiheessa jo opiskelun loppusuoralla.


      • Mr. Piriformis
        selkävaivainen kirjoitti:

        Niin ja unohtui laittaa... www.hierontapalvelut.fi. Tuolta löytyy tarkenpaa tietoa.

        http://hierojatampere.fi/


    • AlanAmmattimies

      Todellakin komppaan edellistä. Suorastaan p****maista täällä mollata jonkun hierojan palveluita. Jokainen käyköön testaamassa itse. Positiivisia juttuja saa tietysti aina laittaa, mutta jos täällä mustamaalataan parhaansa tekevää yrittäjää niin voiko epäreilumpaa olla. Ei ole pelkoa että hierojan hommilla hirveästi rikaistuisi varsinkaan tässä kaupungissa, jossa on hierojia joka kadunpätkälle.

      ps. minua ei ole täällä mollattu

    • Hieronta-Rentonen

      Monet asiakkaat ovat kertoneet löytäneet yritykseni täältä. Päätin tulla itsekin katsomaan, mikä täällä on meininki.
      Kiitos vain kehuista! :-D
      Meillä on ilo palvella asiakkaita!

      Olen samaa mieltä, jotta täällä mollaaminen ei ole kiva juttu. Niin monta kuin on hierojaa, niin monta on erilaista tyyliä, tekniikkaa ja lähestymistapaa. Joillekin sopii triggerpisteisiin painottuva hieronta ja joillekkin sellainen hipsuttelu... toki ammattitaitoinen hieroja pyrkii mukauttamaan työskentelytapojaan asiakkaan tilanteen ja tarpeiden mukaan. Kukin löytää sen "oman" hierojan vain kokeilemalla.

      Jos joku etsii meikäläistä, niin tällä hetkellä virallisen kotisivuni palvelin on kaatunut ja kokonaan kadonnut Googlesta! Toivottavasti sivut ilmaantuvat takaisin.

      Meikäläisen varasivun löytää Googlettamalla Hieronta-Rentonen. Tai menemällä osoitteeseen; http://www.webbisivu.com/Hieronta-Rentonen

      Luonnollisista hakutuloksista normaaleilla hierontaan liittyvillä hakusanoilla ei oikein sivuni tällä hetkellä tahdo löytyä.

      Aurinkoista kesää kaikille!
      T: Iina Rentoselta

      • näinhänse

        Jopa sama asiakas voi välillä fyysisestä - tai henkisestä - olotilastaan riippuen kaivata toisinaan todella "kovaa" käsittelyä ja toisinaan hellempää etenemistä, jossa voi todella vain rentoutua.
        On hierojan ammattitaitoa kuunnella myös ääneen sanomattomia toiveita ja antaa asiakkaan kehon ja hengityksen kertoa. Ja ymmärtää olla joskus myös ihan hiljaa, vaikka toisina kertoina olisikin jutusteltu enemmän.
        Minusta hyvä hieroja on sellainen, joka ei väkisin runttaa läpi omaa rutiiniaan, vaan oikeasti kuuntelee jopa sitä tuttua asiakasta ja on kiinnostunut kehollisesta _vuorovaikutuksesta_.


    • Man to Man
    • Tyytyväinenasiakas

      Monen paikan testanneena täytyy sanoa että, ylivoimaisesti Tampereen paras hieroja on Ari Sorjonen.
      Perehtyy ongelmaan ja hoitaa kuntoon, loistavaa käsittelyä ja kaveri tietää hommistaan kaiken. Antaa myös loistavia vinkkejä ongelmien ennaltaehkäisyyn.
      Suosittelen lämpimästi

    • Somie

      Uusi todella hyvä ja mukava hieroja avasti vastikään vastaanottonsa aivan naapuriin! Osaa asiansa ja ottaa toiveet huomioon! :) Erottuu myös nimeltään! Hierontapalvelu Jaakopin mankeli :)

    • Jansku1

      Hierontapiste Hyväolo Hämeenkadulla/Näsilinnankadulla. Olen käynyt parillakin hierojalla siellä ja molemmat kyllä osaa hommansa!

      • kaijakka

        Tuomiokirkonkadulla on näytä kyntesi-salongissa on todella pätevä ja ystävällinen hieroja ! Kantsii käydä kokeileen.. halutessasi hieroja tutkii sinut jotta tietää missä ongelma on. Minä tykkäsin !


    • Peruutusaika hieroja

      Laajennamme tällä viikolla toimintaa sivustollamme peruutusaika.fi Tampereelle ja kokoamme mm. viime hetkellä vapautuneita hieronta-aikoja hieman edullisemmilla hinnoilla. Jos siellä aikoja ilmottavista paikoista on kokemusta niin me otetaan sivuston arvostelujen kautta mielellämme vastaan palautetta.

      Tarkemmin voi katsoa http://peruutusaika.fi/tampere ja klikkaamalla hieronta välilehteä.

    • Alaselkä

      Se joku Anne Vuoreksessa

    • Poittsu

      Armon hieronta. Vanhemmat naiset ainakin tykkää. Hieroo hyvin ja perusteellisesti.

    • ahmadietti

      Hierojia on niin erilaisia. Joku tykkää silittelystä, joku kovemmista otteista. Kuten muutenkin. Jotkut naiset tykkää, että heitä silitellään, jotkut tykkää,että on rajumpaa otetta. Urheilijoita harva tykkää hieroa, koska siinä joutuu tekemään jo töitä. Ylipainoisia mammoja hieroo jokainen mielellään, koska heistä saa helpolla palkan ja vähän kun imartelee ja silittelee, niin ovat aivan ekstaasissa ja tulevat aina uudelleen ja uudelleen. Hierojan ammatissa tärkeintä ei ole se, miten hierot, vaan miten osaat katsoa, mitä asiakas tarvitsee. Urheilijoiden kohdalla on vaikeinta, koska he tarvitsevat oikeasti hierontaa. Muille riittää silittely ja vakuuttava selistys, että juuri tässä on jumi ja nyt se aukesi ja hiukan silittelyä, niin asiakas tulee uudelleen.

    • eki444

      hyvinvointistudiovoima.net

    • Samu78

      Hierontapisteellä on useampikin hyvä hieroja, uskaltaa mainostaa!
      www.hieroja-tampere.fi

    • kuntounto81

      Metson kirjaston lähettyvillä kauneushoitolan yhteydessä hieroo koulutettu hieroja ja urheiluhieroja Tanja. En ole aiemmin naishierojilla käynyt, mutta poikkesin parturikäynnin yhteydessä .. Pieni likka, mutta pirun hyvät käsivoimat ja otteet. Aion mennä toistekkin!! Suosittelen.

      • rahaa-on

        ottaako se myös shuihin ja hoitelee anuksen myös.


    • Jätinväliin

      Puutammelassa oli joskus hyvä hieroja,sen käsittelyn jälkeen ei kukaan valittanu pääsi ikuiseen lepoon.

    • nnnnnnnmm

      Liisa Kärkölä toimii Tampereella ainakin

    • Leena125

      Tässä oli pätevä ja tarkka urheiluhieroja Tampereelta. Netistä varailin ajan. Niskat ja selkä aukesi ainakin tältä toimistotyöläiseltä! www.topisand.com ja sieltä yhteystiedot se nettiajanvaraus osoite.

    • jumissa

      Onko kukaan käynyt testaamassa uutta hierojaa www.fixnfit.net??

      • sng

        kävin ja tykkäsin, hinta-laatusuhde kohdallaan


      • niskavaivainen

        Kävin testaamassa ja täytyy sanoa että paras käsittely mitä olen tähän mennessä saanut. Täytyy varmaan ottaa tavaksi.


    • jenjii

      www.hierontajaterveys.fi

    • Niskatkunnossa

      Moi,

      Olen käynyt nyt muutaman kerran Kim Liliuksella , tuntuu olen nuori eteenpäin pyrkivä poika. Palvelu oli kohteliasta ja itse hieronta "jämäkkää". Niska tuli kuntoon muutaman kerra jälkeen, nyt otetaan jalkoja. Itse paikka on tosi mukava, ja keskellä Ylöjärvee , Mikkolan 13 (Melon talo), vastapäätä arvaukeskusta, ja erittäin hyvänä plussana monta ilmaista parkkipaikkaa Mikkolantie 13 :ssa

    • Santtu992

      Hei,

      Hämeenpuistosta löytyy melkoisen näppärä kaveri! Taisi olla Toni Puolanne nimeltään.
      Hieroo todella hyvin ja kuuntelee asiakasta. Hieroo kovaa mikäli tarve vaatii ja osaa myös soveltaa voimankäytön oikeanlaiseksi vanhemmalle ja heiveröisemmällekin asiakkaalle! Suosittelen kovasti kokeilemaan! Hinta-laatu suhde on melkoisen hyvä.
      Tekee töitä Hämeenpuiston, GoGo liikuntakeskuksessa. Hänet tavoittaa numerosta 040 680 6127.

      • Pekka655

        Taitaa omakehu paistaa postauksesta


    • urheilija90

      Onhan niitä. Lukonmäen suunnassa hierojapasi.fi on ainakin tehokas.

    • Janna86

      Niska ja hartiat oli myös jumissa, kävin kokeilemassa Googlen ekaa tarjottavaa Tampereelle: Hierontapiste Hyvä Olo. Nettiajanvaraus ja GoGo-alennus plussaa, minä ainakin olin tyytyväinen!

    • ColdSweat

      Löysin hyvän hierojan Kangasalta, Lotan Lihashuolto. Pirun hyvä ja osaava hieroja! Heti löysi ongelmakohdat huonoista selityksistäni huolimatta ja osasi kertoa mistä kivut johtuu. Apu löytyi ja ei ole tarvinnut lähteä pettyneenä kotiin kertaakaan. Kokeilkaa!

    • nosteluaketjuun

      Tuoreempia kokemuksia? Etsin uutta hierojaa vanhan jäätyä eläkkeelle.
      Ehdoton ammattitaito, eli turvallinen ja kuunteleva ote - ei vie mitään samaa rutiinia kaikkien asiakkaiden läpi. Osaa olla myös hiljaa, aistii sen jos tuttukin asiakas haluaa jollakin kerralla vain levähtää ja kuunnella kehon ja mielen tuntumuksia. On kiinnostunut ihmisestä kokonaisuutena. Kehittää itseään. Hoitotila on lämmin ja rauhallinen (ei mikään hälyisä kampaamon takahuone)
      Mieluiten Tampereen keskustasta.
      Mistä löytyy?
      Kiitos!

      • vakioasiakas

        ProHierojat Kauppakadulla. Ovat kaikki hyviä!


      • Anonyymi
        vakioasiakas kirjoitti:

        ProHierojat Kauppakadulla. Ovat kaikki hyviä!

        Todella huono kokemus yhdestä henkilöstä, ei koskaan enää sinne.


    • Juffe87

      Komppaan edellistä prohierojat.fi

    • holttikone

      ei ainakaan ylöjärven fys.palvelut. omistaja varsin yrmeä. ei ihme että vanhat työntekijät lähtivät pois.

    • Mellu47

      Riitta-Leena Jalander Hierontapisteellä! Ihana, lämmin asiakaspalvelija <3 Tosin välillä vapaat ajat menee pitkälle kun on niin suosittu.

    • AaaaBeee

      Ari Sorjonen on Tampereella ehdoton ykkönen! Muutamilla kävin ennen häntä ja tekivät omat rutiininsa täysin mun kroppaa kuuntelematta. Mutta nyt löytyi niin hyvä hieroja, ettei tarvi enää uutta etsiä.

    • Painfree

      Kokeilemalla löytyy itselle sopiva tyyppi. Tyylejä on yhtä monia kuin on hierojiakin.

      Eikä pelkästään se miten hoitaa vaan miten henkilökemiat toimii sekä vuorovaikutus, läsnäolo, asiakkaan kuuntelu ovat keskeisessä asemassa onnistuneessa hoitosuhteessa. Monesti jopa tärkeämässä kuin itsessään se millä tyylillä hierotaan. Myös kiinnostus asiakkaan ongelmia kohtaan on tärkeää ja ammattitaitoinen hieroja osaa myöntää osaamisensa rajat ja ohjata asiakkaansa eteenpäin tarvittaessa. Hierojakoulun pohjalla ei pysty kliinistä päättelyä juuri tekemään, esim. mikä kivun syynä oikeasti on, nämä ovat hierojilla yleensä lähinnä arvailua.

      Omasta mielestäni hieronta on erinomainen lisä lihashuoltoon, vaivojen ennaltaehkäisyyn ja rentoutumiseen. Etenkin pidemmissä vaivoissa ja kiputiloissa kääntyisin koulutetumman ammattikunnan kuten osteopaatin, fyssarin, kiropraktikon tai naprapaatin puoleen.

    • Tigeri

      Asko Vuorela Sammonkadulla toimiva , on varma paras hieroja.

    • Mitä.häh

      Hierojat ei ilmoita juurikaan osoitteitaan

      • Anonyymi

        Todella vahva suositus Jonnalle www.8aisti.com/hieronta/


    • Anonyymi

      Proxima Finlandilta olen joka kerta saanut avun vaivoihini!
      https://proximafinland.fi/

      Hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Plussaa siitä, että kaikki hierontaa tekevät ovat koulutukseltaa myös fysioterapeutteja niin osaavat auttaa myös hankalimmissakin tilanteissa.

    • Anonyymi

      Itse olen käynyt Kalevassa hierojalla.
      Palvelu ollut hyvää ja ammattitaitoista.

      Tässä linkki kaverin sivuille:
      www.tonilagerstedt.fi

    • Anonyymi

      SUHK Tampere avaa toimipaikan keskustaan rautatienkadulle. Sieltä ehdottomasti ainakin Hanna Sandberg

      www.suhk.fi

    • Anonyymi

      Lehtosen Anne urheiluhieroja Vuoreksessa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe