Onko netissä missään puolueetonta tietoa seuraavasta? - minulla on ylimääräinen setti GY renkaita autotallissa ja aukomukseni on nyt nyppiä nastat pois ko. renkaista.
Täällä foorumilla on joskus keskusteltu aiheesta "nastat pois ja baanalle".
Jos siis poistan nastat renkaistani ja ajelen kesän taikka pari näillä uusiorenkailla niin olenko minä mielestäsi pistämässä itseni vaarallisempaan tilanteeseen kun jos ostaisin halvat uudet kesärenkaat. Näissä vanhoissa talvirenkaissani on vielä pintaa noin 6mm.
Joutuuko käytetty talvirengas helpommin vesiliirtoon kun kesärengas ?
Miten talvirenkaan kumiseos toimii kesähelteillä ?
Onko talvirenkaan pito huonompi kesällä kun kesärenkailla ?
Toimiiko talvirenkaan kuvio kesäaikaan ?
Auttakaahan juhaa mäessä
Mikä on talvi ja kesärenkaiden ero ?
4
937
Vastaukset
- CR-V
Itse revin juuri kuusi vuotta vanhoista hakkapeliitoista nastat pois Euromasterin suosituksesta ja ostan syksyllä tuoreet talvirenkaat. Ei kai nämä vastaa uusia kesärenkaita. Kuvio on kuitenkin avara, kumin kovuutta en arvaile, urasyvyys on melkein uuden kesärenkaan syvyinen. Aion pärjätä tällä taloudellisesti ja järkevillä nopeuksilla tämän kesän.Tein samoin jo vuosia sitten.
olen tehnyt CR-V:n kanssa. Ainut havaitsemani haitta on äänekkyys.
Joskus vuosia sitten kysyin menettelyn laikkisuutta katsastusasemalta ja vastaus oli: "Kesällä on vain kesärenkaita". Eli ajaa saat urasyvyyteen 1,6 milliä asti.
On luonnonvarojen haaskausta hävittää keskenkäyttöisiä renkaita, vaikka se rengaskauppiaita rikastuttaisikin.- skd
Luulisi että vierintävastus kasvaa hitusen, täten kulutus, mutta jos ei kesärenkaita jo ole niin säästöt on niin pieniä että kannattaako edes vaivautua? Vesiliirron mahdollisuus olisi suurempi kuin (huom.) uusissa kesärenkaissa, ei kuitenkaan mikään erityinen vouhotuksen aihe. Kumiseoksistakaan paha mennä sanomaan, voisi olettaa että talvirenkaissa seos on monellakin tapaa erilaista, tiedä sitten miten käyttäytyy kesällä.
Silkkaa rahan ja luonnon säästöähän tuo systeemi on. - oikke
Usko et Euromasterilla annetaan noin surkeita,
neuvoja.Satsaa oikeisiin kesäkumeihin ja sit me-
noks>>>>>>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142939Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221310- 891205
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2511062Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511043Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63962Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253846- 41822
- 84806
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48763