Tiedän muutaman gynen, miehiä kumpikin ja haluaisin naiselle. Millaisia kokemuksia? Missä ottaa vastaan? jne Kiitos vastauksista... Myös kokemuksia miesgynekologeista olisi hyvä kuulla!
Kokemuksia seudun gynekologeista?
14
12118
Vastaukset
- typykkä
Ois helpompi varmaan kertoa jos tietäis etsitkö gyneä etelä- vai pohjoispäästä Kymenlaaksoa. Kokemusta on vaan Kouvolan lääkäriaseman gynekologeista. Laureman Juhani on semmoinen eläkeikää lähestyvä mies, mutta mielestäni todella asiantunteva ja ennenkaikkea helläkätinen ja äärettömän mukava. Riitta Heikkilä ottaa vastaan Kouvolan lääkäriaseman Väinölän toimipisteessä. On pääkaupunkiseudulta ja työskentelee monella eri lääkäriasemalla ja vissiin ylioppilaiden terveydenhuoltosäätiölläkin. Ihan mukava nainen, tosin ei ehkä yhtä helläkätinen kuin Laurema.
- alkup.
Niin tosiaan, Kouvolan seudulla asustelen joten kiitoksia vastauksista. Saa edelleen laittaa kokemuksia... En haluaisi ottaa riskiä koska olen jo joutunut pettymään kunnallisella puolella saamaani kohteluun... Siksi nyt haluankin tietoa yksityisistä vastaanotoista.
- edellinen
alkup. kirjoitti:
Niin tosiaan, Kouvolan seudulla asustelen joten kiitoksia vastauksista. Saa edelleen laittaa kokemuksia... En haluaisi ottaa riskiä koska olen jo joutunut pettymään kunnallisella puolella saamaani kohteluun... Siksi nyt haluankin tietoa yksityisistä vastaanotoista.
minä toimitan mainittuja töitä. Edulliseen hintaan. Soukat sormet, sopusuhtaiset koittovälineet. Muistathan pestä pimperosi ennen vastaanotolle tuloa!!
- vihainen
se harmaaletti vois hypätä vaikka kymijokeen kävin sillä v.2001 ja hän tutkin alapään kyllä hyvin ja katsoi vielä ultrallakin,mutta sanoi sitten,että rinnat voi tukia itse kotona voi v...u ja sillä oli ultra siinä!!!! . vuonna 2002 helmkuussa minulla todettin rintasyöpä ja se olisi varmaan jo näkynyt silloin 2001 marraskuussa
- Past.
Hän oli varsin viehättävä olemukseltaan, mutta kotitaloushommissa täysi nolla, kun ei osannut ruokaakaan laittaa. Lisäksi alkoi sietämättömästi painostamaan ja nimittelemään juopoksi, kun kavereiden kanssa joskus pubissa kokoonnuttiin. Lisäksi vielä elvisteli isommilla tuloillaan, ja kun minä tarkensin, mistä hän ne tulonsa saa, niin se oli siitä poikki.
- alkup.
En kaipaa "tarinoitanne" tänne vastaukseksi. Pyytäisin kuitenkin asialllisia kommentteja ja kokemuksia joita yhden olenkin saanut, kiitos siitä:)!
- tiina!"
kerran se sit yllätti ja laitto sormen perseeseen ja mä olin ihan et MITÄ?mut se olikin kivaa.sit mä laitoin sen perseeseen kengän!!
- **kuka**
Tarja Sokka Kouvolan Spr:llä mun mielestä ollut kaikin puolin asiallinen ja hyvä gyne. Suosittelen.
- paljon kokenut
Tarja Sokka erittäin hyvä osaava, miellyttävä ja ennenkaikkea kuunteleva naistentautien lääkäri .. sinne hyvä mennä, tutkii hyvin ja asillisesti .. HELLÄ kätinenkin vielä :)
- hyvää palvelua
meneppäs tuonne hansakeskuksen lääkäripalveluun ja siellä Leppälän Arja...mielettömän hyvä ja mukava ihminen:)
tuloksetkin lähetetään kotiin postissa!- tahansa
muu kuin Kari Sistonen. Todella kovakourainen ja paikat kipeänä monta päivää tutkimuksen jälkeen. En suosittele kenellekään.
- ei se satu
en ole gynekologi, mut voin mä vilasta
- peloissaan
mulle on tullut lähete Pohjois-Kymen sairaalaan eli kuusaan mäelle naistentautien poliklinikalle , Lääkäri Juhmen siinä lukee. JOs kukaan tietää nimen perusteella mitään, olisin kovin kiitollinen tiedosta. voit laittaa vastauksen, pyydän että asiallisen, sähköpostiin [email protected].
- vaankontrollistkyse
Ei ole katsastettu moniin valovuosiin.
Aikoinaan menin T. Helgalle no se alkoikin kirjoittaa masennusreseptiä. Mä aattelin ett ois vaa pysyny siell alapään tutkinnas eikä sekaantuis pää-asioihin. Heitin reseptin roskiin ja varasin ajan toiselle gynksälle joka keskittyi paremmin alakertaan. Kalliikshan tuo kävi mut oli sitä rahanpashaa silloin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908