Kokemuksia seudun gynekologeista?

Minne menisin?

Tiedän muutaman gynen, miehiä kumpikin ja haluaisin naiselle. Millaisia kokemuksia? Missä ottaa vastaan? jne Kiitos vastauksista... Myös kokemuksia miesgynekologeista olisi hyvä kuulla!

14

11443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typykkä

      Ois helpompi varmaan kertoa jos tietäis etsitkö gyneä etelä- vai pohjoispäästä Kymenlaaksoa. Kokemusta on vaan Kouvolan lääkäriaseman gynekologeista. Laureman Juhani on semmoinen eläkeikää lähestyvä mies, mutta mielestäni todella asiantunteva ja ennenkaikkea helläkätinen ja äärettömän mukava. Riitta Heikkilä ottaa vastaan Kouvolan lääkäriaseman Väinölän toimipisteessä. On pääkaupunkiseudulta ja työskentelee monella eri lääkäriasemalla ja vissiin ylioppilaiden terveydenhuoltosäätiölläkin. Ihan mukava nainen, tosin ei ehkä yhtä helläkätinen kuin Laurema.

      • alkup.

        Niin tosiaan, Kouvolan seudulla asustelen joten kiitoksia vastauksista. Saa edelleen laittaa kokemuksia... En haluaisi ottaa riskiä koska olen jo joutunut pettymään kunnallisella puolella saamaani kohteluun... Siksi nyt haluankin tietoa yksityisistä vastaanotoista.


      • edellinen
        alkup. kirjoitti:

        Niin tosiaan, Kouvolan seudulla asustelen joten kiitoksia vastauksista. Saa edelleen laittaa kokemuksia... En haluaisi ottaa riskiä koska olen jo joutunut pettymään kunnallisella puolella saamaani kohteluun... Siksi nyt haluankin tietoa yksityisistä vastaanotoista.

        minä toimitan mainittuja töitä. Edulliseen hintaan. Soukat sormet, sopusuhtaiset koittovälineet. Muistathan pestä pimperosi ennen vastaanotolle tuloa!!


      • vihainen

        se harmaaletti vois hypätä vaikka kymijokeen kävin sillä v.2001 ja hän tutkin alapään kyllä hyvin ja katsoi vielä ultrallakin,mutta sanoi sitten,että rinnat voi tukia itse kotona voi v...u ja sillä oli ultra siinä!!!! . vuonna 2002 helmkuussa minulla todettin rintasyöpä ja se olisi varmaan jo näkynyt silloin 2001 marraskuussa


    • Past.

      Hän oli varsin viehättävä olemukseltaan, mutta kotitaloushommissa täysi nolla, kun ei osannut ruokaakaan laittaa. Lisäksi alkoi sietämättömästi painostamaan ja nimittelemään juopoksi, kun kavereiden kanssa joskus pubissa kokoonnuttiin. Lisäksi vielä elvisteli isommilla tuloillaan, ja kun minä tarkensin, mistä hän ne tulonsa saa, niin se oli siitä poikki.

    • alkup.

      En kaipaa "tarinoitanne" tänne vastaukseksi. Pyytäisin kuitenkin asialllisia kommentteja ja kokemuksia joita yhden olenkin saanut, kiitos siitä:)!

    • tiina!"

      kerran se sit yllätti ja laitto sormen perseeseen ja mä olin ihan et MITÄ?mut se olikin kivaa.sit mä laitoin sen perseeseen kengän!!

    • **kuka**

      Tarja Sokka Kouvolan Spr:llä mun mielestä ollut kaikin puolin asiallinen ja hyvä gyne. Suosittelen.

      • paljon kokenut

        Tarja Sokka erittäin hyvä osaava, miellyttävä ja ennenkaikkea kuunteleva naistentautien lääkäri .. sinne hyvä mennä, tutkii hyvin ja asillisesti .. HELLÄ kätinenkin vielä :)


    • hyvää palvelua

      meneppäs tuonne hansakeskuksen lääkäripalveluun ja siellä Leppälän Arja...mielettömän hyvä ja mukava ihminen:)
      tuloksetkin lähetetään kotiin postissa!

      • tahansa

        muu kuin Kari Sistonen. Todella kovakourainen ja paikat kipeänä monta päivää tutkimuksen jälkeen. En suosittele kenellekään.


    • ei se satu

      en ole gynekologi, mut voin mä vilasta

    • peloissaan

      mulle on tullut lähete Pohjois-Kymen sairaalaan eli kuusaan mäelle naistentautien poliklinikalle , Lääkäri Juhmen siinä lukee. JOs kukaan tietää nimen perusteella mitään, olisin kovin kiitollinen tiedosta. voit laittaa vastauksen, pyydän että asiallisen, sähköpostiin [email protected].

    • vaankontrollistkyse

      Ei ole katsastettu moniin valovuosiin.
      Aikoinaan menin T. Helgalle no se alkoikin kirjoittaa masennusreseptiä. Mä aattelin ett ois vaa pysyny siell alapään tutkinnas eikä sekaantuis pää-asioihin. Heitin reseptin roskiin ja varasin ajan toiselle gynksälle joka keskittyi paremmin alakertaan. Kalliikshan tuo kävi mut oli sitä rahanpashaa silloin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe