tappara on paras

kukkis-90

tappara on paras vai mitä.Tappara on paras vai mitä!!!!!!!!!!!!!!!!!
d:)

19

314

Äänestä

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oulunpoika

Joo, kyllänää oikiassa oot ku tapparaa kehut, mutta sillon ne komiat ajat oli tapparassa ku kaheskytluvun lopulla tapparan laif in laivia rallatteli Maestrot TIMO SUSI JA EKI LEHTONEN!!! Oli muistaaksein Galkarin olymppialaisissa -88 Tapparalla oma ketjuki,(liekkö sillosella valamentajalla Rauno Korvella ollu jottai tekemistä) ja muuten tekivät ratkasumaalin sillosta neuvostoliittoa "punakone" vastaan ja varmisti suomelle hoppeiset mitalit sieltä kissoista!!! Mukavahan se välistä ommuistella vanahoja!!!

• kukkis-90

tapparalla oli hyvät ajat mutta nykyään ne on heikentynyt niitten puolustus!

• Lätkä on rautaa
        kukkis-90 kirjoitti:

tapparalla oli hyvät ajat mutta nykyään ne on heikentynyt niitten puolustus!

No, oikeenkirjoitus on vaikea laji lätkäpiireissä. Peruskoulupohjalta.

• kukkis-90
        Lätkä on rautaa kirjoitti:

No, oikeenkirjoitus on vaikea laji lätkäpiireissä. Peruskoulupohjalta.

no niin on,mutta nykyään tappara on aika heikoilla.ennen ne voitti monta mestaruutta! nykyään ne eui osaa tehdä mitään .
        d:(

• tinttu
        kukkis-90 kirjoitti:

no niin on,mutta nykyään tappara on aika heikoilla.ennen ne voitti monta mestaruutta! nykyään ne eui osaa tehdä mitään .
        d:(

niin todellaki Tappara on terästä ja se on paras vaikka se ois viimenen ja häviäis aina...Tappara henkeen ja vereen..=)

4-ever!!!!!!!!!!

• Junnu
        tinttu kirjoitti:

niin todellaki Tappara on terästä ja se on paras vaikka se ois viimenen ja häviäis aina...Tappara henkeen ja vereen..=)

4-ever!!!!!!!!!!

Kyllä vain Tappara on paras
        ei voi parempaa olla.
        Tappara on terästä.

• hahahahaha
        Junnu kirjoitti:

ei voi parempaa olla.
        Tappara on terästä.

hahahahahaha tappara on perseestä!!!!!HAHAHAHAHHA

• Junnu
        hahahahaha kirjoitti:

hahahahahaha tappara on perseestä!!!!!HAHAHAHAHHA

Ai Tappara vai perseestä.
        Mikä sitte on paras HIFK vai?
        Tai Jokerit? NE on perseestä.
        Katotaan kauden lopussa.

• hahahahaha
        Junnu kirjoitti:

Ai Tappara vai perseestä.
        Mikä sitte on paras HIFK vai?
        Tai Jokerit? NE on perseestä.
        Katotaan kauden lopussa.

no SaPKo on paras ,kai mä nyt kannatan oman kaupungin joukkuetta!!!!Mut jos haluut tietää mikä on paras joukkue SM-liigassa ni se on SaiPa!!!

• Mirella-84
        hahahahaha kirjoitti:

no SaPKo on paras ,kai mä nyt kannatan oman kaupungin joukkuetta!!!!Mut jos haluut tietää mikä on paras joukkue SM-liigassa ni se on SaiPa!!!

Joo Tappara on tosiaanki huippu!Mun suosikki aina,tapahtu mitä tahansa.

• SAIPA
        Junnu kirjoitti:

ei voi parempaa olla.
        Tappara on terästä.

TAPPARA ON PERSEESTÄ..TAPPARA ON PERSEESTÄ..SAIPA MENEE KAUKAA EDELTÄ..

• tappara fanit tietysti!
        tinttu kirjoitti:

4-ever!!!!!!!!!!

T A P P A R A O N T E R Ä S T Ä A I N A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Tappara faneille lällälllääällläälläääääää!!!!
        mää oonkin tapparan CHEERLEADER!!!!!!!!

MAILATKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• JOKERI-FANI

TAPPARA ON MANSESTA,TAPPARA ON MANSESTA..PELAAJAT ON KESKISUOMESTA!!!
      VITUN PORKKANAT EI EES YHTÄ HELVETIN SUOMENMESTARUUTTA OO PYSTYNY VOITTAAN VAIK SIIHEN TARJOTTIIN TILAISUUS KAKS KERTAA PERÄKKÄIN=) MITÄ YHTEISTÄ ON TIKKURILAN MAALITEHTAAN APURILLA JA TAPPARAN PUOLUSTAJALLA??MOLEMMAT SEURAA VIERESTÄ KUN TEHÄÄN MAALEJA..HEH,HEH..TAPPARA NIELEE TAPPIONSA TYLSTYNEET KIRVEET RINNOISSAAN=)SIINÄ TEILLE!!

• iparules

JA IHMETTELEEKÖ JOKU MIKS IHMISET VIHAA JOKEREITA JA JOKERIFANEJA????? TOSSA ON AINAKI YKS HYVÄ SYY,NE ON NIIN KUSIPÄITÄ!!!TOIVOTTAVASTI NE PELLET EI AINAKAA VOITA MESTARUUTTA,MIKÄ JOUKKUE TAHANSA SAA VOITTAA MIELUMMIN KUN JOKERIT!!!ONKO ENÄÄ PASKEMPAA PORUKKAA OLEMASSA?

• Anonyymi00016

Tappara on paska

• Anonyymi00017

Ilves!!!!!!!!!💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💪ilvees
      Tappara konkurssiin niitten fanit on väärässä ilveees on PARAS joukkue koko liigassa ja hyi helvetti tapparan kusipäät tampere on keltavihreä menikö aivoon tai no tapparalaisilla ei ole aivoja ja jokerit on hiton hyvä ja niin on myös saipa hyi helvetti!

• Anonyymi00019

Aa unohtui hyi helvetti tappara

• Anonyymi00021

Voihan räkä.

• Anonyymi00020

Kyllä tilanne on näin. Ollut aika kauankin jo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      588
      1238
    2. 80
      917
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      274
      694
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      56
      656
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      189
      653
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      632
    7. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      132
      621
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      600
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      546
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      506
    Aihe