Sivu on kasattuna useammasta div-elementistä.
Ne ovat sievästi saman levyisiä alekkain olevia elementtejä.
Nyt kuitenkin pitäisi saada yksi elementti leijumaan kaikkien muiden yllä oikeassa reunassa. Kelluminen onnistuu Firefoxilla, mutta yllättäen IE ei anna tason kellua vaan heittää sen muiden tasojen väliin riippuen siitä mihin kohtaan koodia sen kirjoittaa...
Miten saan sen siis kellumaan oikein IEssäkin?
Kellumis ongelma
Julian
2
366
Vastaukset
- Höpö
Tiedätkö, minä olisin yllättyneempi jos kertoisit css-määritysten toimivan ilman viritelmiä myös IE:ssä.
Mutta pisteleppäs nyt koodia kehiin niin voidaan taas miettiä mitä olisi tehtävissä.- Mie Vain
Tuo juttu toimii IE 7, jos siis tarkoitetaan http://appro.mit.jyu.fi/doc/css2/index2.html valikon kaltaista. Tuon saa toimimaan vanhemmillakin kunhan käyttää JS apuna.
Jos taasen tarkoitat kiinteää asemointia niin tuommonen toimii ainakin IE 6, ohjeet löytyy tuolt linkist. Myös z-index voi olla hyödyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5897792Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3402975Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3932111- 1281307
- 311263
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061095- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913