On tämä naurettavaa kun pitää jonottaa yhdessä numerossa ties kuinka kauan,että saa varattua hammaslääkäriajan itselleen!Netissä ei pysty muuta kuin perumaan ajan mutta ei varaamaan.
Onko ketään muita kyllästyneitä?
Hammaslääkärit ja ajanvaraus naurettavaa touhua
3
617
Vastaukset
- moilanen
Ja vielä saat maksaa siitä jonottamisesta suolaisen hinnan. Itse yritin soittaa hatanpäälle polviongelmista, jonotin hieman vajaa 20 minuuttia kuunnellen odotusmusaa, puheluun ei koskaan vastattu, mutta 5 euroa ne näemmä siitäkin odottelusta laskuttaneet. Paskiaiset.
- kivaa on
Täällä Nokialla vasta hauskaa on. Kun oot päässyt jo lääkärijonoon , niin paljonkohan mahtaa olla jo ennen odottamassa tarkastuskutsua. Pääsin jonoon viime heinäkuussa ja vielä on ennen minua n.450 potilasta.Että sillee.....
- vihlova hammas
Tästä on nyt jonkin aikaa kun joruin soittamaan hammaslääkäriin.
Hasa ei ottanut kun ei ollut akuutti.
Silloin kyllä vihlo niin perkeleesti.
Sanotiin että soita tähän numeroon, sit soitin
Mutta en saanut aikaa, sanoi ettämene yksityiselle.
No sinne ei ole varaa mennä.
Onneksi vihlominen ei jatkunut( toistaiseksi)
Mielestäni tampereen hammas hoito on hieman huonontunut.
Lapseni käy tammelan oikomus hoidossa.
Joskus raurat lähtee hampaasta pois (raudat ovat kiinteät)
Ja muutenkin lapseni ei oikein pidä hoitajista.
Olen kyllä sanonut että miksi ne osat irtoilee,jotain se hoitaja yritti lässyttää.
Silloin kun minulla oli saman laiset raudat ne ei koskaan lähtenyt pois.(paisti sit kun ne otettiin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051341
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763