On tämä naurettavaa kun pitää jonottaa yhdessä numerossa ties kuinka kauan,että saa varattua hammaslääkäriajan itselleen!Netissä ei pysty muuta kuin perumaan ajan mutta ei varaamaan.
Onko ketään muita kyllästyneitä?
Hammaslääkärit ja ajanvaraus naurettavaa touhua
3
554
Vastaukset
- moilanen
Ja vielä saat maksaa siitä jonottamisesta suolaisen hinnan. Itse yritin soittaa hatanpäälle polviongelmista, jonotin hieman vajaa 20 minuuttia kuunnellen odotusmusaa, puheluun ei koskaan vastattu, mutta 5 euroa ne näemmä siitäkin odottelusta laskuttaneet. Paskiaiset.
- kivaa on
Täällä Nokialla vasta hauskaa on. Kun oot päässyt jo lääkärijonoon , niin paljonkohan mahtaa olla jo ennen odottamassa tarkastuskutsua. Pääsin jonoon viime heinäkuussa ja vielä on ennen minua n.450 potilasta.Että sillee.....
- vihlova hammas
Tästä on nyt jonkin aikaa kun joruin soittamaan hammaslääkäriin.
Hasa ei ottanut kun ei ollut akuutti.
Silloin kyllä vihlo niin perkeleesti.
Sanotiin että soita tähän numeroon, sit soitin
Mutta en saanut aikaa, sanoi ettämene yksityiselle.
No sinne ei ole varaa mennä.
Onneksi vihlominen ei jatkunut( toistaiseksi)
Mielestäni tampereen hammas hoito on hieman huonontunut.
Lapseni käy tammelan oikomus hoidossa.
Joskus raurat lähtee hampaasta pois (raudat ovat kiinteät)
Ja muutenkin lapseni ei oikein pidä hoitajista.
Olen kyllä sanonut että miksi ne osat irtoilee,jotain se hoitaja yritti lässyttää.
Silloin kun minulla oli saman laiset raudat ne ei koskaan lähtenyt pois.(paisti sit kun ne otettiin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210