On tämä naurettavaa kun pitää jonottaa yhdessä numerossa ties kuinka kauan,että saa varattua hammaslääkäriajan itselleen!Netissä ei pysty muuta kuin perumaan ajan mutta ei varaamaan.
Onko ketään muita kyllästyneitä?
Hammaslääkärit ja ajanvaraus naurettavaa touhua
3
557
Vastaukset
- moilanen
Ja vielä saat maksaa siitä jonottamisesta suolaisen hinnan. Itse yritin soittaa hatanpäälle polviongelmista, jonotin hieman vajaa 20 minuuttia kuunnellen odotusmusaa, puheluun ei koskaan vastattu, mutta 5 euroa ne näemmä siitäkin odottelusta laskuttaneet. Paskiaiset.
- kivaa on
Täällä Nokialla vasta hauskaa on. Kun oot päässyt jo lääkärijonoon , niin paljonkohan mahtaa olla jo ennen odottamassa tarkastuskutsua. Pääsin jonoon viime heinäkuussa ja vielä on ennen minua n.450 potilasta.Että sillee.....
- vihlova hammas
Tästä on nyt jonkin aikaa kun joruin soittamaan hammaslääkäriin.
Hasa ei ottanut kun ei ollut akuutti.
Silloin kyllä vihlo niin perkeleesti.
Sanotiin että soita tähän numeroon, sit soitin
Mutta en saanut aikaa, sanoi ettämene yksityiselle.
No sinne ei ole varaa mennä.
Onneksi vihlominen ei jatkunut( toistaiseksi)
Mielestäni tampereen hammas hoito on hieman huonontunut.
Lapseni käy tammelan oikomus hoidossa.
Joskus raurat lähtee hampaasta pois (raudat ovat kiinteät)
Ja muutenkin lapseni ei oikein pidä hoitajista.
Olen kyllä sanonut että miksi ne osat irtoilee,jotain se hoitaja yritti lässyttää.
Silloin kun minulla oli saman laiset raudat ne ei koskaan lähtenyt pois.(paisti sit kun ne otettiin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165