Aivan mahtava klassikko. Onko kukaan muu katsonut?
Varsinkin Rita Hayworthin "Put the blame on mame"-kohtaus, se kappale jäi soimaan päähän.
Gilda
4
456
Vastaukset
- Max the warrior
"Onko kukaan muu katsonut? "
Hauska.
Gilda lienee yksi maailman kaikkien aikojen katsotuimpia elokuvia vuodesta 1944 (vai oliko se 1943?)- ritaritar tai jotain
Sotaaikojen pelastus kaikille oli Rita H.!!!!!!!!!
Tanssikohtaus on aivan mahtava. Näin sen ensimmäisen kerran joskus teininä, kun olin kuumeessa kotona. Ehkä johtui kuumeesta, mutta toisilla katsomiskerroilla tuo kohtaus ei ole yltänyt samaan hypnoottiseen tehoon. :)
Nähty on ja hieno elokuvahan Gilda on. Minulle Gilda edustaa pitkälti sitä mitä muille Casablanca. Juuri Gilda omaa ainekset kaikkien aikojen parhaaseen elokuvaan ja kaikkinensa siinä on kaikki klassikon ainekset. Oikeastaan Gilda on kaikkien klassikkojen äiti.
Eppu Normaali laulaa että Tihkumme seksiä. Luulen, että lauloivat Gildasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html185871- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77558