Mitä merkitystä yleensä ottaen on, että yhden huoneen ja tähtimerkin kohdalla on paljon planeettoja?
Minulla siis on 1. huone skorpionissa ja sielä päljon planeettoja.
1.huone - monta planeettaa
15
1818
Vastaukset
- Adi
Yleensä mitä useampi planeetta on sijoittunut tiettyyn merkkiin, sen enemmän merkki on painottunut elämässä.
Paras vertaus mitä olen itse kuullut tähän liittyen on se, että merkkiä verrataan monikerroksiseen tavarataloon. Ajattele olevasi tuollaisessa tavaratalossa. Otat hissin viidenteen kerrokseen ja siellä on kirjaosasto, neljännessä miesten pukeutuminen jne. Planeettoja voi verrata tuollaiseen hissiin. Ne tuovat esiin eri puolia merkistä.
Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä planeetat sinulla ovat skorpionissa, mutta tässä elämässä sinun joka tapauksessa on tutustuttava skorpionin merkin teemoihin. Sanotaan, että Aurinkosi ja Kuusi olisivat skorpionissa. Tämä voisi tarkoittaa, että tunnet jo ennestään merkin pakkomielteisen puolen, mutta sinun on opeteltava tuntemaan myös sen muuntava puoli.
Kannattaa vielä tarkistaa nuo 1.huoneen planeetat. Eka huone liittyy läheisesti askendenttiin, joten siellä olevat planeetat ovat hyvin läheisesti mukana kaikessa mitä teet.- rölli
kertoisitko ne niin pystyy hieman antamaan osviittaa merkityksestä!
- Ap. kysyjä
Adi ja Rölli te tiedustelitte näitä planeettoa.
Minulla siis on planeetojen kasautuma Skorpionimerkin kohdalla. Skorpioni siis sijaitsee 1. ja 2. huoneessa.
Aurinko Skorpionissa (1. huone)
Merkurius Skorpionissa (1. huone)
Jupiter Skorpionissa (1. huone)
Venus Skorpionissa (2. huone)
Neptunus Skorpionissa (2. huone)
Niin ja sitten Vaa'assa on vielä seuraavat:
Nousevamerkki
Mars (12. huone)
Uranus (12. huone)
Jaaha eipä montaa planeettaa enään jäänyt jäljelle...
No miltä karttani karkeasti näyttää. Mitä nuo kasautumat merkkaa? - planeetat
Ap. kysyjä kirjoitti:
Minulla siis on planeetojen kasautuma Skorpionimerkin kohdalla. Skorpioni siis sijaitsee 1. ja 2. huoneessa.
Nousevamerkki
Mars (12. huone)
Uranus (12. huone)
No miltä karttani karkeasti näyttää. Mitä nuo kasautumat merkkaa?ovat näkyviä,voimakkaasti esille tulevia luonteenpiiteitä.
Kun aurinko on 1.huoneessa ihminen nähdään voimakkaana persoonallisuutena. Jäät helposti ihmisten mieleen ja pystyt helposti vakuuttaa ihmisiä sanomisillasi. On karismaa ja itse-luottamusta,ainakin muiden silmissä.
Joskus voit tehdä jopa liiankin musertavan vaikutuksen toisiin, siksi joudut joskus käyttäytymään varovaisemmin mitä olet.
Minulla myös aurinko 1.huoneessa ja 3muutakin planeettaa.Venus,Uranus ja Pluto.Lisäksi nousevamerkki. - Adi
Ap. kysyjä kirjoitti:
Nousevamerkki
Mars (12. huone)
Uranus (12. huone)
No miltä karttani karkeasti näyttää. Mitä nuo kasautumat merkkaa?Aurinko ja Jupiter molemmat skorpionissa kuvaavat sitä, että sinun tässä elämässä on pystyttävä päättelemään muiden ihmisten motiiveja. Noin paljon planeettoja skorpionissa kuvaa sitä, että sinulla todennäköisesti on merkittävät psykologinlahjat, opiskelet sitten psykologiaa tai et.
Ihmissuhteet ovat melkoinen haaste sinulle. Ensinnäkin haluat mieluiten säilyttää kontrollin. Venus tässä merkissä kuvaa sitä, että ihmissuhteet ovat elämän ja -usein koska kyseessä on Pluton merkki- kuoleman kysymyksiä. Sinun on tunnettava tietty määrä kiihkeyttä tunteaksesi olevasi elävä. Muuten otat ihmissuhteet hyvin vakavasti -kuolemanvakavasti.
Merkurius skorpionissa voi olla hieman hankala. Sinulla on vahva tarve hiljaisuuteen ja olet hiljaisemman puoleinen. Jopa siinä määrin, että läheisyys voi olla hankala saavuttaa.
Useilla nousevilla skorpioneilla ja muilla vahvasti skorpionivaikutteisilla on pulmana ylenmääräinen kostonhimo. Donna Cunningham nimitti Merkuriusta skorpionissa sellaiseksi, jolla on "Musta vyö kielenkäytön karatessa". Suuttuneena puheesi voi olla kuin kuvaannollinen ruoska ja osaat iskeä juuri toisten arkoihin paikkoihin. Tuota puolta kannattaa hillitä tosin. - kommenttia
planeetat kirjoitti:
ovat näkyviä,voimakkaasti esille tulevia luonteenpiiteitä.
Kun aurinko on 1.huoneessa ihminen nähdään voimakkaana persoonallisuutena. Jäät helposti ihmisten mieleen ja pystyt helposti vakuuttaa ihmisiä sanomisillasi. On karismaa ja itse-luottamusta,ainakin muiden silmissä.
Joskus voit tehdä jopa liiankin musertavan vaikutuksen toisiin, siksi joudut joskus käyttäytymään varovaisemmin mitä olet.
Minulla myös aurinko 1.huoneessa ja 3muutakin planeettaa.Venus,Uranus ja Pluto.Lisäksi nousevamerkki.Kiitos kommenteistasi.
"Joskus voit tehdä jopa liiankin musertavan vaikutuksen toisiin, siksi joudut joskus käyttäytymään varovaisemmin mitä olet."
Tämän "mahdollisuuden olla musertava" olen jossain elämän vaiheessa ymmärtänyt. Seurauksena todellakin
pyrin välttämään tilanteita, että aiheutan pahaa mieltä suorilla ja itsevarmoilla mielipiteillä.
Vahvuudestani huolimatta aiheutan erittäin harvoin ihmisille mielipahaa. Vältäs sitä, sillä minun logiikkani mukaan HYÖDYN MUISTA ihmisistä enemmän antamalla heille positiivista tunne-energiaani.
Ajattelen, että kun on itse reilu, avoin ja positiivinen niin tämä heijastuu muille ja ympäristöön, jossa itsekin elän. En minä halua ympärilleni apeita tai kateellisia ihmisiä, joilla ei ole edes halua nauttia tästä elämästä.
Tällaisia muutokseen kykenemättömiä ihmisiä en pitkään katsele vaan pysyn heistä etäämpänä.
Ei minua välttämättä skorpioniksi heti tunnista, koska ihmiset luulevat että skorpionimerkki on VAHVA siksi, koska henkilö on ilkeä ja paha. - Ap. kirjoittaja
Adi kirjoitti:
Aurinko ja Jupiter molemmat skorpionissa kuvaavat sitä, että sinun tässä elämässä on pystyttävä päättelemään muiden ihmisten motiiveja. Noin paljon planeettoja skorpionissa kuvaa sitä, että sinulla todennäköisesti on merkittävät psykologinlahjat, opiskelet sitten psykologiaa tai et.
Ihmissuhteet ovat melkoinen haaste sinulle. Ensinnäkin haluat mieluiten säilyttää kontrollin. Venus tässä merkissä kuvaa sitä, että ihmissuhteet ovat elämän ja -usein koska kyseessä on Pluton merkki- kuoleman kysymyksiä. Sinun on tunnettava tietty määrä kiihkeyttä tunteaksesi olevasi elävä. Muuten otat ihmissuhteet hyvin vakavasti -kuolemanvakavasti.
Merkurius skorpionissa voi olla hieman hankala. Sinulla on vahva tarve hiljaisuuteen ja olet hiljaisemman puoleinen. Jopa siinä määrin, että läheisyys voi olla hankala saavuttaa.
Useilla nousevilla skorpioneilla ja muilla vahvasti skorpionivaikutteisilla on pulmana ylenmääräinen kostonhimo. Donna Cunningham nimitti Merkuriusta skorpionissa sellaiseksi, jolla on "Musta vyö kielenkäytön karatessa". Suuttuneena puheesi voi olla kuin kuvaannollinen ruoska ja osaat iskeä juuri toisten arkoihin paikkoihin. Tuota puolta kannattaa hillitä tosin.Heippa,
Kerroinkin tuohon edeltävään jotain itsestäni.
Olen monesti miettinyt missä SE minun skorpioni-ilkeys on. En tiedä, mistä johtuu en missään tapauksessa ole ilkeä vaan pikemminkin empattinen eli toisia ihmisiä ajatteleva. Liekö "näin runsas skorpioni esiintymä osaltaan aiheuttanut sen. Tarkoitankin on "vaikeita ja vahvoja merkkejä" paljon niin niiden kanssa tulee varovaiseksi. Jolle ole varovainen niin saa aina roiskeita silmilleen.
"Aurinko ja Jupiter molemmat skorpionissa kuvaavat sitä, että sinun tässä elämässä on pystyttävä päättelemään muiden ihmisten motiiveja."
Kyllähän minä ihmisten motiiveja paljon mietin. Eivätkö muutkin naiset sitten mieti? Niin ja psykologisia taitoja riittää.
"Ihmissuhteet ovat melkoinen haaste sinulle. Ensinnäkin haluat mieluiten säilyttää kontrollin."
Tottahan toki, mutta eivätkö sitten muut halua näin toimia?
"Venus tässä merkissä kuvaa sitä, että ihmissuhteet ovat elämän ja -usein koska kyseessä on Pluton merkki- kuoleman kysymyksiä. Sinun on tunnettava tietty määrä kiihkeyttä tunteaksesi olevasi elävä."
Elämä/kuolema mietinnöt ovat tosi mielenkiintoisia. En puhu nyt tässä uskonnosta vaan lääketiede, historia, sukututkimus, perinnöllisyystiede jne näkökulmasta.
"Muuten otat ihmissuhteet hyvin vakavasti -kuolemanvakavasti. "
Olen oppinut, että ihmisuhteet ovat tärkeitä, mutta niitä on turha ottaa liian vakavasti ja määritellä liian tarkkaan. Tärkeintä on, että on
hyviä ihmisuhteita eikä niinkään mikä suhteen nimi on. Tarkoitan, että esimerkiksi miesten kanssa voi olla ystäviä tai mitä vaan. Näitä suhteita ei tarvitse (enään) luokikella kuka on poikaystävä jne. Elämä helpottuu kun luopuu luokittelusta.
"Sinulla on vahva tarve hiljaisuuteen ja olet hiljaisemman puoleinen. Jopa siinä määrin, että läheisyys voi olla hankala saavuttaa."
Ehkä nuorempana, mutta nykyään olen hyvin seurallinen. Pystyn toki olemaan yksin eikä minulla ole taipumusta LÄHEISRIIPPIVAISUUTEEN.
".......skorpionivaikutteisilla on pulmana ylenmääräinen kostonhimo."
No minulla ei ole. Olen terapoinut itseäni tämän asian suhteen. Mitä minä hyödyn kostonhimosta?
"Suuttuneena puheesi voi olla kuin kuvaannollinen ruoska ja osaat iskeä juuri toisten arkoihin paikkoihin. Tuota puolta kannattaa hillitä tosin."
Olen muuten suuttuessani lyhytvihainen, mutta hyvinkin teräväkielinen. En jaksa pitkään, mutta saatan sanoa jotain mitä ei olisi pitänyt. - Adi
Ap. kirjoittaja kirjoitti:
Heippa,
Olen monesti miettinyt missä SE minun skorpioni-ilkeys on. En tiedä, mistä johtuu en missään tapauksessa ole ilkeä vaan pikemminkin empattinen eli toisia ihmisiä ajatteleva. Liekö "näin runsas skorpioni esiintymä osaltaan aiheuttanut sen. Tarkoitankin on "vaikeita ja vahvoja merkkejä" paljon niin niiden kanssa tulee varovaiseksi. Jolle ole varovainen niin saa aina roiskeita silmilleen.
"Aurinko ja Jupiter molemmat skorpionissa kuvaavat sitä, että sinun tässä elämässä on pystyttävä päättelemään muiden ihmisten motiiveja."
Kyllähän minä ihmisten motiiveja paljon mietin. Eivätkö muutkin naiset sitten mieti? Niin ja psykologisia taitoja riittää.
"Ihmissuhteet ovat melkoinen haaste sinulle. Ensinnäkin haluat mieluiten säilyttää kontrollin."
"Venus tässä merkissä kuvaa sitä, että ihmissuhteet ovat elämän ja -usein koska kyseessä on Pluton merkki- kuoleman kysymyksiä. Sinun on tunnettava tietty määrä kiihkeyttä tunteaksesi olevasi elävä."
Elämä/kuolema mietinnöt ovat tosi mielenkiintoisia. En puhu nyt tässä uskonnosta vaan lääketiede, historia, sukututkimus, perinnöllisyystiede jne näkökulmasta.
Olen oppinut, että ihmisuhteet ovat tärkeitä, mutta niitä on turha ottaa liian vakavasti ja määritellä liian tarkkaan. Tärkeintä on, että on
hyviä ihmisuhteita eikä niinkään mikä suhteen nimi on. Tarkoitan, että esimerkiksi miesten kanssa voi olla ystäviä tai mitä vaan. Näitä suhteita ei tarvitse (enään) luokikella kuka on poikaystävä jne. Elämä helpottuu kun luopuu luokittelusta.
"Sinulla on vahva tarve hiljaisuuteen ja olet hiljaisemman puoleinen. Jopa siinä määrin, että läheisyys voi olla hankala saavuttaa."
Ehkä nuorempana, mutta nykyään olen hyvin seurallinen. Pystyn toki olemaan yksin eikä minulla ole taipumusta LÄHEISRIIPPIVAISUUTEEN.
No minulla ei ole. Olen terapoinut itseäni tämän asian suhteen. Mitä minä hyödyn kostonhimosta?
"Suuttuneena puheesi voi olla kuin kuvaannollinen ruoska ja osaat iskeä juuri toisten arkoihin paikkoihin. Tuota puolta kannattaa hillitä tosin."
Olen muuten suuttuessani lyhytvihainen, mutta hyvinkin teräväkielinen. En jaksa pitkään, mutta saatan sanoa jotain mitä ei olisi pitänyt.Näistä esiin ottamistasi asioista:
"en missään tapauksessa ole ilkeä vaan pikemminkin empattinen eli toisia ihmisiä ajatteleva"
En väittänyt sinun olevan ilkeä. Monet vahvasti skorpionivaikutteiset tosin kykenevät olemaan melko brutaaleja ihmissuhteissaan. Skorpioni tosin on veden merkki, joten pystyt sen puoleen melkoiseen empatiaan muita kohtaan.
"".......skorpionivaikutteisilla on pulmana ylenmääräinen kostonhimo."
"No minulla ei ole."
Edistyneempi skorpioni siis. Sopii kuvaan, kun myös Jupiter on skorpionissa. Jupiter tuo yleensä luonteeseen edistyneitä puolia sijaintimerkistään.
Sinulla saattaa lisäksi olla Aurinko ja/tai muut noista skorpioniplaneetoista konjunktiossa Neptunuksen kanssa, mikä myönteisellä tavalla tasoittanee skorpionin merkin ekstremevaikutuksia. Kuumerkkisikin olisi mukava tietää. Esimerkiksi Kuu kaloissa toisi lisää anteeksiantavuutta luonteeseen.
Kostonhimo on silti skorpionivaikutteisten yleinen pulma. Kaikki heistä valitettavasti eivät käsittele sitä kovin fiksusti.
"Olen muuten suuttuessani lyhytvihainen"
Toisin kuin useat muut skorpionit siis. Käsittelin tätä hieman jo edellä. Kartallasi on epäilemättä hyvin vahvoja tekijöitä, jotka lyhentävät "mököttämisaikaa".
"Tärkeintä on, että on
hyviä ihmisuhteita eikä niinkään mikä suhteen nimi on... Näitä suhteita ei tarvitse (enään) luokikella kuka on poikaystävä jne."
Sopii kuvaan, kun Venus on veden merkissä. Venus ilman merkissä tekisi jäykän kategorian: "Tuo on minun poikaystäväni, tuo on vain 'tavallinen ystävä', tuo läheinen ystävätär, tuo uskottu...jne". Vesihän elementtinä on luonnostaan muodoton ja hahmoton, siis merkityksessä, että se ei viihdy kovin hyvin erilaisten rajoitusten ja määrittelyjen keskellä. Viihdyt romanttisissa -Venus- tilanteissa parhaiten, kun ne ovat hiljaisia. Et tarvitse niissä pitkiä luentoja tyyliin "Olet niin ihana..." vaan riittää kun vaistoat romanttisuuden ja eroottisuuden niissä.
"Kyllähän minä ihmisten motiiveja paljon mietin. Eivätkö muutkin naiset sitten mieti?"
Luultavasti miettivät, mutta määrässä saattaa olla eroa. Monet luultavasti eivät ole myöskään niin taitavia kuin sinä saamaan nuo motiivit selville. Sinulla on luontaiset kyvyt saada muista selville sekin, mitä nämä eivät halua saatavan selville.
"haluat mieluiten säilyttää kontrollin."
"Tottahan toki, mutta eivätkö sitten muut halua näin toimia? "
Monet muutkin merkit ovat kyllä halukkaita säilyttämään kontrollin. Erityisesti maan merkit ja näistä erit. kauris ja härkä. Skorpionit pitävät kontrollista ja vallan tunteesta niihin liittyvän tietyn intensiivisyyden takia.
"Ehkä nuorempana, mutta nykyään olen hyvin seurallinen."
Siitä huolimatta tuskin sanot kaikkea, mikä on mielessäsi ja luultavasti erottelet "hyväksyttyä" ja "ei-hyväksyttyä". Sinulla ilmeisesti on jo nuorelta iältä kokemuksia siitä, että ihmiset eivät aina kovin hyvin ymmärrä, mitä mielessäsi -Merkurius- on.
Tuo Mars vaa'assa lisää varmasti sosiaalisia taipumuksiasi. Useat skorpionit eivät pidä isoista, meluisista ihmisjoukoista jne. Varsin myönteistä siis. - upsidedown
Ap. kirjoittaja kirjoitti:
Heippa,
Olen muuten suuttuessani lyhytvihainen, mutta hyvinkin teräväkielinen. En jaksa pitkään, mutta saatan sanoa jotain mitä ei olisi pitänyt.Astrologiset tulkinat eivät ole koskaan väärässä, aina löytyy selittäviä tekijöitä ja niitä tosiaan riittää. luepa vaika Adin sepustus ajatuksen kanssa niin huomaat :):) Jotkut luonnehdinnat tottakai sopivat, ne sopivat lähes kaikille -- sitten tulee tätä toisaalta-toisaalta-juttua
- *Valistunut*
upsidedown kirjoitti:
Astrologiset tulkinat eivät ole koskaan väärässä, aina löytyy selittäviä tekijöitä ja niitä tosiaan riittää. luepa vaika Adin sepustus ajatuksen kanssa niin huomaat :):) Jotkut luonnehdinnat tottakai sopivat, ne sopivat lähes kaikille -- sitten tulee tätä toisaalta-toisaalta-juttua
Hehheh! Skepsiksen sivuilta löytyy muuten tuo sama sonta ja melkein samassa säkissäkin. :D Loppujen lopuksi kun luet sen "ajatuksen kanssa" (mielenkiintoinen ilmaus muuten keskimääräiseltä skepeltä, heillä kun tuntuu poikkeuksetta olevan vaikeuksia noudattaa sitä mitä saarnaavat) niin tuo kritiikki menee suunnilleen ajatukseen, että tuhannen palan palapelin voi koota käyttämällä vain 100 palaa.
Ihmisessä on todella paljon erilaisia muuttujia arvioitavaksi ja itse sanoisin, että Adi teki varsin erinomaista työtä kun ottaa huomioon, että hän joutui lähtemään vajavaisista tiedoista.
"aina löytyy selittäviä tekijöitä ja niitä tosiaan riittää."
Ei tunnu löytyvän kuitenkaan ikinä niin paljoa, kuin skeptikoilta mielipiteitä sille, miksi astrologia muka ei voi toimia. Vanhentuneissa lähdeteoksissa on joskus sanottu niin, joten se pitää tietenkin tänäänkin paikkansa. Skeptikkona olon paras puoli onkin siinä, että koskaan ei tarvitse hankkia uutta tietoa eikä muuttaa mielipiteitä.
"-- sitten tulee tätä toisaalta-toisaalta-juttua "
Toisaalta kun psykiatri määrää potilaalleen lääkettä X ja toisaalta potilas on jo lääkkeellä Y, joka ei ole yhteensopiva lääkkeen X kanssa, niin sehän tarkoittaa, että kallonkutistajan on muutettava reseptiään. Hänen on poistettava lääke X tai lääke Y, eikä ole välttämättä aivan yhdentekevää kumpi, koska esimerkiksi lääke Y voi olla yhteensopimaton potilaan myös nauttiman lääkkeen Z kanssa, jolloin lääkkeen Y poistaminen näyttää ainoalta mahdollisuudelta.
Tuo ei tietenkään vielä edes sisällä sitä mahdollisuutta, että psykiatri saattoi tehdä virheellisen diagnoosin. Tapahtuma, jonka yksinoikeuden skepevaarit ovat halukkaasti siirtämässä astrologeille.
Kovasti näyttää siltä, että astrologit eivät ole ainoita, joiden on sovitettava tulkintoja sitä mukaa kun saavat uutta tietoa. - Ap. kysyja
Adi kirjoitti:
Näistä esiin ottamistasi asioista:
"en missään tapauksessa ole ilkeä vaan pikemminkin empattinen eli toisia ihmisiä ajatteleva"
En väittänyt sinun olevan ilkeä. Monet vahvasti skorpionivaikutteiset tosin kykenevät olemaan melko brutaaleja ihmissuhteissaan. Skorpioni tosin on veden merkki, joten pystyt sen puoleen melkoiseen empatiaan muita kohtaan.
"".......skorpionivaikutteisilla on pulmana ylenmääräinen kostonhimo."
"No minulla ei ole."
Edistyneempi skorpioni siis. Sopii kuvaan, kun myös Jupiter on skorpionissa. Jupiter tuo yleensä luonteeseen edistyneitä puolia sijaintimerkistään.
Sinulla saattaa lisäksi olla Aurinko ja/tai muut noista skorpioniplaneetoista konjunktiossa Neptunuksen kanssa, mikä myönteisellä tavalla tasoittanee skorpionin merkin ekstremevaikutuksia. Kuumerkkisikin olisi mukava tietää. Esimerkiksi Kuu kaloissa toisi lisää anteeksiantavuutta luonteeseen.
Kostonhimo on silti skorpionivaikutteisten yleinen pulma. Kaikki heistä valitettavasti eivät käsittele sitä kovin fiksusti.
"Olen muuten suuttuessani lyhytvihainen"
Toisin kuin useat muut skorpionit siis. Käsittelin tätä hieman jo edellä. Kartallasi on epäilemättä hyvin vahvoja tekijöitä, jotka lyhentävät "mököttämisaikaa".
"Tärkeintä on, että on
hyviä ihmisuhteita eikä niinkään mikä suhteen nimi on... Näitä suhteita ei tarvitse (enään) luokikella kuka on poikaystävä jne."
Sopii kuvaan, kun Venus on veden merkissä. Venus ilman merkissä tekisi jäykän kategorian: "Tuo on minun poikaystäväni, tuo on vain 'tavallinen ystävä', tuo läheinen ystävätär, tuo uskottu...jne". Vesihän elementtinä on luonnostaan muodoton ja hahmoton, siis merkityksessä, että se ei viihdy kovin hyvin erilaisten rajoitusten ja määrittelyjen keskellä. Viihdyt romanttisissa -Venus- tilanteissa parhaiten, kun ne ovat hiljaisia. Et tarvitse niissä pitkiä luentoja tyyliin "Olet niin ihana..." vaan riittää kun vaistoat romanttisuuden ja eroottisuuden niissä.
"Kyllähän minä ihmisten motiiveja paljon mietin. Eivätkö muutkin naiset sitten mieti?"
Luultavasti miettivät, mutta määrässä saattaa olla eroa. Monet luultavasti eivät ole myöskään niin taitavia kuin sinä saamaan nuo motiivit selville. Sinulla on luontaiset kyvyt saada muista selville sekin, mitä nämä eivät halua saatavan selville.
"haluat mieluiten säilyttää kontrollin."
"Tottahan toki, mutta eivätkö sitten muut halua näin toimia? "
Monet muutkin merkit ovat kyllä halukkaita säilyttämään kontrollin. Erityisesti maan merkit ja näistä erit. kauris ja härkä. Skorpionit pitävät kontrollista ja vallan tunteesta niihin liittyvän tietyn intensiivisyyden takia.
"Ehkä nuorempana, mutta nykyään olen hyvin seurallinen."
Siitä huolimatta tuskin sanot kaikkea, mikä on mielessäsi ja luultavasti erottelet "hyväksyttyä" ja "ei-hyväksyttyä". Sinulla ilmeisesti on jo nuorelta iältä kokemuksia siitä, että ihmiset eivät aina kovin hyvin ymmärrä, mitä mielessäsi -Merkurius- on.
Tuo Mars vaa'assa lisää varmasti sosiaalisia taipumuksiasi. Useat skorpionit eivät pidä isoista, meluisista ihmisjoukoista jne. Varsin myönteistä siis.Kiitos palautteestasi.
Kysyit missä kuu on?
Se on jousimiehessä 3. huoneessa.
Kerron vielä Saturnuksenkin.
Se on härässä ja 7. ja 8. huoneen rajalla. Vaikean nähdä kumman huoneen puolella se on.
Saturnus on todellakin ainut merkki, mikä on eripuolella karttaa. Itseasiassa se on tarkalleen vastapäätä 1. huoneessa olevia merkkejä.
Kiitos palautteestasi.
Kysyit missä kuu on?
Se on härässä ja 7. ja 8. huoneen rajalla. Vaikean nähdä kumman huoneen puolella se on.
Saturnus on todellakin ainut merkki, mikä on eripuolella karttaa. Itseasiassa se on tarkalleen vastapäätä 1. huoneessa olevia merkkejä.
Aurinko, nousevamerkki, merkurius, venus, jupiter ja neptunus. Kaikki muut paitsi neptunus olisivat vielä 1. huoneessa.Adi kirjoitti: "Kartallasi on epäilemättä hyvin vahvoja tekijöitä, jotka lyhentävät "mököttämisaikaa"."
No niin todellakin on! Tuo kuu avoimessa ja rempseässä Jouskarissa ja vielä 3. huoneessa, joka hallitsee kommunikaatiota. :-)
Tässäpä tuli oikein hyvä esimerkki siitä, miten yksi persoonallinen vahva tekijä hyvin toisenlaisessa merkissä "keventää" tai ns. kompensoi Skorpparin teemoja. Etenkin, kun tuon kuun hallitsija eli Jupiter sijaitsee noinkin merkittävässä paikassa kartalla.
Näillä keskustelupalstoilla kun useimmiten annetaan tietoon vain osa kartasta, ei tulkitsija pysty mitenkään ottamaan muita, kenties vahvojakin tekijöitä huomioon. Silloin pitäydytään ilman muuta suoraviivaisemmissa tulkinnoissa, jotka tarkentuvat sitä mukaa, kun kysyjä paljastaa lisää tulkintaan vaikuttavia tekijöitä kartastaan. Tämä olisi hyvä tiedostaa myös niiden, jotka näiden "pikatulkintojen" perusteella huutelevat mielipiteitään astrologiasta yleensä. ;-) - Adi
Ap. kysyja kirjoitti:
Kiitos palautteestasi.
Kysyit missä kuu on?
Aurinko, nousevamerkki, merkurius, venus, jupiter ja neptunus. Kaikki muut paitsi neptunus olisivat vielä 1. huoneessa.Tunnustettakoon, että tein tulkinnassani pienen huolimattomuusvirheen. Olitkin tuolla aiemmin ilmoittanut nousevaksi merkiksesi vaa'an. Jotenkin tulin sekoittaneeksi ja katsoin sinun olevan nousevalta merkiltäsi skorpioni. Tuolla oli yksi toinen kirjoittaja selittänyt olevansa nouseva skorpioni ja tulin kai siihen sekoittaneeksi. :(
Olisin "povannut" sinut huomattavasti seurallisemmaksi alunperin, jos olisin kerralla katsonut tuon nousevan merkin oikein. Vaakahan merkkinä on varmaan seurallisin koko zodiakilla. Tosin mitä Kuun sijaintiin kartallasi tulee, niin olin aika varma jostain tuollaisesta merkistä kuin jousimies. - Adi
Kulkija* kirjoitti:
Adi kirjoitti: "Kartallasi on epäilemättä hyvin vahvoja tekijöitä, jotka lyhentävät "mököttämisaikaa"."
No niin todellakin on! Tuo kuu avoimessa ja rempseässä Jouskarissa ja vielä 3. huoneessa, joka hallitsee kommunikaatiota. :-)
Tässäpä tuli oikein hyvä esimerkki siitä, miten yksi persoonallinen vahva tekijä hyvin toisenlaisessa merkissä "keventää" tai ns. kompensoi Skorpparin teemoja. Etenkin, kun tuon kuun hallitsija eli Jupiter sijaitsee noinkin merkittävässä paikassa kartalla.
Näillä keskustelupalstoilla kun useimmiten annetaan tietoon vain osa kartasta, ei tulkitsija pysty mitenkään ottamaan muita, kenties vahvojakin tekijöitä huomioon. Silloin pitäydytään ilman muuta suoraviivaisemmissa tulkinnoissa, jotka tarkentuvat sitä mukaa, kun kysyjä paljastaa lisää tulkintaan vaikuttavia tekijöitä kartastaan. Tämä olisi hyvä tiedostaa myös niiden, jotka näiden "pikatulkintojen" perusteella huutelevat mielipiteitään astrologiasta yleensä. ;-)"kuu avoimessa ja rempseässä Jouskarissa"
Itse asiassa alkuperäisellä kysyjällä taitaa olla tuon lisäksi Auringon, Merkuriuksen ja Jupiterin konjunktio skorpionissa. Tämäkin muuttaa luonteen painotusta enemmän "joviaaliin" suuntaan.
Esimerkiksi näyttelijä Robert Patrickilla on myös Aurinko/Jupiter -konjunktio kartallaan.
- ap. tässä
Kiitos kaikille vastauksista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315660Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283689HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2852479- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3831445Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131183
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115915