Tämän palstan

Kake

keskustelijoiden taso näyttää olevan aika alhainen.
Olen seurannut palstaa jo pitkään ja huomannut että harva keskustelijoista on keskusteluaiheen asiantuntija, eli että olisi jollain tavalla opiskellut tai yrittänyt opiskella alaa esim lukemalla kirjallisuutta.
Suurin osa keskustelijoista näyttää olevan
' videoklippilinjalla ' , eli ' löytyyks siihen joku linkki tai löytyyks joku video?'.
Kirjoista harva tietää tai edes välitä.
Ja varsin suuri osa on sellaisia ettei ne ole edes kiinnostuneita näistä videoista vaan jauhavat muuten vaan mitä sylki suuhun tuo.
Ettäs sellaista

5

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukenut

      löytyy nykyisestä ilmapiiristä. Palstalla viihtyy eräs kiusaaja, jonka tarkoituksena on ärsyttää kaikkia jotka ovat erimieltä kuin hän. Vanhemmat palstalaiset eivät enää viitsi kirjoitella asioista vain tuon häirikön takia.

      • palstamuumio

        kommentoi: eipä tuo anonyymiksi jättämäsi henkilö niinkään häiritse, vaikka aika suorasukaisesti kommentoikin. Enemmän tasoa latistaa se joukko kirjoittelijoita, joka ei joko ole lainkaan perillä ufotutkimuksesta, ei välitä ko. tutkimuksesta, haluaa uskoa tutkimattomiin lähteisiin ja sensaatiomediaan tai sitten haluaa laimentaa palstan vain kritiikittömien kirjoittajien temmellettäväksi.


      • palstamuumio kirjoitti:

        kommentoi: eipä tuo anonyymiksi jättämäsi henkilö niinkään häiritse, vaikka aika suorasukaisesti kommentoikin. Enemmän tasoa latistaa se joukko kirjoittelijoita, joka ei joko ole lainkaan perillä ufotutkimuksesta, ei välitä ko. tutkimuksesta, haluaa uskoa tutkimattomiin lähteisiin ja sensaatiomediaan tai sitten haluaa laimentaa palstan vain kritiikittömien kirjoittajien temmellettäväksi.

        Minäkin olen täysin samaa mieltä, niin tästä anonyymiksi jätetystä kuin muistakin keskustelijoista :)

        Onneksi tänne on vähitellen alkanut ilmestyä muutamia henkilöitä jotka eivät välittömästi usko jokaisen tähdenlennon olevan lentävä lautanen. Vaikkeivät omaisikaan suunnatonta tietoutta, niin omaavat sentään toimivan logiikan ilman hallitsematonta mielikuvituksen lentoa.

        Kommentoisin myös palstan aloittajalle siitä, että mitähän kirjallisuutta hän nyt tarkoittaa, sillä ufokirjallisuushan ei ainakaan sisällä minkäänlaisia todisteita. Jos siellä on jokin kokonainen tai toimiva teoria, niin joku varmasti voi siteerata siitä pääkohdat kuinka se pysyisi pystyssä jos mielii vain tuoda esille. Luulenpa vain vakaasti siihen, ettei siitäkään ole kuitenkaan mitään todisteita ja se selitellään jonkinlaisella salailulla ja salaliittoteorialla selitellen myös konkreettiset todisteet mahdottomiksi. Itse en ainakaan näe ufokirjallisuutta välttämättömänä mieliessä keskustella vakavasti otettavasti muukalaisten olemassaolosta. Sitäkin enemmän luonnontieteitä ja historiaa.


      • joopajoo
        Owashi kirjoitti:

        Minäkin olen täysin samaa mieltä, niin tästä anonyymiksi jätetystä kuin muistakin keskustelijoista :)

        Onneksi tänne on vähitellen alkanut ilmestyä muutamia henkilöitä jotka eivät välittömästi usko jokaisen tähdenlennon olevan lentävä lautanen. Vaikkeivät omaisikaan suunnatonta tietoutta, niin omaavat sentään toimivan logiikan ilman hallitsematonta mielikuvituksen lentoa.

        Kommentoisin myös palstan aloittajalle siitä, että mitähän kirjallisuutta hän nyt tarkoittaa, sillä ufokirjallisuushan ei ainakaan sisällä minkäänlaisia todisteita. Jos siellä on jokin kokonainen tai toimiva teoria, niin joku varmasti voi siteerata siitä pääkohdat kuinka se pysyisi pystyssä jos mielii vain tuoda esille. Luulenpa vain vakaasti siihen, ettei siitäkään ole kuitenkaan mitään todisteita ja se selitellään jonkinlaisella salailulla ja salaliittoteorialla selitellen myös konkreettiset todisteet mahdottomiksi. Itse en ainakaan näe ufokirjallisuutta välttämättömänä mieliessä keskustella vakavasti otettavasti muukalaisten olemassaolosta. Sitäkin enemmän luonnontieteitä ja historiaa.

        lukenut paljon alan kirjallisuuttakin ja tutkinut monien sivustojen alaa viittaavia kirjoituksia. Hyvin uskottavaa vai kuinka ? Lue vain lisää historiaa,kemiaa,fysiikka,lääketiedettä,uskontotiedettä,joukko-oppia sieltä ne asiat selviää.


      • Mittöö siellö
        joopajoo kirjoitti:

        lukenut paljon alan kirjallisuuttakin ja tutkinut monien sivustojen alaa viittaavia kirjoituksia. Hyvin uskottavaa vai kuinka ? Lue vain lisää historiaa,kemiaa,fysiikka,lääketiedettä,uskontotiedettä,joukko-oppia sieltä ne asiat selviää.

        Mitä joukko-opissa käsitellään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe