Miten on naiset, olen kuullut että jotkut naiset antavat parisuhteessa (yhden yön suhteessa harvinaisempaa?) suuseksiä haluamatta "vastapalvelusta". Siis tarkoitan että antavat suuseksiä niin että mies laukeaa ja lopettavat siihen. Kaikki ovat onnellisia myös nainen. Onko tällaisia naisia oikeasti ja paljonko? Eikö jää huono maku? Eikö kiihotu itse ja tule tunne, että jää kesken? Onko se vain poikkeustapaus, esim. silloin kun on jokin pidempi tulehdus ym. vaiva tai kuukautisten aikana? Joo, myönnettäköön että olen SUUseksin saamisessa kovassa puutteessa. Itse kyllä annan vaikka ei pyydetäkään.. Aurinkoista kevättä kaikille!
pelkkä suuseksin antaminen miehelle
7
4440
Vastaukset
- Nimetön
Mä ainakin annan sitä erittäin mieluusti, jos tykkään miehestä ja hän on puhdas. Eikä aina tarvitse mitään vastapalvelusta samantien, sitä voi saada sitten myöhemmin, ei sen tarvi koko aika mitään vaihtokauppaa olla. Sitä paitsi koen blow jobin myös itse äärimmäisen kiihoittavaksi, nautin siitä, kun muna on suussa ja voin imeä sitä antaumuksella tekniikkaa vaihdellen, palleja hieroen ja toisella kädellä runkaten vartta ja joskus jopa työntää sormea peppuun.
Naiselle seksi voi olla toisinaan myös vain emotionaalisesti hyvin kiihottavaa, ei aina tarvi käydä pimpsaan kiinni olenkaan tai saada fyysisesti itse. Eniten nautin siitä, kun huomaan mieheni ilmeistä ja voihkeista hänen nauttivan, tulee sellainen tunne, että minä tyttö se osaan tyydyttää miehen ja näin hän on sanonutkin, että multa saanut taivaallista suuseksiä. Tykkään myös sperman mausta (nykyisen miehen) ja nielen satsit riemumielin, se on jotenkin tuhman kiihoittavaa. Miehellekin varmaan on kiihoittavinta, jos huomaa naisen tekevän suuhoitoa itse kiimaisena nauttien ja koska sitä todella haluaa, eikä suorittamalla vastentahtoisesti velvollisuudesta tai miellyttämisenhalusta.
Tällänen antaminen ilman omaa saamista (fyysisesti) onnistuu vaan suhteessa, jossa mieskin sitten vuorostaan haluaa todella panostaa naisen tyydyttämiseen, eli ennemmin tai myöhemmi punnukset menee taas tasan, vaikkei juuri sillä hetkellä. Meillä on vasta nuori suhde, eikä mies vielä ole kovastikaan mua nuollut, kuten entiset, mutta muuten olen nauttinut hänestä kovastikin ja seksuaalisesti meillä synkkaa todella hyvin.
Tässä siis oma kanta asiaan, mutta muista, että kaikki me ollaan yksilöitä ja naiset varsinkin kovin erilaisia seksuaalisesti. Paras siis puhua kumppanisi kanssa suoraan asiasta, miten hän sen kokee. Kaikki naiset ei sitten vaan tykkää hommasta ollenkaan, eikä tee sitä tai tekee suorittamalla, itse nauttimatta, jotkut taas haluaa välittömän vastapalveluksen. (kaikilla ei oo käyny sellainen tuuri kun mun miehellä, heh heh)Ja jos sulla nyt sellaista suuseksin antajaa ei ole, niin tulevan kumppanin kanssa sitten. Aurinkoista kevättä sullekin taivaallisen suuseksin kera!- ...toinen
jess.. just samaa mieltä olen! Ja olen siis nainen. Nautinnollinen pidempi suhde päättynyt just ja toivon tosiaan että löydän tulevaisuuteenikin miehen, joka nauttii suuseksistä ja pystyy laukeamaan suuhun.., kasvoille.., rinnoille..
Luulen ett kaikki? miehet tykkää kun nainen ottaa suihin, mutt kaikki ei pysty tai halua laueta pelkkään suuseksiin :(
Nautin ja kiihotun ite miehen kiimasta niin ettei tosiaan muuta välttämättä sillä hetkellä kaipaa... siis välttämättä.. ;) enkä tosiaan usko olevani mikään uniikkiyksilö..
eli kevättä rinnoissa.. kesää kohti.. - mies29
...toinen kirjoitti:
jess.. just samaa mieltä olen! Ja olen siis nainen. Nautinnollinen pidempi suhde päättynyt just ja toivon tosiaan että löydän tulevaisuuteenikin miehen, joka nauttii suuseksistä ja pystyy laukeamaan suuhun.., kasvoille.., rinnoille..
Luulen ett kaikki? miehet tykkää kun nainen ottaa suihin, mutt kaikki ei pysty tai halua laueta pelkkään suuseksiin :(
Nautin ja kiihotun ite miehen kiimasta niin ettei tosiaan muuta välttämättä sillä hetkellä kaipaa... siis välttämättä.. ;) enkä tosiaan usko olevani mikään uniikkiyksilö..
eli kevättä rinnoissa.. kesää kohti..naisia, vaikea uskoa että teidän laisianne on edes olemassa.Saan myös samanlaista tyydytystä antaessani naiselle suuseksiä.
- make -70
Kiitos, oli kiva kuulla mielipiteesi!
- amya82
mies29 kirjoitti:
naisia, vaikea uskoa että teidän laisianne on edes olemassa.Saan myös samanlaista tyydytystä antaessani naiselle suuseksiä.
minä haluaisin ottaa poikaystävältäni useasti suihin. pidän sen antamisesta kovasti enkä todellakaan aina kaipaa mitään muuta.
pelkästään kaikki nuoleminen jne. on jo kiihottavaa.
tekisin sitä useammin, mutta poikaystäväni pitää enemmän rakastelusta.
- Nai-nen
Itse en ole koskaan saanut suuseksiä mieheltä, enkä haluakkaan sitä, en luota mieheni taitoihin ollenkaan, enkä halua pettyä.
Miehelleni sen sijaan annan runsaasti suuseksiä, mällit otan suuhun mutta en niele. Peniksen imemisessäkin on mukava huomata omaa kehitystään.
Jotenkin minulla vain on semmonen kuva, että naisen alapään nuoleminen on saastaista, vielä kun omat häpyhuuleni ovat mielestäni isot, emättimeni varmasti haisee vaikka sen olisi pessytkin ja niin edelleen. Olen tyytyväinen vaikka en saakkaan suuseksiä.- on ihanaa
Naisen nuoleminen on ihaninta mitä minä mies tiedän. Kun on kiihottunut niin tuoksu on kiiman tuoksu ja sitä ett voi pestää pois ja se on kiihottavaa miehellekkin, ainakin minulle. Se on tuoksu mitä ei oikeastaan tunne se on vain siinä.
Koen ihan varmaan yhtä hyvää oloa kun täss keskustelussa naiset, kun saan nainen tärisemän kielelläni ja ehkä myös kahden sormen avulla. Nainen kun saa g-piste orgasmin vielä ja nesteet lentää, niin koen että olen onnistunut oikeesti enkä tarvii siitä vastapalveluja siinä vaiheessa.
Teille naisille jotka haluatte imeä miehen loppuun asti vinkin. Sano ääneen vaikka kesken suuhoidon, että haluatte spermat ja varmasti saatte:)) Kerran laukesin kun en olis saanut laukea suuhun ja se ei ollu sille naiselle mielekästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749