Mistähän löytäisin huvimajalle piirustukset? Netistä olen yrittänyt niitä Kuukkelilla aeskella, mutta ei ole tärpännyt. Kirjastosta löysin elementtirakenteisen Bahama -huvimajan piirustukset esittelevän kirjan, mutta ko. majan rakenne ja tyyli eivät miellyttäneet.
Tarkoitus olisi tehdä vanhantyylinen korkeahkolla katolla varustettu maja, jossa ei välttämättä olisi ikkunoita ollenkaan.
Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
Huvimajan piirustukset
6
18608
Vastaukset
- ...höh, teen ite
Kun yhteiskunta ei kuvia edellytä, niitä tarvitsee se, joka ei muuten tiedä, mitä tahtoo.
Asiaton vastaus ehkä, mutta itse en tarvinnut kuvia huvimajaani.
Oli se vaan jännä seurata, mitä siitä tuli ;)- Mökkisuhari
Luulen, että ongelma onkin juuri siinä, että tiedän mitä tahdon ja haluaisin piirustuksilla varmistaa, että lopputuloksesta muodostuu halutunlainen.
Huvimaja on periaatteessa niin yksinkertainen rakennelma, ettei sen rakentaminen ole temppu eikä mikään, mutta mittasuhteiden yms. kohdalle saamiseksi kerralla piirustuksista olisi hyötyä...
- linkki-vinkki
Täältä löytyy 8-kulmaisen huvimajan ohje. En tiedä, onko se sellainen, mitä etsit, mutta ainakaan siinä ei ole ikkunoita, pelkät aukot vain.
http://www.teeitse.com/Crosslink.jsp?d=805&a=5761- OH0BT
Nuo Tee Itse-lehden ohjeet ovat vain tilaajille.
Voisin kyllä mielelläni vastaanottaa kyseisen PDF-tiedoston, jos joku tilaaja sen lähettäisi.
- tein sen itse
Googleta Gazebo plans niin kyllä löytyy kun vain jaksat selata
- Otsola1
www.taaro.com/rakenna-huvimaja-saat-ohjeet-meilta-ilmaiseksi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san251605Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501130
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182960Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717877Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868