Mistähän löytäisin huvimajalle piirustukset? Netistä olen yrittänyt niitä Kuukkelilla aeskella, mutta ei ole tärpännyt. Kirjastosta löysin elementtirakenteisen Bahama -huvimajan piirustukset esittelevän kirjan, mutta ko. majan rakenne ja tyyli eivät miellyttäneet.
Tarkoitus olisi tehdä vanhantyylinen korkeahkolla katolla varustettu maja, jossa ei välttämättä olisi ikkunoita ollenkaan.
Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
Huvimajan piirustukset
6
18634
Vastaukset 6
- ...höh, teen ite
Kun yhteiskunta ei kuvia edellytä, niitä tarvitsee se, joka ei muuten tiedä, mitä tahtoo.
Asiaton vastaus ehkä, mutta itse en tarvinnut kuvia huvimajaani.
Oli se vaan jännä seurata, mitä siitä tuli ;)- Mökkisuhari
Luulen, että ongelma onkin juuri siinä, että tiedän mitä tahdon ja haluaisin piirustuksilla varmistaa, että lopputuloksesta muodostuu halutunlainen.
Huvimaja on periaatteessa niin yksinkertainen rakennelma, ettei sen rakentaminen ole temppu eikä mikään, mutta mittasuhteiden yms. kohdalle saamiseksi kerralla piirustuksista olisi hyötyä...
- linkki-vinkki
Täältä löytyy 8-kulmaisen huvimajan ohje. En tiedä, onko se sellainen, mitä etsit, mutta ainakaan siinä ei ole ikkunoita, pelkät aukot vain.
http://www.teeitse.com/Crosslink.jsp?d=805&a=5761- OH0BT
Nuo Tee Itse-lehden ohjeet ovat vain tilaajille.
Voisin kyllä mielelläni vastaanottaa kyseisen PDF-tiedoston, jos joku tilaaja sen lähettäisi.
- tein sen itse
Googleta Gazebo plans niin kyllä löytyy kun vain jaksat selata
- Otsola1
www.taaro.com/rakenna-huvimaja-saat-ohjeet-meilta-ilmaiseksi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301383
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4711132Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "164691- 47595
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va190587- 43586
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l90580- 71543
- 40527
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20526