Yhdyntä rupeaa kakattamaan

Klizty84

Olen parikymppinen nainen ja minulla on ongelma. Miehelläni ei ole kauhean suuri penis, ihan hyvänkokoinen kuitenkin, mutta että aina kun siitin on sisässä ja työnnöt alkaa, varsinkin lähetyssaarnaajassa tuntuu että suoli yhden äkin täyttyy kakasta ja ei voi rentoutua kun pitää pitää perse jännittyneenä ja jalat muutenkin. :(
Sitten kun siitin vetäytyy pois, ei enää tunnukkaan että paskattaisi. En käy ennen seksiä ulostamassa ellei tunnu siltä, enkä anna, jos kakattaa. Eikä yhdynnän jälkeen enää.
Muilta kokemuksia tai neuvoja?

4

1760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orori

      Tämä neuvo voi olla todellinen erotiikantappaja, mutta puhu tästä miehellesi ennenkuin teet tämän, jos hän on jokin tiukkapipo. Jos olette olleet jo pitkään yhdessä niin tuosta uskaltaa kyllä mainita ja pitääkin mainita.

      Kokeilkaa ekaksi kuitenkin vaihtaa sisääntulokulmaa. Miehesi tulee varmaan liian ylhäältä sinuun joten tehkää lähetyssaarnaaja sillä tavalla että miehesi koukistaa jalkojaan enemmän ja puoliksi istuu edessäsi. Tuo voi auttaa.

      Tämä on kuitenkin se "erotiikantappaja"

      Kun sinua alkaa kakattamaan, ja olet varma siitä että pepussa ei ole kakkaa tulossa (eikä siellä ole, trust me), niin yritä rentoutua ja pieraista. Älä punnerra sitä pierua ulos, vaan annat vaan paikkojen rentoutua. Tuollainen pieru ei haise joten hajusta ei ole pelkoa. Yleensä tuo tunne aiheutuu siitä että suoleen jää ilmakupla joka sitten tuntuu paineena peniksen lisäksi ja kun siellä on painetta, niin suolen hermot tunnistavat sen ulosteeksi joka pitää päästää ulos. Tuossa ei ole kuitenkaan kyse missään tapauksessa ulosteesta.

      Miehelläsi on varmaan aika pitkä penis, mutta lyhyelläkin peniksellä, sekä liian pystyllä kulmalla pystyy painamaan suolta emättimen puolelta, jolloin tuo tunne voi syntyä, joten älä jännitä peppua ja jalkoja, vaan nautiskele vaan täysin rinnoin, pierua ei edes välttämättä tule ollenkaan, mutta se tunne häviää. Kun olette rakastelleet muutamia kertoja ja olet oppinut rentoutumaan, niin kakattamisen tunne kyllä lakkaa itsestään eikä rentoutumisella tarvitse enää vaivata päätään.

    • Anonyymi

      Mua rupeaa paskattaa panohommissa minä teen paskapötkyni käteen kesken panon ja pistän sen sitten akan suuhun

      • Anonyymi

        Porsaita äidin ootte kaikki röh röh


    • Anonyymi

      Spedellä taas on paska homma buaahaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe