Jousimies&Rapu

Joukkaritar

Toimiiko??

10

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sagittara

      Ei toimi. Ravut ovat liian rauhallisia ja herkkänahkaisia menevät jousimiehen makuun. Vastakkaiset elementit vesi ja tuli. Eli saattaa käydä niin, että se vesi sammuttaa sen roihuavan tulen;)

    • jouskari -66

      siihen asti kunnes rapumies jäi kiinni pettämisestä. Kolme ihanaa vuotta yhdessä ja hyvin synkkasi. Nyt vanhempana olisin antanut pettämisen anteeksi. 19v se oli kova pala, ja mies oli ensimmäiseni.

    • jouskarinaikkonen

      ...pienessä "pulassa".:)Minuun kun on ihastunut eräs rapu-mies..Olen hänen kanssaan jutellut ja ollaan tehty kyllä jo kaikkea muutakin..mut jotenkin ei vaan tunnu toimivan:(ei hänessä muuten mitään vikaa ole,mut tämä mies tuntuu jotenkin liian "asialliselta" tyypiltä,ja jotenkin varovaiselta,mietin pelkääköhän se jotakin?:) Mutta en usko et meidän jutusta tulee mitään sen suurempaa...Ja enhän minä hienotunteisena ihmisenä sitä tietenkään pysty sille kertomaan,ettei kiinnosta,kun en halua loukata häntä:(
      no,jokatapauksessa,haluaisin löytää sellaisen miehen,joka tietää mitä haluaa ja joka olisi myös hieman "sekopää":D tai semmonen rohkea tyyppi omalla tavallaan,mut joka myös osais sitten palauttaa mut tarpeen vaatiessa maan pinnalle:) mut ehkä joku päivä sitten...

    • rapu

      Hyvin on suhde toiminut 25-vuotta naimisissa ja edelleen toimii.

    • domino

      jos haluaa suhteeseen intohimoa!!!

      • rapumiehen jouskaritar

        Ravun kuoren alle kun pääsee, sieltä löytyy kiihkeä ja intohimoinen rakastaja. Mies joka huolehtii naisestaan kaikin tavoin, myös arkipäivässä. Ei ihanampaa kumppania. Minä pää pilvissä jalat maassa, lehahtelen ja hän nauttii siitä, että saa kokea lehaahduksiani ja minä siitä, miten hän rakastaa minua vuoteessa sekä arjessa.


      • katjamar
        rapumiehen jouskaritar kirjoitti:

        Ravun kuoren alle kun pääsee, sieltä löytyy kiihkeä ja intohimoinen rakastaja. Mies joka huolehtii naisestaan kaikin tavoin, myös arkipäivässä. Ei ihanampaa kumppania. Minä pää pilvissä jalat maassa, lehahtelen ja hän nauttii siitä, että saa kokea lehaahduksiani ja minä siitä, miten hän rakastaa minua vuoteessa sekä arjessa.

        Rapumies on maailman parhaimpia kodistaan ja perheestään huolehtivia. Hoitaa lapsia, pyykkää, siivoaa, kokkaa...
        Saattaa tuntua naurettavalta, mutta se toimii kun nainen (jousi), on menevä eikä aina kerkeä huolehtia kaikesta kotiin liittyvästä, vaan seikkailee ympäriinsä etsien toki perheelleen hyvää. Rapumies ei myöskään menetä hermoja vaan on tasapainoinen.Toki vikojakin on, ei puhu, jos ei panna puhumaan, ja sen taidon jouskarit osaa vai mitä. Sängyssä paras. suhde toiminut 14 vuotta ja lapsiakin kolme.


    • joskari ja rapu

      ei missään nimessä toimi.
      kaksi järkyttävän erilaista ihmistä...
      ei toimi pidemmän päälle.

    • Pia

      Olen nyt jo kymmenen vuotta yrittänyt tämän viimeisimmän ravun kanssa... Vastakohtaisuudet varmasti viehättää, koska kaikki elämäni miehet, isäni mukaan lukien, ovat olleet rapuja????

    • siirisipuli

      omalla kohdalla on toiminut jo vuoden. ihanaa on ollut. riippuu kuitenkin niin ihmisestä itsestä muutenkin. välillä räiskyy mutta taas jatketaan. joillakin toimii ja toisilla taas ei. kannattaa ehdottomasti kokeilla. itse en luopuisi tästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe