JALOSELLE HAME PÄÄLLE!!

LÄTKÄ PASI

Hamee päälle ja ouluun pronssi peliin!onkohan torstaina jalosella ässä hihassa??mitataanko mailoja??

19

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähettääkö...

      ...IFK taas videoita?

    • reds.

      On kyllä tuo jalonen ihmeellinen itkupilli. Miten moinen "mies" on yleensä äidin helmoista maailmalle uskaltautunut?

      • Laura1

        Jukka Jalonen on hyvä valmentaja, muuten ei Hpk olisi näin kauan ollu mitalijoukkueita. Mielestäni hän on sanonut aina asiasta ja jos jotain epäkohtia on ollut, niin kyllähän niihin saa tarttua kiinni, vai mitä? En muista hänen menneen koskaan asiattomuuksiin. Nytkin mitä hän Hifk:stä on sanonut on ollut täyttä asiaa. Ne on eri valmentajat, jotka uskaltaa sanoa ja erit, jotka piipittää sen mukaan miten tuuli pääkaupunkiseudulta käy:)


      • Jope
        Laura1 kirjoitti:

        Jukka Jalonen on hyvä valmentaja, muuten ei Hpk olisi näin kauan ollu mitalijoukkueita. Mielestäni hän on sanonut aina asiasta ja jos jotain epäkohtia on ollut, niin kyllähän niihin saa tarttua kiinni, vai mitä? En muista hänen menneen koskaan asiattomuuksiin. Nytkin mitä hän Hifk:stä on sanonut on ollut täyttä asiaa. Ne on eri valmentajat, jotka uskaltaa sanoa ja erit, jotka piipittää sen mukaan miten tuuli pääkaupunkiseudulta käy:)

        "Hei olen Laura, olen kiinnostunut jääkiekosta, en kyllä ymmärrä koko touhusta oikeastaan mitään mutta on kiva antaa naiseellisia kommentteja asioista kumminkin. Toivoisin että KAIKKI fyysisyys ja VITTUILU otettaisiin pois kokonaan.
        Keväisiä kukkamekko terveisin, Laura"


      • RedCat24
        Laura1 kirjoitti:

        Jukka Jalonen on hyvä valmentaja, muuten ei Hpk olisi näin kauan ollu mitalijoukkueita. Mielestäni hän on sanonut aina asiasta ja jos jotain epäkohtia on ollut, niin kyllähän niihin saa tarttua kiinni, vai mitä? En muista hänen menneen koskaan asiattomuuksiin. Nytkin mitä hän Hifk:stä on sanonut on ollut täyttä asiaa. Ne on eri valmentajat, jotka uskaltaa sanoa ja erit, jotka piipittää sen mukaan miten tuuli pääkaupunkiseudulta käy:)

        Sheddenhän on kyllä se pahin piipittäjä.. =)))


      • vastaus.
        Jope kirjoitti:

        "Hei olen Laura, olen kiinnostunut jääkiekosta, en kyllä ymmärrä koko touhusta oikeastaan mitään mutta on kiva antaa naiseellisia kommentteja asioista kumminkin. Toivoisin että KAIKKI fyysisyys ja VITTUILU otettaisiin pois kokonaan.
        Keväisiä kukkamekko terveisin, Laura"

        Samassa jutussa sanat fyysisyys ja kukkamekko. Muita fraaseja ovat vielä kahvaaminen ja rosteri. Laura taitaa tietää lätkästä enemmän kuin useimmat korsolaiset IFK-fanit? Ugh, ugh, hata, hata.


      • Laura1 lainaa Jopea
        Jope kirjoitti:

        "Hei olen Laura, olen kiinnostunut jääkiekosta, en kyllä ymmärrä koko touhusta oikeastaan mitään mutta on kiva antaa naiseellisia kommentteja asioista kumminkin. Toivoisin että KAIKKI fyysisyys ja VITTUILU otettaisiin pois kokonaan.
        Keväisiä kukkamekko terveisin, Laura"

        Olen Ifk-fani ja mä rakastan nähdä verta ja suolenpätkiä jäällä. Lisämausteina muutamat tikit tai jos oikein suuren huipennuksen saan, niin se johtuu siitä, että vastapuoli on telottu sairaalakuntoon. Lätkä ei oo mitään ilman tappeluita ja irronneita hampaita. Voiskohan noi hanskat muokata paremmin nyrkkeilyyn sopiviksi, semmoisiksi, joihin sais vaikka hevosenkengän antamaan lisää tujua..Vittu mä oon kova kingi!


      • Laura1
        RedCat24 kirjoitti:

        Sheddenhän on kyllä se pahin piipittäjä.. =)))

        Kyse ei olekaan siitä et mitä tahansa shittiä huudetaan pelin aikana vaan siitä, että kuka uskaltaa sanoa asiasta julkisuudessa, jotta asioihin saataisiin mahdollisesti korjaus. Eihän Shedden voi paljookaan tuohon suuntaan sanoa, kun itse on suuri taustapiru juuri ton lajin "kiekon"viljelyssä!


      • Jope
        Laura1 lainaa Jopea kirjoitti:

        Olen Ifk-fani ja mä rakastan nähdä verta ja suolenpätkiä jäällä. Lisämausteina muutamat tikit tai jos oikein suuren huipennuksen saan, niin se johtuu siitä, että vastapuoli on telottu sairaalakuntoon. Lätkä ei oo mitään ilman tappeluita ja irronneita hampaita. Voiskohan noi hanskat muokata paremmin nyrkkeilyyn sopiviksi, semmoisiksi, joihin sais vaikka hevosenkengän antamaan lisää tujua..Vittu mä oon kova kingi!

        Katsos Lauraseni, minäpä väännän rautalangasta. Jos ei olis hiukan fyysistäkin jäällä ei kovin moni jaksais seurata sitä neitimeininkiä. En tarkoita että ketään pitää telota, mutta kovuus kuluu joskus mukaan. Amestystä varmaan löytyy joku sihteeri paikka sulle ja sun puppelipojille jotka täällä kitisee kaikesta, ymmärrän että nainen vikisee mutta että "miehetkin" varmaan jotain... noh en viitsi morkata raasuja!


      • Laura1
        Jope kirjoitti:

        Katsos Lauraseni, minäpä väännän rautalangasta. Jos ei olis hiukan fyysistäkin jäällä ei kovin moni jaksais seurata sitä neitimeininkiä. En tarkoita että ketään pitää telota, mutta kovuus kuluu joskus mukaan. Amestystä varmaan löytyy joku sihteeri paikka sulle ja sun puppelipojille jotka täällä kitisee kaikesta, ymmärrän että nainen vikisee mutta että "miehetkin" varmaan jotain... noh en viitsi morkata raasuja!

        Kuka on puhunut, ettei kovaa saa pelata, ettei saisi taklata? En mä ainakaan!Sääntöjen puitteissa kaiken on tapahduttava. Hifk pelaa kyllä sellaista kiekkoa nyt, jota ei kukaan oikea lätkäfani arvosta. Hifk on siitä kumma joukkue, että se ei edes ota kuuleviin korviin, jos niitä arvostelee. Yhtä kaikkivoipa kuin joku Yrjö Puska. Tulos sitten tiedetäänkin:) Kehityksen siemen piilee nääs siinä, että oppii virheistään. Oppiiko Hifk koskaan?

        ps. mä en ole mikään telaketjufeministi, et se siitä=)


      • ja hyvä sellainen

        Kenellä muulla liigavalmentajalla on yhtä hyvä meriittilista??

        Vuodesta toiseen saa joukkueensa pelaamaan loistavasti, riippumatta minkä nimisiä pelaajat on! Loistavaa ja nauttittavaa kiekkoa.

        HIFK taas, on oma kirjonsa. Joku on ymmärtänyt jotain väärin ja pahasti. Veikkaan, että osa omista kannattajistakin häpee nyky IFK:n suorituksia ja keinoja millä yritetään voittaa.

        Taklaahan muutkin liigajoukkueet ja kovaa, mutta sääntöjen puitteissa. Vain yksi joukkue taklaa mielestään kovaa ja aina seurauksena joko 2 10 tai 5 20, kielii kyllä ettei kovinkaan puhtaasti taklata.

        Siihenkö ollaan tultu, että kiekkoilu on kiekkoilua, kun ketällä ei IFK tyyliin pelata vaan tapellaan??? Sekö on osoitus kovasta pelaajasta?? Aika vähän kansainvälisillä kentillä tulisi menestystä tolla tyylillä?

        Tuntuu kuin IFK:N kannattajilla olisikin mennyt vähän sekaisin lajit, jota kannustavat. Jääkiekkoon ei kuulu vastapuolen pelaajan tarkoituksenmukainen vahingoittaminen, ei tappeleminen, ei järjetön väkivalta. Näiden "kovien" IFK fanien kannattaisi vaihtaa lajia, joku thai-nyrkkeily, american wrestling, nyrkkeily, JNE... olisi sopivia lajeja, ja sopisi erittäin hyvin suurelle osalle IFK:n pelaajillekin.


      • ahhhh

        vai vaan valittanu ifkn sika tyylistä


    • eri juttu

      et jos (siis ei missään tapauksessa tietenkään) HPK häviää huomenna hifkille,niin luistimet jalassa kaadutaan ja reilusti hävitään joukkueelle,toisin kuin hifki luonnollisesti häviää tuomaripeliin..eikös?
      ja hifkin pojat vois vihdoin tajuta,et maalivahdin päälle ei ajeta!!!!!!!!!!!!!!!!

      • sheddenin salarakas

        kaatuu huomenna,se on varmaa.eihän ne onnettomat saaneet edes maalia kun kerho alkoi pelata tosissaan,taisi jerelläkin mennä neula "väärään" suoneen.


      • jeah
        sheddenin salarakas kirjoitti:

        kaatuu huomenna,se on varmaa.eihän ne onnettomat saaneet edes maalia kun kerho alkoi pelata tosissaan,taisi jerelläkin mennä neula "väärään" suoneen.

        helvetin hyvin pelattu lodstetilta,siinä pelimies vailla vertaa!sanoin se toinen,oliko se nyt lennart lokinpoikanen..?


    • vaimoke

      mailan mittaaminen on täysin luvallista ja oikeutettua. Ei liian käyrällä kahvaaminen ja huitominen tunnu kivalta! Paskaa saa kohdella sen ansaitsemalla tavalla..

      On muuten jotensakkin naurettavaa että herrasmiesmäisesti ei mailoja mitattaisi. Miksi ne säännöt on ollenkaan kun puoliakana niistä ei noudateta ja tuomaritkin on puolueellisia suurten seurojen suuntaan?

      Tosimies toimii itse eikä laita toisia hakkaamaan ja kiusaamaan puolestaan!!

      • LÄTKÄ PASI

        huhujen mukaan jalonen mittauttaa tänään lundellin mailan.....kuulemma liian käyrä


      • Kerho
        LÄTKÄ PASI kirjoitti:

        huhujen mukaan jalonen mittauttaa tänään lundellin mailan.....kuulemma liian käyrä

        vai mikä se nimimerkkisi nyt olikaan.
        Näin siinä nyt kuitenkin kävi - HIFK-HPK: 0-1, pelaamalla jääkiekkoa - mailoja mittaamatta.
        Kerholla oli vastassa sikalauma nimeltä HIFK ja "tuomari"!? Levonen, ja silti...no, lopunhan me kaikki toki tiedämmekin.


    • pistokas

      jep,ja jos on liian käyrä maila,niin sehän on SÄÄNTÖJEN VASTAINEN eli siitä kuuluu rangaistus kyseiselle pelaajalle(paitsi ei hifkille koska tuomari muutenkin sorsii niitä). siinä teille selitys valmiina ettei tarvitse itse keksiä.hifk 2005-2006 4sija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe