Poika kotiin

ISO MUSTA

On jo aika tuoda POIKA kotiin Poriin.
Saunotaan kunnolla irti kärppälemuista!
toivoo ISO MUSTA

68

16450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Ei muuta kuin että juuri niin!

      • oulu pois suomen kartalta.

        Joo, tulihan sekin todettua,että kärpät on ihan paska. Siellähän kaikki hyvät pelaajat on ulkomaalaisia.
        Tää häviö tekee vain hyvää oulun mulkuille faneille. Nehän on kaikki jotai maajusseja juntteja.
        Pitäs poistaa oulu pois suomen kartalta, ei tommosta kaupunkii saa olla, josta tulee tommonen mulatti lauma!!!Hävetkää!


      • Psykologi
        oulu pois suomen kartalta. kirjoitti:

        Joo, tulihan sekin todettua,että kärpät on ihan paska. Siellähän kaikki hyvät pelaajat on ulkomaalaisia.
        Tää häviö tekee vain hyvää oulun mulkuille faneille. Nehän on kaikki jotai maajusseja juntteja.
        Pitäs poistaa oulu pois suomen kartalta, ei tommosta kaupunkii saa olla, josta tulee tommonen mulatti lauma!!!Hävetkää!

        Tarvitsetko nyt Psykologia?


      • Jusu
        oulu pois suomen kartalta. kirjoitti:

        Joo, tulihan sekin todettua,että kärpät on ihan paska. Siellähän kaikki hyvät pelaajat on ulkomaalaisia.
        Tää häviö tekee vain hyvää oulun mulkuille faneille. Nehän on kaikki jotai maajusseja juntteja.
        Pitäs poistaa oulu pois suomen kartalta, ei tommosta kaupunkii saa olla, josta tulee tommonen mulatti lauma!!!Hävetkää!

        Mikähän joukkue on viimeaikoina ottanut kaksi mestaruutta putkeen? Se sun asuinpaikkas syntyhistoria on seuraava:Seurue oli retkeilemässä jossainpäin suomea,ja muu seurue tuhoutui,mutta kokki ja sika jäi henkiin....
        Rupee poistamaan oulua kartalta,jos siihen kykenevä olet.


      • minä
        oulu pois suomen kartalta. kirjoitti:

        Joo, tulihan sekin todettua,että kärpät on ihan paska. Siellähän kaikki hyvät pelaajat on ulkomaalaisia.
        Tää häviö tekee vain hyvää oulun mulkuille faneille. Nehän on kaikki jotai maajusseja juntteja.
        Pitäs poistaa oulu pois suomen kartalta, ei tommosta kaupunkii saa olla, josta tulee tommonen mulatti lauma!!!Hävetkää!

        kyllähän on todella typerää tekstiä!!!!!
        ässillä enemmän esim ulkomaalaisia pelaajia
        kuin kärpillä!!!!
        pitää tietää ennen kun avaa suunsa tai sen
        sanallisen arkkunsa!
        HPK voittaa.


    • Järkevä ihminen

      Ei herrajumala.. Olen jo vuosien ajan ihmetellyt tätä jääkiekkoa, aikuiset karvapersetorilot luistelevat kiekon perässä edes takaisin kuin pienet penikat.

      Ei siinä, mutta sitten kun sen näkemisestä ihmiset maksavat ja vielä menevät noin sekaisin niin se on jo NAURETTAVAA!

      • hellettä

        satutko kyseinen henkilö tietämään, että se on sitä kuuluisaa viihdettä.. se on sama asia kuin kuuntelisi musiikkia, tai katsoisi formuloita yms. nekin ovat viihdettä.. ja suomessa ehkäpä suosituinta viihdettä on lätkä.. se on mahtavaa, jos hyvästä harrastuksesta saa ammatin, kuten vaikka soittamisesta tai jääkiekosta. ja onko maailmassa muutenkaan mitään järkee? jos mietitään siltä kantilta asiaa..:D


      • ihminen...

        ei ilmeisesti ole käynyt katsomassa matsin matsia. Kyllä se ystävä-rakas on niin, että porilainen jääkiekkohulluus saadaan jo äidinmaidosta... Ei sitä voi oppiakaan ymmärtämään!=)

        T:porilainen piru


      • Sepeteus

        Hei kertoisitko mikä on järkevää toimintaan niin tiedettäs me muutkin.


      • mimmitx3

        .... karvaperse??? en todellakaan!!!! Olenhan NAINEN ja pidän suurella sydämmellä jääkiekosta ja varsinkin ÄSSIEN peleistä. Ei siis katsota toistemme peffoihin, vaan nautitaan ja annetaan myös toisten nauttia vaiks sit jääkiekosta tai jostain muusta.
        Ja itseasiassa myös tyttäreni ovat ihan omaehtoisesti kiinnostuneet sekä jääkiekosta että kaukalopallosta.


      • olaas

        eivarmasti oo nuinku nimimerkki naurettavaa sano


      • mä-

        no jotku ei ymmärrä sit yhtään jääkiekon päälle mitää siis.. !! Mulla lätkä on ollu jo päässä vauvasta asti! Se on niin siistiä ettei mikkään..
        Viihdettä! :D Jes! Ässät puotti kärpät! :D oioioi.. Mut mä fanitan tepsiä se on niiiin hyvä!!! :)


      • lare
        hellettä kirjoitti:

        satutko kyseinen henkilö tietämään, että se on sitä kuuluisaa viihdettä.. se on sama asia kuin kuuntelisi musiikkia, tai katsoisi formuloita yms. nekin ovat viihdettä.. ja suomessa ehkäpä suosituinta viihdettä on lätkä.. se on mahtavaa, jos hyvästä harrastuksesta saa ammatin, kuten vaikka soittamisesta tai jääkiekosta. ja onko maailmassa muutenkaan mitään järkee? jos mietitään siltä kantilta asiaa..:D

        Niin, jos oikein mietitään, eihän ihminen tarvitse kuin happea, ravintoa, ja vettä. Kaikki muu on turhaa.


      • Kärkevämpi ihminen..

        Ymmärrän toki ku pelaavat jääkiekkoa, siitä maksetaan heille palkkaa.
        Sitä en ymmärrä, miksi jotkut täällä haukkuvat ja pitävät asioita naurettavina. Nämä ei saa palkkaa edes siitä.


      • ja vielä että
        lare kirjoitti:

        Niin, jos oikein mietitään, eihän ihminen tarvitse kuin happea, ravintoa, ja vettä. Kaikki muu on turhaa.

        ...onko koko elämässä mitään järkeä? Olla nyt täällä 70-80 vuotta ja sitten kadota?


      • Downtown john

        Ilmeisesti sulla, vitun taatelintallaaja, on tyhjä aukko päässä, ja pahoja ongelmia, vai luuletko, että Porissa on tuhansia ja taas tuhansia "idiootteja" koska he oikeasti riemuitsevat Ässien menestyksestä??
        Sä se olet, jolla ei muuta skeidaa päässä liiku ,kun toi iänikuinen "aikuiset miehet juoksevat kiekon perässä" bullsshitti, jota ei kukaan jaksa kuunnella...eli ole molopää hiljaa ja hajoo aamuihis...


      • lätkäfani.

        Ajattele! Kolme askelta juosta ja yksi hiihtää. Se se on vasta urheilua !!! :))


      • Reiska

        miettii asioita niin EI missään tunnepitoisessa toiminnassa ole mitään järkeä. Se onkin se tunnetila. Tiedät varmasti itsekin kun luultavasti sinäkin joskus vietät vapaa-aikaa. Jos et tiedä, niin onnea, olet psykologisesten termien mukaan psykopaatti.


    • Sepeteus

      Ässät näytti mallia mitä merkitsee sitoutuminen ja voitontahto, ei se aina ollut kaunista katsoa kun "Porilainen" hulluus riehui kaukalossa mutta mitäs niistä lopputulos on hieno.
      Nyt suuret kiekkodynastian edustajat Helsingissä, Oulussa,Tampereella ja Turuus jäivät nuolemaan näppejään ja ihmettelevät mikä meni pieleen kun ei finaaliin puhumalla päästykään.
      Ihan sama kumpi tulee finaalissa vastaan, pitäkää lippu korkeella ja Poika Poriin.

      • Laura1

        Nyt on tehtävä seuraava juttu sulle, kun olet ihan pihalla: SYVÄ HALVEKSUNTA JA *KESKISORMI*


      • JPK
        Laura1 kirjoitti:

        Nyt on tehtävä seuraava juttu sulle, kun olet ihan pihalla: SYVÄ HALVEKSUNTA JA *KESKISORMI*

        Vilpittömät onnittelut ässille hienosta taisteluvoitosta! Välivuosi tekee kärpille hyvää! T: kärppä-fani


      • Janne32
        JPK kirjoitti:

        Vilpittömät onnittelut ässille hienosta taisteluvoitosta! Välivuosi tekee kärpille hyvää! T: kärppä-fani

        Vilpiitömät onnittelut Äsille. Ässät ovat näyttäneet sen, että lätkässä sydän voittaa, eikä raha ja nimekkäät pelaajat ja hienot hallit. Ehkä tämä tavallaan tervehdyttää koko suomalaista jääkiekkoa.

        T: Jokeri -fani vuodesta -81


      • Snowsii
        Janne32 kirjoitti:

        Vilpiitömät onnittelut Äsille. Ässät ovat näyttäneet sen, että lätkässä sydän voittaa, eikä raha ja nimekkäät pelaajat ja hienot hallit. Ehkä tämä tavallaan tervehdyttää koko suomalaista jääkiekkoa.

        T: Jokeri -fani vuodesta -81

        Toivon mukaan ässät saisi hifkin vastaansa, niin olisi samanlaiset joukkueet vastakkain :D


      • o.j.
        Snowsii kirjoitti:

        Toivon mukaan ässät saisi hifkin vastaansa, niin olisi samanlaiset joukkueet vastakkain :D

        Joo oliskin HIFK-Ässät finaalit niin tulis melkoset finaalipelit! Siellä lentäisi veri kaukalossa ja pullot katsomosta kun kaks todella "agressiivista" ja "tappeluherkkää" joukkuetta vastakkain! Henkilökohtaisesti kun ja jos kahdesta paskasta/pahasta pitää valita niin helsinkiin päin kallistuu..näin porilaisten rakasta paikallisvastustajaa kannattaen on pakko sanoa näin!


      • Jokeri fani
        Janne32 kirjoitti:

        Vilpiitömät onnittelut Äsille. Ässät ovat näyttäneet sen, että lätkässä sydän voittaa, eikä raha ja nimekkäät pelaajat ja hienot hallit. Ehkä tämä tavallaan tervehdyttää koko suomalaista jääkiekkoa.

        T: Jokeri -fani vuodesta -81

        Joo, onnee vaan Ässille Kannatan kyllä ässiä sydämmeni kyllyydestä vaikka olenkin Jokeri fani.


      • esapekka
        Janne32 kirjoitti:

        Vilpiitömät onnittelut Äsille. Ässät ovat näyttäneet sen, että lätkässä sydän voittaa, eikä raha ja nimekkäät pelaajat ja hienot hallit. Ehkä tämä tavallaan tervehdyttää koko suomalaista jääkiekkoa.

        T: Jokeri -fani vuodesta -81

        Hieno saldo tällä sydämellä. Jos nyt kerran tuurillä pääsevät jatkoon, niin se ei kerro mistään mitään.


      • loponen
        esapekka kirjoitti:

        Hieno saldo tällä sydämellä. Jos nyt kerran tuurillä pääsevät jatkoon, niin se ei kerro mistään mitään.

        voi kerpeleen kerpele, oliko se jalonen joka kertoi kun ässät tuli vastaan että nyt ollaan valmiita finaaliin..puah puah, suomen isoin nenä ja rumin

        porissa myytiin muuten tänään kärppänahasta tehtyjä kintaita torilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hajoaa


    • kivaa olla porilainen

      Täällä Porissa on nyt sellainen hurmos päällä, ettei täällä ole ollut koskaan! Ja tällä hengellä mennään varmasti ihan loppuun asti.

      Ja aivan fantastista olisi, että finaalisarja katkeaisi la 22.4 voitoin 3-1 Ässille, Pori sekoaisi silloin totaalisesti, ei olis jazzitkaan mitään siihen verrattuna!

      • vetäkää porilaiset vaan

        ne, tuulipuvut päälle...


    • olaas

      oon ihan samaa mieltä kanssasi. Ässille onnea

      • kärppänen

        hyvä ässät ei jaksa aina olla kärppä


    • 1.8T

      Nauttikaa nyt sillä seuraava kerta on taas noin 30v kulututtua........................

      • 3.0 biturbo

        Mikä vittu se on, että tälläsiä pellejä pitää tänne tulla kirjottelemaan edes. Hyvä vinkkihän se on, että nauttikaa nyt. Aihetta on! Mutta tuo katkeruus tuossa edellisessä viestissä on naurettavaa. Minkäs teet jos ässät pelasi tällä kertaa itsensä finaaleihin. Jos vaikka suot heille sen kunnian!


      • porinmies33
        3.0 biturbo kirjoitti:

        Mikä vittu se on, että tälläsiä pellejä pitää tänne tulla kirjottelemaan edes. Hyvä vinkkihän se on, että nauttikaa nyt. Aihetta on! Mutta tuo katkeruus tuossa edellisessä viestissä on naurettavaa. Minkäs teet jos ässät pelasi tällä kertaa itsensä finaaleihin. Jos vaikka suot heille sen kunnian!

        ....se noita kaikenmaailman juntteja vituttaa, kun useimmiten he asuvat jossain hevonvitun kuusessa, jossa ei ees pelata jääkiekkoo! Heillä on aikaa kirjoitella tänne, kun ei tarvi jonottaa lippuja eikä käydä peleisssä, niinkuin meidän porilaisten! Tsemiä Ässät!


    • kärppäfanilta

      Millonhan viimeksi mestaruus on mennyt muualle kuin Turkuun, Tampereelle, Helsinkiin tai Ouluun?
      Liekö ollut se Ässien edellinen mestaruus?

    • Tässää

      Nyt vietiin oulunpoikaa! Hieno homma Ässät ja toivottavasti poika on tälläkaudella meidän!

      Kärppäuskolliset älkää vaivautuko, neljäs sija on kuitenkin hyvä sija sekin :D

    • blackmagictiger

      IFK-ÄSSÄT.ÄSSÄT-HPK..SE ON JOMPI KUMPI NOISTA

    • Eiih !

      Pakko se on jo uskoo et Ässät voitti. Kaikki kunnia Ässille ku Kärpät pysty haastamaan ja lopulta voittamaan.
      Mutta mutta Ässät saa kiittää paljon Bluesia ja Erkki Rajamäkee joka telo Bäckströmin.
      Ja ei tuomarikaan ihan paras noissa peleis ollu mutta tulihan sitä myös Ässillä välillä helposti jäähyjä.
      Onnea vaan Ässille. Ehkäpä tuosta lähtee Porin kiekkobuumi ja parin vuoden päästä juhlitaan porissa triplaa niinkuin tänä vuonna Kärppien olisi pitänyt juhlia.
      Niin ja finaali tulee olemaan Hpk-Ässät.
      Ja kyllähän Kärpät nyt ees pronssii ottaa. ;)

      • minä

        JOS TÄNÄÄN PELATAAN PORISSA VOITON KORJAA ÄSSÄT MAALEIN 3-2....JA TASOITTAA VOITOT 1-1TEEN..OLISI JOSKUS UPEAA PÄÄSTÄ KATTOMAAN KIEKKOA PORIIN JA VIELÄ MM JOULUN ALLA ÄSSÄT-TPS 4-2


    • Antti-poika

      Tosi mukava nähdä "uusia" joukkueita mitalijahdissa. Itse olen Jokeri-fani jo vuodesta -91, mutta nyt sydän on täysillä Ässien puolella näissä pleijareissa!

      • ja lipun hinta taivaisiin

        Nyt ne vasta tosi fanit mitataan kun ostaa lipun ennakkoon Seisomaan 100€ istumaan 150€. voit nähdä yhden tai kaksi ottelua.
        Ostettu lippu huomioidaan sit syksyllä kun ostaa kausilipun.


      • Laura1
        ja lipun hinta taivaisiin kirjoitti:

        Nyt ne vasta tosi fanit mitataan kun ostaa lipun ennakkoon Seisomaan 100€ istumaan 150€. voit nähdä yhden tai kaksi ottelua.
        Ostettu lippu huomioidaan sit syksyllä kun ostaa kausilipun.

        Kyllä siellä Porissa on työttömyyttä niinkuin muuallakin. Esim. pitkäaikaistyöttömät eivät taatusti pysty osteleen lippuja, vaikka kuin mieli tekis mennä Ässiä kannustamaan. Näin mä luulen. Asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia:)


    • lätkäfani

      Loistavaa että välillä nähdään uutta verta finaaleissa.veikkaanpa että kukaan ei olisi uskonut tosissaan kauden tai edes pleijareitten alussa että ässät yltää finaaliin asti.itse aloin seurata ja fanittaa ässiä kun kuusela ja kivenmäki ja riksman alkoi kaataa joukkueita syksyllä yksi toisensa jälkeen.mutta tosiasiahan on että ässät pelaa joukkueena ilman kalliita supertähtiä mikä pelkästään lisää finaaliin pääsyn arvoa!!onnea vaan ässät ja vielä ne 3 voittoa...hpk:sta toivottavasti

    • Kärppäfani!

      Hyvä kärpät, voittakaa ne porin paskat 600-0!

      • hölmöpässi

        ne pelit meni jo...kärpät hävis niille porin paskoille :)


    • ville peltonen

      ässät meni tuurilla mutta suomi meni pelillä finaaliin oli tosi mukava tehdä maali ruotsia vastaan loppu ottelussa

      • HÄ...........

        helvetti mä vihaan tollassii idioottei jotka sanoo että ÄSSÄT PÄÄSIVÄT "TUURILLA" hei kuule NS "peltonen" Ässien pata loistaa ja kiehuu niin kauan kuin on sallittua!


      • Peku vaan

        Muita joukkueita yhtään väheksymättä, niin kuuluu kysymys missä menee suomalaisten jääkiekkoilijoiden taso. Suomen surkeimmassa jäähallissa, korttelikiekosta kasattu joukkue pistää nimipelaajat nippuun ja on saavuttanut jo hopian. Eipä ole ihme, että Olympialaisissa kävi niinkuin kävi.


      • snowsii
        Peku vaan kirjoitti:

        Muita joukkueita yhtään väheksymättä, niin kuuluu kysymys missä menee suomalaisten jääkiekkoilijoiden taso. Suomen surkeimmassa jäähallissa, korttelikiekosta kasattu joukkue pistää nimipelaajat nippuun ja on saavuttanut jo hopian. Eipä ole ihme, että Olympialaisissa kävi niinkuin kävi.

        Noh jos suomen joukkue olisi taistellut samalla sykkeellä, niin kultaa olisi tullu...


    • tps 1922

      Mahtava homma!

      Tsemppiä mukaan pojan hakuun!

    • kulkurikin

      Hienoa ässät,näytitte,että kyllä pienenmälläkin budjetilla pärjätään,kun osataan pelata.

      • HaBa

        ja loppuun asti vaan, Oululaisena olen tuntenut aavistuksen samanlaista liiganousun ja ensimmäisen mestaruuden varmistuttua Kärpille. Pannuun ottaa vieläkin, mutta täytyy vaan ihannoida Ässien ja Ässäfanien meininkiä. Liigalle ja suomalaiselle kiekolle tämä tekkee hyvvää, saadaan uus mestari ja vähän vaihtelua.
        Ässäfaneille täytyy nostaa hattua reilusta ja fiksusta käyttäytymisestä. Kärppien kohtaloksi koitui tällä kertaa lukuisat loukkaantumiset runkosarjan aikana, pleijareihin lähtiessöä porukka ei ehtinyt hitsautua yhteen. Asennevammaa oli myös havaittavissa Niken poistuessa kuvioista, viisikkopuolustuksessa ei samanlaista luottamusta löytynyt Pietilää kohtaan. Itse olen nähnyt Kärppien rämpimiset kakosdivaria myöten ja sítä kautta osaan suhtautua tähänkin tilanteeseen kuitenkin suurella nöyryydellä. Toivotan Ässille parhainta mahdollista menestystä, ps. Kahvaran fanit mykkiä?


      • oulux
        HaBa kirjoitti:

        ja loppuun asti vaan, Oululaisena olen tuntenut aavistuksen samanlaista liiganousun ja ensimmäisen mestaruuden varmistuttua Kärpille. Pannuun ottaa vieläkin, mutta täytyy vaan ihannoida Ässien ja Ässäfanien meininkiä. Liigalle ja suomalaiselle kiekolle tämä tekkee hyvvää, saadaan uus mestari ja vähän vaihtelua.
        Ässäfaneille täytyy nostaa hattua reilusta ja fiksusta käyttäytymisestä. Kärppien kohtaloksi koitui tällä kertaa lukuisat loukkaantumiset runkosarjan aikana, pleijareihin lähtiessöä porukka ei ehtinyt hitsautua yhteen. Asennevammaa oli myös havaittavissa Niken poistuessa kuvioista, viisikkopuolustuksessa ei samanlaista luottamusta löytynyt Pietilää kohtaan. Itse olen nähnyt Kärppien rämpimiset kakosdivaria myöten ja sítä kautta osaan suhtautua tähänkin tilanteeseen kuitenkin suurella nöyryydellä. Toivotan Ässille parhainta mahdollista menestystä, ps. Kahvaran fanit mykkiä?

        noin sitä pitää tappioon suhtautua?ei näistä peleistä kannata hermoilla.hatun nosto oululaisena ässille!ässille soisin mielelläni mestaruuden tänä vuonna.ei muuta ku poika poriin ja silleen.onnea ässät ja porilaiset..


      • Laura1
        HaBa kirjoitti:

        ja loppuun asti vaan, Oululaisena olen tuntenut aavistuksen samanlaista liiganousun ja ensimmäisen mestaruuden varmistuttua Kärpille. Pannuun ottaa vieläkin, mutta täytyy vaan ihannoida Ässien ja Ässäfanien meininkiä. Liigalle ja suomalaiselle kiekolle tämä tekkee hyvvää, saadaan uus mestari ja vähän vaihtelua.
        Ässäfaneille täytyy nostaa hattua reilusta ja fiksusta käyttäytymisestä. Kärppien kohtaloksi koitui tällä kertaa lukuisat loukkaantumiset runkosarjan aikana, pleijareihin lähtiessöä porukka ei ehtinyt hitsautua yhteen. Asennevammaa oli myös havaittavissa Niken poistuessa kuvioista, viisikkopuolustuksessa ei samanlaista luottamusta löytynyt Pietilää kohtaan. Itse olen nähnyt Kärppien rämpimiset kakosdivaria myöten ja sítä kautta osaan suhtautua tähänkin tilanteeseen kuitenkin suurella nöyryydellä. Toivotan Ässille parhainta mahdollista menestystä, ps. Kahvaran fanit mykkiä?

        Mun mielestä syy ei ole siinä. Porukkahan on pohjiltaan pitkälti sama kuin ennenkin. Kyllä pelaajat toisensa jo tiesi. Kyse on jostain muusta. Vaihtoehtoina ylisyönyt fiilinki, kun on kaiken jo saanut, eikä mahdollinen triplakaan tarpeeksi sytyttänyt tai valmentaja ei saa irti koko potentiaalia, joka jäi edelleen Kärpiltä uinumaan. Olen varma siitä, että Kärpät olisi pystynyt finaaliin erilaisen valmentajan johdolla. No, en ala KJ:sta ny enempiä puhumaan tai saan taas Playerin tai keitä ne ny olikaan taas niskoilleni;)

        Jokos on muuten mitään tietoa siitä kuka on maalilla pronssipelissä? Pietilä edelleen?Kärpät ei kaatunut häneen. Kärpät kaatui siihen, ettei "voittanut itseään".Toivottavasti ymmärsit mitä ajan takaa.


    • kuuluu

      kulta ja toivon että he myös sen saavat.terv:Pohj-Karjalasta

    • haluaa itkeä
      • kara

        itkemään


    • Kyllä se nyt vaan niin on, että oli oikeutettua ett ässät saisi sen kunnian vihdoin. Sitä olen odottanut 24 vuotta. Muutenkin ärsyttää tuo TPS, jokeri ja tappara linja. Ja kuten huomattiin kun heiltä pari tekijää joutuu pulaan niin koko joukkue ei osaa enään pelata.

      Toivottavasti ässät jatkavat samaa rataa että uskaltavat näyttää että ei tarvi olla mikään huippu joukkue. Kyllä heiltä ainakin PELI SYDÄNTÄ löytyy... :)


      Toivon vaan että ässät jaksaa taistella. Mutta mottoni on parempi joukkue aina voittaa. Joten se on hienoa että he ovat päässeet noinkin pitkälle.

    • Hillaa

      ÄSSÄT ON NIIN HUONOJA..HIKF ON MAAILAMN PARAS..
      VAIKKA EI VOITTAS MESTARUUTTA SILTI SE ON PARAS..!!!!!ÄSSÄT ALAS HIFK YLÖS..!!!!!!!!LOGDSIGJSPDGOA

    • korruptio jyllää SM-liigassa

      Varokaa Jari Levosta, hän on maksettu mies. Sen osoitti HIFK - HPK -viimeinen välierä: Jäähyt yht: HIFK 3x2 min = 6 min, HPK 8x2 min = 16 min.

      Loppuminuuteilla, niinkuin Juhani Tamminen totesi, Levonen vihelsi hyvin "kotikutoisella" linjalla HPK:lle pahoja jäähyjä. Onneksi ei sentään ratkaissut peliä, vaikka selkeä rooli Levoselle oli yläkerran aitiosta annettu.

      http://www.sm-liiga.fi/img/uutiskuvat/LevonenJari105x70_05.jpg

      • kärppä 75

        kyllä se hymy hyytyy ens kaudella ku julma todellisuus eli kärpät iskee ja tuomarit vaihtuu..nauttikaa ainutlaatusesta tilaisuudesta sillä tämä ei toistu.eikä blues tee teille tietä.


      • taas ensi vuonna
        kärppä 75 kirjoitti:

        kyllä se hymy hyytyy ens kaudella ku julma todellisuus eli kärpät iskee ja tuomarit vaihtuu..nauttikaa ainutlaatusesta tilaisuudesta sillä tämä ei toistu.eikä blues tee teille tietä.

        taas yrittää kärppälauma samalla kuluneella
        joukkueella pärjätä ensi vuonna,ei ees mitalipeleihin yllä


    • tepsi

      eiköhän ne nuo madöffakin' bäädäässit voita, ihan sama, kärpät voittaa kuitenkin ens vuonna, ja vetää vähintään sen triplan putkeen tai sit tps

    • reporteri
    • Turkku

      tps...

    • Nisäkäspeto

      qui? Hämeenlinnaanhan se mestaruusmenee, porin tuuripellet ei voita, ne häviää hopean.

    • utopiaa porista

      Pitäkää se saatanan savinainen ja pitäkää se pakkopaidassa, kun Jääkiekkoilijat ratkaisevat SM-liigan mestaruuden.

      Poikia teillä on jo. Miehet teiltä puuttuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe