Kertokaa mulle siis mistä saa ne "suprises" siinä Frat Party At The Pankake Festival DVD:llä! olen löytänyt jo points of Authority esityksen, ja Toisen extran (jossa he hengailevat Lontoossa) ja yhdellä sivulla luki että on lisää, mutta Kertokaa MITEN ne löytyvät, ja niille jotka eivät ole edellisiä löytäneet, Skippaa alkumainokset pääset mystisiin Extroihin! :D Joten Kertokaa, jos kerta luette tämän Kunnioitan vastauksianne! By The Way, LINKIN PARK ROCKS FOREVER!
AUTTAAKAA OI RAKKAAT LP FANIT!! ja muutkin jutun lukijat.
Conspiracy Theory
3
711
Vastaukset
- lpdrgn
täältä löytyy ^^ :
http://www.forfeitthegame.com/frat-party-secrets.html
ihan muuten mielenkiinnosta, löysitkö ton dvd:n suomesta vai pitikö sunkin tilaa esim. amazonista? :/ minuu vaan ärsyttää kun en voi kattoo sitä normaalilla laitteella kun se on siinä usa:n formaatissa tai mitä lie.. -.- eli saako sitä suomesta? :/- Conspiracy Theory
Joo tuolta ostin itelle joulu lahjaksi 15 eurolla
"Kane Records" siis. - Conspiracy Theory
Conspiracy Theory kirjoitti:
Joo tuolta ostin itelle joulu lahjaksi 15 eurolla
"Kane Records" siis.Otsikosta asia taisi tulla selväksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694989KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893901- 1943784
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783349Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503019- 252014
- 252004
- 1881888
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991447