Kumho vai Hankook

Miksa

Samoissa hinnoissa esim. rengas-onlinessa

Kumho KU31 205/55 R16 91V

Hankook Ventus Prime K105 205/55 R16 91V asymmetric

Kumpi on parempi, sanokaa nyt jos olette käyttäneet....

Tai yleensä onko merkeistä kokemuksia kohtuu paljon ajavalle.

12

36943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kontio05

      Oliko se juuri tuo hankook mikä voitti testin?
      Jos oli, se varmaan painaa jonkun verran.Jos ei, sitten heitä noppaa...

      Kyllä joku molemmat vielä haukkuu paskoiksi ja käskee ostamaan contit tms mutta etköhän noillakin tiellä pysy...

    • ei kumhoa

      Jos noista pitäis valita, niin mieluummin Hankook kuin Kumho.

    • Hankook uusien Golfien mukana

      En teidä miten hyvin tuo kertoo merkin luotettavuudesta mutta joka tapauksessa Volkswagen on ottanut Hankookin renkaat Golfin ensiasennusrenkaiksi.

      En yhtään ihmettelisi jos jokua Opel laittaisi joku päivä jotku halpamerkit ensiasennusrenkaiksi mutta, mutta jos kerran Volkswagen (jota on pidetty luotettavana Saksalaisena autona)luottaa Hankookkiin niin eipä se kovin huono voi olla.

      Hankook-renkaat Golfiin jo tehtaalla:
      http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=128513

      • KONTIO05

        Noh, opel oli kuitenkin autobildin laatuvertailun voittaja saksassa.

        Mutta kuitenkin, C180K Sport mersussa tulee kumhoa ensiasennuksena.


      • kumisetä

        ei kulu


      • Miiika
        kumisetä kirjoitti:

        ei kulu

        Turha sitä huonompaa on alle pistää.


      • asiat

        siinä golffissa on niin hienoa, tai yleensäkkään vv tuotteissa kun niitä niin paljon palvotaan. Minä ajelen mielummin ford ja opel tuotteilla kun samalla rahalla saa niiltä paljon veikeämmän auton, eikä ole tarvinnut katua. Tietysti raha-asiat ei kaikkia kosketa.


      • Kesäkumi Mondeoon?

        Kiitos linkistä, sen mukaan myös Ford Mondeon uusasennusrengas olisi Hankook.

        Kannattaisiohan hankkia vm. 2002 Mondeoon, kun on aika paljon edullisempikin kuin vanhemmat tunnetut merkit. Vuotuiset ajokilometrit on munulla max. 20000 eli "liian hyvääkään" ei tarvita.

        Arveluttaa silti vaan että josko rengas on meluisa ja kova ja siten epäkiva ajaa.

        Onko kokemuksia?


      • vilperi-64
        Kesäkumi Mondeoon? kirjoitti:

        Kiitos linkistä, sen mukaan myös Ford Mondeon uusasennusrengas olisi Hankook.

        Kannattaisiohan hankkia vm. 2002 Mondeoon, kun on aika paljon edullisempikin kuin vanhemmat tunnetut merkit. Vuotuiset ajokilometrit on munulla max. 20000 eli "liian hyvääkään" ei tarvita.

        Arveluttaa silti vaan että josko rengas on meluisa ja kova ja siten epäkiva ajaa.

        Onko kokemuksia?

        Heips !
        Ajoin ite seamman sarjan hankookkeja tranporterissa ja olivat suht hiljaset...sekä kesä- että talvikumit !


    • liipa daapa

      Itse suosin kumhon renkaita koska pelkkiä hyviä kokemuksia!

    • Rane

      Kumhot ilman muuta. Selvästi parempi rangas ja hintakin vain reilut puolet, ainakin jos tilaa kuten minä netistä Vannetukusta.

    • kanttuvei

      Kumhot iliman muuta! Oikkee hyvä hinta-laatu suhre!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe