Siis taas saa erinäisistä julkaisuista lukea, miten kamalaa on, kun 15-vuotiaat virpojat pyytävät pajunoksasta rahaa palkaksi ja asusteetkin on ihan arkiset. No hei, sehän on selvä kerjäämistä! Ei niille tartte antaa rahaa! Jos ostat vitsan, niin silloin maksuksi suklaamunia (vaikka niitä pieniä ruohomunia), mutta ei rahaa. Eri asia on nämä pikkunoidat, joilla on punaiset posket maalattu äidin huulipunalla, isomummin vanha huivi päässä ja ehdottomasti mekko. Pikkupojilla voi olla noidan kissan asu tai vähän isommilla pojilla Harry Potterin noita-asut.
Ne ketkä valittivat, kun teinit tulivat rahaa vaatimaan, niin sanokaapa niille ensivuonna, että eihän teillä ole edes asennetta, ei asuja, ei koristeita vitsoissa...
Omasta päästänne se on kiinni.
RAHAPALKKA?!
oma vikanne
1
513
Vastaukset
- perinteikäs
Jos kerran teinit käyvät pääsiäiskerjuulla niin heihinhän voi soveltaa vanhaa nuutti-perinnettä.
Nuuttipukit kerjäsivät näes ryyppyjä.
Itse olen muuten sitä mieltä, ettei tuo pikkuNOITIEN virpominenkaan mitenkään kristilliseen pääsiäiseen kuulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974