Titanic 2

Tulee

93

33866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sahhis

      ..toi joku läppä..??

    • hille2

      Titanic lähtee toiselle reissulle ja uppoaa taas komeasti, vai?

      Tällä konseptilla voisi tehdä myös Yamato 2:sen.

    • titanic

      voitko keksiä vähän parempia väärennöksiä!!

      • titanic 2

        Jos et usko tuohon,niin kato vaikka youtubesta traileri,niin kyllä kaali rupee raksuttaa!! Se tulee elokuviinkin kesällä et mee kattoo se jos et usko puusilmä!!!


      • heko heko
        titanic 2 kirjoitti:

        Jos et usko tuohon,niin kato vaikka youtubesta traileri,niin kyllä kaali rupee raksuttaa!! Se tulee elokuviinkin kesällä et mee kattoo se jos et usko puusilmä!!!

        se on fanmade se ei oo aito


      • tittanic
        titanic 2 kirjoitti:

        Jos et usko tuohon,niin kato vaikka youtubesta traileri,niin kyllä kaali rupee raksuttaa!! Se tulee elokuviinkin kesällä et mee kattoo se jos et usko puusilmä!!!

        monesko tulee elokuvatetatteriin


      • persehu0r4

        oot kyll kunnon IDIOOTTI


      • Sug_un
        titanic 2 kirjoitti:

        Jos et usko tuohon,niin kato vaikka youtubesta traileri,niin kyllä kaali rupee raksuttaa!! Se tulee elokuviinkin kesällä et mee kattoo se jos et usko puusilmä!!!

        Luin jostain et se on jonku lukion tekemä elokuvanloppuprojekti mut sit taas luin jostain et se julkastiin suoraa DVDeelle jo 2010 kun taas TITANIC 1 julkastiin vuonna 2012 🤔


    • hyvä oli..

      Oli aika hyvin tehty. Mutta loppua kohden rupes paljastumaan. Pätkät oli leikattu muista leffoista ;)

      Alkupuoliskon pätkät missä ne sukelsivat Titanicin hylkyyn, oli dokumentista Ghost Of The Abyss, ihan hyvä dokumentti kannattaa kattoo jos Titanikki kiinnostaa ;)

      • Kaikkia...

        Huomasin ainakin Romeo Julia -leffasta kohtauksen ("Jack" ampuu pistoolilla, huomatkaa paita."


      • osu ja uppos
        Kaikkia... kirjoitti:

        Huomasin ainakin Romeo Julia -leffasta kohtauksen ("Jack" ampuu pistoolilla, huomatkaa paita."

        Niin siis oli Romeo Juliasta, sit oli ota kiinni jos saat leffasta kai jotain, titanicista ihan sikana ja austin powersista oli se missä upotettiin siihen massaan! ja muitaki juttuja oli mikkä ei oikee natsannu :D olihan se ihan hauska..

        Onhan ne oikeesti kuulemma spekuloineet joskus vuosia sitte että tulis titanicille jatkoa. mutta kiitän jumalaa että sitä ei koskaan tullut


    • Nipa_1

      Jos toi olis oikeesti tulossa niin se olis varmaan ihan perseestä!Aika nuorena tuo Leo pysyny tossa trailerissa :D

      • //Läppä//

        titanic kakkosta ei tuu koskaan. titanicin juoni oli hyvä mutta se ällöttävä dicaprio pilas siinä sitte kaiken muun... dicaprio SUCKS!!


      • Hellurei=)
        //Läppä// kirjoitti:

        titanic kakkosta ei tuu koskaan. titanicin juoni oli hyvä mutta se ällöttävä dicaprio pilas siinä sitte kaiken muun... dicaprio SUCKS!!

        Olen samaa mieltä...DiCaprio on niin kamala että sitä ei jaksa katella ees viittä minuuttia pitempään...itseasiassa ei ees sitäkään..DICAPRIO SUKCS!!!!


      • Angel93
        Hellurei=) kirjoitti:

        Olen samaa mieltä...DiCaprio on niin kamala että sitä ei jaksa katella ees viittä minuuttia pitempään...itseasiassa ei ees sitäkään..DICAPRIO SUKCS!!!!

        Niin no kyl se vähän uskomattomalta tuntuu,mut mäki näin ton trailerin jo muillakin sivuilla. On totta että Titanicista ei saa 2 osaa tehtyä millään, mut tekeeks ne niin ku ihan oikeest toisen osan?? Hei eihän siin oo järkee, mut jos te muut sanoitte et ne on joistain muista leffoista niin se saattaa hyvinki pitää paikkaansa, ehkä ne haluu uskotelle ihmisille et on tulos Titanic 2?? En tiiä....


      • DeeDee
        Angel93 kirjoitti:

        Niin no kyl se vähän uskomattomalta tuntuu,mut mäki näin ton trailerin jo muillakin sivuilla. On totta että Titanicista ei saa 2 osaa tehtyä millään, mut tekeeks ne niin ku ihan oikeest toisen osan?? Hei eihän siin oo järkee, mut jos te muut sanoitte et ne on joistain muista leffoista niin se saattaa hyvinki pitää paikkaansa, ehkä ne haluu uskotelle ihmisille et on tulos Titanic 2?? En tiiä....

        Joo tekee hei. Ihan heti.
        Vitsillä jotkut tehneet. Aika hyvin onnistunut, uskoin melkein itsekin aluksi.


      • leoooo
        Hellurei=) kirjoitti:

        Olen samaa mieltä...DiCaprio on niin kamala että sitä ei jaksa katella ees viittä minuuttia pitempään...itseasiassa ei ees sitäkään..DICAPRIO SUKCS!!!!

        haist -.-''


      • Leffa friikki
        Hellurei=) kirjoitti:

        Olen samaa mieltä...DiCaprio on niin kamala että sitä ei jaksa katella ees viittä minuuttia pitempään...itseasiassa ei ees sitäkään..DICAPRIO SUKCS!!!!

        Eihän kaikista näytteliöistä voi tietenkään tykkätä,mutta mielestäni Dicaprio on hyvä näytteliä ainakin Martin Scorsesen Gangs of New York leffassa.


      • lolllllllllllllllll
        //Läppä// kirjoitti:

        titanic kakkosta ei tuu koskaan. titanicin juoni oli hyvä mutta se ällöttävä dicaprio pilas siinä sitte kaiken muun... dicaprio SUCKS!!

        kukaan muu kuin leonardo dicaprio ei sovi titanicciin!!!
        Herätkää!!!!!!!!!!


      • erno.
        Hellurei=) kirjoitti:

        Olen samaa mieltä...DiCaprio on niin kamala että sitä ei jaksa katella ees viittä minuuttia pitempään...itseasiassa ei ees sitäkään..DICAPRIO SUKCS!!!!

        Taas sielä joku kateellinen pojan kloppi >: (


      • fiksu4
        //Läppä// kirjoitti:

        titanic kakkosta ei tuu koskaan. titanicin juoni oli hyvä mutta se ällöttävä dicaprio pilas siinä sitte kaiken muun... dicaprio SUCKS!!

        oo hiljaa //Läppä//!! titanic2 leffa tehtii jo vuonna 2010 mut entiiä tai muista millose jack is back tehtii mut ajat sitte tehtii jo toi titanic II ALUS eli laiva jonka neitsyt matka on 2016! toiste arvostelija onneksä //Läppä// ET OLLU SIIN titani leffas sä olisit pilannu sen täysin jos näyttelisit siin


        tyhmä //Läppä// aivo .........

        ps. tää viesti tarkotettiin //Läppä//


      • Anonyymi
        erno. kirjoitti:

        Taas sielä joku kateellinen pojan kloppi >: (

        HAISTA VITTU MINÄ TAPAN SINUT.


    • nigellove

      Titanic 2:ssa ne Titanicin tutkijat lähtevät uudestaan tutkimaan Titanicia ja löytävät pohjasta isohkon jääkuution. Sen sisällä on jäätyneenä itse Jack. Jack herää henkiin ja joutuu yksin tähän hänelle uuteen maailmaan. Hän lähtee etsimään Rosea mutta kuulee että Rose on kuollut. Leffa kertoo sitten Jackille tämän matkan varrella sattuneista tapahtumista.

      Aika läppä leffa vaikka en ite oo nähnytkään.. :P En tajua miks tollanen on tehty. Aina ne ensimmäiset hyvät leffat pilataan kokonaan tuollaisilla kakkos versioilla.. :/

      • Salamanteri17

        okei se leffa on yhdistetty leonardo dicaprion tekemiin leffoihin, youtubessa on sama traileri... tai sitten se on muokattu tollaseksi,tiedän että siin on se jääkuutiohomma...


      • epävarmuuden huippu

        Öh...Mulle on jäänyt epäselväksi onko koko juttu vaan keksitty vai tuleeko titanic 2 jack is back elokuvaa?? Oon katos aika utelias ja haluan teitää. Minun mielestäni eka on totta kai paras...mut keihtoo kieltämättä saada tietää miten Jakc (Leonardo) sitte pärjää ilman Rosea. Siis...tuleeko sitä olleknaan vai mikä sen trailerin idea oikein on. Jos se on jo tullut ja se on totta..Mistä sen vois kattoo niin että tulee suomen kielinen tekstitys. Onko tullut sellainen elokuva kuin Titanic 2 jack is back??


    • nigellove

      hhahahhaahahhaha!!!! olikse läppä? :DDDDD mä menin ihan lankaan!! :DDD no olis ollu ihan uskottavaa.. mut eiks oikeesti titanic kakkonen oo tehty??? no huh huh mä jo pelästyin et oikeestikko tollanen huono leffa tehään.. :PPP

      • Nögel

        Herran isä, meinasin jo melkein uskoa, että siitä tuloo kakkonenkin.
        Oli vähän löyhä ^^'


      • Nögel
        Nögel kirjoitti:

        Herran isä, meinasin jo melkein uskoa, että siitä tuloo kakkonenkin.
        Oli vähän löyhä ^^'

        http://www.stara.fi/?p=3172
        Tässä vielä niille linkki, jotka eivät usko, että sitä Titanic 2 ei tule.


      • ewrnp

        no jumaliste mee ny hornahan jos et usko!


    • Trailerin katsonut

      Joo katoin just trailerin... Vaikuttaa jännittävältä. Millon se tulee Suomee?

      • face

        jouko taas häsettäny!!!


      • S¨Julia
        face kirjoitti:

        jouko taas häsettäny!!!

        Rosehan oli 17 ku se laiva uppos,ja jos rose ois syntyny 1892,se olis ollu kuolessaan 105 vuotias,ja silloin laivalla ollessa mukamas 20 vaikka se oli 17. lol..


      • -.-
        S¨Julia kirjoitti:

        Rosehan oli 17 ku se laiva uppos,ja jos rose ois syntyny 1892,se olis ollu kuolessaan 105 vuotias,ja silloin laivalla ollessa mukamas 20 vaikka se oli 17. lol..

        no voisaatan teeppä ite paree leffa iesuksen pallipää!


    • mkekkonen

      se tekijä on ottanu kohtauksia eri elokuvista kuten ota kiinni jos saat.mitn sinisi lmäsiäte ootte. siinähän luki ilmestyy kesänä ja minäköhän kesäna eikä asiasta oo mainitttu mitään kini manian netti sivuilla. Jos olis tulos titanic 2 niin kyl siitä ois aika kohu. niin et lol teille

    • mkekkonen

      siis ei oo mitään titanic 2 uskokaa sii se traireli on kotitekoinen eikä kinomaniassa oo mitään tietoo asiasta kohtaukset on muista elokuvista mis on sama näytteliä

    • Emma m

      Yhdessä kohdassa on kohtus Hulk leffasta ja oikeasta Titanic leffasta on aika monta. Kuten se jossa Jack nostetaan ylös.

    • ....

      ei voi olla. dicaprion sivuilta filmograiasta ei löydy mitään tämmöstä, jotku vaan vitsinä tehny tommosen videon. Leonardo on 35 vuotias, ei voi mitenkään olla noin nuori mitä nuo ihmeen videot näyttää. =) vitsillä tehty ja paisuteltu koko homma, minusta!

      • ....-.-

        voivittu sut täs on vitsillä tehty jos joku -.-


    • Yavanna

      Toi niin sanottu treileri on pyörinyt jo muutaman vuoden netissä, eli täyttä p*skaa koko juttu. Titanic kakkoste ei oo eikä tuu ja jos tulis niin kai ne nyt keksis jotakin hienostuneempaa kuin jotakin skifisontaa siihen.
      Sitäpaitsi, eikös teille ole ikinä opetettu ettei ihan kaikkea mitä netissä on, kannata uskoa.
      Itse taisin kattoa tuon trailetin jo opiskeluaikoina, eli jotakuinkin yli kolmisen vuotta sitten ja tunnistin montakin leffaa Titanicin lisäksi. Ainakin tuon mainitun Romeo & Juliet.
      Mistä asti jossakin leffassa on pätkiä toisten leffoista, ellei kyseessä ole täysi parodia?
      Järki käteen ihmiset.

      • No niin on

        No olet sinäkin varsinainen Einstein.

        Viesti johon niin tuohtuneesti vastasit on kirjoitettu KOLME VUOTTA sitten!

        Että ehkä kannattaisi säästää tuo muiden "opettaminen" sellaisiin viesteihin jotka ovat ajankohtaisia.


      • Yavanna
        No niin on kirjoitti:

        No olet sinäkin varsinainen Einstein.

        Viesti johon niin tuohtuneesti vastasit on kirjoitettu KOLME VUOTTA sitten!

        Että ehkä kannattaisi säästää tuo muiden "opettaminen" sellaisiin viesteihin jotka ovat ajankohtaisia.

        Kukahan sittenon alunperin kaivellut tämän viestin tuolta pohjalta, jollei tää enää ole ajankohtainen ja toiseks ennen kuin alat syyttelemään ja vittuilemaan mulle, niin väsyneenä en todellakaan ole kauheen tarkkaan noita päivämääriä vilkuillu.
        Pahoittelut siitä siis. Mun moka.
        Se että joku tekee mokan ei automaattisesti tarkoita sitä että sä tai kukaan muukaan sais heti pottuilla ja asiat vois yrittää esittää hiukka ystävällisemminkin. Enkä tietääkseni vastannut tuohtuneesti, kunhan ihmettelin, mutta ilmeisesti sulla on silmissä vikaa tai luetun ymmärtäminen ei toimi.
        Jos olisin halunnut vastata tuohtuneempaan sävyyn, olisi sisältö ollut hiukan toisenlainen ja kenties sisältänyt myös tukun kirosanoja.
        Pitää alkaa vissiin viljelemään noita hymiöitä joka paikkaan, kun aina kiukkuiseksi luullaan. :p

        Mutta nyt lopetan tämän p*skan jauhannan tähän, samoin ot:n.


      • titanic fani
        Yavanna kirjoitti:

        Kukahan sittenon alunperin kaivellut tämän viestin tuolta pohjalta, jollei tää enää ole ajankohtainen ja toiseks ennen kuin alat syyttelemään ja vittuilemaan mulle, niin väsyneenä en todellakaan ole kauheen tarkkaan noita päivämääriä vilkuillu.
        Pahoittelut siitä siis. Mun moka.
        Se että joku tekee mokan ei automaattisesti tarkoita sitä että sä tai kukaan muukaan sais heti pottuilla ja asiat vois yrittää esittää hiukka ystävällisemminkin. Enkä tietääkseni vastannut tuohtuneesti, kunhan ihmettelin, mutta ilmeisesti sulla on silmissä vikaa tai luetun ymmärtäminen ei toimi.
        Jos olisin halunnut vastata tuohtuneempaan sävyyn, olisi sisältö ollut hiukan toisenlainen ja kenties sisältänyt myös tukun kirosanoja.
        Pitää alkaa vissiin viljelemään noita hymiöitä joka paikkaan, kun aina kiukkuiseksi luullaan. :p

        Mutta nyt lopetan tämän p*skan jauhannan tähän, samoin ot:n.

        kuule ja te muut siitä on oikeesti tullu elokuva... ettäs tiedätte...
        ja jos sanotte mistä tiedän niin jos oon nähny elokuvan nii on se aika helppo tietäää


      • Titanic fani 2 <3<3
        titanic fani kirjoitti:

        kuule ja te muut siitä on oikeesti tullu elokuva... ettäs tiedätte...
        ja jos sanotte mistä tiedän niin jos oon nähny elokuvan nii on se aika helppo tietäää

        sry että kyselen mut mistä oot nähny sen mun on ihan pakko nähä se koska i love titanic!!!


      • Titanic for ever
        Titanic fani 2 <3<3 kirjoitti:

        sry että kyselen mut mistä oot nähny sen mun on ihan pakko nähä se koska i love titanic!!!

        Nii misssä oot nähnyt ja mistän sen elokuvan voi ostaa tahdon tietäää......


      • imimimi
        Titanic for ever kirjoitti:

        Nii misssä oot nähnyt ja mistän sen elokuvan voi ostaa tahdon tietäää......

        Sitä ei tule uskokaa jo! Ja niitä on voitu leikata vaikka mistä elokuvista! -.-
        Joten kaikki jotka uskovat tuota tyhmää aloittajaa sanokaa: HAISTA PASKA, SITÄ EI TULE!
        ärsyttää tollaset -.-


      • Legolas
        imimimi kirjoitti:

        Sitä ei tule uskokaa jo! Ja niitä on voitu leikata vaikka mistä elokuvista! -.-
        Joten kaikki jotka uskovat tuota tyhmää aloittajaa sanokaa: HAISTA PASKA, SITÄ EI TULE!
        ärsyttää tollaset -.-

        mä oikeesti luulin että se tulee ku katoin ton "trailerin"!!! Hyvä että luin nää... kiitos fiksujen, olen taas hieman viisaampi... ;)


      • hennnaparas´´
        Legolas kirjoitti:

        mä oikeesti luulin että se tulee ku katoin ton "trailerin"!!! Hyvä että luin nää... kiitos fiksujen, olen taas hieman viisaampi... ;)

        hahahaha voi lol ei se oo tulos vittu siis ne on muista leffoista otettu noi kohtaukset toho sse on pelkkä FEIKKI! vittu jos uskoitte -.-'


      • _Tähdenlento_
        hennnaparas´´ kirjoitti:

        hahahaha voi lol ei se oo tulos vittu siis ne on muista leffoista otettu noi kohtaukset toho sse on pelkkä FEIKKI! vittu jos uskoitte -.-'

        Kyllä on taas keskustelun taso korkealla. Ja vielä vuodesta toiseen ;D Oletteko te ihmiset nyt varmasti ihan tosissanne?

        Mutta, läpäksi varsin hyvin ja loppuun asti viimeisen päälle kieli poskella, pilke silmäkulmassa, tehty traileri. Se on katsokaas sitä huumoria.

        Tietääkö kukaan mikä on tuo trailerissa esiintyneen "ohjaajan" nimi. Halutaankohan kyseistä herraa pilkata, vaiko onko kyseessä joku yyberunderground-sisäpiirivitsi?


      • anna378
        _Tähdenlento_ kirjoitti:

        Kyllä on taas keskustelun taso korkealla. Ja vielä vuodesta toiseen ;D Oletteko te ihmiset nyt varmasti ihan tosissanne?

        Mutta, läpäksi varsin hyvin ja loppuun asti viimeisen päälle kieli poskella, pilke silmäkulmassa, tehty traileri. Se on katsokaas sitä huumoria.

        Tietääkö kukaan mikä on tuo trailerissa esiintyneen "ohjaajan" nimi. Halutaankohan kyseistä herraa pilkata, vaiko onko kyseessä joku yyberunderground-sisäpiirivitsi?

        Mu kaveri kerto tosta ja olin sillee et joo nii varmmaa tulee joku kakkonen et joku on vaa tehny pilaa, mut sitte katoin to ja se oli nii hienosti tehty et melkee itekki uskoin.Jos tulis tollane kakkonen nii se olis kyllä viimene elokuva mailmassa jonka kattoisin.


      • åppoo
        anna378 kirjoitti:

        Mu kaveri kerto tosta ja olin sillee et joo nii varmmaa tulee joku kakkonen et joku on vaa tehny pilaa, mut sitte katoin to ja se oli nii hienosti tehty et melkee itekki uskoin.Jos tulis tollane kakkonen nii se olis kyllä viimene elokuva mailmassa jonka kattoisin.

        http://www.episodi.fi/titanic-2-tulossa-4116/ kai se sit tulee mut vaa jonakin halppis versiona


      • Titanic2best4evr

      • kiitos jo etukättee
        Titanic2best4evr kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2218796

        Sori että pilaan teidän kaikkien ilonne.

        hei täälä palstalla kun tuntuu olevan asiantuntioita,niin oisko jollakin tietoa millainen teksti oli titanikin aidossa pelastusrenkaassa.olis tuossa yx projekti mielessä ,olis kiva nähä esim kuva ,itse en netistä saanut kaivettua.
        RMS.TITANIC LIVERPOOL. S/S TITANIC SOULTHAMPTON.TITANIC LONDON onko joku näistä oikein ,vai onko kaikki väärin.laivan perässä lukeeTITANIC LIVERPOOL,mutta mitens p.renkaassa oli.


      • Neontiger
        kiitos jo etukättee kirjoitti:

        hei täälä palstalla kun tuntuu olevan asiantuntioita,niin oisko jollakin tietoa millainen teksti oli titanikin aidossa pelastusrenkaassa.olis tuossa yx projekti mielessä ,olis kiva nähä esim kuva ,itse en netistä saanut kaivettua.
        RMS.TITANIC LIVERPOOL. S/S TITANIC SOULTHAMPTON.TITANIC LONDON onko joku näistä oikein ,vai onko kaikki väärin.laivan perässä lukeeTITANIC LIVERPOOL,mutta mitens p.renkaassa oli.

        Olen lukenut sellaisen kirjan missä oli kuvia erilaisista esinesitä titanicilta. Mm. pelastusliivit ja astioita. Siinä renkaassa lukee Titanic Liverpool niiku laivan perässä, koska titanichan rakennettiin Liverpoolin telakalla.


      • se kumminkin
        Neontiger kirjoitti:

        Olen lukenut sellaisen kirjan missä oli kuvia erilaisista esinesitä titanicilta. Mm. pelastusliivit ja astioita. Siinä renkaassa lukee Titanic Liverpool niiku laivan perässä, koska titanichan rakennettiin Liverpoolin telakalla.

        valmistui soulthamptonin telakalla ,Liverpool oli kotisatama.


      • vaan Irlaniss
        se kumminkin kirjoitti:

        valmistui soulthamptonin telakalla ,Liverpool oli kotisatama.

        Laiva rakennettiin Irlannin Belfastissa.Harland and Wolffin telakalla.kotisatama oli kyllä Liverpool. renkaan merkinnät saattaisi näkyä ehkä tuossa uusimassa elokuvassa,ehkä.on vissiin tehty aika tarkasti oikean mukaan.


      • ei oikein kuvia neti
        vaan Irlaniss kirjoitti:

        Laiva rakennettiin Irlannin Belfastissa.Harland and Wolffin telakalla.kotisatama oli kyllä Liverpool. renkaan merkinnät saattaisi näkyä ehkä tuossa uusimassa elokuvassa,ehkä.on vissiin tehty aika tarkasti oikean mukaan.

        S/S on ainakin eng lyhenne höyryvoimalla toimivasta aluksesta steamschip.
        luulisin kumminkin että titanicin pelastusrenkaassa olisi tekstinä rms titanic
        liverpool . royal mail schip.


      • :D
        se kumminkin kirjoitti:

        valmistui soulthamptonin telakalla ,Liverpool oli kotisatama.

        Titanic rakennettiin Belfastin telakalla ja sen kotisatama on liverpool. Pelastusrenkaassa on kuitenkin teksti: "titanic liverpool". Kaiken järjen mukaan, koska sehän luki myös laivan parässä. Minäkin muistan joskus lukeneeni kyseisen kirjan.


      • j o o p e l i s
        :D kirjoitti:

        Titanic rakennettiin Belfastin telakalla ja sen kotisatama on liverpool. Pelastusrenkaassa on kuitenkin teksti: "titanic liverpool". Kaiken järjen mukaan, koska sehän luki myös laivan parässä. Minäkin muistan joskus lukeneeni kyseisen kirjan.

        mutta nää on nyt näitä (musta tuntuu ,kaiken järjenmukaan juttuja).nyt tarttis oikeesti tietää miten ne oli kirjotettu siihen p.renkaaseen.
        Yleinen käytäntö 1900- oli että ns kotisatama ilmoitettiin laivan perässä (myös nykyäänkin) .Mutta aiemmin myös ns "varustaja toi itsensä esille,p.renkaat,ketjutukset,p.liivit,tms varusteet..
        Eli jos joku tietää,kertokoon,tai vaietkoon iäksi ;)


      • :D
        j o o p e l i s kirjoitti:

        mutta nää on nyt näitä (musta tuntuu ,kaiken järjenmukaan juttuja).nyt tarttis oikeesti tietää miten ne oli kirjotettu siihen p.renkaaseen.
        Yleinen käytäntö 1900- oli että ns kotisatama ilmoitettiin laivan perässä (myös nykyäänkin) .Mutta aiemmin myös ns "varustaja toi itsensä esille,p.renkaat,ketjutukset,p.liivit,tms varusteet..
        Eli jos joku tietää,kertokoon,tai vaietkoon iäksi ;)

        Täs teille todisteit. Kuka taas ties...? Siin lukee titanic liverpool. Mä oon kyl kunkku. Muahhahhaa ja alkaa viel urppii mulle...
        http://media.photobucket.com/image/Titanic life preserver/BrannMuphen/Liferingantiqued.jpg


      • :DDDDD
        :D kirjoitti:

        Täs teille todisteit. Kuka taas ties...? Siin lukee titanic liverpool. Mä oon kyl kunkku. Muahhahhaa ja alkaa viel urppii mulle...
        http://media.photobucket.com/image/Titanic life preserver/BrannMuphen/Liferingantiqued.jpg

        tuo on feikki!


      • Titan INK
        :DDDDD kirjoitti:

        tuo on feikki!

        Tästä leffasta on jo mainoskin minimalistisen posterin muodossa. löysin sen tuolta... http://go-oakoak.blogspot.com/


      • .

      • huoooh..

      • aaaaaaasd
        j o o p e l i s kirjoitti:

        mutta nää on nyt näitä (musta tuntuu ,kaiken järjenmukaan juttuja).nyt tarttis oikeesti tietää miten ne oli kirjotettu siihen p.renkaaseen.
        Yleinen käytäntö 1900- oli että ns kotisatama ilmoitettiin laivan perässä (myös nykyäänkin) .Mutta aiemmin myös ns "varustaja toi itsensä esille,p.renkaat,ketjutukset,p.liivit,tms varusteet..
        Eli jos joku tietää,kertokoon,tai vaietkoon iäksi ;)

        Niissä renkaissa luki Liverpool. Piste.


      • ...
        No niin on kirjoitti:

        No olet sinäkin varsinainen Einstein.

        Viesti johon niin tuohtuneesti vastasit on kirjoitettu KOLME VUOTTA sitten!

        Että ehkä kannattaisi säästää tuo muiden "opettaminen" sellaisiin viesteihin jotka ovat ajankohtaisia.

        mee sinä kuusehen lukemaa niitä päivämääriäs jos ne niin helkkaristi kiinnostaa jessuksen mummeli.


      • ..
        Yavanna kirjoitti:

        Kukahan sittenon alunperin kaivellut tämän viestin tuolta pohjalta, jollei tää enää ole ajankohtainen ja toiseks ennen kuin alat syyttelemään ja vittuilemaan mulle, niin väsyneenä en todellakaan ole kauheen tarkkaan noita päivämääriä vilkuillu.
        Pahoittelut siitä siis. Mun moka.
        Se että joku tekee mokan ei automaattisesti tarkoita sitä että sä tai kukaan muukaan sais heti pottuilla ja asiat vois yrittää esittää hiukka ystävällisemminkin. Enkä tietääkseni vastannut tuohtuneesti, kunhan ihmettelin, mutta ilmeisesti sulla on silmissä vikaa tai luetun ymmärtäminen ei toimi.
        Jos olisin halunnut vastata tuohtuneempaan sävyyn, olisi sisältö ollut hiukan toisenlainen ja kenties sisältänyt myös tukun kirosanoja.
        Pitää alkaa vissiin viljelemään noita hymiöitä joka paikkaan, kun aina kiukkuiseksi luullaan. :p

        Mutta nyt lopetan tämän p*skan jauhannan tähän, samoin ot:n.

        oon samaa mieltä ettei tälläsis keskusteluis jaksa mitää päivämääriä lurkkia ku on parempaaki tekemistä. Kyylätköön se jota kiinnostaa päivämääriä vaikka kalenterista. Ô____ô


      • ..
        imimimi kirjoitti:

        Sitä ei tule uskokaa jo! Ja niitä on voitu leikata vaikka mistä elokuvista! -.-
        Joten kaikki jotka uskovat tuota tyhmää aloittajaa sanokaa: HAISTA PASKA, SITÄ EI TULE!
        ärsyttää tollaset -.-

        pääs kii. Saista vaan kuule sitä omaa persettäs ristuksen ernesti. Se elokuva tulee ja piste helkkarin hönö. -.-


      • asdipelle
        imimimi kirjoitti:

        Sitä ei tule uskokaa jo! Ja niitä on voitu leikata vaikka mistä elokuvista! -.-
        Joten kaikki jotka uskovat tuota tyhmää aloittajaa sanokaa: HAISTA PASKA, SITÄ EI TULE!
        ärsyttää tollaset -.-

        oot sääkin sama ärsyttävä kuin kaikki muut


    • Kapteeni Nemo

      Katoin juuri Titanic 2:n, ja oli kyllä paaaaljon parempi kuin se ykkönen, jossa muistaakseni näytteli Lennart DeCaprio ja oliko se nainen Angeliga Jolie... en muista enää. Mutta tämä oli paremmin ohjattu ja näyttelijäsuoritukset loistavia. Erikoistehosteetkin olivat parasta Hollywoodluokkaa. Tämä oli muutettu niin että titanik ei törmännytkään jäävuoreen vaan jävis törmäsikin titikseen. Sitäpaitsi se jättiläisstsunami tuhosi tässä puoli maapalloa, ihmettelen kun ei sitä näytetty.

      • fdghdghdf

        Olla provo?
        Tää koko elokuva oli yhtä tuskaa siis oikeesti mä väsäisin mun kaveriporukan kanssa paremman elokuvan kännykkäkameran avulla.


      • ._.
        fdghdghdf kirjoitti:

        Olla provo?
        Tää koko elokuva oli yhtä tuskaa siis oikeesti mä väsäisin mun kaveriporukan kanssa paremman elokuvan kännykkäkameran avulla.

        toi titanic 2 on häväistys ykköstä kohtaa, todellaki halppis versio.


      • Elokuva Harrastaja
        ._. kirjoitti:

        toi titanic 2 on häväistys ykköstä kohtaa, todellaki halppis versio.

        Toivottavasti kaikki on nyt jumalauta tajunut että toi youtuben paska traileri mis sulatetaan ''dicaprio'' on parin jenkkiläisen tekemä vitsi, tunnistin trailerista monia hyviä elokuvia. Just vaivauduin katsomaan viime vuonna tulleen ''titanic 2'' joka on lähinnä parodia aidosta oikeasta titanicista. Asylum tuotantoyhtiö on mm. tehny snakes on the train ja transmorphers....100 million bc. Kuinka jotkut ihmiset ees kehtaa uskoo moiseen traileriin ja tulla tänne väittämään että oli tosi hyvä elokuva, kun semmoista ei edes ole tehty :D


    • MIkä on homman nimi?

      Onko tullut sellainen olokuva kuin Titanic 2 jack is back. Sellainen traileri kerta on niin onks se tullut elokuviin?! Onks se dvd:eenä? Jos on. Kertokaa mistä voisin hommata sen :D (en teidä onks se tullut siks toivon että kertoisitte sen mulle)

    • gergegfd

      Ainakin trailerissa otteita leffoista: seven, fugitive, basketball diaries

    • minäpallokala

      mua naurattaa kun luen kaikkia näitä kommentteja kun kaikki on silleen että "se ei tule". koska rakkaat pallokalani, se on tullut jo (löytyy esim.fin-tv:stä)
      ymmärrän että näitten viestin kirjoittamisesta on jo aikaa mutta päätin silti tulla tänne "viisastelemaan".
      kamalaa tiedän kyllä.
      ja niille joita toi leffa kiinnostaa, niin ei yllä kyllä LÄHELLEKKÄÄN ykkösen tasolle, joten älkää toivoko liikoja.

    • Mikä vuosi 1997 oli?

      Eikö sen Jack blackin olisi kannattanut tehdä se titanicci vasta ensi vuonna kun tapahtumasta on kulunu 100 vuotta?

    • failll

      Paskin leffa pitkään aikaan, amatöörejä kaikki. Hiuksetki roikku naisella seinään päi ku kiipes "ylös" tikkaita, ei herranjumala...

    • titanic 2 on kamala

      EI SIIS HERRANJUMALA MITÄ PASKAA. EN OO KOSKAAN NÄHNY MITÄÄN NOIN KAMALAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • totuus titanic 2

      siis joo elikkä mitään titanic 2 jack is back ei ole tulossa niinku muutki oli jo aijemmin kirjottanu ne pätkät siinä trailerissa on dicaprion muista elokuvista jne. mutta on titanic 2 jossa ne ihmiset lähtee jollain uudistetulla titanicin näkösellä laivalla sitä samaa reitiä mitä se vuoden 2012 titanic kulki ja sitten sieltä tulee hyökyaalto joka tekee siihen laivaan vaurioita ja upottaa sen ja en tiiä ku ite en ole nähny että onko siinä mitään saman kaltaista rakkaustarinaa tai mitään mut sen tiiän et tollanen on koska esim. cdon.com:ista löytyy titanic 2 jossa ei ole mitään pirun jäätynyttä jackiä!!!!!!

      • ?

        siis tarkotat varmaan vuoden 1912 titanicin kulkemaa reittiä


    • leonardo <3

      titanic leffan parhaat henkilöt on LEONARDO DICAPRIO JA KATE WINSLET !!! aivan ihana rakkasutarina ja itkua saa vääntää ku jack( leonardo) kuolee ja vajoaa merenpohjaan !

    • ei oo jack is back

      kato wikist titanic 2 mutta siin jack on kuollu ja rose 101 vuotta siin elokuvas se on 2012 vuosi

      • jeahoerlq<

        ja sdiis siiinä leffassako on se sama reitti ja ne vuoden 2012 ihmiset kulkee sitä,koska niin mun mielestä siinä titanic 2 juonessa menee ja sit sieltä tulee se aalto ja plää plää plää... ?


      • jk
        jeahoerlq< kirjoitti:

        ja sdiis siiinä leffassako on se sama reitti ja ne vuoden 2012 ihmiset kulkee sitä,koska niin mun mielestä siinä titanic 2 juonessa menee ja sit sieltä tulee se aalto ja plää plää plää... ?

        Kyseessä on Titanic 2 vuodelta 2010.
        http://www.imdb.com/title/tt1640571/

        Sen lisäksi on olemassa toinen Titanic 2, joka on lyhytfilmi vuodelta 2002.
        http://www.imdb.com/title/tt0472570/


    • MissSikki

      Hei pojat pojat!

      Tässäs on linkki Titanic 2 vuodelta 2010 teille:

      http://ilmaisetelokuvat.com/titanic2/

      Se pyytää täyttämään jonkun lomakkeen, mutta pääsette siitä valitsemalla esim. 2 lomakkeen ja sitten pidät sivustoa auki ehkä n. 1min. Suljet lomakkeen välilehden ja klikkaat elokuvan päälle. Hyvää elokuvaa!

    • JOU24

      HALOOO VITTU SITÄ TITANIC JACK IS BACK EI OO TULOSSA VITUN ÄLYKÄÄPIÖT!!!!!!!!!!! PS. EI VITTU SAIN HYVÄT NAURUT TRAILERISTA

    • annikki13

      titanic 2 on paras elokuva parempi kun titanic 1

    • -Luna

      Titanic 2 on maailman surkein elokuva.

    • titanic

      mua kiinnostaa tosi paljon titanic tekis mieli mennä ite kattoon sitä sisälle =) Olis aika pelottavaa kokee sama!!

    • Titanic fani

      Se traileri on huijausta koska siinä on otettu muista elokuvista video-pätkiä joissa jack esiintyy! TITANIC 2 EI OLE TULOSSA

    • Anonyymi

      Tykkään titanic 2.sta jack dawson selvityi jää.kylmästä vedestä rose dawson tuli vanhaksi

    • Anonyymi

      Mä en tiiä uskonko vai en et titanicista tulee se 2 osa mut kesällähä se sit nähää kuka on oikees kuka ei en ny osaa sanoo tuleeko vai eikö tuu TOIVOTAA ETTÄ TULEE!

    • Anonyymi

      Ropo Capital saatana petos varas rikollinen Kuopiossa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe