Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ALL-IN-1000-JOGURTTI

MIRRI

ALL-IN-JOGURTTI sisältää juuri niitä hyötybakteereja , jotka pitävät meidät terveinä, eikä tarvitse välttää ruoka-aineita, eikä eläimiä.

30

3487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukamasssa

      paskannat tuplaten sen märehdit.

      • ymmärtännyt

        tätä kommenttia?


    • Maitoallergikko

      ..on toinen juttu. Maitoallerginen ei ainakaan.

      • MIRRI

        ALL-IN-1000 PLUS sisältää hoitavia maitohappobakteereja eli probiootteja ja juuri oikea määrä ja yhdistelmä pro-ja prebiootteja on perusta terveelle ja elinvoimaiselle suoliston bakteerikannalle. Ne toimivat haitallisia bakteereja vastaan ja edistävät laktoosin sietokykyä muun muassa.


      • Maitoallergikko
        MIRRI kirjoitti:

        ALL-IN-1000 PLUS sisältää hoitavia maitohappobakteereja eli probiootteja ja juuri oikea määrä ja yhdistelmä pro-ja prebiootteja on perusta terveelle ja elinvoimaiselle suoliston bakteerikannalle. Ne toimivat haitallisia bakteereja vastaan ja edistävät laktoosin sietokykyä muun muassa.

        maitoallergiaan liittyy?


      • MIRRI
        Maitoallergikko kirjoitti:

        maitoallergiaan liittyy?

        Molemmissa tapauksissa on kyse entsyymin puutteesta. Laktoosi-intoleranssissa laktaasin ja maitoallergiassa proteaasin. Pro- ja prebiootit hoitavat suolistoa, joten entsyymituotanto normalisoituu.


      • Maitoallergikko
        MIRRI kirjoitti:

        Molemmissa tapauksissa on kyse entsyymin puutteesta. Laktoosi-intoleranssissa laktaasin ja maitoallergiassa proteaasin. Pro- ja prebiootit hoitavat suolistoa, joten entsyymituotanto normalisoituu.

        ei allerginen voi käyttää yhtään. Paradoksi.


      • Mirri
        Maitoallergikko kirjoitti:

        ei allerginen voi käyttää yhtään. Paradoksi.

        Nyt on alettu Suomessakin ymmärtää se (tutkittu Turun Yliopistossa), että probiooteilla hoidetaan erilaiset allergiat. Enää ei suositella karttamaan aineita, joille ollaan allergisia, vaan ongelma hoidetaan (Medi-uutiset viime vuonna). Saksassa tehdyt tutkimukset ovat jo kymmenen vuoden takaisia. Tosi on, että kuta vaikeampi tapaus, hoito aloitetaan sitä pienemmällä annostuksella, siksi, että "vieroitusoireita" saattaa ilmetä.


      • maitoallerginen
        Maitoallergikko kirjoitti:

        ei allerginen voi käyttää yhtään. Paradoksi.

        Minulla on maitoallergia, niinpä teen tuon jogurtin PIRKKA maustamattomaan soijamaitoon.
        Ei ole älyttömän hyvän makuista, mutta myöntää täytyy että on sillä hyvä vaikutus ainakin minun vatsalleni.
        Hillon kera nautin yleensä.
        Pitkä miinus tulee hinnasta, sikakallista.


      • Maitoallergikko
        maitoallerginen kirjoitti:

        Minulla on maitoallergia, niinpä teen tuon jogurtin PIRKKA maustamattomaan soijamaitoon.
        Ei ole älyttömän hyvän makuista, mutta myöntää täytyy että on sillä hyvä vaikutus ainakin minun vatsalleni.
        Hillon kera nautin yleensä.
        Pitkä miinus tulee hinnasta, sikakallista.

        kovin paha maitoallergia, sillä itse jogurtissa on heraa, jossa taas on maidon proteiinia.

        Minulle tulee anafylaktinen reaktio pienestäkin määrästä, joten en voi kokeillakaan.


      • soijamaitoon
        Maitoallergikko kirjoitti:

        kovin paha maitoallergia, sillä itse jogurtissa on heraa, jossa taas on maidon proteiinia.

        Minulle tulee anafylaktinen reaktio pienestäkin määrästä, joten en voi kokeillakaan.

        ALL-IN-1000-jogurtin voi tehdä myös soijamaitoon.


      • Maitoallerginen
        soijamaitoon kirjoitti:

        ALL-IN-1000-jogurtin voi tehdä myös soijamaitoon.

        Mitä hittoa täällä ajetaan ihmisille, että soijaa ja soijaa. Kun siinä jugurtin AINEKSESSA ON maitoproteiinia, niin vaikka sitä laittaisi veteen, tulee allergiaa jos on maitoallergikko!

        Tiedoksenne vain, että rajujen allergioiden kanssa ei ole leikkimistä. Haluatteko tosiaan tyrkyttää tuota ihmetuotetta jopa ihmisten hengen uhalla?


    • yhden aineen uskovainen

      Aina näitä sikiää, nimittäin uskovia jonkin yhden aineen autuaaksitekevyyteen. Kunpa se elämä olisikin noin simppeliä ja yksioikoista kaikille. Se mikä on varmaa, niin yhtä ainutta rohtoa, joka kaikki parantaisi, ei ole keksittykään, eikä keksitä.

      • Medi-uutiset

        Viime vuoden numero kirjoitti tutkimuksista Suomessa. Siinä todettiin, että enää ei suositella karttamaan allergiaa aiheuttavia tekijöitä, vaan vaiva hoidetaan probiooteilla. Frantz Fritzmayer ALL-IN-1000 PLUS-jogurtin keksijältä itseltään on hoitunut niin siitepöly-,pöly-,kissankarva allergiat, jotka olivat jo pahentuneet astmaksi.
        Myös tuttavani oli ihmeissään kun ei reagoinut meidän mirrin olemassaoloon. Sanoin, että se on kyseinen jogurtti, jota hänkin on syönyt. Hän kysyikin, että auttaako se siihenkin.


      • joo..
        Medi-uutiset kirjoitti:

        Viime vuoden numero kirjoitti tutkimuksista Suomessa. Siinä todettiin, että enää ei suositella karttamaan allergiaa aiheuttavia tekijöitä, vaan vaiva hoidetaan probiooteilla. Frantz Fritzmayer ALL-IN-1000 PLUS-jogurtin keksijältä itseltään on hoitunut niin siitepöly-,pöly-,kissankarva allergiat, jotka olivat jo pahentuneet astmaksi.
        Myös tuttavani oli ihmeissään kun ei reagoinut meidän mirrin olemassaoloon. Sanoin, että se on kyseinen jogurtti, jota hänkin on syönyt. Hän kysyikin, että auttaako se siihenkin.

        Se ei ole enää mitään uutta, että nykyisin ei suositella välttämään allergiaa aiheuttavia asioita jo etukäteen, ennen kuin allergian vuoksi on välttämätöntä. Ei lastenlääkäritkään enää neuvo perhettä luopumaan kissoista ja koirista siltä varalta, että lapsi kenties altistuu. Siitä ei nimittäin ole todettu olevan mitään hyötyä.

        Se sijaa mikään oikea tutkimus ei väitä, että joku jogurtti olisi pelastus allergioihin! Älä nyt hyvä ihminen horise ja ihmisille höpöjä väitä.

        Varmasti terveellisillä elämäntavoilla, liikunnalla, ruualla, mielialla, suhtautumisella asioihin yms. on paljonkin vaikutusta allergisiin reaktioihin, kuten kaikkiin muihinkin sairauksiin. Mutta ei yksi ainut jugurtti autuaaksi tee, kuteen ei mikään muukaan yksittäinen ravintoaina. Eihän se nyt niin simppeliä ole.

        Näitä yhden uskon kauppiaita ilmenee vähän väliä. Aina se on joku yksittäinen asia, joka pelastaa kaikelta. Älkää nyt niin tyhmiä olko!


      • probiooteista
        joo.. kirjoitti:

        Se ei ole enää mitään uutta, että nykyisin ei suositella välttämään allergiaa aiheuttavia asioita jo etukäteen, ennen kuin allergian vuoksi on välttämätöntä. Ei lastenlääkäritkään enää neuvo perhettä luopumaan kissoista ja koirista siltä varalta, että lapsi kenties altistuu. Siitä ei nimittäin ole todettu olevan mitään hyötyä.

        Se sijaa mikään oikea tutkimus ei väitä, että joku jogurtti olisi pelastus allergioihin! Älä nyt hyvä ihminen horise ja ihmisille höpöjä väitä.

        Varmasti terveellisillä elämäntavoilla, liikunnalla, ruualla, mielialla, suhtautumisella asioihin yms. on paljonkin vaikutusta allergisiin reaktioihin, kuten kaikkiin muihinkin sairauksiin. Mutta ei yksi ainut jugurtti autuaaksi tee, kuteen ei mikään muukaan yksittäinen ravintoaina. Eihän se nyt niin simppeliä ole.

        Näitä yhden uskon kauppiaita ilmenee vähän väliä. Aina se on joku yksittäinen asia, joka pelastaa kaikelta. Älkää nyt niin tyhmiä olko!

        Joka onkin tosi mahtava juttu. Jogurtti, jossa probiootit, onkin tosi mahtava juttu. Jos unohtuu tekemättä jogurtti, tuntuu kuin kuolisi nälkään. Ja onhan sekin, että saa ikäänkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla.


      • Murren isäntä
        probiooteista kirjoitti:

        Joka onkin tosi mahtava juttu. Jogurtti, jossa probiootit, onkin tosi mahtava juttu. Jos unohtuu tekemättä jogurtti, tuntuu kuin kuolisi nälkään. Ja onhan sekin, että saa ikäänkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

        All-in-1000-jogurtti on hyvä, mutta myös Basics Bio Plus.


      • Maitoallergikko
        Murren isäntä kirjoitti:

        All-in-1000-jogurtti on hyvä, mutta myös Basics Bio Plus.

        Ensinnäkin. Täällä ei saa mainostaa tuotettaan. En usko, että mitään murren isäntää on olemassakaan vaan olet itse se mirrin emäntä, joka vuoropuhelee itesnsä kanssa tuotteitaan kaupaten.
        Kannattaisi ehkä hakea jotain muuta työtä jos tämä menee niin epätoivoiseksi.


    • kiwi

      ei kai se jogurtin valmistusastia ole välttämätön ostos? onko siinä jotain erikoista?..

      • mirri

        Sillai se on erikoista, että saksalainen on kehitellyt systeemin, että vaikka siihen laitetaan kiehuva vesi se maito ei kuumene sisäastiassa yli 40 asteen ja eri maitohappobakteerit "heräävät" eri lämpötiloissa. Anteeksi tämä näin myöhäinen vastaus, olin reissussa.


    • irmeli

      Hei voisiko joku kertoa minulle tämän jogurtin valmistusohjeen . Tarvisin sen, koska olen kuullut sen hyvästä vaikutuksesta suoliston hyvinvointiin.kiitos jo etukäteen

      • mirri

        VALMISTUSOHJE:
        Tarvitset 1 litran iskukuumennettua maitoa (Lidl:n maito halvinta) Anna maidon lämmetä huoneenlämpöiseksi avaamattomana maitopurkissa. Kaada puolet maidosta valmistusastiaan ja lisää siihen jauhe. Sekoita kunnes jauhe on liuennut kokonaan. Lisää loput maidosta valmistusastiaan. Sulje valmistusastia tiiviisti.

        Kaada kiehuvaa vettä jogurtin haudutusastiaan, niin että astian sisällä olevat ulokkeet peittyvät. Siirrä valmistusastia haudutusastiaan ja sulje kansi.

        8-12 tunnin kuluttua jogurtti on valmista nautittavaksi ja sälyy jääkaapissa viikon ajan.
        - käytä iskukuumennettua maitoa
        - maidon rasvaprosentti vaikuttaa makuun (en suosittele Ingmannin maitoa, se jostain syystä joskus tulee kokkareista)
        - jos ei jostain syystä ole kiinteää, hauduta jogurtti uudestaan kiehuvassa vedessä 2-3 tuntia
        - älä mausta jogurttia ennenkuin se on valmista
        - valmiin jogurtin voi maustaa hillolla , hedelmillä, marjoilla hunajalla, myslillä jne.


    • liikkeellä

      Täällä vaan taas harrastellaan itsensä kanssa keskustelua.
      Yksi kirjoittelija on ainakin kolmen nimimerkin takana.
      Et kehtais.
      Eikö oikein taas kauppa käy?

      • täytyy tunnustaa

        En itekkään olis uskonut, mutta pakko myöntää, vaikka vaikeeta on kun oon erikoistunut aivan toiselle alalle.


    • hiisu

      eikös tää jugurtti ole ikäänkuin samaa tavaraa, kuin esim. bioteekin probiootti tuotesarja? vai mitä eroja on?

      • probiootiti

        Jos testataan ELÄVIÄ maitohappobakteereja, eroja on.
        Lisäksi saat samalla ruokaa -aamu ja iltapalan.


      • maitohappobakteerit
        probiootiti kirjoitti:

        Jos testataan ELÄVIÄ maitohappobakteereja, eroja on.
        Lisäksi saat samalla ruokaa -aamu ja iltapalan.

        Maitohappobakteerit ovat aika arvokkaita ostaa vaikkapa apteekista. All-in-1000-jogurtti on samalla aamu- sekä iltapala, joten olen laskenut, että tulee edulleseksi syödä jogurttia, jossa bekteerit ovat eläviä.


      • sama h
        maitohappobakteerit kirjoitti:

        Maitohappobakteerit ovat aika arvokkaita ostaa vaikkapa apteekista. All-in-1000-jogurtti on samalla aamu- sekä iltapala, joten olen laskenut, että tulee edulleseksi syödä jogurttia, jossa bekteerit ovat eläviä.

        kerropa vielä elävistä ja.. ei elävistä maitohappobakteereista? mitä eläviä maitohappobakteereita saa apteekista? kiitti!


      • Lumikki
        sama h kirjoitti:

        kerropa vielä elävistä ja.. ei elävistä maitohappobakteereista? mitä eläviä maitohappobakteereita saa apteekista? kiitti!

        Voin taata sen, että kun yleensä elintarvikkeissa on keskimäärin n. 130.000 bakteeria per ml. niin All-in-1000 Plus jogurtissa määrä on 80-100 miljoonaa bakteeria per ml. eli 500-1000 kertaa niin paljon kuin tavallisessa jogurtissa ja lisäksi 5 eri bakteerikantaa. Kapseleissa bakteerien "herääminen" kestää pitkään, ovat ehkä poistuneet kehosta ennen sitä.


      • Mirrin emäntä
        sama h kirjoitti:

        kerropa vielä elävistä ja.. ei elävistä maitohappobakteereista? mitä eläviä maitohappobakteereita saa apteekista? kiitti!

        Olen säilyttänyt Kotilääkäri-lehden nro 11-12.2005, jossa oli artikkeli Turun Yliopistossa tehdyistä tutkimuksista. Siinä suositeltiin probiootit nauttimaan maidon kanssa (jogurtti sisältää) ja sanottiin, ettei suositella tyhjään vatsaan (jogurtti on ruokaa), joten ei tule mahdottoman kalliiksi, koska ne saadaan ruokana. Itse käytin aluksi muutaman kerran koko jogurttijauhepussin litraan maitoa, mutta sitten olen puolittanut pussin, joten pussista tulee kaksi litraa. Vielä, jos oikein taloudellinen haluaa olla, voi kerran jättää siemenen edellisestä, siten, ettei laita jauhetta, mutta ei useampaa kertaa, sillä siitä häipyy inuliini (bakteerien suoja-aine, joka auttaa niitä pääsemään elävinä happaman vatsalaukun ohi) ja makukaan ei ole niin herkullinen. Iskukuumennettu maito on edullisinta Lidl:ssä. Voi tehdä myös soijamaitoon ja vaikkapa kauramaitoonkin, siihen tarvii kuitenkin lisäksi kaurakermaa. Ilman rasvaa jogurtti ei onnistu.

        Jogurtti ja maitohappobakteerit säilyvät elävinä runsaan viikon jääkaapissa, joten jos nauttii vaikka puoli desiä jogurttia aamuin illoin, niin ei tule kalliiksi ja vointi paranee.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe