Vielä 90-luvulla kaupoista sai Hartwallin Walhalla-simaa. Walhalla-sima oli kaupallisten simajuomien kuningas, pehmeän hunajainen, kevyen kupliva ja ei turhan makea laatujuoma, joka ei kuulu edes samaan sarjaan kuin nämä nykyiset kertakäyttöpulloissa myytävät litkut. Jos nyt oikein muistan, siinä oli prosentteja 2,1 eli alkoholijuoman raja ylittyi.
Jos haluaa tehdä jotain juoman takaisinsaamiseksi, voihan sitä aina pyytää Hartwallilta http://www.hartwall.fi/feedback/yleinen_palaute.aspx .
Walhalla-sima takaisin kauppoihin!
Mauhi
7
2589
Vastaukset
- U.O
Taisi olla panimon oma veto.
- Laatusiman ystävä
Meilläkin sitä muistellaan joka vuosi. Oli tosiaan jotakin ihan muuta kuin nuo nykyiset hedelmämehuviritelmät...Eikä ole mitään suhteita valmistajan suuntaan ... :-)En edes muistanut valmistajaa.
- Simaa
Voittaa kotona tehdynkin siman 6-0.
- Janoinen
Nyt sitä kuulemma saa taas. Prismasta ainakin.
- asdfgfs
tuli pullo tuota haettua prismasta. löytyyköhän netistä mitään tietoa tuosta?
- Anonyymi
Olen myöskin walhalla siman ystävä. Kaikki liian hyvä poistetaan markkinoilta. Sama pätee Fazerin joulun alla aiemmin valmistamia tryffeleitä Petteri
- Anonyymi
Hunajaa simassa ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892