Hyvää pääsiäistä...

...kaikille paitsi mopille!

Sekä tietysti kaikille muillekin kuiville päässeille vl.juopoille ja AA-kerholaisille!

Mitä mieltä olette muuten teoriasta joka oli tässä taannoin kalevassa "juudaksen evankeliumista"? Siitä että Juudas olisikin ollut Jeesuksen läheisin opetuslapsi ja että Jeesus oli itse käskenyt Juudaksen kavaltaa itsensä, jotta jumalan tahto toteutuisi.

15

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnekin...

ja kaikille muillekin, jotka sattuvat tätä lukemaan.

• moppaajasefu

...minulle viestistäsi. Kaikkea näemmä saa tällä palstalla kohdata.

Mutta hyvää pääsiäistä Sinulle kuitenkin.

• abc

aikanaan pitää päätöksensä, kun 2 kertaa erosi sheriffin tehtävästä eikä tulla valheellisella nimimerkillä takaisin ja yrittää hämätä palstalaisia.

Monella on hyvä muisti.

• Dickens

vl-herätysliikkeen "vain me" oppia ja olet sitä mieltä, että Pyhän Hengen armolahjat eivät toimi enää nykyään.

Jumalan sanaa vastaan nouseminen ei koskaan tiedä ihmiselle hyvää.
        Ei koskaan.

• Tiinaliina

"Kun tää on vaan tällaista, täydellisen vajavaista, samanlaista aina kuitenkin."
        (Hector)

Ei näitä foorumijuttuja pidä ottaa liian vakavasti. Siinä vaan tekee itselleen hallaa, jos/kun ei osaa huitaista kintaalla. (Siinä on kyllä opettelemista, että siihen asti pääsee ... jos pääsee).

Hyvää pääsiäistä, Moppi ja kaikki muut!

T: Tiinaliina :)

• Parturi.
        Tiinaliina kirjoitti:

"Kun tää on vaan tällaista, täydellisen vajavaista, samanlaista aina kuitenkin."
        (Hector)

Ei näitä foorumijuttuja pidä ottaa liian vakavasti. Siinä vaan tekee itselleen hallaa, jos/kun ei osaa huitaista kintaalla. (Siinä on kyllä opettelemista, että siihen asti pääsee ... jos pääsee).

Hyvää pääsiäistä, Moppi ja kaikki muut!

T: Tiinaliina :)

"vain me" harhaoppisen päätä.

• Tiinaliina
        Parturi. kirjoitti:

"vain me" harhaoppisen päätä.

Onko se siis harhaoppisen pään silittämistä, jos on sitä mieltä, että pitäisi, eri näkemyksistä huolimatta, pyrkiä käyttäytymään fiksusti ihmisiä kohtaan? Vaikeatahan se tietysti usein on, mutta siinä on silloin kasvamisen paikka, jokaisella tykönään. Ei siis niin, että toiset pyrkisivät pottuilemalla kasvattamaan ihmistä. Itsestä sen kasvamisen pitäisi lähteä.

T: Tiinaliina

• Tiinaliina
        Tiinaliina kirjoitti:

Onko se siis harhaoppisen pään silittämistä, jos on sitä mieltä, että pitäisi, eri näkemyksistä huolimatta, pyrkiä käyttäytymään fiksusti ihmisiä kohtaan? Vaikeatahan se tietysti usein on, mutta siinä on silloin kasvamisen paikka, jokaisella tykönään. Ei siis niin, että toiset pyrkisivät pottuilemalla kasvattamaan ihmistä. Itsestä sen kasvamisen pitäisi lähteä.

Ihminen se Moppikin vaan on, tunteineen päivineen. Eikä kai hän itse sille mitään voi, jos uskoo me-vain-harhaoppiin. Jos ei Jumala avaa silmiä, niin ei sitten avaa. Ei se silti oikeuta ketään ilkeilemään. Parempi olisi rukoilla.

• Parturi.
        Tiinaliina kirjoitti:

Ihminen se Moppikin vaan on, tunteineen päivineen. Eikä kai hän itse sille mitään voi, jos uskoo me-vain-harhaoppiin. Jos ei Jumala avaa silmiä, niin ei sitten avaa. Ei se silti oikeuta ketään ilkeilemään. Parempi olisi rukoilla.

"Eikä kai hän itse sille mitään voi, jos uskoo me-vain-harhaoppiin."

voi?

Naapuri?

• mariamilla
        Parturi. kirjoitti:

voi?

Naapuri?

Pääsiäisen iloa ja toivotan myös sitä,että syventyisitte miettimään mikä Pääsiäisen sanomassa on se tärkein. Jeesus kuoli että me saisimme elää, sen elämän me saamme vain uskomalla sen evankeliumin isosanoman,että saamme uskoa omat syntimme anteeksi Jeesuksen sovintokuoleman tähden. Yksin Uskosta,yksin armosta yksin Kristuksen ansion tähden.

Mopille rauhallista ja hyvää Pääsiäisaikaa!

• Tiinaliina
        Parturi. kirjoitti:

voi?

Naapuri?

"Kuka sitten voi", kysyi Parturi.

Tiinaliinan vastaus:
        Kyllä siihen Jumalaa tarvitaan. Jumalan Henki on se joka opettaa ja ohjaa meitä totuuden tielle. Itse olemme sen verran vajavaisia, että omin voimin kulkiessamme kuljemme hyvinkin herkästi harhaan, uppoamme korvia myöten siihen väärien oppejen suohon, emmekä omin avuin sieltä nouse.

"Minä tiedän, Herra, ettei ihmisen tie ole hänen vallassansa, eikä miehen vallassa, kuinka hän vaeltaa ja askeleensa ohjaa." (Jer.10:23)

• Tiinaliina
        mariamilla kirjoitti:

Pääsiäisen iloa ja toivotan myös sitä,että syventyisitte miettimään mikä Pääsiäisen sanomassa on se tärkein. Jeesus kuoli että me saisimme elää, sen elämän me saamme vain uskomalla sen evankeliumin isosanoman,että saamme uskoa omat syntimme anteeksi Jeesuksen sovintokuoleman tähden. Yksin Uskosta,yksin armosta yksin Kristuksen ansion tähden.

Oikein hyvää ja rauhallista pääsiäistä sinullekin, Mariamilla :).

• Golgata
        mariamilla kirjoitti:

opetatte, että Jeesus kuoli yksinomaan vanhoillislestadiolaisten tähden. Tätä on "vain me" oppi, joka huutaa kojootin lailla pimeyden kutsuhuutoa Suomen rauhanyhdistyksillä.

• pakkula

mutta kaikille muilekin kirjoittajille ja lukijoille toivotan erinomaisen Hyvää Pääsiäisen aikaa, ja onnellista kevättä senkin jälkeen.

Tuli mieleen huomata erityisesti moppaaja, kun niin asiattomasti yritetään vetää lokaan. Otanpa kaksin vertoin vahinkoa takaisin, kun joku sen aiheutti. Pääsiäinen on suurin juhlamme, eikä ole hyväksi sitä liata asiatomuuksilla.

• O. Ringbom
        pakkula kirjoitti:

mutta kaikille muilekin kirjoittajille ja lukijoille toivotan erinomaisen Hyvää Pääsiäisen aikaa, ja onnellista kevättä senkin jälkeen.

Tuli mieleen huomata erityisesti moppaaja, kun niin asiattomasti yritetään vetää lokaan. Otanpa kaksin vertoin vahinkoa takaisin, kun joku sen aiheutti. Pääsiäinen on suurin juhlamme, eikä ole hyväksi sitä liata asiatomuuksilla.

"Pääsiäinen on suurin juhlamme, eikä ole hyväksi sitä liata asiatomuuksilla."

likaavat ja lokaavat "vain me" opillaan Pääsiäisen saastaisten omavanhurskaiden jalkojensa alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe