kuinka pitkä on Ressu Redford ?
Ressu Redford pituus...
19
4632
Vastaukset
- mittari
Oisko 160cm aika käppänä iso pää ja pieni alaruumis niinkuin vauvan asteelle jäänyt. Pää oli suhteettoman suuri Bogartin aikana silloin näytti aivan alienilta.´Vai oisko oikeesti Alien? HMMm tietääkö joku viisaampi?
- Reiska Punakahlaamo
Ressukan pituus on 156 senttiä suikka päässä.
- Mike...
Alimittaisia ja lapsen tasolle jääneitä?
- Klani
Mike... kirjoitti:
Alimittaisia ja lapsen tasolle jääneitä?
HÖH kylläpäs oli taas...
- Welho
Terveisiä vaan turkuun. Ei se miehen mitta ole siitä kiinni mihin ylettää. Ääni on kohdallaan. Biisit silkkaa sontaa. Tee seuraava levysi omista biiseistäsi. Sinä osaat. Unohda jo Bogart.
- sirkkuliisa
Welho kirjoitti:
Terveisiä vaan turkuun. Ei se miehen mitta ole siitä kiinni mihin ylettää. Ääni on kohdallaan. Biisit silkkaa sontaa. Tee seuraava levysi omista biiseistäsi. Sinä osaat. Unohda jo Bogart.
6 cm löysänä ja 11 kovana
- Ridex
Kaljakorin päällä seisten, knalli hattu päässä vaivaiset 1m50cm.
Eikä kiinnosta.....
Toisten vanhoja kappaleita laulaa lurittaa ja yrittää lämmittää niitä uudestaan.
Siinä kuitenkaan onnistumatta. - bootsit jalassa
Näin luulen
- joku muu
mikä on päänympärys. Ei taida valmista lakkia löytyä.
- edes 150
joku muu kirjoitti:
mikä on päänympärys. Ei taida valmista lakkia löytyä.
Niin tiedäpä häntä arvelisin itse että siinä 150cm. Onko tuttuja jotka tietäisivät?
- jabba
edes 150 kirjoitti:
Niin tiedäpä häntä arvelisin itse että siinä 150cm. Onko tuttuja jotka tietäisivät?
Mun mielestä pirun symppis ja positiivisesti latautunut kaveri.. uus levy osoittaa taas että osaa laulaa.. äänialat kondiksessa. Kertokaa joku toinen saman ikäinen kaveri joka on vastaavassa fyysisessä kunnossa. Helmi jätkä vaikka turusta! Ressu.. lisää biisejä vaan eetteriin!
-Tampereen nuljake - Ressuonpaska
jabba kirjoitti:
Mun mielestä pirun symppis ja positiivisesti latautunut kaveri.. uus levy osoittaa taas että osaa laulaa.. äänialat kondiksessa. Kertokaa joku toinen saman ikäinen kaveri joka on vastaavassa fyysisessä kunnossa. Helmi jätkä vaikka turusta! Ressu.. lisää biisejä vaan eetteriin!
-Tampereen nuljakeJa Ressuhan on ihan vitun paska "laulaja"...
Se vitun kääpiö ei tiiä laulamisesta yhtää mitää... - ei kolla väliä
Ressuonpaska kirjoitti:
Ja Ressuhan on ihan vitun paska "laulaja"...
Se vitun kääpiö ei tiiä laulamisesta yhtää mitää...90-luvun puolivälissä ollessani baarimikkona, ressu tilas tiskiltä 2 paukkuu. Oli yli 180 senttiä. Kysyin, kelle toinen paukku tulee? Mulle, vastas Kake Randelin korkokengissään; jonka olkapäillä Ressu istui.
- friikkishöu
ei kolla väliä kirjoitti:
90-luvun puolivälissä ollessani baarimikkona, ressu tilas tiskiltä 2 paukkuu. Oli yli 180 senttiä. Kysyin, kelle toinen paukku tulee? Mulle, vastas Kake Randelin korkokengissään; jonka olkapäillä Ressu istui.
Hahaa, haaska juttu
- mitätäällätapahtuu
friikkishöu kirjoitti:
Hahaa, haaska juttu
Tämmöstä ketjua ei voi olla olemassa.
- Samoja lisääää!!
ei kolla väliä kirjoitti:
90-luvun puolivälissä ollessani baarimikkona, ressu tilas tiskiltä 2 paukkuu. Oli yli 180 senttiä. Kysyin, kelle toinen paukku tulee? Mulle, vastas Kake Randelin korkokengissään; jonka olkapäillä Ressu istui.
Tää Ressu ja Kake baarissa oli kyllä tän vuoden paras !! Repesin ihan täysin!!
- arskat
mitätäällätapahtuu kirjoitti:
Tämmöstä ketjua ei voi olla olemassa.
- hahmot
arskat kirjoitti:
Toi levynkansi on vaan niin pysäyttävä. Mitäköhän ne itse siitä nyt miettii?
Eihän tollasta voi olla! Edes Walt Disney ei olis keksiny noin hassua levynkantta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351