http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/tiest.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=275
Mitä rajoitusta noudatatte kuvan tilanteessa?
Joko uskallatte ajaa satasta, vai vieläkö kihnutatte kahdeksaakymppiä? Tuostahan ei mene kuin minuutti, kun satanen on voimassa oleva rajoitus ja tuskin poliisitkaan sitä voivat muuksi todeta mahdollisessa pysäytystilanteessa edessä olevalla tieosalla. 80:n rajoitus on kuitenkin vielä hetken voimassa ja kuten kuvasta näkyy, niin alueella on vielä kameravalvontaa.
Varmintahan tuossa olisi tietysti pysähtyä hetkeksi saadakseen halutessa ajaa lujempaa, hehheh.
? rajoitusten noudattajille. (Kuvakin)
45
1938
Vastaukset
- vazman
tuo 80 rajoitus voimassa niin kauan kuin kyltti on tolpassa...?Toisaalta kyllähän tuossa vois varmaan 100 ajaa kun siinä selvästi muutetaan talvirajoitusta pois kesän edestä..
- Auto--Antero
Minulle on aivan sama, mitä noissa pelitilätkissä seisoo, ajan kuten haluan.
Varmaa kuitenkin on etten kihnuta 80km/h, kuin korkeintaan jonkun kaupungin keskutassa.
Urpot sinkoilevat eteen milloin mistäkin. Mutta eihän niillä olekaan kuin yksi silmä ja senkin päällä istutaan. - Äly hoi
Voi voi,
Rajoitus on 80 km/h, ja sinulle sen jälkeenkin kun olet merkin ohittanut.
Voi onneton, jos pysähdyt nysväämään ja odottamaan rajoituksen muuttumista. Hah. HAH.
Kuuttakymppiä ajavatkin ovat minuutin päässä jo kilometrin edellä sinua.
Siis onko tuossa sinulle jotain epäselvää?Onko sinulla ajokorttiakaan ja jos on, niin miten olet sen juoninut, kun noinkin yksinkertaisen tekstin ymmärtäminen on noin vaikeaa?
- viestissäsi
Kairakettu kirjoitti:
Onko sinulla ajokorttiakaan ja jos on, niin miten olet sen juoninut, kun noinkin yksinkertaisen tekstin ymmärtäminen on noin vaikeaa?
joku älykkyystesti - sen oikea ratkaisuhan äsken esitettiin (siis mikä on edelleen ongelmasi?)
viestissäsi kirjoitti:
joku älykkyystesti - sen oikea ratkaisuhan äsken esitettiin (siis mikä on edelleen ongelmasi?)
Kysymyshän on selkeästi asetettu rajoitusten noudattajille, jotka tälläkin palstalla ovat aina saarnaamassa ylinopeuden kauheista vaaroista.
Ei minulla mitään ongelmaa ole.- sitten todella
Kairakettu kirjoitti:
Kysymyshän on selkeästi asetettu rajoitusten noudattajille, jotka tälläkin palstalla ovat aina saarnaamassa ylinopeuden kauheista vaaroista.
Ei minulla mitään ongelmaa ole.älykäs keskustelunavaus! Vähän sama, jos naulakossa roikkuu punainen pusero ja joku on siihen kohta ripustamassa sinistä. Sitten joku neropatti keksii kysyä, että minkävärisen puseron otat, jos sen teet NYT.
sitten todella kirjoitti:
älykäs keskustelunavaus! Vähän sama, jos naulakossa roikkuu punainen pusero ja joku on siihen kohta ripustamassa sinistä. Sitten joku neropatti keksii kysyä, että minkävärisen puseron otat, jos sen teet NYT.
Jos liikennetiheys on suuri ja kuvan tilanteessa paikan ohittaa joku, joka noudattaa nopeusrajoitusta tarkalleen, niin hän jatkaa nopeudella 80 km/h. Takaa tulee sitten muita, joille näkyy jo satasen kyltti ja he saavuttavat 80 km/h ajavan, joka varmaan myös saisi jo ajaa satasta, vaikka ei sellaista merkkiä ole ehtinyt näkemäänkään. 80 km/h ajava on siis tulppana muille ja aiheuttaa turhia ohitustilanteita.
Olisiko kuvan tilanteessa maalaisjärjen käyttö suotavampaa nopeuden suhteen kuin lakipykälien pilkuntarkka noudattaminen?
Tulevaisuudessa mahdollisesti yleistyvät vaihtuvat nopeusrajoitukset voivat tehdä sopivassa tilanteessa nopeusrajoituksia noudattavasta autoilijasta "piittaamattoman kaaharin".- sitten vaan tajuu
Kairakettu kirjoitti:
Jos liikennetiheys on suuri ja kuvan tilanteessa paikan ohittaa joku, joka noudattaa nopeusrajoitusta tarkalleen, niin hän jatkaa nopeudella 80 km/h. Takaa tulee sitten muita, joille näkyy jo satasen kyltti ja he saavuttavat 80 km/h ajavan, joka varmaan myös saisi jo ajaa satasta, vaikka ei sellaista merkkiä ole ehtinyt näkemäänkään. 80 km/h ajava on siis tulppana muille ja aiheuttaa turhia ohitustilanteita.
Olisiko kuvan tilanteessa maalaisjärjen käyttö suotavampaa nopeuden suhteen kuin lakipykälien pilkuntarkka noudattaminen?
Tulevaisuudessa mahdollisesti yleistyvät vaihtuvat nopeusrajoitukset voivat tehdä sopivassa tilanteessa nopeusrajoituksia noudattavasta autoilijasta "piittaamattoman kaaharin".Edelleen,
Kyseisellä hetkellä rajoitus on 80 ja edes neropatit ei sitä pysty millään verukkeella kumoamaan.
Empä ole moiseen ongelmaan törmännyt. Että rajoitusten muuttaminen aiheuttaa liikenneongelman.
Tai no onhan se ongelma kun sitä noin haluaa ajatella. Onneksi kaikilla ei ole pipo noin tiukalla.
Syyllistyt ylinopeuteen ajaessasi 100 km/h tunnissa tuon merkin ohittaessasi
-alkuperäinen vastaaja sitten vaan tajuu kirjoitti:
Edelleen,
Kyseisellä hetkellä rajoitus on 80 ja edes neropatit ei sitä pysty millään verukkeella kumoamaan.
Empä ole moiseen ongelmaan törmännyt. Että rajoitusten muuttaminen aiheuttaa liikenneongelman.
Tai no onhan se ongelma kun sitä noin haluaa ajatella. Onneksi kaikilla ei ole pipo noin tiukalla.
Syyllistyt ylinopeuteen ajaessasi 100 km/h tunnissa tuon merkin ohittaessasi
-alkuperäinen vastaajaKyllä minä tajuan, älä turhaan sitä vänkää. Eikä minulla ole pipo tiukalla, eikä tarvitsis olla rajoitususkovaisillakaan.
Millä sen ylinopeuden voi todeta, kun välittömästi paikan ohitettua 80:n lätkän tilalla onkin satasen kyltti?
- K.Ä.
Ollaanko tuossa vaihtamassa 100:n merkkiä 80:een? No, kummin päin vain, niin rajoitus on 80, joten sitä nopeutta pitäisi kai lain mukaan ajaa. Koska yleensä tulee kuitenkin ajettua vähän päälle (myönnän, ei pitäisi), niin saattaa se mittarinopeus hipoa sataa.
Niin päin se vaihdetaan, 80 on tuossa talven ollut ja kesärajoitusta siinä ollaan käyttöön ottamassa.
- ja aiheutit turhaa nysväystä
Kairakettu kirjoitti:
Niin päin se vaihdetaan, 80 on tuossa talven ollut ja kesärajoitusta siinä ollaan käyttöön ottamassa.
Taisit sitten pysähtyä ja se sinua siis harmittaa. Kuvastasi ei voi päätellä kumpaan suuntaan rajoitusta ollaan muuttamassa.
ja aiheutit turhaa nysväystä kirjoitti:
Taisit sitten pysähtyä ja se sinua siis harmittaa. Kuvastasi ei voi päätellä kumpaan suuntaan rajoitusta ollaan muuttamassa.
Kaikki jotka paikan tunnistavat tietävät, että satasen rajoitusta siihen ollaan kesäksi väsäämässä. Oudommille se oli pääteltävissä tekstistäni.
Minäkö pysähtyisin mokoman takia, hehheh, älä naurata.- siinähän
ja aiheutit turhaa nysväystä kirjoitti:
Taisit sitten pysähtyä ja se sinua siis harmittaa. Kuvastasi ei voi päätellä kumpaan suuntaan rajoitusta ollaan muuttamassa.
laitetaan kesäksi 80 kun talvella oli 100. Hölömö!!!
- Fat boy
ja aiheutit turhaa nysväystä kirjoitti:
Taisit sitten pysähtyä ja se sinua siis harmittaa. Kuvastasi ei voi päätellä kumpaan suuntaan rajoitusta ollaan muuttamassa.
Kyllä talvirajoitukset tulee ,ennenkuin noin suuria lumimääriä ehtii muodostumaan.
Lumi ei myöskään ollut uutta ,kun oli jo noin kauas tiestä ehtinyt sulaa ,eikä syksyinen lumi ole muutenkaan noin mustaa.
- siitä, kuinka
paljon on nysväreitä jarruttamassa sujuvaa matkantekoa. Mutta veikkaan, että todellinen ajonopeuteni on n.160km/h
- spede
Tollasta varmaan about yheksääkymppiä painaisin meneen eli mittarin mukaan melkein satasta.
- Ajetaan
Tunnistatko mikä auto?
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1
Leppoisa matkanopeus...
Tällaisella tiellä
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=2Minulla on tällaiset mittaristot parissa autossa: http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=280
Lukemia on hiukan pidemmälle kuin sinun mittaristossa, joten kaipa minulla jokin aavistus on autostasi, heh. Aika korkeilla kierroksilla näyttäis käyvän tuo sinun, minulla ei nouse paljon yli 5000 kiekkaa suurimmalla vaihteella ja nopeusviisari on silloin saman verran ohi tuon viimeisen lukeman kuin se tuossa on vajaa ensimmäisestä.- Moottorina
Kairakettu kirjoitti:
Minulla on tällaiset mittaristot parissa autossa: http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=280
Lukemia on hiukan pidemmälle kuin sinun mittaristossa, joten kaipa minulla jokin aavistus on autostasi, heh. Aika korkeilla kierroksilla näyttäis käyvän tuo sinun, minulla ei nouse paljon yli 5000 kiekkaa suurimmalla vaihteella ja nopeusviisari on silloin saman verran ohi tuon viimeisen lukeman kuin se tuossa on vajaa ensimmäisestä.2/3 moottori, eli V8 ja automaattiaski tietenkin
Tuossa kuvassa selitys, miksi Saksasta uitetut autot ovat ruosteettomampia kuin suomen teillä olleet autot.
Kuva on otettu Maaliskuun ekalla viikolla keski-Saksasta tänä vuonna. Lämmintä oli 8. Maisemat ovat hienot ja korkeuserot ovat sellaiset, että korvat menevät lukkoon, kun tulee laaksoon.
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=3 - Vielä......
Kairakettu kirjoitti:
Minulla on tällaiset mittaristot parissa autossa: http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=280
Lukemia on hiukan pidemmälle kuin sinun mittaristossa, joten kaipa minulla jokin aavistus on autostasi, heh. Aika korkeilla kierroksilla näyttäis käyvän tuo sinun, minulla ei nouse paljon yli 5000 kiekkaa suurimmalla vaihteella ja nopeusviisari on silloin saman verran ohi tuon viimeisen lukeman kuin se tuossa on vajaa ensimmäisestä.Että tuossa vaiheessa oli kiihdytys meneillään. Tomaatti oli nelosella, eli yksi pykälä oli käyttämättä. Liikenteen takia ei voinut ajaa kovempaa. Mittarin saa nousemaan yli 260.
Moottorina kirjoitti:
2/3 moottori, eli V8 ja automaattiaski tietenkin
Tuossa kuvassa selitys, miksi Saksasta uitetut autot ovat ruosteettomampia kuin suomen teillä olleet autot.
Kuva on otettu Maaliskuun ekalla viikolla keski-Saksasta tänä vuonna. Lämmintä oli 8. Maisemat ovat hienot ja korkeuserot ovat sellaiset, että korvat menevät lukkoon, kun tulee laaksoon.
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=3Joo, kyllähän täältäkin katseltavia maisemia löytyy:
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.aake.se/vakotavare.jpg&imgrefurl=http://www.aake.se/fjallvandring.html&h=250&w=450&sz=9&tbnid=idsVvPtjKqJOhM:&tbnh=68&tbnw=124&hl=fi&start=20&prev=/images?q=akkajaure&svnum=10&hl=fi&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&sa=N
Vaan ollapa sellaiset tiet kuin teilläpäin. Tahtoopi vaan olla väylät seuraavanlaisia: http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://user.tninet.se/~egv864s/keb97/bilder/spang.JPG&imgrefurl=http://user.tninet.se/~egv864s/keb97/kebindex.html&h=272&w=402&sz=32&tbnid=yTEgvBzkp3FRGM:&tbnh=81&tbnw=120&hl=fi&start=6&prev=/images?q=vägen till kebnekaise&svnum=10&hl=fi&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&sa=G
http://www.panoraamakuvat.com/DIGIPIC/Tiemaisemat/luminenlaskutieyllas.jpg
http://www.panoraamakuvat.com/DIGIPIC/Tiemaisemat/lumitieenontekio.jpg
http://www.panoraamakuvat.com/DIGIPIC/Tiemaisemat/rospuuttoa2.jpg- Pitänee taas
Kairakettu kirjoitti:
Joo, kyllähän täältäkin katseltavia maisemia löytyy:
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.aake.se/vakotavare.jpg&imgrefurl=http://www.aake.se/fjallvandring.html&h=250&w=450&sz=9&tbnid=idsVvPtjKqJOhM:&tbnh=68&tbnw=124&hl=fi&start=20&prev=/images?q=akkajaure&svnum=10&hl=fi&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&sa=N
Vaan ollapa sellaiset tiet kuin teilläpäin. Tahtoopi vaan olla väylät seuraavanlaisia: http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://user.tninet.se/~egv864s/keb97/bilder/spang.JPG&imgrefurl=http://user.tninet.se/~egv864s/keb97/kebindex.html&h=272&w=402&sz=32&tbnid=yTEgvBzkp3FRGM:&tbnh=81&tbnw=120&hl=fi&start=6&prev=/images?q=vägen till kebnekaise&svnum=10&hl=fi&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&sa=G
http://www.panoraamakuvat.com/DIGIPIC/Tiemaisemat/luminenlaskutieyllas.jpg
http://www.panoraamakuvat.com/DIGIPIC/Tiemaisemat/lumitieenontekio.jpg
http://www.panoraamakuvat.com/DIGIPIC/Tiemaisemat/rospuuttoa2.jpgKesällä suunnata pohjoiseen. Tuossa pari kuvaa viime kesältä. Saatatpa tunnistaa paikat.
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=5
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=6
Korjataan vielä väärinkäsitys, että en asu Saksassa, vaan ihan täällä suomessa. Tulee vaan reissattua autolla aika paljon... Pitänee taas kirjoitti:
Kesällä suunnata pohjoiseen. Tuossa pari kuvaa viime kesältä. Saatatpa tunnistaa paikat.
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=5
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=6
Korjataan vielä väärinkäsitys, että en asu Saksassa, vaan ihan täällä suomessa. Tulee vaan reissattua autolla aika paljon...On tullut liikuttua noilla seuduilla. Nuo tientukot ovat joskus turhan yllättävästi edessä, mutta ovat ne herkullisia näin laitettuna: http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=282
Kuivumassa on noita "tientukkoja" myös aika paljon vuoltuna, pitää huomenna keräillä valmiit jo pois.
Pitää nyt sitten vähän niin kuin vastapainoksi jatkaa tätä aloittamaasi linjaa.
Tunnistko itse, tai joku muu missä seuraavan kuvan kyltti sijaitsee? http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=283Vielä...... kirjoitti:
Että tuossa vaiheessa oli kiihdytys meneillään. Tomaatti oli nelosella, eli yksi pykälä oli käyttämättä. Liikenteen takia ei voinut ajaa kovempaa. Mittarin saa nousemaan yli 260.
No sehän se selittääkin kierrokset, aika lähellä on kuvassa sitten vaihdon hetki, paljonko kierrokset tipahtaa? Minulla 5200/285 suurimmalla vaihteella ja pykälää pienemmällä kiekat rajoittimessa ja n. 230.
- Aika pahan pistit
Kairakettu kirjoitti:
On tullut liikuttua noilla seuduilla. Nuo tientukot ovat joskus turhan yllättävästi edessä, mutta ovat ne herkullisia näin laitettuna: http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=282
Kuivumassa on noita "tientukkoja" myös aika paljon vuoltuna, pitää huomenna keräillä valmiit jo pois.
Pitää nyt sitten vähän niin kuin vastapainoksi jatkaa tätä aloittamaasi linjaa.
Tunnistko itse, tai joku muu missä seuraavan kuvan kyltti sijaitsee? http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=283Jossain muistan nähneeni tuon kyltin. En ole käynyt paikan päällä, mutta suunnat viittaisivat Norjan Eteläisiin osiin. Tämä oli vain villi arvaus.
Tiedätkö nämä tornit? Tai kukaan muu?
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=7
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=8 - Eli....
Kairakettu kirjoitti:
No sehän se selittääkin kierrokset, aika lähellä on kuvassa sitten vaihdon hetki, paljonko kierrokset tipahtaa? Minulla 5200/285 suurimmalla vaihteella ja pykälää pienemmällä kiekat rajoittimessa ja n. 230.
Vaihto oli lähellä. Kiekat tippuu viiteen tonniin. Nopeudenraoitin astuu peliin mittarin osoittaessa hieman yli 260km/h, eli todellista 250km/h. Kiekat tuolloin n. 5300-5400
Täysimoottorisessa taitaa olla hieman harvemmat välitykset :)
Kierroksenrajoitin astuu peliin V8:ssa 6500rpm. - Splitter
Kairakettu kirjoitti:
On tullut liikuttua noilla seuduilla. Nuo tientukot ovat joskus turhan yllättävästi edessä, mutta ovat ne herkullisia näin laitettuna: http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=282
Kuivumassa on noita "tientukkoja" myös aika paljon vuoltuna, pitää huomenna keräillä valmiit jo pois.
Pitää nyt sitten vähän niin kuin vastapainoksi jatkaa tätä aloittamaasi linjaa.
Tunnistko itse, tai joku muu missä seuraavan kuvan kyltti sijaitsee? http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=283Brysselistähän tuo...taisi olla kuula jumissa
Splitter kirjoitti:
Brysselistähän tuo...taisi olla kuula jumissa
Ei kuitenkaan ole Brysselistäkään, lähempänä kuitenkin jo kuin Etelä-Norja.
Niitä lasitorneja en ole itse käynyt katsomassa, mutta muistelen jossain nähneeni kuvan, ja/tai juttua, pitää funtsia vielä.- Vihje
Kairakettu kirjoitti:
Ei kuitenkaan ole Brysselistäkään, lähempänä kuitenkin jo kuin Etelä-Norja.
Niitä lasitorneja en ole itse käynyt katsomassa, mutta muistelen jossain nähneeni kuvan, ja/tai juttua, pitää funtsia vielä.Puskurissa tuli juttua tuosta paikasta keväällä.
Tuolta löytyy myös rakennus, jonka seinässä on pyöreä levy, johon on kiinnitetty Lamborghini. Valitettavasti siitä ei ole kuvaa. Vihje kirjoitti:
Puskurissa tuli juttua tuosta paikasta keväällä.
Tuolta löytyy myös rakennus, jonka seinässä on pyöreä levy, johon on kiinnitetty Lamborghini. Valitettavasti siitä ei ole kuvaa.Se kuvani tolppa viittoineen sijaitsee maassa jossa kuviesi perusteella olet ajanut, mutta missä siellä? En tiedä kuinka tarkoin viitoissa näkyvät kilometrit pitävät paikkaansa, mutta luulis niillä "koordinaateilla" löytyvän.
- Kartasta katsottuna
Kairakettu kirjoitti:
Se kuvani tolppa viittoineen sijaitsee maassa jossa kuviesi perusteella olet ajanut, mutta missä siellä? En tiedä kuinka tarkoin viitoissa näkyvät kilometrit pitävät paikkaansa, mutta luulis niillä "koordinaateilla" löytyvän.
Tuo tuntuisi jokseenkin sattuvan.
Olen kerran käynyt Frankfurtissa ohimennen, joten tuota en huomannut. On sen verran iso kylä.
Toisaalta Düsseldorf voisi myös sattua kohdalleen välimatkoja ajatellen, mutta Frankfurt on Saksan kansainvälisin kaupunki, joten sieltä voisi tuollainen kyltti löytyä keskustasta. Kartasta katsottuna kirjoitti:
Tuo tuntuisi jokseenkin sattuvan.
Olen kerran käynyt Frankfurtissa ohimennen, joten tuota en huomannut. On sen verran iso kylä.
Toisaalta Düsseldorf voisi myös sattua kohdalleen välimatkoja ajatellen, mutta Frankfurt on Saksan kansainvälisin kaupunki, joten sieltä voisi tuollainen kyltti löytyä keskustasta.Kuva otettu Nordrhein-Westfalen osavaltion alueelta.
- Onke se
Kairakettu kirjoitti:
Kuva otettu Nordrhein-Westfalen osavaltion alueelta.
Sittenkin se Düsseldorf? Tosin Kölnikin se voisi olla.En ole käynyt Kölnissä enkä Düsseldorfissa, mutta Dortmundissa olen käynyt.
Siellä en ainakaan huomannut moista. Nuo välimatkat taitavat olla lähimpiin kaupunkeihin tietä pitkin mm. Schwedt:iin. Linnuntietä matka on hieman lyhyempi.
Sen muistan, että Dortmundista Rostockin lautalle on aika tarkalleen 500 km, eli reilu 3 tuntia. Reittivalintana Osnabrück-Bremen-Hampuri-Lübeck-Rostock.
Lübeck-Rostock-väli ei ole vielä kokonaan Baanaa, mutta Rostockista länteen, Schwerinistä tulevan tien kohtaan saakka on nelikaistaista baanaa ja pitkät tovit rajoittamatonta pätkää.
Liikennekin sopivan hiljaista jopa päivisin, että voi aika vapaasti ajella Onke se kirjoitti:
Sittenkin se Düsseldorf? Tosin Kölnikin se voisi olla.En ole käynyt Kölnissä enkä Düsseldorfissa, mutta Dortmundissa olen käynyt.
Siellä en ainakaan huomannut moista. Nuo välimatkat taitavat olla lähimpiin kaupunkeihin tietä pitkin mm. Schwedt:iin. Linnuntietä matka on hieman lyhyempi.
Sen muistan, että Dortmundista Rostockin lautalle on aika tarkalleen 500 km, eli reilu 3 tuntia. Reittivalintana Osnabrück-Bremen-Hampuri-Lübeck-Rostock.
Lübeck-Rostock-väli ei ole vielä kokonaan Baanaa, mutta Rostockista länteen, Schwerinistä tulevan tien kohtaan saakka on nelikaistaista baanaa ja pitkät tovit rajoittamatonta pätkää.
Liikennekin sopivan hiljaista jopa päivisin, että voi aika vapaasti ajellaPaikkakunnan nimi alkaa L-kirjaimella, toinen taitaa olla aakkosten viides.
- Aika paha
Kairakettu kirjoitti:
Paikkakunnan nimi alkaa L-kirjaimella, toinen taitaa olla aakkosten viides.
Jos se ei ole tuo, niin nostan kädet pystyyn. Kesällä pitääkin lähteä käymään ihan paikan päällä.
Vihje lasitorneihin:
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9
Sijaitsee Berliinistä n. 170km länteen. "Autokaupunki" Aika paha kirjoitti:
Jos se ei ole tuo, niin nostan kädet pystyyn. Kesällä pitääkin lähteä käymään ihan paikan päällä.
Vihje lasitorneihin:
http://groups.msn.com/Splitterinkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9
Sijaitsee Berliinistä n. 170km länteen. "Autokaupunki"Kyllä se nyt meni nappiin. Leverkusen se on. Pitäis itsekin melkein pakosta käydä, mutta voi olla vaikea lähteä tulevana kesänä, no seuraavana sitten, jos ei keksi jotain...
Miten niiden lasitornien ilmastointi lie järjestetty? Mahtaa olla melko kuumia pätsejä helteillä?- Eipä tullut tutkittua
Kairakettu kirjoitti:
Kyllä se nyt meni nappiin. Leverkusen se on. Pitäis itsekin melkein pakosta käydä, mutta voi olla vaikea lähteä tulevana kesänä, no seuraavana sitten, jos ei keksi jotain...
Miten niiden lasitornien ilmastointi lie järjestetty? Mahtaa olla melko kuumia pätsejä helteillä?Torneihin ei päässyt tutustumaan tuon lähemmin mitä kuvissa näkyy.
Paikka on siis Wolfsburgissa sijaitseva Autostadt ja viimeisimmän kuvan etualalla on automuseo ja taustalla näkyy VW:n tehtaan piippuja.
Noihin torneihin robotti nostaa autot hyllyille suoraan niiden valmistuttua. Tuolla tornissa on niiden asiakkaiden autot odottamassa, jotka tulevat itse hakemaan VW:nsa suoraan Autostadtista.
Tornien ympärillä on vettä ja autot siirretään maanalaista tunnelia pitkin torneihin.
Näkemisen arvoinen paikka. Kannattaa myös käydä tuolla. Eipä tullut tutkittua kirjoitti:
Torneihin ei päässyt tutustumaan tuon lähemmin mitä kuvissa näkyy.
Paikka on siis Wolfsburgissa sijaitseva Autostadt ja viimeisimmän kuvan etualalla on automuseo ja taustalla näkyy VW:n tehtaan piippuja.
Noihin torneihin robotti nostaa autot hyllyille suoraan niiden valmistuttua. Tuolla tornissa on niiden asiakkaiden autot odottamassa, jotka tulevat itse hakemaan VW:nsa suoraan Autostadtista.
Tornien ympärillä on vettä ja autot siirretään maanalaista tunnelia pitkin torneihin.
Näkemisen arvoinen paikka. Kannattaa myös käydä tuolla.Suurentelin kuvaa ja rekkareita ei näkynyt yhdessäkään. "Volkkareilta" ne myös enimmäkseen näyttivät. Eivät sitten olleet "tavallisia" pysäköintitaloja, joiksi ensin luulin.
- nunnu
Kyllä mä vielä ajaisin kahdeksaakymppiä. Mutta mittari näyttää 90 kun se ei ihan ole oikeassa, se mittarinlukema testattu on.
- kysymykseesi
Nyt epäilen tosissaan ettei sulla oo korttia ollenkaan. Jos sulla olis, niin et kyselis tuollaista. Käyhän varaamassa autokouluun aika, ei mee montaa kuukautta kun sulla on kortti taskussa ja tieto mikä rajoitus kuvassa on voimassa oleva. Tai ehkä sun kannattaa jättää menemättä autokouluun, meillä muilla onkin paljon turvallisempaa ajella :)
- Vähän tyhmä??
Siis et tajunnut, että siinä oli mies tolpan juurella laittamassa satasen kylttiä 80-merkin tilalle, eli minuutin päästä rajoitus on 100km/h.
Minä ainakin ajaisin satasta. - sekunti
Vähän tyhmä?? kirjoitti:
Siis et tajunnut, että siinä oli mies tolpan juurella laittamassa satasen kylttiä 80-merkin tilalle, eli minuutin päästä rajoitus on 100km/h.
Minä ainakin ajaisin satasta.Siinä saa olla vaikka 100 ukkoo tolpan juurella. Näitkö mikä merkki siellä tolpassa vielä oli? Tolpassa oleva nopeusrajoitus on se VOIMASSA OLEVA, tämä tiedoksi myös viestiketjun aloittajalle ;) Sillä ei oo mitään merkitystä mikä nopeusrajoitus on minuutin tai 6 kk:n päästä. Sinäkin taidat olla niitä kaahareita joilta joutaisi kortti pois...
- Kaahari??
sekunti kirjoitti:
Siinä saa olla vaikka 100 ukkoo tolpan juurella. Näitkö mikä merkki siellä tolpassa vielä oli? Tolpassa oleva nopeusrajoitus on se VOIMASSA OLEVA, tämä tiedoksi myös viestiketjun aloittajalle ;) Sillä ei oo mitään merkitystä mikä nopeusrajoitus on minuutin tai 6 kk:n päästä. Sinäkin taidat olla niitä kaahareita joilta joutaisi kortti pois...
Jos ollaan vaihtamassa rajoitus 80-->100.
Minuutin päästä, kun olet ohittanut tolpan, merkki on vaihtunut.
Päätät ajaa satasta, kun merkkiä ollaan vaihtamassa. Miten silloin ihmisestä tulee kaahari?? Olosuhteet eivät muutu miksikään tuossa minuutin aikana. Puoli vuotta on jo eri juttu. Eli ei siinä ainakaan vaaranneta liikennettä.
Taitaa piposi olla aika kireällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930