Saako tienvarsien pysäköintipakoilla yöpyä?
yöpyminen P-paikalla?
6
1100
Vastaukset
- prius
Mutta ei se kyllä minua estäisi, jos niin haluaisin tehdä. Ehkä sinne ei kuitenkaan mitään isoa leiriä kannata pyykätä pystyyn. Jos joku kysyy, niin voihan sitä vaikka sanoa, että väsytti liikaa jottei jaksa autoa ajaa. Lain mukaan on ainakin kielletty väsyneenä ajaminen.
autossa saa nukkua, mutta mitään leirintäjuttuja ei saa pystyttää.
Itse olen joskus nukkunut näin kaikissa Pohjoismaissa, Saksassa ja Beneluxmaissa eikä kukaan ole koskaan häirinnyt. Muittenkin olen havainnut menettelevän samoin.
- weofneo
Taajaman ulkopuolella autossa saa yöpyä, taajamassa ei.
- ....
on muuten sellasta ukaasia JOKAISELLA levikkeelä ja sivutiellä että ... leirintäalueella/caravaanisellaselle pakko mennä !
Tietääkseni suomessakin on asia vähän niin ja näin ja meinaan nyt karavaanarijengiä , miten jepet sen asian nyt totee eli jos siinä on kori kaljaa ja grillit ym penkkisydeemit viritelty ni saattaa sakko paukahtaa ? - Vuosia tien varrella.
.... kirjoitti:
on muuten sellasta ukaasia JOKAISELLA levikkeelä ja sivutiellä että ... leirintäalueella/caravaanisellaselle pakko mennä !
Tietääkseni suomessakin on asia vähän niin ja näin ja meinaan nyt karavaanarijengiä , miten jepet sen asian nyt totee eli jos siinä on kori kaljaa ja grillit ym penkkisydeemit viritelty ni saattaa sakko paukahtaa ?Norjassa ollaan sen verran ulkoilullisia retkeilijöitä, että yöpymistä voi harrastaa ihan missä alkaa nukuttamaan. Kunhan ei ihan pihaan mene. Levikkeitä on vuonon rannat pullollaan, ja jokaisessa on karavaanarit leirillä. Norjan poliisit on erittäin asiallisia, eikä nipota kun huumeista!
Jos joku muuta väittää niin on väärässä.
Sama koskee suomeakin, kunhan ei mene ihan haitaksi linja-autopysäkeille.
Missä vaan auto sopii parkkiin, niin voi yöpyä, jos uskaltaa.
Poliisia ei kiinnosta paskan vertaa tällaiset asiat, kun liikennettä ei haitata.
Retkeily on tulevaisuuden harrastus. - toiminta
Vuosia tien varrella. kirjoitti:
Norjassa ollaan sen verran ulkoilullisia retkeilijöitä, että yöpymistä voi harrastaa ihan missä alkaa nukuttamaan. Kunhan ei ihan pihaan mene. Levikkeitä on vuonon rannat pullollaan, ja jokaisessa on karavaanarit leirillä. Norjan poliisit on erittäin asiallisia, eikä nipota kun huumeista!
Jos joku muuta väittää niin on väärässä.
Sama koskee suomeakin, kunhan ei mene ihan haitaksi linja-autopysäkeille.
Missä vaan auto sopii parkkiin, niin voi yöpyä, jos uskaltaa.
Poliisia ei kiinnosta paskan vertaa tällaiset asiat, kun liikennettä ei haitata.
Retkeily on tulevaisuuden harrastus.Muistan Saksassa kerran joutuneeni poliisien kontrolliin kun yritin nukkua autossa parkkipaikalla aamuyöstä odotellessani Travemündestä lähtevää lauttaa.Tämä tapahtui Hampurissa.
Mutta eikös tuolla Tampereen lähellä joku asunnoton kuollut autoonsa marketin parkkipaikalla autoonsa talvipakkasilla ja poliisi ei puuttunut siellä tähän asiaan.Suomessa sitten ilmeisesti autossa yöpyminen sallittua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143170Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1231359- 931248
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571092Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi551067Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk66994Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253891- 41872
- 84831
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778