Pääsiäistekstareita

-elli-

Olisko kellään mitään pääsiäistekstareita, joita voisi kavereille lähetellä?

10

10682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Should be

      Nyt vasta huomasin, että olen sairastanut lintuinfluenssaa jo vuosia. Tiputanssia on tullut tanssittua, kiiltävän perään olen kuin harakka, munien päällä olen maannut ja joskus tunnen itseni pöllöksi. Joinakin aamuina raakun kuin varis ja kun kevätmahlat liikahtaa, niin kujertelen kuin teeri. Äimänkäkenäkin on heiluttu, peiliin kun katson niin näkyy huuhkaja ja hiukset on kuin petolinnun perse ja aina talvella tekee mieli etelään. Hauskaa Pääsiäistä! :)

      Tuollaisen hauskan viestin sain, ajattelin tulla tänne sen kertomaan. ;)

    • Sumppi-Ruusa

      Hhmmm....jostain kumman syystä niissä vaan tuppaa oleen tuollainen tietynlainen sävy melkein kaikissa....



      "Tättärää, noita tää, pääsiäisenä nyt levähtää. Hoida homma tänä vuonna, tuuran sitten ensi vuonna !"



      "Virvon varvon kännykällä, kosk' ei luutaa noidall' tällä. Taion sulle kevään rintaan, jotta nousis ilo pintaan.Toivon, että loitsu tää, päivääsi vois piristää."



      "Mämmiä ja munaa, noita huulensa punaa. Lähtee luudalla etsimään uhria, jonka munat saisi tuhria. Nyt eletään aikoja, jolloin tehdään taikoja."



      "Mikä on täydellinen pääsiäinen ? Kun täydessä mämmissä jahtaat tipuja ja aamulla heräät noita-akan vierestä ja mietit minkälainen yllätys munassa mahtaa olla."




      "Kana tietä kulkee sipsuttaa,
      tie on liukas jalkaa lipsuttaa.

      Vastaan tulee jyrä suuri,
      kävipä kanalla huono tuuri.

      Jyrän alle kana parka jää,
      pyörän alta näkyy vain pää.

      Jyrä painaa vauhdilla hanaa,
      ei se huomaa pientä kanaa.

      Kun kana pääsee jyrän alta,
      tuntuu olo mahtavalta.

      Sulat pöyhii ja kuntoon laittaa,
      päänsä somasti kenoon laittaa.

      Kun on kunnossa viimeinenkin sulkatukko,
      huokaa kana:
      "Ohoh....olipahan kerrankin kunnon kukko !" "




      ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE !

    • -tipu-
    • tekstiä pukkaa

      mutta kolmantena päivänä lähtee sanat: Totisesti Kristus on ylösnoussut!

    • Anni-manni

      PÄÄSIÄISTEKSTIVIESTIT - kevätpäivän tasauksen jälkeisen ensimmäisen täysikuun mukaan, täysikuuta seuraavana sunnuntaina 22.3. ja 26.4. päivien välisenä aikana (osa viesteistä K-18)
      Airtegin tekstiviestien perästä löytyy merkintä (2x160) mikäli viesti vaatii kaksi tekstaria lähetettäessä. Mikäli merkintää ei ole, on tekstiviesti maksimissaan 160-merkkiä.
      Toiset saavat sen edestä, toiset takaa. Yksi saa sen kun seisoo, toinen kun istuu, kolmas ehkä kun makaa. Eräät saavat sen kotona, jotkut muualla, mutta sinä saat sen juuri nyt: Hyvän pääsiäisen toivotuksen! Airteg.com (2x160)
      Kissa ja kananmuna kävelivät rannalla. Kissa putosi veteen ja muna nauroi makeasti. Tarinan opetus: Missä märkä mirri siellä iloinen muna. Hauskaa pääsiäistä! Airteg.com
      Tättärää, noita tää, pääsiäisenä nyt levähtää. Hoida homma tänä vuonna, tuuran sitten ensi vuonna. Hyvää pääsiäistä! Airteg.com
      Mikä on täydellinen pääsiäinen? Kun täydessä mämmissä jahtaat tipuja ja aamulla heräät noita-akan vierestä ja mietit minkälainen yllätys munassa mahtaa olla. Airteg.com
      Virvon varvon kännykällä, vitsaa ei oo, mutta väliäkös hällä. Palkkaa mie en tästä pyyä. Saat ne munat itse syyä. Munarikasta Pääsiäistä! Airteg.com
      En tiiä, miten tän kertosin, mut parempi kai kertoo ennen ku kuulet muualta. Tiiän, että tää satuttaa sua, mutta..... Pääsiäispupua EI OLE OLEMASSA. Airteg.com
      Virvon varvon kännykällä, kosk' ei luutaa noidall' tällä. Toivon, että loitsu tää, päivääsi voi piristää. Taion sulle kevään rintaan, jotta nousis ilo pintaan. Airteg.com
      Mämmiä ja munaa, noita huulensa punaa. Lähtee luudalla etsimään uhria, jonka munat saisi tuhria. Nyt eletään aikoja, jolloin tehdään taikoja. Airteg.com

    • pöllö

      virvon varvon vitsasella, paukutellen pajusella, lähde läski lillumasta, liha liika lellumasta, ihra kaikkoa katala, suksi suohon selluliitti!

    • kolme simsiä

      Mies halusi salakuljettaa kyyhkysen lentokoneessa. Ei keksinyt parempaa paikkaa, joten tunki housuunsa. Kyyhky alkoi käydä matkalla levottomaksi ja mies arveli sillä olevan kuuma ja aukaisi sepauksen. Kyyhky pisti päänsä ulos ja rauhoittui. Vieressä istuva nunna tarkkaili tilannetta ja sanoi miehelle: Anteeksi herra, minähän en näistä asioista mitään ymmärrä, mutta luulen, että munanne on kuoriutunut. Hyvaa pääsiäistä!

    • pääsiäis-kisu

      tällänen pääsiäistekstari tuli mulle tänään:

      Virvon varvon
      älä pilkkaa pippeliä,
      pikkustakaan paheksu,
      leivo lerppa leveämmäks vaikka oisi vajaa vaaksan,
      vatkaa vartta vanhempaakin,vaikka olisi veltonlainen,
      päästä pukil puikulainen tahi taltta takkuvarsi,
      älä naura nakkiloille,hihittele hintelille,
      anna aina aulihisti vaik on kanki karumpiki
      niin saat jormaa jatkossaki,
      ilokauhaa irmelilles,
      niin ei puute pönkän paina,
      ain on römpsäl räpeltäjä.

      Munarikasta pääsiäistä!

      (kirjottaja tuntematon)

    • tekstiä pukkaa

      Totisesti Kristus on ylösnoussut!

    • uusi viesti

      Viime yönä eteisessä tuli noita-akka vastaan. Ulkomuoto kammottava oli hällä suorastaan: Tihrusilmät, takkutukka, naamakin kuin nauris. Pattipolvi, villasukka -No, eipä ollut kaunis! Silmilleni kädet nostin ja sen teki myös noita ruma. Silloin sen mä tajusin, peilistä mua katsoi vain aika tuttu kuva... Hauskaa Pääsiäistä kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe