oli muuten tosi

mies 31

leffa jonka vuokrasin..nimi oli pterodactyl..hienosti tehty kun tyypit menee kahtia ja jää sätkimään..ja se kun linnun poikaset nokkivat sen yhen äijän sisälmyksiä ja tyyppi on elossa vielä..menkääs kipikapin makuuniin ja jos ette löydä niin sanokaa nimi pterodactyl niin kyl pitäis löytyä..voipi olla filmtownissakin..=)

3

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 32 vee

Mun mielestä oli taas aika typerä leffa, nuo linnut niin hemmetin huonosti tehty vähän kuin tässä Sound Of Thunder - Huippu Efektit leffassa ;D Liskolinnut oli vähän kuin päälleliimatun näköisiä siinä elokuvassa, ei ollut kunnolla osattu tehdä, että näyttäis hyvälle. Vähän niin kuin jossain Xena sarjassa ne örkit on.

• mies 31

joo se sound of thunder tais ol se ku ne matkusteli ajassa tappaan niitä örkkejä..se nyt ei mikää hyvä ollukaan..mut tykkäsin tosiaan tosta pterodactylista..ja ny katoin doomin ja ihan jees kans paitti et jotai oli mistä en tykänny..ja king kongi oli liian pitkä..muuten hyvä mut 3 tuntia alku oli aika pitkäveteinen

• DeeVeeDee78
        mies 31 kirjoitti:

joo se sound of thunder tais ol se ku ne matkusteli ajassa tappaan niitä örkkejä..se nyt ei mikää hyvä ollukaan..mut tykkäsin tosiaan tosta pterodactylista..ja ny katoin doomin ja ihan jees kans paitti et jotai oli mistä en tykänny..ja king kongi oli liian pitkä..muuten hyvä mut 3 tuntia alku oli aika pitkäveteinen

liskolintu leffa oli ihan ok muitten kaltaistensa joukossa. Efektit oli keskiverto kamaa ja veriefekteissä ei oltu säästelty.

King Kongista olen kyllä eri mieltä. Minusta tuo 3 tuntia ei ollut yhtään liian pitkä. Sen verran hienosti oli elokuva tehty, että aika kulki ihan siivillä. Itse asiassa, kun lopputekstit alkoivat, ensimmäinen ajatus oli: "nytkö tämä jo loppui" =/
        Ainoa kohta mikä olisi saanut olla lyhyempi, oli se Kong vs T-Rexit. Vielä puoli vuotta, niin tästäkin saisi kunnon DVD-julkaisun kokoelmiinsa.

Sitten tämä Doom. Doomiahan tässä ei ollut kuin nimessä. Harmitti, ettei pelin alkuperäistä ideaa oltu elokuvassa hyödynnetty... siis sitä, että ne mönsterit tulivat helvetistä, ei "koeputkista" niin kuin nyt. Alku oli lupaava, mutta loppu menikin sitten perinteiseksi turpaanmättö kisaksi.
        Lajissaan (erikoisjoukot vs monsterit/alienit) kuitenkin kelpoa ajanvietettä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe