oli muuten tosi

mies 31

leffa jonka vuokrasin..nimi oli pterodactyl..hienosti tehty kun tyypit menee kahtia ja jää sätkimään..ja se kun linnun poikaset nokkivat sen yhen äijän sisälmyksiä ja tyyppi on elossa vielä..menkääs kipikapin makuuniin ja jos ette löydä niin sanokaa nimi pterodactyl niin kyl pitäis löytyä..voipi olla filmtownissakin..=)

3

632

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 32 vee

Mun mielestä oli taas aika typerä leffa, nuo linnut niin hemmetin huonosti tehty vähän kuin tässä Sound Of Thunder - Huippu Efektit leffassa ;D Liskolinnut oli vähän kuin päälleliimatun näköisiä siinä elokuvassa, ei ollut kunnolla osattu tehdä, että näyttäis hyvälle. Vähän niin kuin jossain Xena sarjassa ne örkit on.

• mies 31

joo se sound of thunder tais ol se ku ne matkusteli ajassa tappaan niitä örkkejä..se nyt ei mikää hyvä ollukaan..mut tykkäsin tosiaan tosta pterodactylista..ja ny katoin doomin ja ihan jees kans paitti et jotai oli mistä en tykänny..ja king kongi oli liian pitkä..muuten hyvä mut 3 tuntia alku oli aika pitkäveteinen

• DeeVeeDee78
        mies 31 kirjoitti:

joo se sound of thunder tais ol se ku ne matkusteli ajassa tappaan niitä örkkejä..se nyt ei mikää hyvä ollukaan..mut tykkäsin tosiaan tosta pterodactylista..ja ny katoin doomin ja ihan jees kans paitti et jotai oli mistä en tykänny..ja king kongi oli liian pitkä..muuten hyvä mut 3 tuntia alku oli aika pitkäveteinen

liskolintu leffa oli ihan ok muitten kaltaistensa joukossa. Efektit oli keskiverto kamaa ja veriefekteissä ei oltu säästelty.

King Kongista olen kyllä eri mieltä. Minusta tuo 3 tuntia ei ollut yhtään liian pitkä. Sen verran hienosti oli elokuva tehty, että aika kulki ihan siivillä. Itse asiassa, kun lopputekstit alkoivat, ensimmäinen ajatus oli: "nytkö tämä jo loppui" =/
        Ainoa kohta mikä olisi saanut olla lyhyempi, oli se Kong vs T-Rexit. Vielä puoli vuotta, niin tästäkin saisi kunnon DVD-julkaisun kokoelmiinsa.

Sitten tämä Doom. Doomiahan tässä ei ollut kuin nimessä. Harmitti, ettei pelin alkuperäistä ideaa oltu elokuvassa hyödynnetty... siis sitä, että ne mönsterit tulivat helvetistä, ei "koeputkista" niin kuin nyt. Alku oli lupaava, mutta loppu menikin sitten perinteiseksi turpaanmättö kisaksi.
        Lajissaan (erikoisjoukot vs monsterit/alienit) kuitenkin kelpoa ajanvietettä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe