Mikko Alatalo

ylitalon kustu

Voiko suomalainen mies Alatalon Mikko olla vielä tyhmempi? Alatalo on iltiksen tietojen mukaan viettänyt aikaa viikolla eduskunnassa ja sitten viikonloput laulaen. Voiko törpömpi enää aviomies olla ja lasten isä olla ? Alatalolle tuli kyllä avioero ihan omasta syystä. Ei kukaan nainen jaksa avioliitossa olla yksin koko ajan ja vastata jälkeläisistä ja muista avioliittoon ja kotiin liittyvistä asioista, ja nainen tarvitse miehen rinnalleen jolta saa myös aikaa.

11

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö Ylitalo

Viihteentekijänä Mikko Alatalo tietää, että 1/2 ei missään tapauksessa pidä kodinrikkojista, mutta että siihen toiseen 1/2:aan, jolta voi saada sympatiaäänet, kannattaa panostaa julkeasti.

Sulo Aittoniemen seuraajana pirkanmaalaisena keskustakansanedustajana Alatalo tietää, miten julkisuus toimii.

Jos hän laulajana joutuisi hankkimaan saman julkisuuden esimerkiksi lakiesityksiä laatimalla ja olemalla poliittisesti aloitteellinen hänellä menisivät myös illat päätoimensa parissa eikä hän ehtisi enää viihdyttämään ja hankkimaan kannatusta sillä tavoin.

Toisin sanoen Mikko Alatalon avioerokin voi olla hieman samankaltainen kuin Hjallis Harkimon ero, millä Merikukka Forsiuksesta tehtiin kansanedustaja toivosta ja Leena Harkimosta säälistä.

Alatalo kannattaa jättää "alataloon" eli huomiotta. Hänen ehkä kannattaisi muuttaa nimensä peräti Alitaloksi, jotta suomenkieliset ymmärtäisivät hänen paikkansa kartanossa.

• ilmaismatkoja

Toivottavasti on tehnyt laulukeikat omasta pussista, ettei vain olisi käyttänyt kansanedustajan oikeuttaan ilmaismatkoihin.

• tämän mikon

Antakaa mikon loilottaa, mutta älkää nyt missään nimessä valitko häntä enää eduskuntaan. Kyllä olisi jo aika saada sinne ihan päteviä ja asiallisia edustajia hoitamaan asioita. Se on työtä eikä mikään laulelun sivubisnes.

• 2007

Mikko Alatalo on yhdenkauden kansanedustaja.

• Niinpä niin

Ei kai tuolla ollut kovin iso määrä viime kerrallakaan. Eikovin hyvältä näytä, oman perheen jätti, jätti siis selviämään yksin ensin ja sitt vaimo lähti ?

• kuka teki?

Sanotaan että oli itsemurha, ilman Mikko Alatalon avustusta.
      Sen jälkeen laultiin rakkauslauluja vaimolleen, vaikkapa toinen muija oli melkein kohta synnyttämässä ja kulki aina kaikilla keikoilla mukana.

Jos oli tarkotiuskin auttaa tuo eka vaimo jaloistaan pois lähtemään?

• Justiinsa

Olen miettinyt samoin ?

Onko ajatuksissani mitään perää ?

Outoa on ollut tapahtumat ?

Oliko eka vaimo yksinäinen ?

• Tv-ohjelma

Alatalo teki vaimonsa kuoleman jälkeen musiikkoohjelmaa televisiossa Anna Hanskin kanssa ja eräs vanhus katsoi ohjelmaa ja totesi Miksikähän Mikko Alatalo naureskelee nykyisin niin sillai kun olisi rakastunut ja onnellinen vaikka vaimo on kuollut juuri ?

Toinen vähän nuorempi sanoi samoin ja nämä sanojat eivät tienneet toisten sanomisista mitään?

Olin silloin kiinnittänyt huomiota samaan asiaan

• Anonyymi00010
        Tv-ohjelma kirjoitti:

Alatalo teki vaimonsa kuoleman jälkeen musiikkoohjelmaa televisiossa Anna Hanskin kanssa ja eräs vanhus katsoi ohjelmaa ja totesi Miksikähän Mikko Alatalo naureskelee nykyisin niin sillai kun olisi rakastunut ja onnellinen vaikka vaimo on kuollut juuri ?

Toinen vähän nuorempi sanoi samoin ja nämä sanojat eivät tienneet toisten sanomisista mitään?

Olin silloin kiinnittänyt huomiota samaan asiaan

Huom Sukunimi Alatalo

• Anonyymi00011

joko veikonkoneen naiset sylkee itse pyykejään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      565
      2599
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1416
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      98
      1317
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1128
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1004
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      861
    10. 69
      845
    Aihe