Ihmettelen mistä johtuu sellainen tapa, että tullessasi johonkin kerrostaloon vierailulle pitää kaljapullo juoda ensin tyhjäksi ja heittää se talon pihalle. Etkö mitenkään voisi ottaa pulloa mukaasi. Miksi ihmeessä se pullo pitää taloyhtiön pihalle heittää? sama koskee vandaaleja, jotka heittävät kaljapullonsa pyöräteiden varsille. Eikö tosiaan voisi lakia tiukentaa ja pakottaa moukat uskomaan, ettei sitä pulloa sinne heitetä.
Miksi kaljapullo pitää heittää talon pihalle?
7
938
Vastaukset
Jotkut ihmiset ovat älyltään ja luonteeltaan kehnommin varustettuja. Se näkyy mm. tällaisissa asioissa.
- joku joku spuke
Siksi että joku spuke saa siitä 10 senttiä, mikäli pullo kestää ehjänä... Vähän te ootte kovii valittaa...
- Tilannetta seurannut
Ei pullojen keräily ole ainoastaan spurgujen harrastus. Monet kerääjistä ovat (sairas)eläkeläisiä tai muuten pienituloisia tavallisia ihmisiä, osa myös kerää pulloja ihan harrastuksen vuoksi jotta pysyy julkiset paikat siisteinä. Monet kerrat olen jutellut pullonkerääjien kanssa esim. isommissa ulkoilmatapahtumissa tai kesällä kun porukkaa on muuten vain pussikaljottelemassa viikonloppuiltaisin, ja aivan fiksua porukkaa tuntuvat olevan. Mieluummin annan tyhjän pullon heille kuin jätän idioottien särjettäväksi.
- pullot pois
tänään käytiin keräileen pullot tien varsilta,saipahan raitista ilmaa,tuli tehtyä kävelylenkki ja lapsikin sai raitista ilmaa.Toiset heittää rahat tien varteen ja toiset kerää..
- RepaT
Päissään ei tule ajatelluksi kierrätystä yms.
Tapauksia Oulun keskustan historiasta:
- kaveri heittää pullon toimiston ikkunasta sisään Las Vegasin ovelta
- kaveri heittää olutpullon auton ikkunasta, tosin unohtaen että ikkuna kiinni. (Ikkuna hajalla.)
- kaveri heittää 4. kerroksesta pullon kohti somali(?)laumaa. Poikaset kiipeävät palotikkaita pitkin ja antavat kuonoon.
- kaveri heittää pullon auton ikkunasta ja se osuu bussipykillä olevan neitosen leukaan. Leuka menee paikaltaan ja hammaskalusto täysremonttiin- Kesämiäs
Näitä "kavereita" löytyy aina. Jos ihmisestä tulee humalassa sellainen että on pakko heitellä pulloja minne sattuu, voisi pysyä kotonaan vetämässä kalsarikännejä. Siellä ei vahingoita muita kuin itseään tai samanhenkisiä kavereitaan.
- viduddaa
Oon lievästi sanoen kyllästynyt paikkailemaan pyöränkumeja harva se viikko. Attana jos joku vielä nakkaa yhdenkin putelin katuun niin minä...tapan........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483