Imetysliivien oston kanssa tuskailla..H&M:llä on tarjolla ihan ok tavaraa, samoin Lindexillä. Netistä en alkaisi mielelläni tilailemaan. Ja hintakaan ei sais olla kauhea..alle 30e olis sopiva..
Ja se koko..kuppikoko/ympärysmitta: kuinka paljon normaaleja rintaliivejä suurempi??
Esim. B85 normaalisti-> C-D 90??
Jos sais kokeneilta tietoa, niin välttyis turhilta liiviostoksilta..
Imetysliivien koko..
7
3899
Vastaukset
- poika 02/06
Ehdotan Prismasta Thriumpin liivejä. Kaarituettomat maksaa 24.90€ ja on todella tukevat ja hyvät. Mulla tavallisesti C75 ni ostin D75. Oli aluksi hieman pienehköt kun maito nousi ja tissit paisu, mutta nyt 2.5kk synnytyksestä tissit on jo pienentyny ja noi D75 on sopivat. Aluks olis ollu mulle hyvät ehkäpä E75, mutta noi on joustavat ja tukevat niin meni sit noinkin. Ei kannata ostaa kaarituellisia ettei tuu mitään tukoksii jos kaarituet painaa eli ne pitää ostaa sovittamalla vasta sitten kun maito on noussu.
- ===
Itse ostin ekat imetysliivini KappAhl:sta (maksoi jotain pari kymppiä). Tänään kävin KappAhl:ssa ja siellä oli kaikki rintaliivit tarjouskessa 9,90 euroo. Siellä tosin myydään vain kaarituellisia, yöllä olisi mukavampi käyttää kaarituettomia (itse tosin käytin tuellisia yölläkin).
Kooot ovat yksilöllisiä,oma "oikea" kokoni on 95C, imetysliivit ostin 95D ja on koko ajan ollut sopivat! Toiset joutuvat ostamaan pari-kolmekin kuppikokoa/ympärykokoa suuremmat. Itse ostin aluksi vain yhdet liivit ja jälkeenpäin lisää, kun tiesin mikä on oikea koko. Sittenhän sen vasta parhaiten tietää, kun on synnyttänyt ja niitä liivejä alkaa tarvita.- ...
Taidan tehdä niin, et eka ostaa yhdet pari kokoa isommat..ja sitten myöhemmin kun tietää kuinka suureksi rinnat on tullu niin hankkii sitten sellaset liivit.
Onko sairaalassa tarjolla jonkulaisia liivejä tms. jos omat onkin sopimattomat?? - poika 02/06
... kirjoitti:
Taidan tehdä niin, et eka ostaa yhdet pari kokoa isommat..ja sitten myöhemmin kun tietää kuinka suureksi rinnat on tullu niin hankkii sitten sellaset liivit.
Onko sairaalassa tarjolla jonkulaisia liivejä tms. jos omat onkin sopimattomat??Mille ei edes sairaalassa tarjottu liivejä. Mulla oli omat mukana ja oli tosi kiva laittaa liivit päälle. Oli jotenkin paljon kivempi olla kun tissit roikkuen ison kaavun alla.
- = = = =
... kirjoitti:
Onko sairaalassa tarjolla jonkulaisia liivejä tms. jos omat onkin sopimattomat??Se onko sairaalassa imetysliivejä tarjolla, riippuu varmastikin sairaalasta. Meille sanottiin synnytysvalmennuksessa, että sairaalassakin (TAYS) on jonkin verran imetysliivejä saatavilla, mutta ne eivät ole mitään parhaita mahdollisia eikä suinkaan mitään uusinta uutta (kupit kuulemma avataan vetoketjulla). Itse en koko sairaalassa olo aikana käyttänyt liivejä päällä (vaikka oli ne kyllä mukana). Ekan kerran laitoin liivit päälle vasta kun kotiin lähdettiin. Olin sairaalassa viikon synnytyksen jälkeen ja hyvin pärjäsin ilmankin.
- ...on mahtavat
Itse tilasin kyllä netistä Taikapilvi.com:ista ihanan pehmoiset ja ennen kaikkea moneen kokoon sopeutuvat Carriwell-imetysliivit. Aluksi kahdet erilaiset kokeeksi, mutta kun olin pitänyt niitä pari viikkoa, tilasin vielä toisetkin, että on sitten vaihtovaraa. Aloin pitämään niitä jo kuukausi ennen laskettua aikaa, kun kaikki rintsikat tuntui jotenkin kiristävän. Hinnat 11.80-25.90 euroa, eli eivät edes mitenkään kalliit, ja postitse tulevat kotiluukkuun saakka, lähetyskulut 1 e. Suosittelen!
- ......
....Babyidean (www.babyidea.fi) sivuilta. Siellä on erilaisia pehmo-ja imetysliivejä, joiden mallin vuoksi koon kanssa ei ole niin tarkkaa ja voit käyttää niitä maidonnousun jälkeen esim. yöliiveinä!! Aivan erinomaiset liivit laitokselle mukaan. Hintaa ei ole paljoa, halvimmat alle 12 euroa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275