Minä olen harrastanut tälläistä kärsimystä joka vuosi jo vuodesta 1991,koska olen halunnut rankaista itseäni siitä että Neuvostoliitto hajosi.
Rankaisen itseäni heikonluontoni takia samoin kuin muidenkin entisten kommunistien heikkoluonteisuuden tähden.
Ja tässä kuvamateriaalia miten minä itseäni rankaisen näin pääsiäisen aikaan ääni mukaan jotta kuulette kuinka minä valitan surkeuttani.
http://plsthx.com/WTF_videos/909_The_Creature.html
Pääsiäiskärsimykseni
5
330
Vastaukset
- teidän komukoiden
Outoihin tapoihi totuttu jo kauan aikaa sitten joten ei tuossa ole mitään ihmeellistä kun myönsit suoraan olevasi kommunisti.
Joltain muilta tuollaisten harjoittaminen olisi ehkä ollut yllättäväät joten ei mitään uutta kommunisti rintamalla. esittämään mielipidettäsi omin sanoin? Ei anna kovin hyvää kuvaa keskustelun avaajasta!
- Jaakko (kommunisti)
Mistä minun olisi pitänyt esittää mielipide jos vähän selventäisit?
Minä esitin videolla pääsiäisen rituaalini jos se ei sinulle sovi ei sinun tarvitse sitä harrastaa.
Minä sitävastoin olen kirkkoonkuulumaton ja vannoutunut Karl Marxin kannattaja,joten onko sinulla jotain minua vastaan. - hom
Jaakko (kommunisti) kirjoitti:
Mistä minun olisi pitänyt esittää mielipide jos vähän selventäisit?
Minä esitin videolla pääsiäisen rituaalini jos se ei sinulle sovi ei sinun tarvitse sitä harrastaa.
Minä sitävastoin olen kirkkoonkuulumaton ja vannoutunut Karl Marxin kannattaja,joten onko sinulla jotain minua vastaan.Lääh lääh....Harrastatko punttien nostelua? hmmmmmm, puuuhhh Jaakko tavataanko, ihan kuola alkaa valua pelkästä ajatuksesta tavata kaltaisesi Jaakko-pioneeri...
- kyllä kommunistit
Osaa,ei voi muuta sanoa jatka samaa mallia niin maailma pelastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550