Mies imee

Muuttunut hetero

Tällä foorumilla on aina silloin tällöin esiintynyt juttu kokemuksesta kun mies (hetero) on kokenut miehen tekemän suurakastelun. esim syyskuu 27 pvä. ”MIES IMI KYRPÄÄNI -mahtavaa” Nimimerkki kertoi sen olleen nautinnollisinta mitä on ikinä kokenut. Tällöin ollaan todennäköisesti törmätty ns. ”Imijään”. Ikävä nimitys tuo imijä, sillä he ansaitsisivat paremman ja hienovaraisemman nimen. He kun tosiaan saavat aikaiseksi suurimman sexi nautinnon mitä mies suinkin voi saada.
En tiedä mikä saa jotkut miehet (joskus myös jotkut naisetkin) suuntautumaan seksuaalisesti siten, että ha haluavat vain imeä miestä. Tehdä vain sitä ja pelkästään vain sitä. He saavat suuren autuuden tunteen tuosta seksuaalisuudestaan ja he eivät suinkaan aina ole homoseksuaaleja. Varsin usein siihen kuuluu myös hurmiossa tehty siemenen nieleminen. Tuohan on erityisen ihanaa myös kohteen kannalta. Olisiko tässä kaikessa tekemistä varhaislapsuuden tapahtumien kanssa? En tiedä, mutta rakastajani sanoo aloittaneensa pitkäaikaisen fellaatio-rakastelunsa hyvin, hyvin nuorena, mutta ei ole koskaan kertonut kuinka nuorena. Tuo vietti on kuitenkin varsin syvällä hänessä.
Salainen seksisuhteeni alkoi hänen kanssaan 9 v. sitten. Olin eroamassa 2 vuotisesta naissuhteestani (seximme meni kuitenkin hyvin). Join viikonloppu lärvit ja eksyin jatkoille mukavan tuntuisen kaverin luo. Hän oli huumorintajuinen ja symppis. Pitkätukkainen, pienikokoinen ja siro. Siis hiukan 60-luvun hippie olemukseltaan. Joimme Dubonneta muuta. Juttua riitti ja mitään homomaisuuksia hän ei esittänyt. Nukahdin vihdoin hänen vuodesohvalleen. Krapula herätys oli melkoinen. Heräsin alapäässäni tuntuvaan, huikeaan ja ennen kokemattomaan nautintoon. Olin täysin tuon nautinnon vallassa ja kesti jonkin aikaa ennen kuin tajusin että housuni oli vedetty alas ja minua imetään voimakkaasti. Se oli hän, pitkä tukkansa laskeutuneena lantiolleni. Taivaallisesti tehty, voimakas fellaatio hautasi alleen alkukauhistukseni. Olin täysin myyty. Tuo sama rakastelu toistui runsaan tunnin kuluttua, krapulassa kun olin. Toinen kerta oli vieläkin ihanampaa, se kun kesti pitempään. Ensimmäisellä kerralla laukesin alle puolen minuutin.
Hän kertoi että pitää minusta, mutta ei tähtää yhdessäolo suhteeseen, hetero kun olen. Hän sanoi haluavansa imeä minua aina kun haluan sitä. Voisin tulla koska tahansa hänen luokseen saamaan hänen suurakasteluaan. No, tästä alkoi salainen suhde, jota on kestänyt yli 9 vuotta. Aivan alussa olin muutaman kerran naisenkin kanssa ja ne kokemukset olivat kyllä ihan OK, mutta hänen suuhunsa verrattuna ne olivat kyllä varsin laimeita. En tosiaankaan voi tälle mitään, mutta viimeiset 9 vuotta elämästäni on ollut täynnä suurten nautintojen hetkiä ja niitä hetkiä on ollut tiheään. 1½-2 kerta tiheämmin kuin aikaisemmin naisten kanssa.
Hän kertoi että tämänkaltaisia salaisia suhteita on olemassa ja useimmiten vastaanottava puoli on heteromies. Tuollaiseen jää kerrasta koukkuun, mutta tuo koukku onkin sitten ihanin mahdollinen. En voi kuin rohkaista näitä ”imijöitä”. Tulkaa enemmän esille. Kyllä teille löytyy rakastajia. Rakastajia, jotka osaavat antaa arvoa suurimmalle nautinnolle sexin alueella.

22

5179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rose

se tapahtuu. Jos suinkin osaat kuvailla miten hän sen tekee, niin kerro. Minä rakastan miestä jonka sperman nieleminen on intohimoni, olemme tehneet niin useinkin mutta minä en ime, vaan minun nieluni on kuin vaginan vastine. En osaa imeä tehokkaasti vaikka tahtoisinkin, miten se sinun nähdäksesi tapahtuu? Haluan tuottaa hänelle mahdollisimman täydellisen nautinnon.

• muuttunut hetero

Hienoa kun tähän vastasi nainen. Uskon kovasti että olet sielukas nainen, nainen jolla on herkkyyttä. Sexisi tapahtuu korviesi välissä ja juuri se asia eniten erottaa ihmistä eläimestä.

En osaa kertoa muuta kuin sen kautta miten tunnen sen tapahtuvan. Rakastajani varmasti osaisi kertoa sen asian oikein. En juurikaan kysele tätä puolta häneltä, sen verran herkkiä hetkiä ne ovat. Mutta ehkä jotain sentään osaan vastata. Hän pystyy ottamaan sen myös aivan koko mitaltaan suuhunsa (tämä on hyvin harvinainen taito), tämän hän tekee kun laukean. Eli laukean suoraan hänen nieluunsa. Muuten se on 2/3 – ¾ osaa hänen suussaan. Hän ottaa sen aluksi syvälle ja sen jälkeen huulet ilmatiiviisti kaluni tyven ympäri. Tämän jälkeen hän hiljaa vetää kaluani ulospäin ja on syntynyt tyhjiö mikä painaa koko suun poskia myöten tiiviisti kaluani vasten. Samalla hänen kielensä ja kielen kärkensä hyväilee villisti kaluni alapuolta. Tämä tiivis suullinen ote on vallitseva kun hän liikuttaa päätään edestakaisin ja samalla tekee kielellään akrobaattisia liikkeitä. Eli hän saa koko suunsa kauttaaltaan puristettua tiukasti kaluni ympärille ja tämän koen erittäin nautinnolliseksi. Vilkas ja ihana kielen käyttö on ilmeisesti pitkän kokemuksen tulos. Hän sanoo halunneensa tehdä palavasti fellaatiota aivan varhaislapsuudestaan asti. Hän ei ole kuitenkaan koskaan paljastanut minkä ikäisenä hän aloitti. Pari kertaa on häneltä kaljapäiten lipsahtanut jotain sellaista, että pystyy päättelemään sen, että hän on tehnyt sitä jo ihan poikasesta asti. Olen käsittänyt, että hänen lapsuuden aikanaan on samassa rapussa asustanut mies, jonka kanssa hän on päässyt toteuttamaan tuota väkevää haluaan. Sitä oli kaikesta päätellen tapahtunut pitkään ja säännöllisesti. En ole sen jälkeen udellut enempää koko asiasta. Se kun rupesi olemaan niin kovin henkilökohtaista.
        Suuri halu ja pitkä kokemus lienee taidon salaisuus. Hän on 35 vuotias ja mitä todennäköisimmin hänellä on yli 25 vuoden kokemus.
        Koska saat suuresti nautintoa fellaatiosta (ja wow, kaiken nielemisestä, onnittelen miestäsi), niin uskon kovasti että opit nopeastikin tuon jalon taidon.
        Olen hänen myötä ollut jonkin verran tekemisissä ”alaa tuntevien” piirien kanssa. Sieltä on selvinnyt että tällaisia ”suu suhteita”on myös mies/nainen välillä, mutta siten että mies tekee pelkästään suusexiä naiselle. Niihin liittyy usein sellaista, että nainen varmalla otteella pitää miestä ikään kuin vankinaan. Eli vangitsee miehen pään tiukasti reisiensä väliin sekä asettaa kätensä ristiin miehen takaraivolle. Tässä tilanteessa mies ei voi muuta kuin suullaan nöyrästi palvella naistaan. Tämä kuulemma on kovin kiihottavaa molemmille osapuolille (Tuon kuullessani se kiehtoi kovasti minuakin). Kerrotaan, että joissakin feministi piireissä tällaiset miehet olisivat kysyttyjä. Ehkä sinä naisena osaat sanoa vuorostasi tästä asiasta. Onko tuollainen seksi naisesta kiehtovaa? Entä tuo reisiote? Kiihottuvatko jotkut naiset ajatuksesta käyttää valtaa tuolla ylivoimaisella otteella?

Kaikkea hyvää Sinulle toivoo sama.

• Rose
        muuttunut hetero kirjoitti:

Hienoa kun tähän vastasi nainen. Uskon kovasti että olet sielukas nainen, nainen jolla on herkkyyttä. Sexisi tapahtuu korviesi välissä ja juuri se asia eniten erottaa ihmistä eläimestä.

En osaa kertoa muuta kuin sen kautta miten tunnen sen tapahtuvan. Rakastajani varmasti osaisi kertoa sen asian oikein. En juurikaan kysele tätä puolta häneltä, sen verran herkkiä hetkiä ne ovat. Mutta ehkä jotain sentään osaan vastata. Hän pystyy ottamaan sen myös aivan koko mitaltaan suuhunsa (tämä on hyvin harvinainen taito), tämän hän tekee kun laukean. Eli laukean suoraan hänen nieluunsa. Muuten se on 2/3 – ¾ osaa hänen suussaan. Hän ottaa sen aluksi syvälle ja sen jälkeen huulet ilmatiiviisti kaluni tyven ympäri. Tämän jälkeen hän hiljaa vetää kaluani ulospäin ja on syntynyt tyhjiö mikä painaa koko suun poskia myöten tiiviisti kaluani vasten. Samalla hänen kielensä ja kielen kärkensä hyväilee villisti kaluni alapuolta. Tämä tiivis suullinen ote on vallitseva kun hän liikuttaa päätään edestakaisin ja samalla tekee kielellään akrobaattisia liikkeitä. Eli hän saa koko suunsa kauttaaltaan puristettua tiukasti kaluni ympärille ja tämän koen erittäin nautinnolliseksi. Vilkas ja ihana kielen käyttö on ilmeisesti pitkän kokemuksen tulos. Hän sanoo halunneensa tehdä palavasti fellaatiota aivan varhaislapsuudestaan asti. Hän ei ole kuitenkaan koskaan paljastanut minkä ikäisenä hän aloitti. Pari kertaa on häneltä kaljapäiten lipsahtanut jotain sellaista, että pystyy päättelemään sen, että hän on tehnyt sitä jo ihan poikasesta asti. Olen käsittänyt, että hänen lapsuuden aikanaan on samassa rapussa asustanut mies, jonka kanssa hän on päässyt toteuttamaan tuota väkevää haluaan. Sitä oli kaikesta päätellen tapahtunut pitkään ja säännöllisesti. En ole sen jälkeen udellut enempää koko asiasta. Se kun rupesi olemaan niin kovin henkilökohtaista.
        Suuri halu ja pitkä kokemus lienee taidon salaisuus. Hän on 35 vuotias ja mitä todennäköisimmin hänellä on yli 25 vuoden kokemus.
        Koska saat suuresti nautintoa fellaatiosta (ja wow, kaiken nielemisestä, onnittelen miestäsi), niin uskon kovasti että opit nopeastikin tuon jalon taidon.
        Olen hänen myötä ollut jonkin verran tekemisissä ”alaa tuntevien” piirien kanssa. Sieltä on selvinnyt että tällaisia ”suu suhteita”on myös mies/nainen välillä, mutta siten että mies tekee pelkästään suusexiä naiselle. Niihin liittyy usein sellaista, että nainen varmalla otteella pitää miestä ikään kuin vankinaan. Eli vangitsee miehen pään tiukasti reisiensä väliin sekä asettaa kätensä ristiin miehen takaraivolle. Tässä tilanteessa mies ei voi muuta kuin suullaan nöyrästi palvella naistaan. Tämä kuulemma on kovin kiihottavaa molemmille osapuolille (Tuon kuullessani se kiehtoi kovasti minuakin). Kerrotaan, että joissakin feministi piireissä tällaiset miehet olisivat kysyttyjä. Ehkä sinä naisena osaat sanoa vuorostasi tästä asiasta. Onko tuollainen seksi naisesta kiehtovaa? Entä tuo reisiote? Kiihottuvatko jotkut naiset ajatuksesta käyttää valtaa tuolla ylivoimaisella otteella?

Kaikkea hyvää Sinulle toivoo sama.

hyvältä, kun vastasit noin paneutuen ja miellyttävällä asenteella, kiitos. Ja kiitos havainnollisesta kuvauksesta, siitä todella on apua.
        Mun seksuaalisuuteni tämän miehen kanssa on jotenkin elämää suurempaa kuten sanotaan. Rakastan häntä sellaisella tunneskaalalla, jota en ollut ennen tiennyt mahdolliseksikaan, ja kaikki alkoi seksistä jonka suhteen alusta pitäen olimme toisillemme hämmästyttävän avoimia ja paljaita. Se on kasvanut siitä aivan uskomattomiin mittasuhteisiin, ja hänen kalunsa saaminen suuhun on mulle kuin suunnaton lahja, olemme tehneet niinkin että hän työntää sen minun nieluni ohitse ja koen olevani hyvin täyttymyksellisessä tilassa kun niin tapahtuu. Sillä tavoin emme halua hänen laukeavan, koska eihän henkitorveen saa joutua spermaa, mutta muuten se kun häneltä tulee kuumia purkauksia mun kurkkuuni ja saan niellä sen joka tuoksuu ja maistuu erilaiselta kuin mikään muu, on mulle autuaallinen asia. Se mikä oli äsken hänen, on nyt minun.
        Imemistä näin kuin kerroit palan halusta tehdä, hän ei asu kanssani joten vielä en ole kokeillut tuota miten sen kerroit.

Nainen pitämässä miestä vähän kuin orjaa? Ei. Ei ikinä. Minä näen sen tämän suhteen näkökulmasta näin mutta muutenkin kyllä. Minä olen antautuja, haluan olla nainen joka otetaan ja jota halutaan niin että järki päästä pakenee, mutta en halua miestä joka alistuu mun valtani alle. Miehisyys on mulle aika suuri juttu, sillä ei ole mitään tekemistä ihmisarvon tai arvojärjestysten kanssa, minusta vaan nainen on onnellisimmillaan kun tietää paikkansa miehen maailmassa, ei niin että on suhteen hallitsija tai seksuaalinen määrääjä.
        Ei pidä luulla, että meidän suhteemme olisi alistussuhde, sitä se ei totisesti ole. Ja se millaista nautintoa minä saan, miten rajattomasti hän minulle sitä antaa mitään kaihtamatta, se on elämäni uskomaton aarre.
        Hyvää jatkoa itsellesikin, olet saanut jotain upeaa ja uskaltanut elää sen ja ottaa sen vastaan. Tiedätkö, pelkään että suurin osa ihmisistä ei uskalla päästää eroottisuutta itsessään päivänvaloon missään elämänsä vaiheessa ja he menettävät pelkoineen elämänsä parhaimman asian.

• muuttunut hetero
        Rose kirjoitti:

hyvältä, kun vastasit noin paneutuen ja miellyttävällä asenteella, kiitos. Ja kiitos havainnollisesta kuvauksesta, siitä todella on apua.
        Mun seksuaalisuuteni tämän miehen kanssa on jotenkin elämää suurempaa kuten sanotaan. Rakastan häntä sellaisella tunneskaalalla, jota en ollut ennen tiennyt mahdolliseksikaan, ja kaikki alkoi seksistä jonka suhteen alusta pitäen olimme toisillemme hämmästyttävän avoimia ja paljaita. Se on kasvanut siitä aivan uskomattomiin mittasuhteisiin, ja hänen kalunsa saaminen suuhun on mulle kuin suunnaton lahja, olemme tehneet niinkin että hän työntää sen minun nieluni ohitse ja koen olevani hyvin täyttymyksellisessä tilassa kun niin tapahtuu. Sillä tavoin emme halua hänen laukeavan, koska eihän henkitorveen saa joutua spermaa, mutta muuten se kun häneltä tulee kuumia purkauksia mun kurkkuuni ja saan niellä sen joka tuoksuu ja maistuu erilaiselta kuin mikään muu, on mulle autuaallinen asia. Se mikä oli äsken hänen, on nyt minun.
        Imemistä näin kuin kerroit palan halusta tehdä, hän ei asu kanssani joten vielä en ole kokeillut tuota miten sen kerroit.

Nainen pitämässä miestä vähän kuin orjaa? Ei. Ei ikinä. Minä näen sen tämän suhteen näkökulmasta näin mutta muutenkin kyllä. Minä olen antautuja, haluan olla nainen joka otetaan ja jota halutaan niin että järki päästä pakenee, mutta en halua miestä joka alistuu mun valtani alle. Miehisyys on mulle aika suuri juttu, sillä ei ole mitään tekemistä ihmisarvon tai arvojärjestysten kanssa, minusta vaan nainen on onnellisimmillaan kun tietää paikkansa miehen maailmassa, ei niin että on suhteen hallitsija tai seksuaalinen määrääjä.
        Ei pidä luulla, että meidän suhteemme olisi alistussuhde, sitä se ei totisesti ole. Ja se millaista nautintoa minä saan, miten rajattomasti hän minulle sitä antaa mitään kaihtamatta, se on elämäni uskomaton aarre.
        Hyvää jatkoa itsellesikin, olet saanut jotain upeaa ja uskaltanut elää sen ja ottaa sen vastaan. Tiedätkö, pelkään että suurin osa ihmisistä ei uskalla päästää eroottisuutta itsessään päivänvaloon missään elämänsä vaiheessa ja he menettävät pelkoineen elämänsä parhaimman asian.

Upeaa! Olet kuin oletkin tosi sielukas nainen. Koet olevasi täyttymyksellisessä tilassa kun hän täysin suussasi nieleminen on autuas asia sinulle palat halusta tehdä sitä hänelle. Juuri tällä tavoin kokee rakastajanikin asian. Teillä molemilla on samaa herkkyyttä. Olette saavuttaneet jotain, mikä ei ole helposti saavutettavissa. Rakastajani haluaa aina vain uudelleen kokea hänelle niin suurenmoisen asian. Erona Sinuun lienee vain se, että hänelle on kovin tärkeää että ihana seximme on vain sitä, siis 100% :sti vain sitä. Sinulla lienee rakkaimpasi kanssa jotain muitakin muotoja?

En ilmeisesti ilmaissut aivan oikein toista asiaani: Miehen pää tiukasti naisen reisien vankina, kun hän suutelee naisen herkintä.

... Sieltä on selvinnyt että tällaisia ”suu suhteita”on myös mies/nainen välillä, mutta siten että mies tekee pelkästään suusexiä naiselle. Niihin liittyy usein sellaista, että nainen varmalla otteella pitää miestä ikään kuin vankinaan. Eli vangitsee miehen pään tiukasti reisiensä väliin sekä asettaa kätensä ristiin miehen takaraivolle. Tässä tilanteessa mies ei voi muuta kuin suullaan nöyrästi palvella naistaan. Tämä kuulemma on kovin kiihottavaa molemmille osapuolille (Tuon kuullessani se kiehtoi kovasti minuakin). Kerrotaan, että joissakin feministi piireissä tällaiset miehet olisivat kysyttyjä.

Tuo kaikki on, kuulemani mukaan, ollut juuri miehen kaipaamaa. Ymmärrän miehenä, että se on varmasti upeaa olla sillä tavalla. Olla tiiviisti kuin osa tuota tykkäämäänsä naista. Sen lähemmäksi ei naista muulla tavoin pääse. Näissä tapauksissa juuri mies on rakastanut olla tuossa asemassa ja nainen on myöhemmin tullut ikäänkuin mukaan siihen nautintoon. Käsitin että näille miehille se on samanlainen autuus kuin mitä fellaatio on Sinulle ja rakastajalleni.

Olet oikeassa siinä, että olen saanut jotain upeaa viimeisenä 9 vuoden aikana. Minä koen sen siten, että olen saanut etukäteen taivasosuuttani käyttöön jo elämäni aikana. Tiedän varmasti että se tulee myös jatkumaan hamaan loppuun saakka. Emmehän ole yhdessä, siis ei tule ristiriitoja. Vietämme vain tiuhaan ihania hetkiä. Joka kerta on kuin uusi kokemus, vaikka tapahtuma onkin samaa.
        Halusin tosiaan oikaista tuon nais/mies -jutun. Se on ollut miehen suurta kaipuuta tuota hienoutta kohtaan. Tämäkin on varmasti aivan lapsuudessa syntynyt. Uskon että siihen liitty turvallisuuden tunne, kun nainen pitää miestä näin. Se, että joissain feministipiireissä tuollainen mies on kysytty, voi olla ehkä ainut mahdollisuus ko. miehelle saada toteutettua tuo kaipuunsa. Varmasti toimii myös siten. Ehkä nyt ymmärrät asian paremmin. En kysynyt sitä että miltä se tuntuisi juuri Sinun suhteen vaan sitä, miten se voisi vaikuttaa naisiin, jotka tosiaan pitäisivät sellaisesta. Naisena varmasti ymmärrät paremmin asiaa myös toisenlaisen naisen kannalta.

Vielä kerran, hyvää ja autuasta jatkoa Sinulle Rose. Sinun kanssasi on todella hienoa vaihtaa ajatuksia.

Autuaita

• Anonyymi

kun kaverin 25cm saa syvälle kurkkuun tulee melkein heti sitten vaan nuolee puhtaaks

• naikkonen

itse olen nainen ja minulla on myös jonkunnäköinen pakonomainen tarve imeä sitä kalua. saan siitä suunnattoman nautinnon, kun näen että mies nauttii ja luulenpa vielä osaavani tehdä sen oikein. tosin en tiedä tarkkaan, miten meihet sen tekisivät, hehän juuri tietävät mikä tuntuu kaikista parhaimmalle, mutta luulen että naiseksi olen suuseksin tuottamisessa hyvä. jotenkin vaan en kertakaikkiaan osaa pitää huuliani ja koko suutani erossa miehen kalusta, itse saan siitä aivan valtavaa nautintoa vaikka en siinä yhteydessä orgasmia saisikaan. imeekö partnerisi sinun palleja? mulle vois vähän valottaa, miten niiden hyväily oikeaoppisesti tapahtuu.. lähinnä aina keskityn pelkän kalun imemiseen, monet miehet eivät edes halua että heidän palleihin kosketaan, mutta jotkut taas haluavat ja tässä asiassa haluaisin oppia lisää.

• muuttunut hetero

että asialle herkät naiset vastaavat kirjoitukseeni. Odotin paljon gorilla sexiä harrastavien nuorten miesten härskejä herjoja.
        Vastaan lyhyesti sinullekin. Kyllä siihen kuuluu myös (alussa) suutelua kaikkialle haaroihini, mutta itse imeminen ja sen pitkittäminen on kuitenkin se vallitseva asia. Joka kerta nieleminen lopussa, antaa myös molemmille huikean tunteen.
        Voisiko Rose'lle antamassani vastauksessa olla jotain myös Sinulle. Muuten olen sitä mieltä: Sinut kokeneet miehet ovat olleet varmasti onnellisia. Hienoa!Koska olet nainen, kysyn Sinultakin mikä on näkemyksesi nais/mies asiasta, asiasta jonka kerroin vastauksessani Rose'lle.

Onnellista jatkoa Sinulla "Naikkonen".
        n

• Anonyymi

suuseksiin voi lisätä pari sormea peppuun useimmat tykkäävät

• Kokeilunhaluinen

Pidän itseäni 99%:sti heterona.. silti kiihotun ajatuksesta saada tehdä miehelle hyvää suullani.
      En ole saanut kuin kaksi kertaa harjoitellut, ja haluaisin oppia lisää.. varsinkin kun olen saanut naisilta saman tyydytyksen monia mahtavia kertoja.
      En tiedä mikä siinä kiihottaa, mutta kun näitä tekstejä lukee niin pää sekoaa.. samoin voisin tehdä sitä naiselle tunteja yhtämittaa..
      haaveilen bi-parin seurasta jossa saisin tehdä tuon tempun miehelle yhdessä naisen kanssa.. ehkä joskus.

• Anonyymi

oon samaa mietö. Olen mies

• Anonyymi

Olet spede niuvanniemestä buaahaa

• Anonyymi

U­us­i s­­­ek­si­­teatteri ava­utuu Su­ome­en! Kutsumme kaikk­i­­. Ilmo­­­it­­tau­­­tumine­­­n ryhmä­ämm­­e tä­­äl­­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T4o4L2

• Anonyymi

Opettelisitte nyt kirjoittamaan ja tekemään riittäviä kappalejakoja, sillä tuollainen pitkä yhteen jööttiin tungettu teksti on suorastaan lukulevotonta.

Sitten on paljon tarinoita joissa fantasia ja todellisuus sekoittuvat, eli kalamiesperiaatteella kerrotaan toteutuneina asioita joista henkilö fantasmoi.

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spedellä taas sekottaa buaahaa

Joko taas. Eikö sun lääkitys vieläkään tehoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko taas. Eikö sun lääkitys vieläkään tehoa.

Mees nyt spede sinne niuvanniemeen sekoilemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mees nyt spede sinne niuvanniemeen sekoilemaan

No spede eihän sun tarvii mennä sähän olet jo siellä. Mitä taas sekoilet. Otat nyt ne lääkkesi. Sun sekoilus loppuu.

• Ei ole seksissä mitään parempaa kuin imeä toista miestä. Saat nauttia tuoksuista ja mausta. Kielellä pystyy antamaan niin paljon nautintoa. Ja vain suulla pystyy hyväilemään pusseja, nuolemaan ja pitämään niitä suussa. Toisen miehen kullin rakastelu suullani on elämän ihan parhaimpia asioita.

• Anonyymi

Hyppää Tammerkoskeen impotentti homo

• Anonyymi

He­i! Kutsum­­me sinu­­­t kä­­­ym­­ään uude­­­ss­­a chatis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C5c6U5

• Anonyymi

joo vuosien aikoina opetellut ottaan kurkkuun syvälle jokainen mies tyytyväinen tehnyt suihin oton myös junassa

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe