pääsiäisen kuniaksi Iran..

tositane

Uhkasi taas Luvattua maata.

7

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa on

      Aina vain menee lähemmäksi se tilanne, että Israel jää hyvin yksin. Mutta: Heillä on Jumala, joka heitä auttaa ja koko maailma tulee sen vielä näkemään. Siunatkaamme siis Israelia ja rukoilkaamme heidän puolestaan sekä heidän vainoajiensa puolesta. Jeesus on tulossa takaisin kunniassaan ja näyttää maailmalle todeksi synnin. Kannattaa jokaisen lukijan kääntyä Jeesuksen puoleen, ennenkuin tulevat vielä suuremmat ahdistuksen ajat. Erilaisia vaikeuksia on jo yllin kyllin maailmalla. - Kaikille toivotan: Hyvää ja siunattua pääsiäistä!

      • totuuden...

        Asiaa! Joulullakin on oma sanoma, kuten pääsiäiselläkin. Liian moni maallistunut on valitettavasti unohtanut sen. Jeesus on sanonut: "Minä olen tie, totuus ja elämä." Nämä kaikki sanat ovat yhtä tärkeitä ja huolimatta kenenkään muiden mielipiteistä Jumala tulee saattamaan maailmanhistorian haluamaansa päätökseen. Jumalattomat jatkavat jumalattomina ja vanhurskaat vanhurskaina. Totuus pesee meidät puhtaiksi. Jeesus antaa kaikille jokaisen ansaitseman palkan. Hän sanoi: "Älä pelkää. Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, 18 iäti elävä. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän, elän aina ja ikuisesti. Minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." ja "Minä tulen pian. Pidä kiinni siitä mitä sinulla on, ettei kukaan vie voitonseppelettäsi."


      • Timo Johannes

        Aamen, näin so. ja tulee tapahtumaa. Kumpa jokainen uudestisyntynyt kristitty toisi rohkeasti esiin Jumalan lupaukset.Ja Hänen kehoituksensa siunata Israelia ja rukoilla sen puolesta.

        Tulee mieleen hengellisen laulun sanat:

        Voitto on varma Jeesus kun johtaa, uskolla maailma valloitetaan.


      • tositane
        Timo Johannes kirjoitti:

        Aamen, näin so. ja tulee tapahtumaa. Kumpa jokainen uudestisyntynyt kristitty toisi rohkeasti esiin Jumalan lupaukset.Ja Hänen kehoituksensa siunata Israelia ja rukoilla sen puolesta.

        Tulee mieleen hengellisen laulun sanat:

        Voitto on varma Jeesus kun johtaa, uskolla maailma valloitetaan.

        mitä jumala ja jeesus mahtavat tuollaisille hulluille?
        Pystyykö Jumala torjumaan kiihkohullujen hyökkäyksen.? Siis mahdollisen.


      • Timo Johannes
        tositane kirjoitti:

        mitä jumala ja jeesus mahtavat tuollaisille hulluille?
        Pystyykö Jumala torjumaan kiihkohullujen hyökkäyksen.? Siis mahdollisen.

        on:KYLLÄ.
        Hän pystyy enemmän kun ymmärrämme, ja maapallolla EI tapahdu yhtään mitään, ilman Jumalan sallimusta.Huom! en sanonut Jumalan tahdosta, mutta Raamattuun on kirjoitettu:Jumala on laittanut pahankin palvelemaan itseään, että me pilkkaaja, epäuskoiset, kovasydämiset, hengellisesti kuolleet, Hänen vastustajansa nöyrtyisimme !
        Jumala sanoo sanassaan:Minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, minun ajatuksenne ovat teidän ajatuksistanne yhtä kaukana kuin itä on lännestä.


    • sillä

      heille Jeesus on nippa nappa vain profeetta ei Jumalan Poika, joka ristinkuolemallaan sovitti maailman synnit.

      • Nerrivik

        Pääsiäinen on paljon vanhempi kuin kristinusko joten on täysin mahdollista että muslimeillakin on vastaava juhlansa. Tosin se ei ole mikään Jeesus-juhla. Pääsiäinen liittyy jotenkin kevääntuloon ja on ennen kristinuskoa ollutkin toisilla nimillä ja ilman Jeesusta. Pääsiäisen ajankohta liittyy kahteen seikkaan, kevätpäivän tasaukseen ja kuunkiertoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe