pääsiäisen kuniaksi Iran..

tositane

Uhkasi taas Luvattua maata.

7

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa on

Aina vain menee lähemmäksi se tilanne, että Israel jää hyvin yksin. Mutta: Heillä on Jumala, joka heitä auttaa ja koko maailma tulee sen vielä näkemään. Siunatkaamme siis Israelia ja rukoilkaamme heidän puolestaan sekä heidän vainoajiensa puolesta. Jeesus on tulossa takaisin kunniassaan ja näyttää maailmalle todeksi synnin. Kannattaa jokaisen lukijan kääntyä Jeesuksen puoleen, ennenkuin tulevat vielä suuremmat ahdistuksen ajat. Erilaisia vaikeuksia on jo yllin kyllin maailmalla. - Kaikille toivotan: Hyvää ja siunattua pääsiäistä!

• totuuden...

Asiaa! Joulullakin on oma sanoma, kuten pääsiäiselläkin. Liian moni maallistunut on valitettavasti unohtanut sen. Jeesus on sanonut: "Minä olen tie, totuus ja elämä." Nämä kaikki sanat ovat yhtä tärkeitä ja huolimatta kenenkään muiden mielipiteistä Jumala tulee saattamaan maailmanhistorian haluamaansa päätökseen. Jumalattomat jatkavat jumalattomina ja vanhurskaat vanhurskaina. Totuus pesee meidät puhtaiksi. Jeesus antaa kaikille jokaisen ansaitseman palkan. Hän sanoi: "Älä pelkää. Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, 18 iäti elävä. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän, elän aina ja ikuisesti. Minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." ja "Minä tulen pian. Pidä kiinni siitä mitä sinulla on, ettei kukaan vie voitonseppelettäsi."

• Timo Johannes

Aamen, näin so. ja tulee tapahtumaa. Kumpa jokainen uudestisyntynyt kristitty toisi rohkeasti esiin Jumalan lupaukset.Ja Hänen kehoituksensa siunata Israelia ja rukoilla sen puolesta.

Tulee mieleen hengellisen laulun sanat:

Voitto on varma Jeesus kun johtaa, uskolla maailma valloitetaan.

• tositane
        Timo Johannes kirjoitti:

Aamen, näin so. ja tulee tapahtumaa. Kumpa jokainen uudestisyntynyt kristitty toisi rohkeasti esiin Jumalan lupaukset.Ja Hänen kehoituksensa siunata Israelia ja rukoilla sen puolesta.

Tulee mieleen hengellisen laulun sanat:

Voitto on varma Jeesus kun johtaa, uskolla maailma valloitetaan.

mitä jumala ja jeesus mahtavat tuollaisille hulluille?
        Pystyykö Jumala torjumaan kiihkohullujen hyökkäyksen.? Siis mahdollisen.

• Timo Johannes
        tositane kirjoitti:

mitä jumala ja jeesus mahtavat tuollaisille hulluille?
        Pystyykö Jumala torjumaan kiihkohullujen hyökkäyksen.? Siis mahdollisen.

on:KYLLÄ.
        Hän pystyy enemmän kun ymmärrämme, ja maapallolla EI tapahdu yhtään mitään, ilman Jumalan sallimusta.Huom! en sanonut Jumalan tahdosta, mutta Raamattuun on kirjoitettu:Jumala on laittanut pahankin palvelemaan itseään, että me pilkkaaja, epäuskoiset, kovasydämiset, hengellisesti kuolleet, Hänen vastustajansa nöyrtyisimme !
        Jumala sanoo sanassaan:Minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, minun ajatuksenne ovat teidän ajatuksistanne yhtä kaukana kuin itä on lännestä.

• sillä

heille Jeesus on nippa nappa vain profeetta ei Jumalan Poika, joka ristinkuolemallaan sovitti maailman synnit.

• Nerrivik

Pääsiäinen on paljon vanhempi kuin kristinusko joten on täysin mahdollista että muslimeillakin on vastaava juhlansa. Tosin se ei ole mikään Jeesus-juhla. Pääsiäinen liittyy jotenkin kevääntuloon ja on ennen kristinuskoa ollutkin toisilla nimillä ja ilman Jeesusta. Pääsiäisen ajankohta liittyy kahteen seikkaan, kevätpäivän tasaukseen ja kuunkiertoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45139
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      120
      25951
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      322
      15641
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      162
      10778
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9697
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9211
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      84
      8456
    8. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      7213
    9. 239
      6811
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      219
      6463
    Aihe