Miehen orgasmi

Jarrh

Kerran kavereiden kanssa juteltiin seksistä ja orgasmeista, ja joku sitten heitti, että miehen orgasmi tuntuu vain vähän paremmalta kuin kusella käyminen. Kaikki paikalla olleet miehet olivat samaa mieltä. Myöhemmin, kun kysyin tätä muilta miehiltä, kaikki sanoivat asian olevan niin.

Kertokaapas, miehet. Onko väittämässä perää? Onko miesten orgasmi tosiaan vain vähän paremmman tuntuinen, kuin kusella käyminen? Oma orgasmini (olen nainen) ainakin on paljon parempi, joskus tuntuu, että taju lähtee. Sen tiedän, että yleensä ainakin naisen orgasmi kestää pidempään kuin miesten. Joten miehet, kommenetteja!

13

6193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpäsäs

no en nyt ihan mies ole. mut kyllä minulla ainakin tosi paljon enemmän kuin kusellä käyminen mikä ei tunnu miltään(ainakaan minusta) et kyllä orgasmi ainakin minun tapauksessani tuntuu paaaaaaaljon paremmalta.

• Nimetön

Olen mies ja voin vakuuttaa että naisen yhdynnässä saama orgasmi on reilusti miehen vastaavaa voimakkaampi kokemus. Olen nainut pari naista nk. "tainnoksiin" ja joillakin anisilla alkaa alakroppa tärisemään kun laaki tulee. Yleensä naisesta lähtee myös melkoisesti ääntä kun orgasmi on tuloillaan.

Omaa orgasmiani yhdynnässä voisi kuvailla seuraavasti: miellyttävä kutina joka kestää 2 -10 sekunttia ja sitten se vaan loppuu. Parhaimissa tapauksissa tuntuu siltä että laaki lähtee selkäytimestä mutta perusidea on sama.

OLen kerran käynyt thai-hieronnassa jossa näpsäkkä tyttö hieromaöljyn avulla käsitteli penistäni tavalla joka sai aikaan aivan uskomattomia tuntemuksia. Mielettömän hyvä, lähes sietämättömän hyvän tuntuinen kutina joka kesti lähes minuutin ennen kuin laukesin voihkien. Silloin ymmärsin että olin luultavasti päässyt aika lähelle niitä tuntemuksia joita vain naiset tavallisesti kokevat.

Olenkin ajatellut että miehen orgasmi vaikutta kuin lasillien olutta, naisen kuin pullo kossua.

• onko todella

noin! Imanko miehillä onkin seksi jatkuvast mielessä jos heidän orgasminsa ovat noin laimeita! Ei se laatu vaan se määrä. Kyllä itselläni olotila lähentelee jo taivaissa leijumista ja hieman korkeammallakin.

• Nainen_

Mieluummin siis saan harvemmin kuin mieheni ja jatkan nauttimista tajuntaa vavisuttavista orgasmeista. Ikävä asia silti miesten kannalta. Luulin heidän tuntemuksensa paljon suuremmiksi. :)

• TavallinenJorma

Jos seksi on surkeeta, nainen makaa kuin lahna, niin enemmin lähden kuselle.

Mutta kun saa ns. hyvää seksiä: kesto jossain 1/2h ja tunnin väliltä, niin fyysistä että molemmat ovat hiestä märkiä (muut eritteet päälle ), tuntuu ettei enään jaksaisi (seisoo mutta pulssi jossain 200:n kieppeillä ja kroppa huutaa lepoa) mutta nainen voihkii, kiljuu ,ei voi jättää kesken, eikä halua. Naisen orgasmi on niin kaunis.... ja sitten se tulee, tulee kuin pikajuna....tuntuu kuin varpaankynnet irtoisi ja koko vartalon läpi kulkisi sähköisku.....pakko karjaista, tuntuu niin hyvältä....ajantaju katoaa...

Henkilökohtaisesti, orgasmin hyvyys on suoraan verannollinen karjahdukseen minkä päästän....

• niipä

Ihan samoja kokemuksia, Ei todellakaan mikään kusella käynti ainakaan hyvän seksin jälkeen!!! Hyvä että pystyy suihkuun käveleen kun päässä huippaa ja on kaikkensa antanut.... : )

• on verranollinen

laukeamisten määrään. Viikon tauko tekee hyvää. Silloin spermapankki on täynnä ja haluttaa sairaaaasti. Syöksy on pitkäkestoinen ja tuntuu mielettömän hyvälle. Myös pitkäkestoinen yhdyntä aktiivisen ja taitavan naisen kanssa nostaa orkun nautittavuutta.
      Millainen on taitava ja aktiivinen nainen? Ottaa suihin, runkkaa, kynsii, puree, hieroo, työntää sormen anukseen, huutaa, voihkii, eli siis panee itsensä peliin.
      Edellyttää tietenkin myös mieheltä vähintään samaa.

• Joku tyyppi vaan

Minä yhdyn kommenttiin. Tämäntakia uskomme olevamme tasoissa naisten kanssa. Viitaten vanhaan kaunaan, teidän kuukausittaisista harmeista. Teil on pirun paremmat orgasmit. Poikkeuksia aina kyl on, mut teidän aistillisuudelle olen ja varmaan muutkin ovat kateellisia.

Go girls!
      Ja miehet jaktavat pienen libidonsas pönkittämistään autoilla yms.

• m paattinen

Kyllä orgasmeissa on isoja eroja. Joskus se on vain "tyhjennys", lasketaan nesteet ulos ja siinä se. Parhaimmillaan se on mahtavaa. Hillitön erektio, valtava paine kyrvässä ja hillitön halu purkautua. Niin se on että kun miehellä seisoo niin järki lakkaa toimimasta. Tunne ennen hyvää orgasmia on mahtava. Aina vähän jännittää meneekö kaikki "putkeen". Pitää edetä oikealla vauhdilla ja oikeilla otteilla. Kun kaikki osuu kohdalleen niin kyllä tuntuu hyvälle. "Naipa mies on kuin soipa metto, ei se paljon näe eikä kuule eikä haistakkaan".

• muuta

Itselläni se on kyllä järisyttävä ja vahvaa riippuvuutta aiheuttava nautinto, jota ei todellakaan voi verrata mitenkään kusellakäymiseen. Mutta ihmiset ovat erilaisia, niin miehet kuin naisetkin ja tuntemukset vaihtelevat kerrasta toiseenkin paljon. Itsekin toivoisin välillä ettei homma tuntuisi niin ihmeelliseltä ja pystyisi paremmin keskittymään tärkeämpiin asioihin, kuten työntekoon ja aikaansaamiseen :-).

• Postipoika 89

Se, että sanotaan noin, johtuu kai osittain siitä, ettei osata erottaa toisistaan siemensyöksyä ja miehen orgasmia. Sanotaan, että miehen on paljon helpompi saada orgasmi kuin naisen, muttei ero ole läheskään yhtä suuri kuin väitetään. Läheskään aina siemensyöksyyn ei liity orgasmia, ja silloin se voi tuntua vain hieman paremmalta kuin kusella käyminen, mutta kun mies saa orgasmin, kyllä se tuntuu mahtavalta, en tiedä tuntuuko yhtä mahtavalta kuin naisesta.

• terweqw

Jos kusettaa ihan SAATANASTI, niin silloin kuseminen on MELKEIN yhtä hyvä kuin orgasmi. Riippuu tosin hieman orgasmista, aina ne eivät ole yhtä voimakkaita.

• ......

Jos on joutunut pidättelemään pidemmän aikaan, olo on taivaallinen kun viimein pääsee kuselle. Tuntuu kyllä paljon paremmalta kuin normiejakulaatio. Tietysti jos on ollut 2 viikkoa runkkaamatta, niin orgasmi on paljon parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2642
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      65
      2586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2310
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1599
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1462
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1260
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe