Jotkut leijonat (näilläkin saiteilla) pitävät itseään läheisriippuvaisina. Ystäväni on leijona ja hyvin riippuvainen perheestään; tieyt asiat ovat jääneet elämässä tekemättä, kun ei pysty olemaan erossa perheestä. Ovatko leijonat yleisemminkin läheisriippuvaisia, ja jos ovat, miten se ilmenee?
Läheisriippuvuutta?
9
2373
Vastaukset
- no tuota
Koskas leijona onkaan syntynyt? Nuo piirteet kyllä kuvastaisivat entistä nais-ystävääni.
- minä
olen tyypillilnen leijona, mutta olen varsin itsekäs ja itsenäinen ja en kyllä koe kamalasti olevani riippuvainen kenestäkään - hyvä niin!
- kokemusta on
oma leijonani vietti mahdollisimman paljon aikaa poissa perheensä ja minunkin, rakkaansa, luota. että se siitä läheisriippuvuudesta. tosin nyt kun suhde kariutui hänen petettyä luottamukseni, hän vonkaa takaisin. turhaa.
- todellakaan
että leijona petti, olen myös leijonan uhrina ollut, valheita je pettämisiä-kiitos ei enää ikinä.ja sitten pitäisi antaa anteeksi ja jatkaa, ei todellakaan.
- Leijonalla
Lähinnä päinvastoin. Kyvyttämyyttä sitoutua, jatkuvaa metsästystä ja uusien ihastuksien valloittamista.
- sitten...
Eikö leijona usein kuitenkin takerru ihastukseensa; vaikka ihastus ei olisi kinnostunut, niin leijona ei anna periksi?!
- ei takerru
sitten... kirjoitti:
Eikö leijona usein kuitenkin takerru ihastukseensa; vaikka ihastus ei olisi kinnostunut, niin leijona ei anna periksi?!
kiinnostukseensa, vaan leikittelee toisen tunteella. Jättää, ja tulee yhä uudelleen mittaamaan viehätysvoimaansa toiseen, ja sitten jättää taas... ja sama jatkuu, kunne vastapuoli huomaa pelin hengen.
- popcicle
Mä nyt oon kylläki vaan nouseva leijona, mutta näitä "läheisriippuvaisuus-oireita" vastaan saa kyllä taistella. Se kyllä mun kohdalla saattaa johtua sitä että mä oon kuumerkiltä rapu. Aurinkomerkki mulla on oinas mutta se ei kyllä ton kuuravun takia tunnu oikeen missään.
- Nimetön
Monet leijonanaiset jäävät naimattomiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503805Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,863229SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852644Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72426Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472373Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392226Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv841833- 42979
- 95958
- 53849