Jotkut leijonat (näilläkin saiteilla) pitävät itseään läheisriippuvaisina. Ystäväni on leijona ja hyvin riippuvainen perheestään; tieyt asiat ovat jääneet elämässä tekemättä, kun ei pysty olemaan erossa perheestä. Ovatko leijonat yleisemminkin läheisriippuvaisia, ja jos ovat, miten se ilmenee?
Läheisriippuvuutta?
9
2339
Vastaukset
- no tuota
Koskas leijona onkaan syntynyt? Nuo piirteet kyllä kuvastaisivat entistä nais-ystävääni.
- minä
olen tyypillilnen leijona, mutta olen varsin itsekäs ja itsenäinen ja en kyllä koe kamalasti olevani riippuvainen kenestäkään - hyvä niin!
- kokemusta on
oma leijonani vietti mahdollisimman paljon aikaa poissa perheensä ja minunkin, rakkaansa, luota. että se siitä läheisriippuvuudesta. tosin nyt kun suhde kariutui hänen petettyä luottamukseni, hän vonkaa takaisin. turhaa.
- todellakaan
että leijona petti, olen myös leijonan uhrina ollut, valheita je pettämisiä-kiitos ei enää ikinä.ja sitten pitäisi antaa anteeksi ja jatkaa, ei todellakaan.
- Leijonalla
Lähinnä päinvastoin. Kyvyttämyyttä sitoutua, jatkuvaa metsästystä ja uusien ihastuksien valloittamista.
- sitten...
Eikö leijona usein kuitenkin takerru ihastukseensa; vaikka ihastus ei olisi kinnostunut, niin leijona ei anna periksi?!
- ei takerru
sitten... kirjoitti:
Eikö leijona usein kuitenkin takerru ihastukseensa; vaikka ihastus ei olisi kinnostunut, niin leijona ei anna periksi?!
kiinnostukseensa, vaan leikittelee toisen tunteella. Jättää, ja tulee yhä uudelleen mittaamaan viehätysvoimaansa toiseen, ja sitten jättää taas... ja sama jatkuu, kunne vastapuoli huomaa pelin hengen.
- popcicle
Mä nyt oon kylläki vaan nouseva leijona, mutta näitä "läheisriippuvaisuus-oireita" vastaan saa kyllä taistella. Se kyllä mun kohdalla saattaa johtua sitä että mä oon kuumerkiltä rapu. Aurinkomerkki mulla on oinas mutta se ei kyllä ton kuuravun takia tunnu oikeen missään.
- Nimetön
Monet leijonanaiset jäävät naimattomiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992