Jotkut leijonat (näilläkin saiteilla) pitävät itseään läheisriippuvaisina. Ystäväni on leijona ja hyvin riippuvainen perheestään; tieyt asiat ovat jääneet elämässä tekemättä, kun ei pysty olemaan erossa perheestä. Ovatko leijonat yleisemminkin läheisriippuvaisia, ja jos ovat, miten se ilmenee?
Läheisriippuvuutta?
9
2364
Vastaukset
- no tuota
Koskas leijona onkaan syntynyt? Nuo piirteet kyllä kuvastaisivat entistä nais-ystävääni.
- minä
olen tyypillilnen leijona, mutta olen varsin itsekäs ja itsenäinen ja en kyllä koe kamalasti olevani riippuvainen kenestäkään - hyvä niin!
- kokemusta on
oma leijonani vietti mahdollisimman paljon aikaa poissa perheensä ja minunkin, rakkaansa, luota. että se siitä läheisriippuvuudesta. tosin nyt kun suhde kariutui hänen petettyä luottamukseni, hän vonkaa takaisin. turhaa.
- todellakaan
että leijona petti, olen myös leijonan uhrina ollut, valheita je pettämisiä-kiitos ei enää ikinä.ja sitten pitäisi antaa anteeksi ja jatkaa, ei todellakaan.
- Leijonalla
Lähinnä päinvastoin. Kyvyttämyyttä sitoutua, jatkuvaa metsästystä ja uusien ihastuksien valloittamista.
- sitten...
Eikö leijona usein kuitenkin takerru ihastukseensa; vaikka ihastus ei olisi kinnostunut, niin leijona ei anna periksi?!
- ei takerru
sitten... kirjoitti:
Eikö leijona usein kuitenkin takerru ihastukseensa; vaikka ihastus ei olisi kinnostunut, niin leijona ei anna periksi?!
kiinnostukseensa, vaan leikittelee toisen tunteella. Jättää, ja tulee yhä uudelleen mittaamaan viehätysvoimaansa toiseen, ja sitten jättää taas... ja sama jatkuu, kunne vastapuoli huomaa pelin hengen.
- popcicle
Mä nyt oon kylläki vaan nouseva leijona, mutta näitä "läheisriippuvaisuus-oireita" vastaan saa kyllä taistella. Se kyllä mun kohdalla saattaa johtua sitä että mä oon kuumerkiltä rapu. Aurinkomerkki mulla on oinas mutta se ei kyllä ton kuuravun takia tunnu oikeen missään.
- Nimetön
Monet leijonanaiset jäävät naimattomiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248