Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Zovirax-kuurista

Mulla on ollu tässä viiden päivän Zovirax 200mg-lääkekuuri meneillään, tänään viimenen päivä.
Nyt heräs mieleen semmonen kysymys, että onkohan siitä jotakin haittaa kun joskus on käynyt niin että tuota tablettia ei ole heti saanut nieltyä ja se on kerennyt vähän liueta suussa ennen kuin sen saa alas?

En oo kyllä huomannut mitään erikoista, mutta voiko olla että se ois kuitenkin aiheuttanut jotain haittaa joka tulee esille joskus myöhemmin tai on jo kenties huomaamatta aiheuttanut? En tajunnut kysyä lääkäriltä kun se tän kuurin määräs. Nyt pelottaa että jos se sittenkin on aiheuttanut jotakin. Googletin kyllä just kaikki aineet mitä se sisältää ja niiden perusteella ei varmaankaan pitäis olla syytä huoleen...
2299
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Niin ja vielä semmonen juttu että kun mulla ois nyt enää kaks tablettia ottamatta niin onko haittaa jos en otakkaan niitä koska rakkulat ja muut oireet on hävinnyt kokonaan?

Sitä vaan ajattelin että jos siitä liukenemisesta on haittaa niin ei varmaan sitten kannattais ottaa enää...

Äänestä
  • on mitään haittaa vaikka oiskii kerenny liueta vähän aikaa suussa. En ainakaan itse huomannut mitään. Ja kyllä se lääkekuuri kannattaa syödä loppuun,kun kerran on määrätty. Niin kuin kaikki muutkin lääkekuurit.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


muija kirjoitti:

Mulla on ollu tässä viiden päivän Zovirax 200mg-lääkekuuri meneillään, tänään viimenen päivä.
Nyt heräs mieleen semmonen kysymys, että onkohan siitä jotakin haittaa kun joskus on käynyt niin että tuota tablettia ei ole heti saanut nieltyä ja se on kerennyt vähän liueta suussa ennen kuin sen saa alas?

En oo kyllä huomannut mitään erikoista, mutta voiko olla että se ois kuitenkin aiheuttanut jotain haittaa joka tulee esille joskus myöhemmin tai on jo kenties huomaamatta aiheuttanut? En tajunnut kysyä lääkäriltä kun se tän kuurin määräs. Nyt pelottaa että jos se sittenkin on aiheuttanut jotakin. Googletin kyllä just kaikki aineet mitä se sisältää ja niiden perusteella ei varmaankaan pitäis olla syytä huoleen...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu