Kuinka hyvin Iron Maidenin levyjä on saatavilla? Olen tuossa vähän tutustellut Maideniin ja jos nyt tulee enemmänkin kolahdettua, niin olisi hauska tietää onko mahdollistaa saada täydellistä levykokoelmaa.
Levyjen saatavuus
5
748
Vastaukset
- maid
kyllähän ne levyt on saatavilla sekä lp( divarit) ja cd muodossa mutta "7" ja "12" vinyylisinglet on sitten eri asia löytyykö ja millä hinnalla..
- The_Angel_Eye
Ainakin CD:inä ja LP:tkin ainakin Oulussa saa kaikki.
- The-Final-Cut
Anttiloista ainakin pitäisi löytyä melko paljonkin Iron Maidenin levyjä.
- metalchild
kyllähän levyjen saatavuus on yllättäävn hyvä mutta best of the beast aitoa levyä ei löydy mistään, eikä kyll made in japaniakaan, tai itse en niitä ole mistään vielä löytänyt. singlejäkin löytyy aika monipuolisesti ja LP levyjä.
- Miepä vain
Eiköhän ainakin albumit kaikki ole saatavilla.
CDON.fi, sieltä vain tilailemaan, kyllä muualtakin pystyy tilaamaan.
Ja varmaan nuista levydivareistakin löytyy.
Live-levyistä ja nuista kokoelmista en ole aivan varma, mutta saattaahan nekin kaikki löytyä jos vain jaksaa käydä divarit koluamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926