Erityiskiitos Kärpille kun opetitte nöyryyttä kaikkivoipaiselle "petolaumalle". Tosin taitaa olla liikaa odotettu että se lauma mitään oppisi!
Siellä ne hakkaavat päätään petoluolan seiniin, eikä millään opi että se tekee kipeää! Petoluola alkaa olla kohta sortumassa, ei betonikaan sentään ihan mitä vaan kestä.
Syksyllä henkselit paukkuvat taas petoluolassa. Varma suomenmestaruus on petojen plakkarissa heti kauden alussa! Media hehkuttaa kuinka HIFKillä on parhaat pelaajat kokoonpanossaan jne... Miksi se meno tästä mihinkään muuttuisi?
Suomen Turku toivottaa onnea Kärpille pronssista!
ERITYISKIITOS!
4
758
Vastaukset
- Laura1
Toivotaan nyt kuitenkin urheiluhengen mukaisesti, että Hifk löytää selkärankansa kapunsa myötä ja näemme uuden ja LOPPUUN ASTI taistelevan petolauman.En mä ainakaan mitään iloa saa siitä, että jotkut rämpii pohjamudissa asennevamman takia.
- Förin_äijä
Olen jo aikaisemmin maininnut optimismistasi!
Loistavaa että sitä löytyy, äijä on melkeen jo luopunut siitä.
Olen jopa miettinyt pitäisikö "petolaumaa" kutsua jatkossa lammaslaumaksi? Ja "petoluolaa" lampolaksi? Mitä mieltä olet? - Laura1
Förin_äijä kirjoitti:
Olen jo aikaisemmin maininnut optimismistasi!
Loistavaa että sitä löytyy, äijä on melkeen jo luopunut siitä.
Olen jopa miettinyt pitäisikö "petolaumaa" kutsua jatkossa lammaslaumaksi? Ja "petoluolaa" lampolaksi? Mitä mieltä olet?Kieltämättä ainakin yhden Hifk:n pelaajan kohdalla on kuulunut selkeä : nau! Mutta se ei vielä anna lupaa yleistää kaikkiin. Kyllä Hifk:llä pelimiehiäkin löytyy. Seuraillaan vaan:)
Eihän HIFK huono ollut. Itse asiassa oli Ässä-sarjan jälkeen kiva nähdä sellainen vastustaja, joka pyrki aktiiviseen kiekolliseen peliin, eikä vain odottanut linjassa toisen joukkueen hyökkäystä.
Minusta tuossa HIFK-joukkueessa on hyvä aihio, josta muokata kunnon joukkue.
Kärppienkään tilanne ei ole hassumpi. Sopimukset on taskussa suurimmalla osalla pelaajista ja menetyksiä tullee vain kolme, Haataja, Saarenheimo ja Tenkrat.
Turussa ollaan kai oltu aktiivisia ensikauden joukkuetta kasatessa. Jos Hurme ja Berg tarttuvat haaviin, niin joukkue vaikuttaa melko vahvalta. Tosin tuossa jo syödään paljon kulubudjettia ja loput vahvistukset kenties etsitään Mestiksestä. Joka tapauksessa ensi kausi vaikuttaa kovin mielenkiintoiselta kun saamme uuden mestarinkin ja Porissa on hurmos.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760