Hauta on tyhjä!Hallelujaa! Kristityt iloitsevat so.= TOTTA! Muistelemme lupausta Jeesuksen tulosta hakemaan Häneen uskovia kotiin Taivaaseen!
Samalla olemme murheellisia, niin moni kulkee Jeesuksen, ristinmiehen vihollisena, kohti iankaikkista vaivaa, kadotusta.
Moni herää krapulaisena tai muuten jonkun kemikaalin höyryt haihtuneessa päässä ja elimistö huutaa lisäää.....lisäää, orjia kun ollaan.
Tai joku herää muuten ärtyneenä pääsiäisen sanomaan Jeesuksesta.Sielun vihollinen on vanginnut ja estänyt näkemästä Jumalaa Rakkautena ja ihmisen auttajana, vain pyyntö:Tule Herra Jeesus ja puhdista sydämeni vihasta ja valheellisuudesta, auta minua näkemään totuus, jos Jeesus olet todellisuutta, niin TULE.
Ja jumalanpalvelijana, Jeesuksen Kristuksen nimessä ja maahan vuotaneessa sovintoveressä julistan sinulle KAIKKI sinun syntisi anteeksi, Hänen, Jeesuksen ristinsovituksen perusteella uskostasi Häneen.Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, aamen.
Nyt olet vapaa, iloitse siitä ja kiitä Jumalaa!
NYT on Ylösnousemuksen aamu
Timo Johannes
1
388
Vastaukset
- voipojat
siis vittu jes pesää, ei ku siis munaa pääsiäisenä saa pljaon munaa jee jee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873