Mistähän johtuu ettei kuume nouse millään? Saan olla vaikka kuinka kipeä (nytkin kurkussa peitteitä ja rauhaset mandariinin kokoiset) mutta lämpö pysyy 36:ssa. Kaikki flunssat nykyään samanlaisia: kurjaakin kurjempi olo, mutta kun ei ole kuumetta, ei osaa jäädä potemaan. Tämähän on selvästi perintöä kouluajoilta, jolloin kotiin ei ollut jäämistä, jos kuumetta ei ollut... ja jotkut tth:t noudattavat yhä samaa aatetta.
Kuumeettomuudesta olen ollut huomaavinani senkin huonon puolen, että taudit pitkittyvät. Jäävät ikään kuin muhimaan moneksi viikoksi ja puhkeavat uudestaan. Vai onko se sitten pikemminkin siitä johtuvaa, kun ei osaa potea tautia ensimmäisellä kerralla kunnolla pois?
Kuume ei nouse!
5
2161
Vastaukset
- onkelmaaa
mulla. Muut perheenjäsenet oli kuume- ja räkätaudissa, mutta anna olla kun oli mun vuoro.
Karmea nuha ja muut olot ja oireet päälle,,, mutta lämpö putos 35,2. Tätä oli kolme päivää.
Epäilin jo mittariakin mut muilla se näytti oikein.
Normaali lämpö mulla 36,5. Olo oli tosi karsea.
En tiedä johtuisko lääkkeistä mitä syön, panacod ja lyrica?
Onko sulla jotain lääkityksiä päällä? - Jemina91
Kuumehan tappaa niitä flunssapöpöjä kehosta, siksi tautisi taitaa pitkittyä ilman tuota kuumetta.
- mitääh
En tiedä, mut mulla ihan sama juttu. Flunssa kestää aina vähintään kaksi viikkoa tosi rankkana, nuha yhteensä kuukauden ja monesti poskiontelotulehdus päälle. Mullakin ruumislämpö normaalisti 35,9 - 36,1. On ollut aina tällaista. Nyt olen jo 27 ja sairastunut reumaan ja sen johdosta vahvat lääkkeet mutta aina menee ihan samalla lailla.
Vain yhden kerran kuume on noussut ja voi sitä nautintoa - flunssa oli ohi kokonaan alle viikossa! Silloin en syönyt mitään flunssalääkettä, laitoin vain Nasolinia nenään. Yksi päivä oli pahempi kuin muut mutta lopputulos onnellinen.- hyvä asia
Mä oon vaan onnellinen ettei mulla oo kuumetta koskaan, siitä huolimatta flunssa ei kestä kuin noin neljä päivää, mutta mulla on vaan hyvä vastustuskyky, ja oon siitä hyvin onnellinen.
- rikkinäinen
Kuume tulee silloin kun kehossa on jokin tulehdus. Toisilla oma vastustuskyky hoitaa mutta jos tulehdus on kova niin kyllä sen kuumeenkin saa.
Itse olen kolmatta päivää petipotilaana. Heikko-olo alkoi maanantaiaamuna ja iltapäivällä olikin jo kuumetta. Tri sanoi että äkillinen paha keuhkoputkentulehdus. Illalla olikin jo 39 astetta lämpöä. Antibioottikuuri ja yskänlääkettä vaivoihin.
Nyt olo on kuin olisi itse M.Tyson hakannut kyljet ja rintakehän paskaksi, niin sattuu kun rykii.
Jos kuume ei vielä tänään ala laskea niin uudelleen lekuriin. Näin vanhemmalla iällä toi pitkä korkea kuumeilu on hengenvaarallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1044604Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071912- 1331316
- 1021188
- 831113
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1811009- 44919
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll25887IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57841Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g63817