Aurinkokaksonen, nouseva neitsyt, kuuoinas

jei

Millaisia piirteitä? Kertokaa jotain:)

6

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäluotettava,

      vilkas, meneväinen, hölösuu, epävakaa tuuliviiri



      Nousumerkkinä neitsyt ehkä lieventää hieman kaksos-oinas-linjausta, mutta ei ole niin "vahva" merkki, kuin toiset.

      • Poison

        Neitsyt on hyvin voimakas nousevana merkkinä, sillä nouseva merkki on ihmisen suhtautuminen ympäristöön ja muihin ihmisiin, ja neitsyt on hyvin varautunut ja kriittinen. Itse olen aurinko vaaka/kuu oinas, mutta ne neitsyt-piirteet kyllä jyräävät monesti.

        Aloittajalle, onkohan meissä samankaltaisuuksia? :) Kuu-oinaana ainakin tuota tunnepuolta löytyy takuulla, olet todennäköisesti melko itsenäinen ja voimakas luonteenlaatu ja haluat muiden kunnioittavan tätä. Angelina Jolie on muuten muistaakseni aurinko kaksosonen/kuu oinas.


      • jei
        Poison kirjoitti:

        Neitsyt on hyvin voimakas nousevana merkkinä, sillä nouseva merkki on ihmisen suhtautuminen ympäristöön ja muihin ihmisiin, ja neitsyt on hyvin varautunut ja kriittinen. Itse olen aurinko vaaka/kuu oinas, mutta ne neitsyt-piirteet kyllä jyräävät monesti.

        Aloittajalle, onkohan meissä samankaltaisuuksia? :) Kuu-oinaana ainakin tuota tunnepuolta löytyy takuulla, olet todennäköisesti melko itsenäinen ja voimakas luonteenlaatu ja haluat muiden kunnioittavan tätä. Angelina Jolie on muuten muistaakseni aurinko kaksosonen/kuu oinas.

        Tunnepuolta todellakin löytyy ja itsenäinenkin olen. Kuuntelen muita, mutta viimeisen päätöksen teen aina minä omissa asioissani.


    • just a girl

      Mun mies on sellanen.....

      Hyvin herkkä tuuliviiri, joita muiden mielipiteet eivät hetkauta suuntaan tai toiseen. Koti-ihmisenä hän huolehtii varsinkin olohuoneen siisteydestä ja kotoisuudesta. Muisti hänellä on huono ja hän kertookin asiat vasta sitten kun muistaa.

      Hän rakastaa hellyyttä ja "lässyttämistä". Hän kaipaa valtavasti huomiota sekä kunnioitusta. Hän ei koskaan ajattele mitä sanoo ja siksipä saattaa laukoa jopa jotain epäkunnioittavaa, mutta korjaa sen naurulluun ja halauksella.

      Rakastaa tehdä työtä käsillään ja siksipä rakenteleekin silloin tällöin HUOM: muille henkilöille ei koskaan itselleen. Hän nikkaroi minulle korurasian.

      Paheita: laiskuus,kolmannessa persoonassa puhuminen lässytyksen yhteydessä esim: Jappe tykkää!. Alussa hän oli ajattelematon, mutta kun aika kului ja hänelle puhui suoraan asioista hän kyllä ymmärsi virheensä. Ailahtelevaisuus: mielipiteet asioista saattavat vaihtua puolen vuoden välein.

      Hyveet: Jännittävä persoona jonka kyydissä vauhtia ei puutu. Hän rakastaa ihmisiä ja pyrkii siihen että meidän parisuhteemme on täydellinen sekä henkisesti että fyysisesti. Hän tekee yllätysmatkoja kylpylöihin ja vie minut hemmoteltavaksi. Hän ei koskaan pettäisi, hänen omatuntonsa ei kestä sitä.Hän on hyvin hellä eikä tee sellaista että yhtäkkiä llähtee kaverien kanssa ilmoittamatta vaan enemminkin kysyy luvan minulta. Vastaan aina siihen että en ole sinun lapsenvahtisi, mutta ihanaa kun kerrot että sun pitäis mennä nyt.

      Hän on myös omistushaluinen ja hieman mustasukkainen, ei tosin liikaa. Sopivissa määrin. Hän ei kuitenkaan antaisi minun tehdä mallin töitä tai yms. missä miehet saattaisivat nähdä paljasta pintaa. En myöskään saa ottaa string-bikineillä rannalla aurinkoa... mutta kuitenkaan hän ei rajoita liikaa tekemisiäni vaan sallii minulle tietyn vapauden mitä kaipaan.

      Perhe on hänelle tärkeää ja ihmisrakkaana hän haluaakin kolme vekaraa. Koska täydellistä pitää olla niin rivitaloasunto ostetaan kun lapsia tulossa.

      Kunnioitettavaa on että hän ei hylännyt minua kun sai tietää että tarvitsen hedelmällisyyshoitoa jotta voin antaa hänelle lapsen. Moni muu olisi niin voinut tehdä. Itkin sitä hänelle monta päivää ja hän vain halasi ja lohdutti. Oi kun turvalliselta hän tuntuikaan!

      Ihana ihminen hän on paheistaan huolimatta!

      • tutulta

        Itse olen aurinkoneitsyt ja nouseva kaksonen, mutta kuvauksesi miehestäsi sopisi minuunkin aika hyvin. Olen ainakin todella ailahtelevainen ja muutan mieltäni tietyissä asioissa todella nopeasti ja helposti. Innostun myös asioista tosi äkisti, mutta unohdan ne myös nopeasti ja siirryn seuraavaan.

        Muisti on mullakin huono, asiat karkaa päästä. Lisäksi olen tosi usein myöhässä. Olen myös tosi laiska ja saamaton, mutta kun rupean töihin, ne sujuvat kyllä tosi nopeasti.

        Miehesi kuulostaa oikein kivalta ;) ja sinä hänelle oikein sopivalta!


      • heidimaarit

        Kuullosti hyvinkin omalta itseltäni, täytyy horoskoopeissa olla jotain perääkin, ainakin luonnekuvauksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe