Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pillu karvattomaksi joka tytöllä

Maikki77

Haluan pitää pilluni karvattomana, se pysyy puhtaampana ja siistimpänä ja mieskin tykkää. Kun reisiä levittää, mies näkee hyvin sisään eikä ole karvat esteenä. Karvattomana ja sileänä pitäminen vaatii vaivaa mut on se arvoista.

23

11855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poslarimies

      Mekin ollaan tyttöystävän kanssa karvattomia eikä paluuta entiseen ole. On todella vapauttava tunne kun hankkiutuu eroon karvoista ja sileä iho tuntuu todella hyvältä.

    • kauan pysy

      Onhan se sinäänsä parempi, mut siinä on kauhea vaiva.
      Mut onko niin että miehet tykkää karvattomasta alapäästä enemmän? Entä jos on jo sänkeä, viekö halut??

      • PainMaster

        Itse pidän posliinista - itselläni ja partnerilla, mikä ei merkitse, etteikö karvapehko tai sänkikin voisi olla kiihottavia ja kauniita oikealla ihmisellä oikeaan aikaan.

        Jos kuitenkin karvattomuus on ihanne, voin suositella pysyvää karvanpoistoa. Sen tekevät kauneusleikkauksiin erikoistuneet lääkärikeskukset, ulkomailla myös jotkut kauneushoitolat. Sähköllä tainnutetaan karvasolut. Kaupan on myös nk. brasilialaista karvanpoistogeeliä, joka ainakin ohjeiden mukaan johtaa karvankasvun loppumiseen yleensä 3. käyttökerran jälkeen. Itsellä ei ole kokemusta, mutta ehkä jollain toisella.


      • possu
        PainMaster kirjoitti:

        Itse pidän posliinista - itselläni ja partnerilla, mikä ei merkitse, etteikö karvapehko tai sänkikin voisi olla kiihottavia ja kauniita oikealla ihmisellä oikeaan aikaan.

        Jos kuitenkin karvattomuus on ihanne, voin suositella pysyvää karvanpoistoa. Sen tekevät kauneusleikkauksiin erikoistuneet lääkärikeskukset, ulkomailla myös jotkut kauneushoitolat. Sähköllä tainnutetaan karvasolut. Kaupan on myös nk. brasilialaista karvanpoistogeeliä, joka ainakin ohjeiden mukaan johtaa karvankasvun loppumiseen yleensä 3. käyttökerran jälkeen. Itsellä ei ole kokemusta, mutta ehkä jollain toisella.

        Paljonko tuolla sähköhoidolla on hintaa? Varmaan aika paljon. Nuo geelit muuten ovat poikkeuksetta humpuukia.

        Itse olen käynyt 2 kertaa valoimpulssihoidossa ja karvoista lähti ehkä puolet. Loput karvoista on niin vaaleita ettei se niihin varmaan enää tehoa. Nypin loput pois.


      • poslarimies

        Ei se sänki haluja vie. Kyllähän pimpsa aina maittaa, karvoilla tai ilman vaikka kyllähän sileä tuntuu paremmalta.

        Kannattaa kokeilla sokerointia tai muuta vastaavaa. Sheivaus on todellakin vaivalloista ja ikävää.


      • Ujostuttaa
        PainMaster kirjoitti:

        Itse pidän posliinista - itselläni ja partnerilla, mikä ei merkitse, etteikö karvapehko tai sänkikin voisi olla kiihottavia ja kauniita oikealla ihmisellä oikeaan aikaan.

        Jos kuitenkin karvattomuus on ihanne, voin suositella pysyvää karvanpoistoa. Sen tekevät kauneusleikkauksiin erikoistuneet lääkärikeskukset, ulkomailla myös jotkut kauneushoitolat. Sähköllä tainnutetaan karvasolut. Kaupan on myös nk. brasilialaista karvanpoistogeeliä, joka ainakin ohjeiden mukaan johtaa karvankasvun loppumiseen yleensä 3. käyttökerran jälkeen. Itsellä ei ole kokemusta, mutta ehkä jollain toisella.

        Ei kehta men posliinipillul uimahalli saunaha tai gynecolocil.Sen tähde moni flik jättä pillus ajamat tai ottamast sähköl iki posliiniks.


    • tytöllähän. . .

      se pillu onkin karvaton. vasta kypsemmillehän ne karvat kasvavat. siis odota nyt vielä jokunen vuosi, ehkä ne sitten sinullekin kasvavat...jos nyt satut muuten olemaan normaali...huh huh huu

      • Tytölläkö

        Aivan nuorilla kyllä aivan posliini mutta kun tyttö alkaa olla kymmenen vuotta tai alkaa ylittää sen niin vieläkö pillu on täysin karvaton.Tosinhan vaan pitää muistaa että sedät eivät saa missään nimessä mennä tyttöjen pillujen karvattomuutta tai karvaisuutta tarkastamaan ettei saa syytettä pedofiiliksi ryhtymisestä.


    • Nainen -85

      No en nyt tiedä... makuasia mun mielestäni. Jos joku tykkää olla poslari niin olkoon, mutta itse ainakin viihdyn paremmin pienen karvatupsun kanssa. Sekin plussa karvoissa on ettei yleisissä suihkuissa/saunoissa tuijotella yhtään.

      • perustuslaissa

        Että joka naisella on pillu poslarina. Rikkeestä seuraa ajelu yhteiskunnan toimesta ja 6 kk palvelua valtion bordellissa.
        Japanilaisilla naisilla näkyy ihmeen yleisesti hirveitä karvapensaita persevaossa vaikka ne muuten on kuin pikku nukkeja. Hyi hyi!


      • dipduo
        perustuslaissa kirjoitti:

        Että joka naisella on pillu poslarina. Rikkeestä seuraa ajelu yhteiskunnan toimesta ja 6 kk palvelua valtion bordellissa.
        Japanilaisilla naisilla näkyy ihmeen yleisesti hirveitä karvapensaita persevaossa vaikka ne muuten on kuin pikku nukkeja. Hyi hyi!

        niitä karvoja ei ole viivan alapuolella.olen saanut kuullla kiitosta kaikilta panoiltani, ettei niitä ole siellä. missä muualla tahansa on ok.


      • juuri. . .
        dipduo kirjoitti:

        niitä karvoja ei ole viivan alapuolella.olen saanut kuullla kiitosta kaikilta panoiltani, ettei niitä ole siellä. missä muualla tahansa on ok.

        niitä karvoja täytyy olla. siinä se juju, kun alkaa karvoja sivulle taivutella, ja sieltä välistä sitten kielenkärjellä lirputella, niin siitä sitten saa, kaikenlaista hekumaa..mukavastihan ne karvat vaan kutittaa.. ja aina se vähän kiihottaa, kun ei heti näe, mitä sieltä pusikosta lopuksi esiin luihkahtaa.. menkää te karvattomat imeskelemään esim. barbie-nukkea, tai jotakin muuta vastaavaa...tämä juttu ei ole sellaista keskenkasvuisten nulikoitten touhua. tämä on kypsien ihmisten tosi elämää.....se on teille joillekin vasta tulossa...


    • pemppa

      posliini on kuin lapsen pimppa, hyi..ja ne karvat on sinne tarkoituksella luotu..joskus oon kokeillu posliinia ja sillo tuntu koko ajan että pimppa oli läpimärkä, kun ei ollu ne karvat siellä turvana..

      • kävi

        että posliinina olo siis kuitenkin kiihotti sinua niin paljon, että oli koko ajan pimppa kosteena?


      • tapaus111
        kävi kirjoitti:

        että posliinina olo siis kuitenkin kiihotti sinua niin paljon, että oli koko ajan pimppa kosteena?

        Mulla ainakin kävi noin ekan ajelun jälkeen. Vaikka yrtitin valita löysät housut ja kaikki, jotain ou johonkin eri lailla kuin ennen ja olin pari päivää ekstaasissa....

        Mekkojen aikana karvoista on kyllä iloa, jos käyttää siteitä. Ilman karvoja siteet hankaa ja nesteet valuu minne sattuu esim. nukkuessa. Ja se on sotkuista hommaa.


      • mekkoko
        tapaus111 kirjoitti:

        Mulla ainakin kävi noin ekan ajelun jälkeen. Vaikka yrtitin valita löysät housut ja kaikki, jotain ou johonkin eri lailla kuin ennen ja olin pari päivää ekstaasissa....

        Mekkojen aikana karvoista on kyllä iloa, jos käyttää siteitä. Ilman karvoja siteet hankaa ja nesteet valuu minne sattuu esim. nukkuessa. Ja se on sotkuista hommaa.

        Eikös siteet pitäs imeä liemet eikä sen pitäisi olla pillukarvojen tehtävä.Miksi siteitä sitten tarvittaisi-


    • ensin faktat

      Karvattomana nimenomaan ei pysy puhtaana!! Karvojen tarkoitus kun on suojata... Eikä tule tulehduksia niin helposti. Mistä ihmeestä ihmisille on tullut käsitys että karvaton on hygieenisempi kun se on just päinvastoin? Itse pidän karvat koska haluan pysyä puhtaampana.

    • en usko

      kuis mies näkee pillustasi sisään...näkyykö sitä kautta esim. takahampaat?

    • Anonyymi

      Paremmin näkee kun pillu aukee kun työntää kyrvänpään sisään kuuluu liukkauden ääniä samalla.

      • Anonyymi

        Tosi. Naidessa kiimasen naisen pillu erittää vaahtoa, lisää nestettä orgasmissa. Karvaton pillu paree nuolla puhtaaksi.


    • Oikein😋

    • Anonyymi

      Näin on on ihanaa jos pimppi on karvaton koska silloin näkee selkeesti naisen klitorista kun hän levittää sitä on myöskin helpompi nuolla pimppiä ja naida naista kun ei ole karvoja tiellä👍👍

    • Anonyymi

      Suuseksissä karvaton pillu on parempi. Suukottelu ja nuoleminen aloitetaan navasta ja lopetetaan joko välilihaan tai peppureikään. Esteetön ja liukas kiitorata.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe