Sukujuuria, lumoa vaiko molempia?

Hindustani

Sattuuko täältä löytymään ketään, jolla olisi sukujuuria Intiaan, vai oletteko vain sattuneet hullaantumaan Intian ja Bollywood-maailman lumoon (tai tietty voi olla molempia)?

3

427

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen varmaan ollut "edellisessä" elämässäni
      intialainen! En voi uskoa, kuinka olen rakastunut siihen maailmaan! BOLLYWOOD tarjoaa minulle melkein kaiken, mitä tarvitsen! Liikuntaa, musiikin iloa, silmän ruokaa, elokuvia, romantiikkaa, jopa intohimoa!!! Ei ole sukulaisissani intialaista verta, (tai en ainakaan tiedä sitä), mutta rakastan INTIAA yli kaiken!

KUCH KUCH HOTA HAI!!!

• suomalaiselle

Eipä oo mullakaan sukujuuria mutta jostain syystä noihin elokuviin jää koukkuun kun niitä alkaa katselemaan... ovat ihanalla tavalla erilaisia jo tylsään Hollywoodmenoon verrattuna!

Harmi vaan että niitä on vielä turhan hankalaa hankkia Suomesta ja jos löytää niin on ihan ryöstöhinnoissa...

• rani<3

heei minäolen intialainen ja olen hulluna bollywood näyttelijöihin rakastan heitä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1413
    2. 72
      1214
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      1118
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      903
    5. 95
      899
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      820
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      713
    10. 45
      645
    Aihe