Löytyykö 9.helmikuuta syntyneitä ihanuuksia? :)

grr

kovasti haluaisin tietää millaisia ihmisiä on syntynyt tämän maagisen päivämäärän tuotoksina..? :)

11

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akilla

      Minä olen syntynyt ja tiedän kaksi muutakin kyseisenä päivänä syntynyttä. ;) Aika epeleitä ollaan..! =)

      • Vesimiesnainen

        Hei

        täällä yksi 9.2. syntynyt ja symppis, kuinkas ollakkaan! Olen ulospäin suuntautunut, huumorintajuinen, ehkä hieman äkkipikainenkin joskus. Tosi uskollinen puolisona, mutta...Luoja paratkoon jos toinen pettää, niin todellakin osaan kostaa!


    • vesimiesNainen

      Yleisluonteenpiirre: positiivinen elämän asenne,
      kaihdan kamalauuksia väkivaltaa ja sen katsomista
      televisiosta.

      Yllätän hauskuuksilla tuttavia, oma perhe
      sitä suojelen kuin leijonaemo pesäänsä.

      Luonto kaikkikaikessa, seuraan pienintäkin
      merkkiä kevään ja kesän tulossa, eli luonto
      ihminen.

      Parasta elinvoimaisinta aikaa siitä lähtien
      kun päivät valoistuu eli kevät aina toukokuun
      loppuun,,,,, ja syksy aina siihen saakka
      että luonto hiipuu talviunille.

      • VesiMiesNainen

        Hei!
        Hauska lukea edellä olevien kirjoituksia. Sopivat mainiosti myös minuun.

        Olisi kiva tietää,
        - minkälaisia olette puolisona
        - millainen parisuhde teillä on tai on ollut
        - mikä on tai on ollut puolisonne horoskooppimerkki.


      • Vesinainen
        VesiMiesNainen kirjoitti:

        Hei!
        Hauska lukea edellä olevien kirjoituksia. Sopivat mainiosti myös minuun.

        Olisi kiva tietää,
        - minkälaisia olette puolisona
        - millainen parisuhde teillä on tai on ollut
        - mikä on tai on ollut puolisonne horoskooppimerkki.

        No Hohhoijaa;). Tässäpä visainen tehtävä määritellä itseään jopa itse vesimiehelle, kun meistä vesimiehistä löytyy niin monta eri henkistä ulottuvuutta. Itse allekirjoitan kaikki edellisissä viesteissä vesimiehistä kirjoitetut asiat paikkaansa pitäviksi.

        Puolisona olen uskollinen, rakastava ja ymmärtäväinen. Minulla on pitkä pinna, mutta pinnan palaessa en osaa lopettaa riitelyä/asiasta keskustelua ennen kuin asia on todellakin puhuttu viimeistä myöden selväksi. Luokkaannun "kait" helpostikkin, jos puoliso tai muut ihmiset päästävät sammakoita suustansa. Itse yritän valita sanani tarkkaan. En halua loukata toista tarkoituksella. Olen rehellinen ja suorasukainen. Vihaiseksi minut saa kaikenlainen epärehellisyys. Uskottomuutta en voi helpolla antaa anteeksi. En pysty ylläpitämään teennäisiä ihmissuhteita.

        Puolisona minulla on kalamies. Olemme olleet yhdessä melkein 20 vuotta ihan teini-ikäisistä asti. Meillä rakastetaan ja riidellään. Meillä ei riidellä rahasta ja kodinhoidosta, vaan kalamiehen taipumuksesta salailla asioita, valehtelusta ja uskottomuudesta. Mieheni "petti" minua kaksi vuotta sitten, koska asiasta mies ei halua keskustella, niin en oikein osaa antaa anteeksi. Mielestäni olisi helpompi ymmärtää ja antaa anteeksi uskottomuus, jos asiasta puhuttaisiin. Sairastuin tänä keväänä vakavasti, tukea sairastamiseen sain valtavasti mieheltäni. Riitaa meillä aiheuttavat miehen sukulaiset, jotka odottavat mieheni aina ryntäävän paikalle auttamaan milloin missäkin asiassa saamatta itse milloinkaan mitään vastapalvelusta takaisin.

        Yleensä ottaen olemme toistemme vastakohdat, mutta juuri tästä syystä olemm ehkä aika täydellinen pari.


      • latute

        Voin vain kertoa itsestäni.
        Inhoan seläntakana puhelemista ja epärehellisyyttä. Ehkä olen liian nopsa sanomaan asiat "suoriksi". Aika ylös-alas ihminen. Iso tuttavapiiri. Kärsivällisyyttä ei alkuunkaan tarpeeksi. Aika humanoidi, aikaansa edellä. Elämän kohdellessa kaltoin nousen kuitenkin ylös vvaikka se ottaisi aikaa. Täysin oman tien kulkija. En halua vahingoittaa muita, mutta teen kuin itselleni tuntuu oikeimmalta, huolimatta toisten neuvoista. Sanoisinko siis rohkea, lantin toisella puolella tietenkin jääräpäisyys. Lantin reunat ovat itsellenikin vielä arvoitus.
        Rakastan kevättä, kirjoja, puutarhaa, orginelleja ihmisiä ja kaikkea epätavallista.
        Tässäpä tätä vähäisen.


    • Vesimies61

      Haluat tietää...yes! Rakastan vapautta,ihania luonnollisia ihmisiä. En tykkää ollenkaan epärehellisistä, vihaisista ihmisistä. Luonto,eläimet ja henkisyys ovat minulle aina olleet tärkeitä.
      Toivon kaikille ymmärrystä tässä universumissa. Olen välillä kuin meedio joka aistii hyvin herkästi asioita. Olen tunteellinen ihminen.
      Avopuolisoni on kaksonen ja meillä synkkaa todella hyvin.

      • vesimiesNainen

        Moikka, mua kanssa pelottanut asioiden ennalta,
        aavistaminen, ja joskus näkee silimistä suoraan
        toisen mieleen ja varsinnii syämmeen.

        Rakastan luontoa, kissoja eritoten, mutta
        myös näitä pitkäkaulaisia kamelinnäköisiä
        uusia villan tuottajia alpakoitakos ne oli?

        Tähtitaivas on joka vuosi samana päivänä saman
        lainen, eli siitä johtuu että 9.2. muistutetaan
        tosi paljon toisiamme, oon sua muutaman vuojen
        vanhei, mutta näköjäs samalla aaltopittuuella.

        Jos johonkiin ryhdyn voitan asian varmasti,
        oon sen verran perusteellinen.

        Vuojet hioneet särmiä, nyt murkkuikäset lapset,
        onnellisesti oon avioss. Ollu viimoset 20 vuotta


    • pekkatherekka

      Olen vegetaristi, ajatuksiltani punavihreä. Tärkeitä asioita siis eläinten ja ihmisten oikeudet. Huumeet kiinnostavat, ainakin teoriassa. Pilveä tulee polteltua välillä päivittäin, välillä saattaa olla muutaman viikon taukojakin. Vaikka monesti luonneanalyyseissa sanotaan vesimiehen olevan tekniikasta ja varsinkin uudesta tekniikasta kiinnostunut, minuun se ei juurikaan päde. En ole materialisti enkä todellakaan ryhdy kilpailemaan kenellä on hienoin kännykkä tai auto...

      Pidän ystävällisistä ihmisistä, jotka pyrkivät tulemaan toimeen kaikkien kanssa, mutta jotka eivät silti mielistele ketään. Näin pyrin itsekin toimimaan, toinen asia sitten, kuinka hyvin siinä onnistun. :) En pidä valittamisesta ja niuhottamisesta, tai siitä, että yritetään väkisin haastaa riitaa. (no, kukapa pitäisi)

      Lainaanpa vähäsen:
      "Inhoan seläntakana puhelemista ja epärehellisyyttä." Selkäänpuukottaminen jne. on out. Vältän juoruilua. Samoin epäoikeudenmukaisuus, porukalla kääntyminen (varsinkin ilman syytä) jotain henkilöä vastaan on minulle vastenmielistä ja halveksin tällaisia henkilöitä, jotka moisessa ovat mukana.
      "Aika ylös-alas ihminen."
      Kyllä.. Huono teeskentelemään.
      "Kärsivällisyyttä ei alkuunkaan tarpeeksi."
      Vanhemmiten varsinkin tullut kärsimättömämmäksi..
      "Aika humanoidi, aikaansa edellä."
      Pidetään outona ja erikoisena tyyppinä..
      "Täysin oman tien kulkija. En halua vahingoittaa muita, mutta teen kuin itselleni tuntuu oikeimmalta, huolimatta toisten neuvoista."
      Hmm, pitkälti näin. En pidä mielistelystä, tai oman persoonan luovuttamisesta syrjimisen tms. pelossa. Kuten sanottua, huono teeskentelijä mielestäni.
      "Sanoisinko siis rohkea, lantin toisella puolella tietenkin jääräpäisyys. "
      Toisaalta olen silloin tällöin hyvinkin "ujo", tai siis joihinkin sosiaalisiin tilanteisiin meneminen saattaa tuntua hyvin vaikealta. Niissä sisällä ollessa saattaa asiat sitten 'lutviutua' itsellään.
      "Rakastan kevättä, kirjoja, puutarhaa, orginelleja ihmisiä ja kaikkea epätavallista."
      Kirjoja ei juuri tule luettua, mutta musiikkia kuunneltua sitäkin enemmän. Viherpeukalo en ainakaan tähän mennessä juuri ole ollut, vaikka yrtit piipussa maistuvatkin ;) Erikoiset ja äärimmäiset asiat ovat kiinnostvia. Mielisairaat, murhaajat, mystiikka, uskonnot jne. En sinänsä usko pikkutarkkaan astrologiaan, mutta uskon, että eri merkkien luonneanalyyseissa on jotain perää.

    • vmr

      itse yhdyn johonkin asioihin ja toisiin en. luonne tuntuisi olevan samanlainen.
      ääh,,en kuitenkaan suostu uskomaan astrologiaan.

    • awa

      syntynyt 9.2.
      suurisuinen isoääninen lörpöttäjä joka sanoo mitä ajattee, ja isoon ääneen että kaikille tulee selväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe